Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Aš siūlau A2 leisti tokia trasa: Stotis - Pelesos g. - Dzūkų g. - Liepkalnis - IKEA - Oro uostas. Taip bus atkurtas susisiekimas su Liepynės kapinėmis. Įdomu, kiek autobusų norima leisti šiuo maršrutu?

    Paleidus šį maršrutą prie turimo A58, pagerėtų susisiekimas su Stotimi Dzūkų ir aplinkui esančių gatvių gyventojams. Gerai, tebūnie A2 važiuoja ir vienas autobusas, vistiek geresnis susisiekimas Dzūkų gatvėje bus
    Gal geriau a1 taip paleisti?

    Comment


      Trumpam grįžtant prie svarstyto projekto... Spėčiau, kad bus pats projektas pakreiptas taip, kaip iš pradžių buvo planuota savivaldybės: reforma nebus atšaukta, mikriukams bus pasiūlyti privežamieji maršrutai su ilgalaikėmis sutartimis ir t.t. T.y. bus iš esmės išbraukta dalis punktų ir likusi dalis pakeisti (sutarčių pratęsimas bus pakeistas į sutarčių sudarymą ir pan.).

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Gal geriau a1 taip paleisti?
        Ne, tegul A1 lieka taip, kaip yra.. Čia skirtas greitam susisiekimui su Oro uostu, kuris nemažą dalį atvykėlių atveža į Stotį.

        Nebent galima atsisakyti A13 važiavimų į Vilkpėdę, o paleisti analogiška trasa, kuri buvo, tik pratęsiant iki Ikea..
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Iš esmės visi maršrutai į oro uostą turėtų važiuoti per naująją Vikingų gatvę. Susisiekimui Kirtimuose yra 4 maršrutas.

          Buvusi 13 trasa pratęsta iki Oro uosto gal irgi neblogai būtų, tą galėtų dabartinis 58 autobusas daryti. O greitam susisiekimui tarp oro uosto ir stoties yra traukinio maršrutas.

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą
            Iš esmės visi maršrutai į oro uostą turėtų važiuoti per naująją Vikingų gatvę. Susisiekimui Kirtimuose yra 4 maršrutas.

            Buvusi 13 trasa pratęsta iki Oro uosto gal irgi neblogai būtų, tą galėtų dabartinis 58 autobusas daryti. O greitam susisiekimui tarp oro uosto ir stoties yra traukinio maršrutas.
            Bet nepamirškim, kad ir Naujininkams reikalingas susisiekimas su Oro uostu. tada galima būtų A1 leisti minėta trasa Stotis - Švitrigailos g. - Ikea, o A2 paleisti mano pasiūlyta trasa per Dzūkų g.

            Bet A58, kiek žinau, atlieka Kalnėnų ir Gurių gyventojų pervežimą, tad užsukimas link Ikea tik pailgintų kelionės laiką.

            Ir išvis siūlau per Dzūkų gatvę link Liepkalnio maximos nukreipti A61 (kad būtų mažiau transporto, važiuojančio pro Vėtros stadioną). Ir derinti A61 išvykimus su A58, nes faktiškai abu vienu metu išvažiuoja iš Stoties..
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Gal ir taip.

              Bet visigi 3G būtų greitesnis važiuojant per naująją gatvę (važiuojant ir pro Naujininkus), juk Dariaus ir Girėno g. daug kamščių būna ir nėra A linijų.

              Comment


                A. Zuokas keičia nuomonę dėl privačių vežėjų

                http://www.diena.lt/naujienos/vilniu...9#.Ud3xytV1eSo
                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                Comment


                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                  Gal ir taip.

                  Bet visigi 3G būtų greitesnis važiuojant per naująją gatvę (važiuojant ir pro Naujininkus), juk Dariaus ir Girėno g. daug kamščių būna ir nėra A linijų.
                  Kai bus pilnai atidaryta nauja gatvė, tai srautai persiskirstys.

                  Comment


                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                    A. Zuokas keičia nuomonę dėl privačių vežėjų

                    http://www.diena.lt/naujienos/vilniu...9#.Ud3xytV1eSo
                    Man įdomu, ką padarytų su dabartiniu 55 maršrutu, važiuojančiu nuo Greitosios pagalbos ligoninės iki Santariškių, jei paleistų senąjį 55 maršrutu Grigiškės - Santariškės..
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                      A. Zuokas keičia nuomonę dėl privačių vežėjų

                      http://www.diena.lt/naujienos/vilniu...9#.Ud3xytV1eSo
                      Kas per š? Grąžinti į senus maršrutus ir dar įtraukti į e-bilieto sistemą reiškia mikrobams suteikti gyvenimą ir leisti parazituoti dubliuojant autobusų ir troleibusų maršrutus. Gal saulės smūgį gavo Abonentas?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kas per š? Grąžinti į senus maršrutus ir dar įtraukti į e-bilieto sistemą reiškia mikrobams suteikti gyvenimą ir leisti parazituoti dubliuojant autobusų ir troleibusų maršrutus. Gal saulės smūgį gavo Abonentas?
                        Skaityk straipsnį iš naujo.

