Parašė 0570043
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Na,nesakau, kad naktinio į Naujanerius reikia, bet kaip tik vasaros sezonu naktiniai maršrutai yra aktualesni- žmonės atostogauja, yra šilčiau, todėl naktį natūraliai daugiau žmonių yra mieste. Aš manau, kad esamus naktinius maršrutus (apart 106N, žinoma) reiktų bent jau vasarą pabandyti leisti visais savaitgaliais- nemanau, kad jie bus nuostolingi. Kultūros naktį teko pačiam matyti, kaip naktiniai buvo sausakimši net ir su 3,5 Lt kaina. Sunku patikėti, kad jie vistiek nuostolingi buvo. Manau, pabandyti verta. Kaune ir Klaipėdoje naktiniai jau yra.
-
Aš manau reikėtų visus Säffle ir Carrus nurašyti, nes tikrai labai baisūs grabai yra. Kažkurioje šalyje net uždraudė visiems Säffle autobusams važinėti.Parašė Gintaras663O aš manau kad Vilniuje yra dar daug baisesnių autobusų už Karosas, Pvz seni MB autobusai ir MAN kurie 1990-1993m . Jiuose vasarą kiek esu važiaves yra kankynė , nors pas Karosas dar yra šokie tokie tangiukai žmoniškai atsidarantys , ka jau kalbėti apie B841 . Tad manau dar galima palikti keleta geresnės būklės karosų kaip rezerve ir nurašyt tuos kraupius MB ir MAN. Nes tikrai nemanau kad po šių ilgų autobusų pirkimo ar vėl kada greit atnaujins parką triašiais autobusais.
Comment
-
Negalvojau, kad jų dar tiek daug yra. Reiškia ir tikėtis, jog visiškai neliks jau kažkada netrukus naivu.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąŠiuo metu Vilniuje 43 vienetai (# 373 remonte (?)) Karosų B741 (be švieslentės) ir 9 vienetai Karosų B841 (su švieslente).
Asmeniškai man jie tiesiog siaubingi, triukšmingi ir nepatogūs, atgyvenę laužai, kurios kiekvieną kartą pamačius mieste norisi delnu veidą prisidengti. Jau nebekalbant apie epizodus, kai tarkime išėjus iš oro uosto pirmas dalykas, kuris tave pasitinka yra vienas šitų puikuolių. Išvis nesuvokiu, kaip kažkas sugalvoja juos į oro uostą leisti...
Nežinau kaip iš techninės pusės, gal tikrai yra ir dar blogesnių variantų, bet man tiesiog iš šalies stebint Karosos labiausiai krenta į akis ir pačias nemaloniausias emocijas sukelia, kai kalba eina apie Vilniaus viešąjį transportą
.
Comment
-
Man Škoda troleibusai dar blogesnes asociacijas kelia, tiek išvaizda, tiek vidumi, tiek apskritai techniniu stoviu. Gerai, kad nebuvo spėta nutiesti troleibusų linijos iki oro uosto, o tai svečius gasdintume.Parašė pauliaK Rodyti pranešimąNegalvojau, kad jų dar tiek daug yra. Reiškia ir tikėtis, jog visiškai neliks jau kažkada netrukus naivu.
Asmeniškai man jie tiesiog siaubingi, triukšmingi ir nepatogūs, atgyvenę laužai, kurios kiekvieną kartą pamačius mieste norisi delnu veidą prisidengti. Jau nebekalbant apie epizodus, kai tarkime išėjus iš oro uosto pirmas dalykas, kuris tave pasitinka yra vienas šitų puikuolių. Išvis nesuvokiu, kaip kažkas sugalvoja juos į oro uostą leisti...
Nežinau kaip iš techninės pusės, gal tikrai yra ir dar blogesnių variantų, bet man tiesiog iš šalies stebint Karosos labiausiai krenta į akis ir pačias nemaloniausias emocijas sukelia, kai kalba eina apie Vilniaus viešąjį transportą
.
Comment
-
Bilietų pardavimus prižiūri SĮSP ir visi pinigai už bilietus ko gero keliauja ten. Nepamirškite, kad ne visi keleiviai moka pilną kainą.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąCekijoj ir ne tik pilna tu Karosu ir Skodu, niekas del ju veidu dangtstytis ten nenori
Geriau tegul padaznina kai kuriu autobusu marsutus, nes man atvaziavus i Vilniu sunku patiket, kad prie tokiu keleviu srautu VVT taip prastasi laikosi.
