Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
    Dar ir vasaros viduryje, kai visi atostogauja
    Na,nesakau, kad naktinio į Naujanerius reikia, bet kaip tik vasaros sezonu naktiniai maršrutai yra aktualesni- žmonės atostogauja, yra šilčiau, todėl naktį natūraliai daugiau žmonių yra mieste. Aš manau, kad esamus naktinius maršrutus (apart 106N, žinoma) reiktų bent jau vasarą pabandyti leisti visais savaitgaliais- nemanau, kad jie bus nuostolingi. Kultūros naktį teko pačiam matyti, kaip naktiniai buvo sausakimši net ir su 3,5 Lt kaina. Sunku patikėti, kad jie vistiek nuostolingi buvo. Manau, pabandyti verta. Kaune ir Klaipėdoje naktiniai jau yra.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Kaune naktiniai tikrai gan sėkmingai dirba, tai Vilniui tikrai reiktu pabandyti paleisti naktinius maršrutus tik manau pakanka vienam maršrute maždaug 45min intervalu .

      Comment


        Parašė Gintaras663
        O aš manau kad Vilniuje yra dar daug baisesnių autobusų už Karosas, Pvz seni MB autobusai ir MAN kurie 1990-1993m . Jiuose vasarą kiek esu važiaves yra kankynė , nors pas Karosas dar yra šokie tokie tangiukai žmoniškai atsidarantys , ka jau kalbėti apie B841 . Tad manau dar galima palikti keleta geresnės būklės karosų kaip rezerve ir nurašyt tuos kraupius MB ir MAN. Nes tikrai nemanau kad po šių ilgų autobusų pirkimo ar vėl kada greit atnaujins parką triašiais autobusais.
        Aš manau reikėtų visus Säffle ir Carrus nurašyti, nes tikrai labai baisūs grabai yra. Kažkurioje šalyje net uždraudė visiems Säffle autobusams važinėti.
        My Flickr
        My Trainpix

        Comment


          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          Šiuo metu Vilniuje 43 vienetai (# 373 remonte (?)) Karosų B741 (be švieslentės) ir 9 vienetai Karosų B841 (su švieslente).
          Negalvojau, kad jų dar tiek daug yra. Reiškia ir tikėtis, jog visiškai neliks jau kažkada netrukus naivu.

          Asmeniškai man jie tiesiog siaubingi, triukšmingi ir nepatogūs, atgyvenę laužai, kurios kiekvieną kartą pamačius mieste norisi delnu veidą prisidengti. Jau nebekalbant apie epizodus, kai tarkime išėjus iš oro uosto pirmas dalykas, kuris tave pasitinka yra vienas šitų puikuolių. Išvis nesuvokiu, kaip kažkas sugalvoja juos į oro uostą leisti...

          Nežinau kaip iš techninės pusės, gal tikrai yra ir dar blogesnių variantų, bet man tiesiog iš šalies stebint Karosos labiausiai krenta į akis ir pačias nemaloniausias emocijas sukelia, kai kalba eina apie Vilniaus viešąjį transportą .

          Comment


            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
            Negalvojau, kad jų dar tiek daug yra. Reiškia ir tikėtis, jog visiškai neliks jau kažkada netrukus naivu.

            Asmeniškai man jie tiesiog siaubingi, triukšmingi ir nepatogūs, atgyvenę laužai, kurios kiekvieną kartą pamačius mieste norisi delnu veidą prisidengti. Jau nebekalbant apie epizodus, kai tarkime išėjus iš oro uosto pirmas dalykas, kuris tave pasitinka yra vienas šitų puikuolių. Išvis nesuvokiu, kaip kažkas sugalvoja juos į oro uostą leisti...

            Nežinau kaip iš techninės pusės, gal tikrai yra ir dar blogesnių variantų, bet man tiesiog iš šalies stebint Karosos labiausiai krenta į akis ir pačias nemaloniausias emocijas sukelia, kai kalba eina apie Vilniaus viešąjį transportą .
            Man Škoda troleibusai dar blogesnes asociacijas kelia, tiek išvaizda, tiek vidumi, tiek apskritai techniniu stoviu. Gerai, kad nebuvo spėta nutiesti troleibusų linijos iki oro uosto, o tai svečius gasdintume.
            Flickr

            Comment


              Cekijoj ir ne tik pilna tu Karosu ir Skodu, niekas del ju veidu dangtstytis ten nenori Geriau tegul padaznina kai kuriu autobusu marsutus, nes man atvaziavus i Vilniu sunku patiket, kad prie tokiu keleviu srautu VVT taip prastasi laikosi.