                        Meras A. Zuokas posėdžio metu taip pat pritarė V. Milėnui ir teigė, kad toks sprendimas suteiktų galimybę svarstymo keliu grįžti prie ankstesnių sprendimų. „Gal jau galima kitomis akimis pažiūrėti į konkursus ir grąžinti vežėjus į transporto sistemą“, - sake A. Zuokas. Jo teigimu, iki liepos 1 d. to padaryti nebuvo įmanoma.
                        Tai reiškia, kad Zuokas kalba apie tą pačią galimybę skelbti naujus konkursus naujiems maršrutams. Mat jis anksčiau yra sakęs (anksčiau, tai čia tame pačiame posėdyje tik kitame straipsnyje apie tai rašoma), kad sutarčių pratęsti neįmanoma, nes jos nutrauktos.

                        Comment


                          Transportas Vilniuje: nauja sistema yra geresnė už seną
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Skaičiau pirmą naujosios VT pertvarkos savaitę šitą straipsnį kažkur "blog'e". Tiesiog "copy-paste", jei ne pats šio straipsnio autorius iš "blog'o" bus parašęs..
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Kas per š? Grąžinti į senus maršrutus ir dar įtraukti į e-bilieto sistemą reiškia mikrobams suteikti gyvenimą ir leisti parazituoti dubliuojant autobusų ir troleibusų maršrutus. Gal saulės smūgį gavo Abonentas?
                              Realiai gal ir gerai, tik nustatant tam tikrą maršrutų skaičių per valandą kaip alternatyvą - kokie du reisai per 60-90min. Arba dar esu girdėjęs, kad kažkas siūlė privatininkams sukurti naktinius maršrutus, nes Vilniuje jų reikia.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Skaityk straipsnį iš naujo.



                                Tai reiškia, kad Zuokas kalba apie tą pačią galimybę skelbti naujus konkursus naujiems maršrutams. Mat jis anksčiau yra sakęs (anksčiau, tai čia tame pačiame posėdyje tik kitame straipsnyje apie tai rašoma), kad sutarčių pratęsti neįmanoma, nes jos nutrauktos.
                                Pats skaityk antrą kartą ir įdėmiai:
                                Koks likimas laukia privačių vežėjų, paaiškės kitą mėnesį vyksiančiame tarybos posėdyje. Jei sprendimo projektas būtų priimtas, privatūs vežėjai pagal senas sutartis galėtų veikti dar iki 2015-ųjų sausio 1 d.

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  Realiai gal ir gerai, tik nustatant tam tikrą maršrutų skaičių per valandą kaip alternatyvą - kokie du reisai per 60-90min. Arba dar esu girdėjęs, kad kažkas siūlė privatininkams sukurti naktinius maršrutus, nes Vilniuje jų reikia.
                                  Tai yra parazitavimas. O mikrobo važiavimas kartą per valandą, tarkim, maršrutu Stotis - Santariškės, na, baikime juokus, tikrai niekam nereikalingas.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Pats skaityk antrą kartą ir įdėmiai:
                                    Tai yra projektas, kuris buvo pateiktas socialdemokratų. Pats Zuokas, tuo tarpu, sako, kad sutartys nebegali būti pratęstos ir jis mato vienintelį kelią mikriukų sugrąžinimui - tai naujos sutartys privežamiesiems maršrutams. Tas pats jo paties žodžiais yra mano įdėtoje citatoje.

                                    Comment


                                      Parašė rat
                                      Kokie dar privežamieji maršrutai? 3,5 Lt + 2,2 Lt? Haha, optimistai.
                                      Ką? Apie ką tu šneki?

                                      Comment


                                        Parašė rat
                                        Tai gerai, jei bus su ta pačia mero kortele už tą pačią idiotišką kainą. Bet kas norės purtytis valandų valandas iki centro ir atgal su VT (išskyrus ubagus)?
                                        Civilizuotose miestuose įvažiuoti į miesto centrą automobiliu išvis draudžiama.

                                        Comment


                                          Taigi tie privežamieji maršrutai jau yra, tiesiog juos aptarnauja VVT, o kalbama, kad juos aptarnautų privačios įmonės. Juk dabar gi yra kurie "purtosi" ir tikrai jie nėra "ubagai".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X