Comment
-
O man kažkaip tos Škodos akių nebado, ypatingai iš išorės. Tokia vos ne klasika. Vidus taip - baisus.Parašė Lettered Rodyti pranešimąMan Škoda troleibusai dar blogesnes asociacijas kelia, tiek išvaizda, tiek vidumi, tiek apskritai techniniu stoviu. Gerai, kad nebuvo spėta nutiesti troleibusų linijos iki oro uosto, o tai svečius gasdintume.
Aš čia prieš savaitę kokią po ilgos pertraukos troleibusiu važiavau, tai labiausiai nustebino nerealus jų lėtumas, net negalėjau patikėti kaip lėtai jie važiuoja, negana to dar stotelės kas kelis šimtus metrų. Net niekur neskubant kažkoks nevilties jausmas pradeda imti
.
Tuo tarpu greitieji autobusai šiaip būtų jėga. Didžiausia bėda, kad nors ir dažnai kursuoja, piko metu būna tokie sausakimši jog kartais stotelėse lieka žmonių, kurie tiesiog nebenori bandyti įsisprausti į vidų
.
Comment
-
Tavo pastebėjimas tikrai įrodo kodėl žlugdomi troleibusai, jei atnaujinus kreives ir t.t , padarius normalius grafikus nes Vilniuje jie tragiški. Kaune vasaros metų dažnai škodos laksto 55-70km/hParašė pauliaK Rodyti pranešimąO man kažkaip tos Škodos akių nebado, ypatingai iš išorės. Tokia vos ne klasika. Vidus taip - baisus.
Aš čia prieš savaitę kokią po ilgos pertraukos troleibusiu važiavau, tai labiausiai nustebino nerealus jų lėtumas, net negalėjau patikėti kaip lėtai jie važiuoja, negana to dar stotelės kas kelis šimtus metrų. Net niekur neskubant kažkoks nevilties jausmas pradeda imti
.
Tuo tarpu greitieji autobusai šiaip būtų jėga. Didžiausia bėda, kad nors ir dažnai kursuoja, piko metu būna tokie sausakimši jog kartais stotelėse lieka žmonių, kurie tiesiog nebenori bandyti įsisprausti į vidų
.
Comment
-
Turbūt bendraminčiai esamParašė pauliaK Rodyti pranešimąO man kažkaip tos Škodos akių nebado, ypatingai iš išorės. Tokia vos ne klasika. Vidus taip - baisus.
Aš čia prieš savaitę kokią po ilgos pertraukos troleibusiu važiavau, tai labiausiai nustebino nerealus jų lėtumas, net negalėjau patikėti kaip lėtai jie važiuoja, negana to dar stotelės kas kelis šimtus metrų. Net niekur neskubant kažkoks nevilties jausmas pradeda imti
.
Tuo tarpu greitieji autobusai šiaip būtų jėga. Didžiausia bėda, kad nors ir dažnai kursuoja, piko metu būna tokie sausakimši jog kartais stotelėse lieka žmonių, kurie tiesiog nebenori bandyti įsisprausti į vidų
.
Dėl Škodų - pagal mane jos tesiog tobulos esant 30+ oro temperatūrai - orlaidės didžiulės, o dar didesnis kaifas yra atsistojus prie gale kairėje esančioje orlaidėje
Dėl troleibusų linijos iki oro uosto - tokie planai buvo sovietmečiu. Kaip kai kurie pastebėjo, D&G gatvėje yra troleibusų kontaktiniam tinklui pritaikyti stulpai. Beje, kažkada skaičiau, jog buvo planuojama paleisti troleibusus ir į Naujają Vilnią bei S. Stanevičiaus gatve.
Comment
-
Stulpų kontaktiniam tinklui yra ir Ateities, ir Goštauto g... Daug buvo planuota, troleibusai prie atominės energijos būtų buvusi nereali transporto priemonė.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTurbūt bendraminčiai esam
Dėl Škodų - pagal mane jos tesiog tobulos esant 30+ oro temperatūrai - orlaidės didžiulės, o dar didesnis kaifas yra atsistojus prie gale kairėje esančioje orlaidėje
Dėl troleibusų linijos iki oro uosto - tokie planai buvo sovietmečiu. Kaip kai kurie pastebėjo, D&G gatvėje yra troleibusų kontaktiniam tinklui pritaikyti stulpai. Beje, kažkada skaičiau, jog buvo planuojama paleisti troleibusus ir į Naujają Vilnią bei S. Stanevičiaus gatve.Lietuva visiems.