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Cekijoj ir ne tik pilna tu Karosu ir Skodu, niekas del ju veidu dangtstytis ten nenori Geriau tegul padaznina kai kuriu autobusu marsutus, nes man atvaziavus i Vilniu sunku patiket, kad prie tokiu keleviu srautu VVT taip prastasi laikosi.
                Bilietų pardavimus prižiūri SĮSP ir visi pinigai už bilietus ko gero keliauja ten. Nepamirškite, kad ne visi keleiviai moka pilną kainą.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Man Škoda troleibusai dar blogesnes asociacijas kelia, tiek išvaizda, tiek vidumi, tiek apskritai techniniu stoviu. Gerai, kad nebuvo spėta nutiesti troleibusų linijos iki oro uosto, o tai svečius gasdintume.
                  O man kažkaip tos Škodos akių nebado, ypatingai iš išorės. Tokia vos ne klasika. Vidus taip - baisus.

                  Aš čia prieš savaitę kokią po ilgos pertraukos troleibusiu važiavau, tai labiausiai nustebino nerealus jų lėtumas, net negalėjau patikėti kaip lėtai jie važiuoja, negana to dar stotelės kas kelis šimtus metrų. Net niekur neskubant kažkoks nevilties jausmas pradeda imti .

                  Tuo tarpu greitieji autobusai šiaip būtų jėga. Didžiausia bėda, kad nors ir dažnai kursuoja, piko metu būna tokie sausakimši jog kartais stotelėse lieka žmonių, kurie tiesiog nebenori bandyti įsisprausti į vidų .

                  Comment


                    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                    O man kažkaip tos Škodos akių nebado, ypatingai iš išorės. Tokia vos ne klasika. Vidus taip - baisus.

                    Aš čia prieš savaitę kokią po ilgos pertraukos troleibusiu važiavau, tai labiausiai nustebino nerealus jų lėtumas, net negalėjau patikėti kaip lėtai jie važiuoja, negana to dar stotelės kas kelis šimtus metrų. Net niekur neskubant kažkoks nevilties jausmas pradeda imti .

                    Tuo tarpu greitieji autobusai šiaip būtų jėga. Didžiausia bėda, kad nors ir dažnai kursuoja, piko metu būna tokie sausakimši jog kartais stotelėse lieka žmonių, kurie tiesiog nebenori bandyti įsisprausti į vidų .
                    Tavo pastebėjimas tikrai įrodo kodėl žlugdomi troleibusai, jei atnaujinus kreives ir t.t , padarius normalius grafikus nes Vilniuje jie tragiški. Kaune vasaros metų dažnai škodos laksto 55-70km/h

                    Comment


                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                      O man kažkaip tos Škodos akių nebado, ypatingai iš išorės. Tokia vos ne klasika. Vidus taip - baisus.

                      Aš čia prieš savaitę kokią po ilgos pertraukos troleibusiu važiavau, tai labiausiai nustebino nerealus jų lėtumas, net negalėjau patikėti kaip lėtai jie važiuoja, negana to dar stotelės kas kelis šimtus metrų. Net niekur neskubant kažkoks nevilties jausmas pradeda imti .

                      Tuo tarpu greitieji autobusai šiaip būtų jėga. Didžiausia bėda, kad nors ir dažnai kursuoja, piko metu būna tokie sausakimši jog kartais stotelėse lieka žmonių, kurie tiesiog nebenori bandyti įsisprausti į vidų .
                      Turbūt bendraminčiai esam

                      Dėl Škodų - pagal mane jos tesiog tobulos esant 30+ oro temperatūrai - orlaidės didžiulės, o dar didesnis kaifas yra atsistojus prie gale kairėje esančioje orlaidėje
                      Dėl troleibusų linijos iki oro uosto - tokie planai buvo sovietmečiu. Kaip kai kurie pastebėjo, D&G gatvėje yra troleibusų kontaktiniam tinklui pritaikyti stulpai. Beje, kažkada skaičiau, jog buvo planuojama paleisti troleibusus ir į Naujają Vilnią bei S. Stanevičiaus gatve.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Turbūt bendraminčiai esam

                        Dėl Škodų - pagal mane jos tesiog tobulos esant 30+ oro temperatūrai - orlaidės didžiulės, o dar didesnis kaifas yra atsistojus prie gale kairėje esančioje orlaidėje
                        Dėl troleibusų linijos iki oro uosto - tokie planai buvo sovietmečiu. Kaip kai kurie pastebėjo, D&G gatvėje yra troleibusų kontaktiniam tinklui pritaikyti stulpai. Beje, kažkada skaičiau, jog buvo planuojama paleisti troleibusus ir į Naujają Vilnią bei S. Stanevičiaus gatve.
                        Stulpų kontaktiniam tinklui yra ir Ateities, ir Goštauto g... Daug buvo planuota, troleibusai prie atominės energijos būtų buvusi nereali transporto priemonė.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Turbūt bendraminčiai esam

                          Dėl Škodų - pagal mane jos tesiog tobulos esant 30+ oro temperatūrai - orlaidės didžiulės, o dar didesnis kaifas yra atsistojus prie gale kairėje esančioje orlaidėje
                          Dėl troleibusų linijos iki oro uosto - tokie planai buvo sovietmečiu. Kaip kai kurie pastebėjo, D&G gatvėje yra troleibusų kontaktiniam tinklui pritaikyti stulpai. Beje, kažkada skaičiau, jog buvo planuojama paleisti troleibusus ir į Naujają Vilnią bei S. Stanevičiaus gatve.
                          Aš suprantu, kad galima būti kažkokios tr. priemonės fanatu ar gerbėju, bet 2014 metais teigti, kad 15-20 ir + metų škodos kurios važinėja Vilniuje yra tobulos yra mažų mažiausiai juokinga. Nei prie 30+ jos tobulos, nei prie -15 jos tobulos, nei aplamai jų tobulomis nepavadinsi šiuo metu, nes jos pasenusios visomis prasmėmis kokios tik įmanomos.

                          Comment


                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                            Aš suprantu, kad galima būti kažkokios tr. priemonės fanatu ar gerbėju, bet 2014 metais teigti, kad 15-20 ir + metų škodos kurios važinėja Vilniuje yra tobulos yra mažų mažiausiai juokinga. Nei prie 30+ jos tobulos, nei prie -15 jos tobulos, nei aplamai jų tobulomis nepavadinsi šiuo metu, nes jos pasenusios visomis prasmėmis kokios tik įmanomos.
                            Teigti, kad prie didelių karščių Škodose yra karšta man irgi atrodo labai juokingai. Pasižiūrėk, kokios juose orlaidės, jei taip seniai jomis važinėjai, kad nepameni. Ir aš nesakau, kad esu troleibusų fanatikas.
                            abruo, A. Goštauto gatvę troleibusų eismas nebuvo numatomas, ten tik stulpai, kiek girdėjau, pritaikyti ženklams virš juostų, bet šaltinis nėra labai patikimas.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Teigti, kad prie didelių karščių Škodose yra karšta man irgi atrodo labai juokingai. Pasižiūrėk, kokios juose orlaidės, jei taip seniai jomis važinėjai, kad nepameni. Ir aš nesakau, kad esu troleibusų fanatikas.
                              abruo, A. Goštauto gatvę troleibusų eismas nebuvo numatomas, ten tik stulpai, kiek girdėjau, pritaikyti ženklams virš juostų, bet šaltinis nėra labai patikimas.
                              Taip, galbūt ir mažiau karšta, nei kokiam naujam autobuse be AC, bet jų vadinti TOBULOMIS, niekad neapsiverstų liežuvis, nes kartoju dar kartą, jos yra pasenusios visomis kitomis įmanomomis sąvybėmis. Didelės orlaidės turbūt ir yra vienintelis jų pliusukas, bet dėl to jos nepasidaro tobulos prie +30
                              Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.05, 07:16.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Turbūt bendraminčiai esam

                                Dėl Škodų - pagal mane jos tesiog tobulos esant 30+ oro temperatūrai - orlaidės didžiulės, o dar didesnis kaifas yra atsistojus prie gale kairėje esančioje orlaidėje
                                Dėl troleibusų linijos iki oro uosto - tokie planai buvo sovietmečiu. Kaip kai kurie pastebėjo, D&G gatvėje yra troleibusų kontaktiniam tinklui pritaikyti stulpai. Beje, kažkada skaičiau, jog buvo planuojama paleisti troleibusus ir į Naujają Vilnią bei S. Stanevičiaus gatve.
                                Aplink Fabijoniškės, tik Šiaurine ir Ateities gatvėmis turėjo važinėti troleibusai. Nelabai įsivaizduoju kur tokia linija Stanevičiaus gatve būtų vedusi. O ir gatvės plotis nelabai tinkamas.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  Aplink Fabijoniškės, tik Šiaurine ir Ateities gatvėmis turėjo važinėti troleibusai. Nelabai įsivaizduoju kur tokia linija Stanevičiaus gatve būtų vedusi. O ir gatvės plotis nelabai tinkamas.
                                  Nemanau, kad Stanevičiaus g. plotis yra trukdis troleibusų eismui. Visai kas kito yra tai, kad joje nebuvo statomi troleibusų stulpai.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                    Tavo pastebėjimas tikrai įrodo kodėl žlugdomi troleibusai, jei atnaujinus kreives ir t.t , padarius normalius grafikus nes Vilniuje jie tragiški. Kaune vasaros metų dažnai škodos laksto 55-70km/h
                                    Net ir be didelių finansų užtektinai pakarpyti grafikus ir įsakyti važiuoti greitai, o ne specialiai vėluoti. Pas mus, Vilniuje, tokiu greičiu troleibusai važinėja tik vėluojant. Kontaktinis tinklas irgi nėra antnaujunamas ''europietiškai''. Kartą važiuodamas naktį taksi mačiau kaip keitė iešmą Laisvės/Justiniškių g. sankryžoje. Kitądien ten buvo vėl seno tipo iešmas, nors ir pakeistas. Kažkaip nėra bandomi tokie, kokie Kaune su tokiomis mėlynomis rodyklėmis.
                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Aplink Fabijoniškės, tik Šiaurine ir Ateities gatvėmis turėjo važinėti troleibusai. Nelabai įsivaizduoju kur tokia linija Stanevičiaus gatve būtų vedusi. O ir gatvės plotis nelabai tinkamas.
                                    Kaip tai kur vedusi, o dabartinis 53 autobuso maršrutas? O gatvės plotis neturi didelės reikšmės troleibusų eismui, šaligatviai platūs ir stulpams vietos yra. Įdomu tik, ar ir Ukmergės gatve buvo planuojamas jų eismas ar ne?
                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Nemanau, kad Stanevičiaus g. plotis yra trukdis troleibusų eismui. Visai kas kito yra tai, kad joje nebuvo statomi troleibusų stulpai.
                                    Šiaip ir Kalvarijų g. nebuvo statomi KT tinkami stulpai.
                                    Beje, kaip žinote, dabartinėje Šešuolių g. nuo sankryžos su Justiniškių g. link būsimo vakarinio aplinkkelio irgi yra tokie stulpai. Negi ir ten planavo troleibusų eismą???
                                    Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.07.05, 12:36.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      <...>
                                      Beje, kaip žinote, dabartinėje Šešuolių g. nuo sankryžos su Justiniškių g. link būsimo vakarinio aplinkkelio irgi yra tokie stulpai. Negi ir ten planavo troleibusų eismą???
                                      Kažkas kažkada minėjo, jog buvo planuojami troleibusai į Pilaitę. Logiška, kad stulpai šioje vietoje buvo, nes tuomet dar nebuvo Pilaitės prospekto jungties iki Spaudos rūmų, todėl buvo planų leisti troleibusus per Kryžkelę (Šešuolių gatvę)
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Net ir be didelių finansų užtektinai pakarpyti grafikus ir įsakyti važiuoti greitai, o ne specialiai vėluoti. Pas mus, Vilniuje, tokiu greičiu troleibusai važinėja tik vėluojant. Kontaktinis tinklas irgi nėra antnaujunamas ''europietiškai''. Kartą važiuodamas naktį taksi mačiau kaip keitė iešmą Laisvės/Justiniškių g. sankryžoje. Kitądien ten buvo vėl seno tipo iešmas, nors ir pakeistas. Kažkaip nėra bandomi tokie, kokie Kaune su tokiomis mėlynomis rodyklėmis.
                                        Kaip tai kur vedusi, o dabartinis 53 autobuso maršrutas? O gatvės plotis neturi didelės reikšmės troleibusų eismui, šaligatviai platūs ir stulpams vietos yra. Įdomu tik, ar ir Ukmergės gatve buvo planuojamas jų eismas ar ne?


                                        Šiaip ir Kalvarijų g. nebuvo statomi KT tinkami stulpai.
                                        Beje, kaip žinote, dabartinėje Šešuolių g. nuo sankryžos su Justiniškių g. link būsimo vakarinio aplinkkelio irgi yra tokie stulpai. Negi ir ten planavo troleibusų eismą???
                                        Ozo g. niekada neplanuota troleibusų eismui, kiek man šiame forume paaiškino, tai tik greitiesiems autobusams su persėdimu Geležinio Vilko g.. O Ukmergės g. planuotas tramvajus. Žinau tik tiek, kad jau nepriklausomoje Lietuvoje ~1995m. buvo siūlymas paleisti A49 Fabijoniškių gatve. O dėl Kalvarijų g, ten troleibusai dar nuo 1966m. važinėja. Pirmieji stulpai buvo gelžbetonio smailėjantys. ~1980m. pakeitė į tuos kokie yra dabar. Pasižiūrėkit, kad KT tie naujesni stulpai įdėti į senų vietas tiesiog nudaužant senuosius. Prie "Sigmos" ir dar keliose vietose tai puikiai matosi.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Ukmergės g. tramvajus planuotas tik nuo 198X, kai planavo metrotramvajų.
                                          Dėl stulpų nežinojau, ačiū už paaiškinimą. Na, o dėl Ozo g. vis dėl to abejoju.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X