Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Toje aikštelėje įsikūrė ,,Meteorit Turas" dar prieš Vilniaus viešojo transporto privatizaciją ar po jos?
    Paskutinis taisė Arelis; 2015.02.12, 06:38.
    My Flickr
    My Trainpix

    Comment


      Parašė Arelis Rodyti pranešimą
      Toje aikštelėje įsikūrė ,,Meteorit Turas" dar prieš privatizaciją ar po jos?
      Meteorit turas niekada nebuvo valstybine įmone, kad jį galima būtų privatizuoti. O aikštelėje anksčiau stovėdavo Centvalio autobusai (ne visi aišku, nes ten 99 savininkai su savo garažais).
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Žinau, kad esu didis Zuoko kritikas, tačiau ir šiuo atveju tiesiog negaliu susilaikyti nuo mano supratimu absurdiškų Zuoko sprendimų. Per LRT rinkiminę laidą Zuokas paskelbė, kad kitais metais į Vilniaus gatves išvažiuos 100 naujų privačių autobusų. Panaši žinutė buvo skelbta ir ankščiau:

        Savivaldybė vasarį ketina skelbti konkursą dėl privataus vežėjo įtraukimo į šeštadalį dabartinio Vilniaus viešojo transporto tinklo. Miesto transporto skyriaus vyr. specialistas Kastytis Lubys BNS yra sakęs, kad savivaldybei naudotis privataus vežėjo paslaugomis apsimokės labiau nei autobusų parko atnaujinimas, esą miestas gaus naujus autobusus už investuotojo lėšas.

        delfi
        Neturiu tvirtos nuomonės dėl to kas turėtų važinėti po Vilniaus gatves - privatūs vežėjai, savivaldybės valdomas transportas ar visi kartu, tačiau man nesuprantama kaip galima iš pradžių visus privačius vežėjus išvaryti, o po metų juos vėl kviestis atgal.

        Juk tai, kad su privačiais vežėjais savivaldybė nutraukė sutartis visų pirma reiškė rimtą smūgį privatiems vežėjams: reikėjo atleisti darbuotojus, jiems sumokėti didžiules išeitines kompensacijas, uždaryti įmones. Įmonėms tai turėjo būti didžiuliai nuostoliai. Ir dabar po metų Zuokas apsigalvoja ir pareiškia 'vis dėl to Vilniui reikia privačių vežėjų, tik su naujais autobusais'. Tai man įdomu kokia įmonė po tokių Zuoko bajerių norės investuoti į 100 naujų autobusų. Galbūt ir atsiras tokių, tačiau visi tie buvę darbuotojų atleidimų ir panašūs kaštai bus įtraukti į naujai siūlomą kainą.

        Čia panašiai kaip koks Putinas nuspręstų nacionalizuoti ir išvaryti visą vakarų verslą iš Rusijos, o pasibaigus Ukrainos krizei sakytų 'tai va - galit grįžti, tik šį kart su dešimtimis kartų didesnėmis investicijomis'. Gal ir grįžtų tas verslas, tik šį kart su dešimtimis kartų didesnėmis pelno mažomis.

        Comment


          Anais laikais privatūs vežėjai turėjo arba mikroautobusus arba senas geldas autobusus (buvo kelios išimtys, bet jų per mažai). Ir nė viena iš tų įmonių, kurios realiai yra kelių žmonių, turinčių po 4-5 transporto priemones susibūrimas, negali sau leisti įrengti remonto bazę ir įsigyti bent 20-30 visiškai naujų autobusų (M3 kategorijos).
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Tai kad bus ne nauji, o naudoti autobusai (10 metų senumo). Tik VMS sako, kad tai nauji.

            Comment


              Ne, tai bus nauji. Konkurso sąlygose numatyta, kad visą sutarties laikotarpį autobusai neturi viršyti 10 m.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Šiuo atveju sąvoka "privatus vežėjas" tampa labai abstrakti. Taip, jie yra privatūs, tačiau tai buvo palaidas mikriukų versliukas. Visiškai nieko rimto.

                Plius, su mikriukais sutartys buvo pasibaigusios ir nebuvo pratęstos. Tad tai nėra kažkoks anti-teisinis vienašališkas sutarties nutraukimas.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                  Neturiu tvirtos nuomonės dėl to kas turėtų važinėti po Vilniaus gatves - privatūs vežėjai, savivaldybės valdomas transportas ar visi kartu, tačiau man nesuprantama kaip galima iš pradžių visus privačius vežėjus išvaryti, o po metų juos vėl kviestis atgal.
                  Jie ne kviečiami, o skelbiamas konkursas, kuriame nori - dalyvauji, nenori - nedalyvauji. Bet kokiu atveju, vargu ar bent vienas iš senųjų vežėjų būtų pajėgus nusipirkti keliasdešimt naujų autobusų. T.y. konkursas skelbiamas naujiems "žaidėjams".

                  Tai man įdomu kokia įmonė po tokių Zuoko bajerių norės investuoti į 100 naujų autobusų. Galbūt ir atsiras tokių, tačiau visi tie buvę darbuotojų atleidimų ir panašūs kaštai bus įtraukti į naujai siūlomą kainą.
                  Įmonės investuotų ne atsižvelgdamos į Zuoko (ar bet kurio kito mero) bajerius, pasisakymus ar pan., o į konkurso reikalavimus ir pasirašomas sutartis. Jeigu konkursas reikalauja naujų autobusų, tai visi ir dalyvaus nusiteikę pirkti naujus autobusus. Jeigu konkurse bus galima dalyvauti su 20 m. senumo autobusais, tai tokiais laužais ir važinės. Viską lemia sutarties terminas ir reikalavimai, nuo kurių ir priklauso siūlomi įkainiai.
                  Niekas nieko neišgąsdins kažkokiais papildomais įtraukiamais kaštais. Gali tu įtraukinėti ką tik nori, bet tai išpūs tavo kainą iki nekonkurencingos ir tu niekada nieko nelaimėsi.

                  Čia panašiai kaip koks Putinas nuspręstų nacionalizuoti ir išvaryti visą vakarų verslą iš Rusijos, o pasibaigus Ukrainos krizei sakytų 'tai va - galit grįžti, tik šį kart su dešimtimis kartų didesnėmis investicijomis'. Gal ir grįžtų tas verslas, tik šį kart su dešimtimis kartų didesnėmis pelno mažomis.
                  Nevykęs palyginimas. Jeigu buvo terminuota sutartis ir ji pasibaigė, tai neturi jokio preteksto tikėtis, kad tau leis dirbti ar iš tavęs pirks paslaugas. O, kad niekas neišvarytų anksčiau laiko yra teisiniai garantai - sutartis.

                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Kažin kokie buvo maršrutų, perduodamų privatininkams, atrankos kriterijai ? Nes jau antras maršrutas iš Fabijoniškių, savo trasa panašus pirmajam. Kodėl privatininkams neperduodamas koks 22,43 ar 52 ?
                  P.S. Kai 40 maršrutą perėmė privatininkas, SĮSP bent pranešė, dabar ir tai padaryti patingėjo...
                  Nelabai aiškus informacijos apie perduodamą maršrutą poreikis. Išvis norint, kad mieste dirbtų keli vežėjai, nėra būtinybės jiems perleisti atskirus maršrutus, juk vis tiek bilietus platina ir tvarkaraščius sudaro SĮSP.

                  Pvz. yra toks miestas vardu Liuksemburgas, kuriame dirba savivaldybės ir keli privatūs vežėjai. Tačiau ten viskas padalinta net ne atskirais maršrutais, o netgi atskirais reisais. Tuo pačiu maršrutu paeiliui kas 15 min gali atvažiuoti vežėjo A, vežėjo B ir vežėjo C transporto priemonės. Šiuo atveju savivaldybė tikriausiai iš vežėjų perka paslaugas tam tikram kiekiui tam tikro dydžio autobusų ir apmoka atitinkamai už nuvažiuotus kilometrus. O čia jau nėra skirtumo kaip paskirstyti atskirus autobusus.
                  Paskutinis taisė sleader; 2015.02.15, 13:55.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Jie ne kviečiami, o skelbiamas konkursas, kuriame nori - dalyvauji, nenori - nedalyvauji. Bet kokiu atveju, vargu ar bent vienas iš senųjų vežėjų būtų pajėgus nusipirkti keliasdešimt naujų autobusų. T.y. konkursas skelbiamas naujiems "žaidėjams".


                    Įmonės investuotų ne atsižvelgdamos į Zuoko (ar bet kurio kito mero) bajerius, pasisakymus ar pan., o į konkurso reikalavimus ir pasirašomas sutartis. Jeigu konkursas reikalauja naujų autobusų, tai visi ir dalyvaus nusiteikę pirkti naujus autobusus. Jeigu konkurse bus galima dalyvauti su 20 m. senumo autobusais, tai tokiais laužais ir važinės. Viską lemia sutarties terminas ir reikalavimai, nuo kurių ir priklauso siūlomi įkainiai.
                    Niekas nieko neišgąsdins kažkokiais papildomais įtraukiamais kaštais. Gali tu įtraukinėti ką tik nori, bet tai išpūs tavo kainą iki nekonkurencingos ir tu niekada nieko nelaimėsi.


                    Nevykęs palyginimas. Jeigu buvo terminuota sutartis ir ji pasibaigė, tai neturi jokio preteksto tikėtis, kad tau leis dirbti ar iš tavęs pirks paslaugas. O, kad niekas neišvarytų anksčiau laiko yra teisiniai garantai - sutartis.
                    Nežinau visų niuansų, bet tame ir buvo esmė - mikriukius iš Vilniaus išvarius 2013.07.01 sutartis buvo pasibaigus tik labai mažai daliai privačių vežėjų. Su kitais sutartį nutraukė tiesiog anksčiau laiko - dėl to VMS dabar ir bylinėjasi su tais visais privačiais vežėjais.

                    Comment


                      Šią savaitę vyksta kasmetinė Vilniaus knygų mugė. kaip ir kasmet, iki sekmadienio važiuos nemokami autobusai maršrutu Arkikatedra- Litexpo.
                      http://www.vilniausknygumuge.lt/repo...arkarastis.pdf
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Šią savaitę vyksta kasmetinė Vilniaus knygų mugė. kaip ir kasmet, iki sekmadienio važiuos nemokami autobusai maršrutu Arkikatedra- Litexpo.
                        http://www.vilniausknygumuge.lt/repo...arkarastis.pdf
                        Pridėsiu, kad kaip ir pernai, taip ir šiemet, bus papildomas 2G sustojimas ,,Parodų rūmų'' st. Vasario 19-22d.
                        >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=728

                        Comment


                          Pastebėjau, jog pastaruoju metu vis daugiau kalbama apie BRT Vilniuje, ir tiek tramvajus, tiek metro stumiamas į šalį.

                          Nesu kategoriškai prieš BRT, tačiau bėginės transporto priemonės yra efektyvesnės iš principo. Pagrindinis faktorius yra ratai. Ratai su padangomis išeikvoja iki 15% energijos sąnaudų, kai metaliniai ratai tik iki 2%. Tai pasako viską.

                          Šiuo atveju nesvarbu ar BRT būtų elektrinių autobusų ar troleibusų pagrindu, bet kokiu atveju bėginė transporto priemonė būtų efektyvesnė. Žinoma, įdiegimo kaštai tiek tramvajui tiek metro didesni, bet ilgajame laikotarpyje skirtumas akivaizdus. Taip pat reiktų įvertinti ir tai jog dabar jau yra elektrinių traukinių kuriems nereikalingas kontaktinis tinklas, o tai dar labiau sumažintų įrengimo kaštus.

                          Miestas toks darinys kur viskas turi būti sprendžiama į priekį bent 20-30 metų.
                          Tad logiška būtų tiesiog paskaičiuoti atitinkamas TP sąnaudas šiam laikotarpiui ir išrinktume efektyviausią ir ekonomiškiausią variantą.

                          Žinoma, kaip daugelis jūsų turbūt jau žino, tokia studija jau buvo padaryta Vilniaus tarybos užsakymu ir ilgajame laikotarpyje (15-20 metų) mažiausiai lėšų reikalavo būtent metro. Tad lieka tik klausimas kodėl vis gi buvo pasirinktas tramvajus, o dabar gal jau ir BRT?

                          Jei kam įdomu, neblogas straipsnis būtent apie ratų efektyvumą.
                          Dear Sir,

                          Comment


                            Porcija pakeitimų nuo kovo 1d.
                            >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=729

                            Comment


                              Eilinis laiko pastumdymas.

                              Žymiausias pastebėjimas - 88-am nebežymimi mažos talpos autobusai.
                              Įdomu ką pridirbo A7, kad vėl jo grafiką reikia keisti?

                              Ryškiausi pakeitimai 22-am ir 23-am: nebestos Oslo stotelėje. Taip padaryta dėl posūkio iš Šiltnamių į Oslo gatvę prie ligoninės
                              Paskutinis taisė ssnaiperis; 2015.02.24, 22:37.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Visuose maršrutuose, įskaitant troleibusus, bent 1 min. mažina važiavimo laiką. Tik 88 prideda, nes ten realiai nespėjama (nuo Žvejų st. iki Lvovo st. 1 min. - nerealu), bei 7 koreguoja - atima tą minutę link Lazdynų, kurią pridėjo nuo vasario 1 d. ir prideda 2 min. link Šiaurės miestelio, nes -6 buvo kaip ir per daug.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Yra pokyčių ir 53 maršruto tvarkaraštyje - paskutinis autobusas iš Stoties į Fabijoniškes išvyks net 15min. anksčiau nei iki šiol.

                                  Dėl 22 ir 23 maršruto tai sprendimas labai geras - tas išsukimas į Oslo g. prie ligoninės yra iš tiesų problematiškas, o toje Oslo st. labai mažai žmonių įlipa.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Yra pokyčių ir 53 maršruto tvarkaraštyje - paskutinis autobusas iš Stoties į Fabijoniškes išvyks net 15min. anksčiau nei iki šiol.
                                    Dar vienas pokytis 53 maršrute - pridedama 1 minutė važiuojant į Fabijoniškės. Net pirmiems reisams. Net ryte (5:41) važiuojant į Fabijoniškes, reikia trijų minučių nuo Žaliojo tilto iki Kalvarijų turgaus?
                                    Paskutinis taisė grustnyj; 2015.02.25, 18:19.

                                    Comment


                                      Na, matai, šviesoforai dega ir naktį...

                                      Comment


                                        Vilnietis piktas: keleivių kontrolė baigia pasmaugti baudomis

                                        Vilnietį Ivaną Ustinovičių supa keistos aplinkybės – jis retai važinėja viešuoju transportu, bet kai važiuoja, patenka į keleivių kontrolės rankas. Ir, žinoma, be bilieto. Įdomu, kad jis nubaustas greičiausiai daugiau kartų, nei kėlė koją į Vilniaus autobusą ar troleibusą. Ir taip gali nutikti kiekvienam iš mūsų, nes situacija paprasta.

                                        ...

                                        Comment


                                          Įkūrusi paslaptingą filialą, Vilniaus savivaldybė kloja bėgius tramvajui

                                          Visi puikiai žino, ir net miestą valdantieji nemėgina neigti, kad Vilniaus miestas paskendęs tokiose skolose, kurias grąžinti gali būti „misija neįmanoma“. Turbūt daug kas yra įsitikinęs, kad savivaldybė nuolat ir išsamiai papasakoja apie tai, ką planuoja svarbiausiais miestiečiams klausimais, ypač tais, kurie susiję su ilgalaikiais ir brangiai kainuojančiais projektais.

                                          Žinote ką? – pasiruoškite šiek tiek kilstelėti antakius, nes ir vėl – ne viskas yra taip, kaip atrodo. Jei savivaldybė garsiai deklaruoja priėmusi vienokį sprendimą – tai nebūtinai tiesa, nes patyliukais įsteigiamas filialas kitokio sprendimo įgyvendinimui. Sprendimui, kuris brangiai kainuotų miestui ir vargu ar pagerintų miestiečiams gyvenimą. Na, bet pagerintų gyvenimą tiems, kas susiję su tuo projektu ir daug metų siekia jo įgyvendinimo.

                                          http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...mvajui?l=1&p=1
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X