Comment
-
Aš suprantu, kad galima būti kažkokios tr. priemonės fanatu ar gerbėju, bet 2014 metais teigti, kad 15-20 ir + metų škodos kurios važinėja Vilniuje yra tobulos yra mažų mažiausiai juokinga. Nei prie 30+ jos tobulos, nei prie -15 jos tobulos, nei aplamai jų tobulomis nepavadinsi šiuo metu, nes jos pasenusios visomis prasmėmis kokios tik įmanomos.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTurbūt bendraminčiai esam
Dėl Škodų - pagal mane jos tesiog tobulos esant 30+ oro temperatūrai - orlaidės didžiulės, o dar didesnis kaifas yra atsistojus prie gale kairėje esančioje orlaidėje
Dėl troleibusų linijos iki oro uosto - tokie planai buvo sovietmečiu. Kaip kai kurie pastebėjo, D&G gatvėje yra troleibusų kontaktiniam tinklui pritaikyti stulpai. Beje, kažkada skaičiau, jog buvo planuojama paleisti troleibusus ir į Naujają Vilnią bei S. Stanevičiaus gatve.
Comment
-
Teigti, kad prie didelių karščių Škodose yra karšta man irgi atrodo labai juokingai. Pasižiūrėk, kokios juose orlaidės, jei taip seniai jomis važinėjai, kad nepameni. Ir aš nesakau, kad esu troleibusų fanatikas.Parašė k0fis Rodyti pranešimąAš suprantu, kad galima būti kažkokios tr. priemonės fanatu ar gerbėju, bet 2014 metais teigti, kad 15-20 ir + metų škodos kurios važinėja Vilniuje yra tobulos yra mažų mažiausiai juokinga. Nei prie 30+ jos tobulos, nei prie -15 jos tobulos, nei aplamai jų tobulomis nepavadinsi šiuo metu, nes jos pasenusios visomis prasmėmis kokios tik įmanomos.
abruo, A. Goštauto gatvę troleibusų eismas nebuvo numatomas, ten tik stulpai, kiek girdėjau, pritaikyti ženklams virš juostų, bet šaltinis nėra labai patikimas.
Comment
-
Taip, galbūt ir mažiau karšta, nei kokiam naujam autobuse be AC, bet jų vadinti TOBULOMIS, niekad neapsiverstų liežuvis, nes kartoju dar kartą, jos yra pasenusios visomis kitomis įmanomomis sąvybėmis. Didelės orlaidės turbūt ir yra vienintelis jų pliusukas, bet dėl to jos nepasidaro tobulos prie +30Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTeigti, kad prie didelių karščių Škodose yra karšta man irgi atrodo labai juokingai. Pasižiūrėk, kokios juose orlaidės, jei taip seniai jomis važinėjai, kad nepameni. Ir aš nesakau, kad esu troleibusų fanatikas.
abruo, A. Goštauto gatvę troleibusų eismas nebuvo numatomas, ten tik stulpai, kiek girdėjau, pritaikyti ženklams virš juostų, bet šaltinis nėra labai patikimas.
Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.05, 08:16.
Comment
-
Aplink Fabijoniškės, tik Šiaurine ir Ateities gatvėmis turėjo važinėti troleibusai. Nelabai įsivaizduoju kur tokia linija Stanevičiaus gatve būtų vedusi. O ir gatvės plotis nelabai tinkamas.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTurbūt bendraminčiai esam
Dėl Škodų - pagal mane jos tesiog tobulos esant 30+ oro temperatūrai - orlaidės didžiulės, o dar didesnis kaifas yra atsistojus prie gale kairėje esančioje orlaidėje
Dėl troleibusų linijos iki oro uosto - tokie planai buvo sovietmečiu. Kaip kai kurie pastebėjo, D&G gatvėje yra troleibusų kontaktiniam tinklui pritaikyti stulpai. Beje, kažkada skaičiau, jog buvo planuojama paleisti troleibusus ir į Naujają Vilnią bei S. Stanevičiaus gatve.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Nemanau, kad Stanevičiaus g. plotis yra trukdis troleibusų eismui. Visai kas kito yra tai, kad joje nebuvo statomi troleibusų stulpai.Parašė SPX Rodyti pranešimąAplink Fabijoniškės, tik Šiaurine ir Ateities gatvėmis turėjo važinėti troleibusai. Nelabai įsivaizduoju kur tokia linija Stanevičiaus gatve būtų vedusi. O ir gatvės plotis nelabai tinkamas.
Comment
-
Net ir be didelių finansų užtektinai pakarpyti grafikus ir įsakyti važiuoti greitai, o ne specialiai vėluoti. Pas mus, Vilniuje, tokiu greičiu troleibusai važinėja tik vėluojant. Kontaktinis tinklas irgi nėra antnaujunamas ''europietiškai''. Kartą važiuodamas naktį taksi mačiau kaip keitė iešmą Laisvės/Justiniškių g. sankryžoje. Kitądien ten buvo vėl seno tipo iešmas, nors ir pakeistas. Kažkaip nėra bandomi tokie, kokie Kaune su tokiomis mėlynomis rodyklėmis.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąTavo pastebėjimas tikrai įrodo kodėl žlugdomi troleibusai, jei atnaujinus kreives ir t.t , padarius normalius grafikus nes Vilniuje jie tragiški. Kaune vasaros metų dažnai škodos laksto 55-70km/hKaip tai kur vedusi, o dabartinis 53 autobuso maršrutas? O gatvės plotis neturi didelės reikšmės troleibusų eismui, šaligatviai platūs ir stulpams vietos yra. Įdomu tik, ar ir Ukmergės gatve buvo planuojamas jų eismas ar ne?Parašė SPX Rodyti pranešimąAplink Fabijoniškės, tik Šiaurine ir Ateities gatvėmis turėjo važinėti troleibusai. Nelabai įsivaizduoju kur tokia linija Stanevičiaus gatve būtų vedusi. O ir gatvės plotis nelabai tinkamas.
Šiaip ir Kalvarijų g. nebuvo statomi KT tinkami stulpai.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNemanau, kad Stanevičiaus g. plotis yra trukdis troleibusų eismui. Visai kas kito yra tai, kad joje nebuvo statomi troleibusų stulpai.
Beje, kaip žinote, dabartinėje Šešuolių g. nuo sankryžos su Justiniškių g. link būsimo vakarinio aplinkkelio irgi yra tokie stulpai. Negi ir ten planavo troleibusų eismą???Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.07.05, 13:36.
Comment
-
Kažkas kažkada minėjo, jog buvo planuojami troleibusai į Pilaitę. Logiška, kad stulpai šioje vietoje buvo, nes tuomet dar nebuvo Pilaitės prospekto jungties iki Spaudos rūmų, todėl buvo planų leisti troleibusus per Kryžkelę (Šešuolių gatvę)Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą<...>
Beje, kaip žinote, dabartinėje Šešuolių g. nuo sankryžos su Justiniškių g. link būsimo vakarinio aplinkkelio irgi yra tokie stulpai. Negi ir ten planavo troleibusų eismą???
Comment
-
Ozo g. niekada neplanuota troleibusų eismui, kiek man šiame forume paaiškino, tai tik greitiesiems autobusams su persėdimu Geležinio Vilko g.. O Ukmergės g. planuotas tramvajus. Žinau tik tiek, kad jau nepriklausomoje Lietuvoje ~1995m. buvo siūlymas paleisti A49 Fabijoniškių gatve. O dėl Kalvarijų g, ten troleibusai dar nuo 1966m. važinėja. Pirmieji stulpai buvo gelžbetonio smailėjantys. ~1980m. pakeitė į tuos kokie yra dabar. Pasižiūrėkit, kad KT tie naujesni stulpai įdėti į senų vietas tiesiog nudaužant senuosius. Prie "Sigmos" ir dar keliose vietose tai puikiai matosi.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNet ir be didelių finansų užtektinai pakarpyti grafikus ir įsakyti važiuoti greitai, o ne specialiai vėluoti. Pas mus, Vilniuje, tokiu greičiu troleibusai važinėja tik vėluojant. Kontaktinis tinklas irgi nėra antnaujunamas ''europietiškai''. Kartą važiuodamas naktį taksi mačiau kaip keitė iešmą Laisvės/Justiniškių g. sankryžoje. Kitądien ten buvo vėl seno tipo iešmas, nors ir pakeistas. Kažkaip nėra bandomi tokie, kokie Kaune su tokiomis mėlynomis rodyklėmis.
Kaip tai kur vedusi, o dabartinis 53 autobuso maršrutas? O gatvės plotis neturi didelės reikšmės troleibusų eismui, šaligatviai platūs ir stulpams vietos yra. Įdomu tik, ar ir Ukmergės gatve buvo planuojamas jų eismas ar ne?
Šiaip ir Kalvarijų g. nebuvo statomi KT tinkami stulpai.
Beje, kaip žinote, dabartinėje Šešuolių g. nuo sankryžos su Justiniškių g. link būsimo vakarinio aplinkkelio irgi yra tokie stulpai. Negi ir ten planavo troleibusų eismą???Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment