Parašė LVT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Daugelis čia komentuojančiųjų senbuvių VT entuziastų žiūri ne savo interesų, o visos VT sistemos intereso - kad ji funkcionuotų ne kam nors geriau, bet tolygiai ir efektyviai tinkamai teiktų paslaugas visiems gyventojams. Dėl to ir sulaukė tas pasiūlymas neigiamos reakcijos - nes jis neracionalus, o argumentai irgi buvo išdėstyti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Na, Mettal tai jau tikrai geriau žino nei tuParašė LVT Rodyti pranešimąO iš kur Jūs žinote kas ten važiuoja. Ten keleivių yra daug, ir ne vien sodininkai ar moksleiviai ten važiuoja, o ir vietiniai gyventojai!!!
Jis VT srityje domisi apie 10 metų, Vilniaus VT sistemą išmano geriau negu kai kurie „Susisiekimo paslaugose“ užimantys kėdes. Tai siūlau per daug negaišti laiko ginčijantis - pralaimėsi
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vat kai kurie forumiečiai juo naudotis nemoka. O aš per jį dedu nuorodas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO tai mygtukas "Įterpti nuorodą" (gaublys su pilku šūduku) nei vienam neveikia?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąDaugelis čia komentuojančiųjų senbuvių VT entuziastų žiūri ne savo interesų, o visos VT sistemos intereso - kad ji funkcionuotų ne kam nors geriau, bet tolygiai ir efektyviai tinkamai teiktų paslaugas visiems gyventojams. Dėl to ir sulaukė tas pasiūlymas neigiamos reakcijos - nes jis neracionalus, o argumentai irgi buvo išdėstyti.
Visų pirma argumentų šiame forume nėra, nes juos kažkas ištrinė.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Va pats paprasčiausias pavyzdys iš to pačio puslapio. Trumpa ir paprasta.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąNukopijuoti ir nuorodos, ir pavadinimo vienu metu neįmanoma, arba tas, arba tas.
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąA. Zuoko rankose - sprendimas, pakeisiantis Vilniaus transporto veidą
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz34QNVCUa0Jeigu keleivių būtų daug, nematyčiau tuščių mikroautobusų, geriausiu atveju su keletu sodininkų. Tik piko metu būna daugiau žmonių, bet ir tai tik dėl to, kad ten važiuoja žmonės iš/į Chemijos institutą ir šalia esančias įmones. Niekada naujų privačių namų kvartaluose keleivių nebus tiek, kad jų skaičius atitiktų jūsų apibūdinimą "daug".Parašė LVT Rodyti pranešimąO iš kur Jūs žinote kas ten važiuoja. Ten keleivių yra daug, ir ne vien sodininkai ar moksleiviai ten važiuoja, o ir vietiniai gyventojai!!!
Ir ką gi, anot tavęs, kažkas "ištrinė"?Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąVisų pirma argumentų šiame forume nėra, nes juos kažkas ištrinė.
Comment
-
Žinot, aš visgi daug logikos nematau viename iš GRA maršrutų. Kodėl savaitgaliais 2G dirba ilgi autobusai? Šiandien važiavau į stotį maždaug apie 13 valandą ir per visą kelionę autobusu važiavo tikrai nedaug žmonių. 10-13, tikrai ne daugiau. Tai yra absurdas pagal mane. Darbo dienomis, dienos metu autobusai kursuoja rečiau, bet dirba trumpos mašinos ir žmonės kaip "silkės statinėje" važiuoja, o savaitgaliais važiuoja dažniau ir dirba ilgos mašinos. Atleiskit, bet tai yra debilizmas. Nuolat naudojuosi 2G maršrutu ir šita nesąmonė labai bado akis. Tas pats ir 78 maršrute. Ten savaitgaliais pilnai pakanka trumpo autobuso. Į Pagirių pusę važiuoja tikrai nedaug žmonių, atgal irgi nelabai daug. Ir aš keleivių srautus ten puikiai žinau ir kažkodėl galvojama, jog atėjus vasaros sezonui, tai keleivių skaičius ten padidėja. Nė velnio. Net mažiau žmonių važiuoja vasarą. Orą vežioja dažniausiai ir tiek.
