Parašė ssnaiperis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Trumpam grįžtant prie svarstyto projekto... Spėčiau, kad bus pats projektas pakreiptas taip, kaip iš pradžių buvo planuota savivaldybės: reforma nebus atšaukta, mikriukams bus pasiūlyti privežamieji maršrutai su ilgalaikėmis sutartimis ir t.t. T.y. bus iš esmės išbraukta dalis punktų ir likusi dalis pakeisti (sutarčių pratęsimas bus pakeistas į sutarčių sudarymą ir pan.).
Comment
-
Ne, tegul A1 lieka taip, kaip yra.. Čia skirtas greitam susisiekimui su Oro uostu, kuris nemažą dalį atvykėlių atveža į Stotį.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGal geriau a1 taip paleisti?
Nebent galima atsisakyti A13 važiavimų į Vilkpėdę, o paleisti analogiška trasa, kuri buvo, tik pratęsiant iki Ikea..
Comment
-
Iš esmės visi maršrutai į oro uostą turėtų važiuoti per naująją Vikingų gatvę. Susisiekimui Kirtimuose yra 4 maršrutas.
Buvusi 13 trasa pratęsta iki Oro uosto gal irgi neblogai būtų, tą galėtų dabartinis 58 autobusas daryti. O greitam susisiekimui tarp oro uosto ir stoties yra traukinio maršrutas.
Comment
-
Bet nepamirškim, kad ir Naujininkams reikalingas susisiekimas su Oro uostu. tada galima būtų A1 leisti minėta trasa Stotis - Švitrigailos g. - Ikea, o A2 paleisti mano pasiūlyta trasa per Dzūkų g.Parašė Resutas Rodyti pranešimąIš esmės visi maršrutai į oro uostą turėtų važiuoti per naująją Vikingų gatvę. Susisiekimui Kirtimuose yra 4 maršrutas.
Buvusi 13 trasa pratęsta iki Oro uosto gal irgi neblogai būtų, tą galėtų dabartinis 58 autobusas daryti. O greitam susisiekimui tarp oro uosto ir stoties yra traukinio maršrutas.
Bet A58, kiek žinau, atlieka Kalnėnų ir Gurių gyventojų pervežimą, tad užsukimas link Ikea tik pailgintų kelionės laiką.
Ir išvis siūlau per Dzūkų gatvę link Liepkalnio maximos nukreipti A61 (kad būtų mažiau transporto, važiuojančio pro Vėtros stadioną). Ir derinti A61 išvykimus su A58, nes faktiškai abu vienu metu išvažiuoja iš Stoties..
Comment
-
-
Kai bus pilnai atidaryta nauja gatvė, tai srautai persiskirstys.Parašė Resutas Rodyti pranešimąGal ir taip.
Bet visigi 3G būtų greitesnis važiuojant per naująją gatvę (važiuojant ir pro Naujininkus), juk Dariaus ir Girėno g. daug kamščių būna ir nėra A linijų.
Comment
-
Man įdomu, ką padarytų su dabartiniu 55 maršrutu, važiuojančiu nuo Greitosios pagalbos ligoninės iki Santariškių, jei paleistų senąjį 55 maršrutu Grigiškės - Santariškės..Parašė Maxas Rodyti pranešimą
Comment
-
Kas per š? Grąžinti į senus maršrutus ir dar įtraukti į e-bilieto sistemą reiškia mikrobams suteikti gyvenimą ir leisti parazituoti dubliuojant autobusų ir troleibusų maršrutus. Gal saulės smūgį gavo Abonentas?Parašė Maxas Rodyti pranešimą
Comment
-
Skaityk straipsnį iš naujo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas per š? Grąžinti į senus maršrutus ir dar įtraukti į e-bilieto sistemą reiškia mikrobams suteikti gyvenimą ir leisti parazituoti dubliuojant autobusų ir troleibusų maršrutus. Gal saulės smūgį gavo Abonentas?
Tai reiškia, kad Zuokas kalba apie tą pačią galimybę skelbti naujus konkursus naujiems maršrutams. Mat jis anksčiau yra sakęs (anksčiau, tai čia tame pačiame posėdyje tik kitame straipsnyje apie tai rašoma), kad sutarčių pratęsti neįmanoma, nes jos nutrauktos.Meras A. Zuokas posėdžio metu taip pat pritarė V. Milėnui ir teigė, kad toks sprendimas suteiktų galimybę svarstymo keliu grįžti prie ankstesnių sprendimų. „Gal jau galima kitomis akimis pažiūrėti į konkursus ir grąžinti vežėjus į transporto sistemą“, - sake A. Zuokas. Jo teigimu, iki liepos 1 d. to padaryti nebuvo įmanoma.
Comment
-
Skaičiau pirmą naujosios VT pertvarkos savaitę šitą straipsnį kažkur "blog'e". Tiesiog "copy-paste", jei ne pats šio straipsnio autorius iš "blog'o" bus parašęs..Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
Comment
-
Realiai gal ir gerai, tik nustatant tam tikrą maršrutų skaičių per valandą kaip alternatyvą - kokie du reisai per 60-90min. Arba dar esu girdėjęs, kad kažkas siūlė privatininkams sukurti naktinius maršrutus, nes Vilniuje jų reikia.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas per š? Grąžinti į senus maršrutus ir dar įtraukti į e-bilieto sistemą reiškia mikrobams suteikti gyvenimą ir leisti parazituoti dubliuojant autobusų ir troleibusų maršrutus. Gal saulės smūgį gavo Abonentas?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Pats skaityk antrą kartą ir įdėmiai:Parašė Creatium Rodyti pranešimąSkaityk straipsnį iš naujo.
Tai reiškia, kad Zuokas kalba apie tą pačią galimybę skelbti naujus konkursus naujiems maršrutams. Mat jis anksčiau yra sakęs (anksčiau, tai čia tame pačiame posėdyje tik kitame straipsnyje apie tai rašoma), kad sutarčių pratęsti neįmanoma, nes jos nutrauktos.
Koks likimas laukia privačių vežėjų, paaiškės kitą mėnesį vyksiančiame tarybos posėdyje. Jei sprendimo projektas būtų priimtas, privatūs vežėjai pagal senas sutartis galėtų veikti dar iki 2015-ųjų sausio 1 d.
Comment
-
Tai yra parazitavimas. O mikrobo važiavimas kartą per valandą, tarkim, maršrutu Stotis - Santariškės, na, baikime juokus, tikrai niekam nereikalingas.Parašė SPX Rodyti pranešimąRealiai gal ir gerai, tik nustatant tam tikrą maršrutų skaičių per valandą kaip alternatyvą - kokie du reisai per 60-90min. Arba dar esu girdėjęs, kad kažkas siūlė privatininkams sukurti naktinius maršrutus, nes Vilniuje jų reikia.
Comment
-
Tai yra projektas, kuris buvo pateiktas socialdemokratų. Pats Zuokas, tuo tarpu, sako, kad sutartys nebegali būti pratęstos ir jis mato vienintelį kelią mikriukų sugrąžinimui - tai naujos sutartys privežamiesiems maršrutams. Tas pats jo paties žodžiais yra mano įdėtoje citatoje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPats skaityk antrą kartą ir įdėmiai:
Comment
Comment