Comment
-
Tikrai tiesa.. Šiandien pačiam teko apie 13val. važiuoti 2G link stoties , ir keleivių nebuvo tiek , kad būtinai reiktų prailgintos mašinos..Parašė hydrex Rodyti pranešimąŽinot, aš visgi daug logikos nematau viename iš GRA maršrutų. Kodėl savaitgaliais 2G dirba ilgi autobusai? Šiandien važiavau į stotį maždaug apie 13 valandą ir per visą kelionę autobusu važiavo tikrai nedaug žmonių. 10-13, tikrai ne daugiau. Tai yra absurdas pagal mane. Darbo dienomis, dienos metu autobusai kursuoja rečiau, bet dirba trumpos mašinos ir žmonės kaip "silkės statinėje" važiuoja, o savaitgaliais važiuoja dažniau ir dirba ilgos mašinos. Atleiskit, bet tai yra debilizmas. Nuolat naudojuosi 2G maršrutu ir šita nesąmonė labai bado akis. Tas pats ir 78 maršrute. Ten savaitgaliais pilnai pakanka trumpo autobuso. Į Pagirių pusę važiuoja tikrai nedaug žmonių, atgal irgi nelabai daug. Ir aš keleivių srautus ten puikiai žinau ir kažkodėl galvojama, jog atėjus vasaros sezonui, tai keleivių skaičius ten padidėja. Nė velnio. Net mažiau žmonių važiuoja vasarą. Orą vežioja dažniausiai ir tiek.Abrikosai mus išgelbės. ~
Comment
-
O as vaziavau ryte ir jis buvo sausakimsas.Parašė Lucario Rodyti pranešimąTikrai tiesa.. Šiandien pačiam teko apie 13val. važiuoti 2G link stoties , ir keleivių nebuvo tiek , kad būtinai reiktų prailgintos mašinos..
Comment
-
Bet esmė tame , kad darbo dienomis , kai srautai didesni važiuoja trumpos mašinos. O Savaitgaliais , kai srautai mažesni , dirba ilgos.Parašė 0570043 Rodyti pranešimąO as vaziavau ryte ir jis buvo sausakimsas.Abrikosai mus išgelbės. ~
Comment
-
Tiesiog savaitgaliais dirba mažiau ilgų mašinų, todėl yra galimybių jas statyt visur. Darbo dienomis to padaryti neįmanoma. Tačiau taip, tai yra problema (dėl darbo dienomis trumpų mašinų).Parašė Lucario Rodyti pranešimąBet esmė tame , kad darbo dienomis , kai srautai didesni važiuoja trumpos mašinos. O Savaitgaliais , kai srautai mažesni , dirba ilgos.
Comment
-
Ryte intervalai tarp reisų didesni, todėl keleivių daugiau surenka į vieną autobusą, o dienos metu intervalai žymiai mažesni, todėl ilgi autobusai vežioja orą. Kitas dalykas, man gan keistokas, kad per pietūs savaitgaliais taip dažnai 2G važiuoja, o tuo tarpu darbo dienomis vos kelis kartus į valandą. Manau, kad ir darbo dienomis turėtų važiuoti bent kas 10 minučių, dienos metu. Pažiūrėkime pvz. seno tvarkaraščio, kuris iki 16-os dienos dar galioja:Parašė 0570043 Rodyti pranešimąO as vaziavau ryte ir jis buvo sausakimsas.
Pvz: St.: Vaikų ligoninė link centro kryptimi.
Darbo dienomis:
14: 12 28 43 (gan retokai sakyčiau, kaip GRA maršrutui darbo dieną).
Savaitgaliais:
14: 01 13 21 29 38 47 56 (net per dažnai manau).
Tai paprasčiausi nesuvokiami dalykai pagal keleivių srautus. Tai ir gaunasi tokia nesąmonė, kad darbo dienomis važiuoja sausakimši trumpi autobusai, o savaitgaliais ilgi ir tušti. Jei jau sumąsto darbo dienomis trumpus leisti į GRA, tai bent susimąstytų ir tvarkaraštį sutankinti labiau.
Užtikrinant ilgų autobusų buvimą GRA maršrutuose, manau, jog reikėtų tokiuose maršrutuose, kaip 42, 78, 55 darbo dienomis nuimti ilgus autobusus ir skirti trumpus. Jie ten puikiai susitvarkytų su keleivių srautais.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTiesiog savaitgaliais dirba mažiau ilgų mašinų, todėl yra galimybių jas statyt visur. Darbo dienomis to padaryti neįmanoma. Tačiau taip, tai yra problema (dėl darbo dienomis trumpų mašinų).Paskutinis taisė hydrex; 2014.06.14, 22:48.
Comment
-
Ilgi turėtų dirbti visuose GRA maršrutuose. Taip pat 1-2 ilgos mašinos turėtų rudens-pavasario metu dirbti ir a10 bei a49.Parašė hydrex Rodyti pranešimąUžtikrinant ilgų autobusų buvimą GRA maršrutuose, manau, jog reikėtų tokiuose maršrutuose, kaip 42, 78, 55 darbo dienomis nuimti ilgus autobusus ir skirti trumpus. Jie ten puikiai susitvarkytų su keleivių srautais.
Comment
-
Poilsio dienomis keleivių srautai skiriasi nuo darbo dienų. Darbo dienomis pageidautina nesinaudoti 2G, jeigu važiuosit ten, kur važiuoja ir T16.Parašė hydrex Rodyti pranešimąKitas dalykas, man gan keistokas, kad per pietūs savaitgaliais taip dažnai 2G važiuoja, o tuo tarpu darbo dienomis vos kelis kartus į valandą.
Šiuose maršrutuose kažkodėl beveik visada būna tik ilgi autobusai. Ir važinėja jie ten tušti. Ypač savaitgaliais 55, kai net ir T16 2G keleivių per mažai, bei 78, kai ten darbo dienomis ilgi surenka daugiau keleivių tik piko metu.reikėtų tokiuose maršrutuose, kaip 42, 78, 55 darbo dienomis nuimti ilgus autobusus ir skirti trumpus. Jie ten puikiai susitvarkytų su keleivių srautais.
Comment
-
Galima ir dar trumpiau – nuorodą "pakišti" po tekstu:Parašė Mettal Rodyti pranešimąVa pats paprasčiausias pavyzdys iš to pačio puslapio. Trumpa ir paprasta.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąNukopijuoti ir nuorodos, ir pavadinimo vienu metu neįmanoma, arba tas, arba tas.
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąA. Zuoko rankose - sprendimas, pakeisiantis Vilniaus transporto veidą
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...ixzz34QNVCUa0]
A. Zuoko rankose - sprendimas, pakeisiantis Vilniaus transporto veidą
Tam reikia parašyti tekstą, jį pažymėti ir, paspaudus Creatium paminėtą mygtuką "Įterpti nuorodą", į iššokantį langelį įrašyti adresą (URL).
Gali būti, kad iššokantys langeliai blokuojami – tokiu atveju galima tag-us galima surašyti ir "rankomis" (išmeskite visus tarpus, esančius tarp [ ], nukopijuokite rezultatą į naują pranešimą ir pamatysite rezultatą
):
[ URL = http://www.delfi.lt/verslas/transpor...ixzz34QNVCUa0]A. Zuoko rankose - sprendimas, pakeisiantis Vilniaus transporto veidą[ /URL ]
Jei visai neaišku, parašykit į AŽ – atsiųsiu nuoseklią instrukciją su paveikslėliais
Comment
-
Nieko čia keisto. Autobusų stoka Vilnius beveik visada garsėjo. Ryte važiavimo trukmė ilgesnė dėl sudėtingesnio eismo, todėl ir intervalai natūraliai ilgesni, o jų sutrumpinti, kaip minėjau, nėra galimybių dėl per mažai turimų transporto priemonių.Parašė hydrex Rodyti pranešimąRyte intervalai tarp reisų didesni, todėl keleivių daugiau surenka į vieną autobusą, o dienos metu intervalai žymiai mažesni, todėl ilgi autobusai vežioja orą. Kitas dalykas, man gan keistokas, kad per pietūs savaitgaliais taip dažnai 2G važiuoja, o tuo tarpu darbo dienomis vos kelis kartus į valandą. Manau, kad ir darbo dienomis turėtų važiuoti bent kas 10 minučių, dienos metu. Pažiūrėkime pvz. seno tvarkaraščio, kuris iki 16-os dienos dar galioja:
Pvz: St.: Vaikų ligoninė link centro kryptimi.
Darbo dienomis:
14: 12 28 43 (gan retokai sakyčiau, kaip GRA maršrutui darbo dieną).
Savaitgaliais:
14: 01 13 21 29 38 47 56 (net per dažnai manau).
Tai paprasčiausi nesuvokiami dalykai pagal keleivių srautus. Tai ir gaunasi tokia nesąmonė, kad darbo dienomis važiuoja sausakimši trumpi autobusai, o savaitgaliais ilgi ir tušti. Jei jau sumąsto darbo dienomis trumpus leisti į GRA, tai bent susimąstytų ir tvarkaraštį sutankinti labiau.
Užtikrinant ilgų autobusų buvimą GRA maršrutuose, manau, jog reikėtų tokiuose maršrutuose, kaip 42, 78, 55 darbo dienomis nuimti ilgus autobusus ir skirti trumpus. Jie ten puikiai susitvarkytų su keleivių srautais.
Savaitgaliais nuo 10 iki maždaug 15 val. iš tiesų keleivių srautai (su kai kuriomis išimtimis maršrutuose) ir išskyrus pietų metą, yra didesni negu darbo dienomis. Tai labiausiai pastebima pro centrą ir didelius mikrorajonus ir prekybos centrus važiuojančiuose maršrutuose, išskyrus tuos, kurie populiarūs visą dieną.
Dėl ilgų ir trumpų autobusų paskirstymo sutinku.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mettal turėtų atsakyti į šį klausimą. Bet 15-os metrų autobusai turi trūkumą, kad jie nėra tokie manevringi, kaip 18-os metrų, nes pastarųjų galinę ašis suka ratus, o 15-os metrų autobusuose - ne. Taigi ne visuose maršrutuose jie tinkami, ypač kur reikia atlikti posūkius siaurose gatvėse.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAišku Vilniui gal čia būtų oer didelė prabanga, bet ar pasitarnautų 15 metrų ilgio autobusai? Užmiesčio maršrutuose (36, 66, 19, 78 ir t.t.), trumpam autobusui nesutalpinant visų norinčių, o 15-os metrų sutalpintų visus norinčiuswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment