Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O išvis, kodėl buvo pas mus pasirinkti tokie dideli tie komposteriai? Nei atrodo moderniai, nei ergonomiški, nei gražūs.
    Drįsčiau sakyti, kad mažiau kainavo, bet abejoju.

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Drįsčiau sakyti, kad mažiau kainavo, bet abejoju.
      Manau, tai buvo geriausias pasirinkimas tiems, kurie norėjo, kad pigus daiktas atrodytų kaip brangus, nes projektuose paprastai kainos specialiai išpučiamos.
      Daiktas pirktas prie keletą metų, pradėtas naudoti visai neseniai, bet atrodo jau kaip atgyvena. Aš tokį elgesį suprantu kaip spjaudymą (net ne spjūvį, bet reguliarų spjaudymą) keleiviams į snukį (taip, nes VT organizatoriai mano, kad keleiviai yra gyvuliai).
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Kiek žinau anuo metu buvo prastumta afera su kompanija EmTest iš Čekijos.
        Ji arba jos apmokyti asmenys yra atsakingi už visų prietaisų aptarnavimą (garantinį ir pogarantinį).
        Dar neseniai mačiau vieną čeką programuojant kompiuterį VVT klientų aptarnavimo centre, tad spėju jog pasirašyta sutartis ne vieneriems metams.
        Dear Sir,

        Comment


          Mikriukai APGAVIKAI.

          Comment


            1) O prie ko čia Vilnius?
            2) Jei viena įmonė veikia ne pagal įstatymus, nereikia sakyti, kad ir visos tokios.

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Kad be šios yra ir kitų problemų, nereiškia, kad negalima kalbėti ir apie šią.
              IMHO, Pradėti visada reikia nuo reikšmingesnių. Nuo šalčio transporte žiema kenčia visi keleiviai, nuo vibracijos dėl nusutvarkytų variklių (pakabos) kenčia visi keleiviai, nuo kartais nelogiškai sudaryto tvarkaraščio ir t.t. Muzika salone ne visiems yra problema - kai kuriems keleiviams gali būti malonu klausytis būtent tokią. Ir t.t. žemėjančia tvarka.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                1) O prie ko čia Vilnius?
                2) Jei viena įmonė veikia ne pagal įstatymus, nereikia sakyti, kad ir visos tokios.
                2) Žinant jų darbo metodus ir keleivių atsiliepimus, galima daryti išvadą, kad visos tos įmonės tikrai ne "šventos".

                Comment


                  Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                  2) Žinant jų darbo metodus ir keleivių atsiliepimus, galima daryti išvadą, kad visos tos įmonės tikrai ne "šventos".
                  Kiek teko skaityti keleivių atsiliepimus, tai jie nepatenkinti tik dėl kai kurių vairuotojų chamiško vairavimo stiliaus ir muzikos salone. Kažkaip nėra daug nusiskundimų dėl pinigų ne į kasą (o jei nusiskundimas pagrįstas - iškart nusižengusio vairuotojo nesimato).

                  Comment


                    Į kišenę deda net ir TOKS ar "Kautros" vairuotojai. Ir ne po kelis litus iš kelias stoteles važiuojančių įsideda, o po kelias dešimtines.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Į kišenę deda net ir TOKS ar "Kautros" vairuotojai. Ir ne po kelis litus iš kelias stoteles važiuojančių įsideda, o po kelias dešimtines.
                      Kada (data) ir kokiame maršrute ar atkarpoje teko matyti šių įmonių vairuotojus taip darančius?
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Vilnius perbraižo gatves: autobusams - papildomos juostos, vairuotojams - spūstys

                        „Vilniaus viešojo transporto eismas turės būti tobulintas. Tai numatyta ir Vilniaus miesto strateginiame plane. Norėdami, tai užtikrinti turėsime modernizuoti dabartinę eismo sistemą. Tačiau planuojama atlikti ne tik plečiant A juostų tinklą, bet ir peržiūrinti dabartinę kontrolės sistemą, šviesoforų reguliavimą, eismo organizavimo pokyčius“, - teigė A. Šešelgis.

                        Comment


                          Darys A juostas bet kur, negalvodami ar jos kažką pakeis... tarkim, planuojama A juosta Antakalnyje, tarp Klinikų ir Šilo st. - kokia prasmė, kai greit TP važiuot vis tiek negalės, nes pirma juosta pilna įdubusių šulinių? Be to, kaip, pagal jų įsivaizdavimą, iš trečios juostos į pirmą pateks automobiliai, norintys pasukti į Šilo tilto pusę? Daroma, kad tik daryt...

                          Ar vaizdo kameros išauklės kontrolierius?

                          Festivalis „Kino pavasaris“ užplūdo ne tik kino teatrus, bet ir sostinės autobusus bei troleibusus. Tiesa, bilietai čia brangoki - nuo 60 iki 100 litų. Bet juk filmą parodys tau vienam, ne sausakimšoje kino salėje.
                          Nors filmas, kurį demonstruos, nebus nominuotas keliems „Oskarams“, bet sukurtas specialiai tau. Tai gal verta pakloti šimtinę už tokį meną?
                          Už Vilnių be tramvajų!

                          Comment


                            Bet pripažinkit, jeigu viska, apie ką užsiminta straipsnyje, bus įgyvendinta - tai miesto VT kokybė turėtų pagerėti ženkliai. A juostos, pirmenybė sankryžose, nauji autobusai, sutvarkyti maršrutai. Belieka tikėtis, kad viskas daroma rimtai

                            Comment


                              Jokių būdų negalima Olandų gatvėje "piešti" A juostą. Ten reikia platinti gatvę ir daryti atskirą A juostą. Kitaip nematau gėrovės - A juosta prasidės tik nuo Krivių gatvės. Bet problema tame, kad piko metu kamštis susidaro jau prie Polocko stotelės (blogiausiu atveju Naujosios Vilnios krypties autobusai stovi kamštyje jau net S. Batoro gatvėje, negalėdami pasukti į Olandų g.).
                              Tačiau platinti gatvę niekas nesiruoš, nes visai neseniai ji buvo remontuojama (ir niekas tada net nesiruošė jos platinti). Dabar gi tai būtų papildomos investicijos.

                              Comment


                                Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                Be to, kaip, pagal jų įsivaizdavimą, iš trečios juostos į pirmą pateks automobiliai, norintys pasukti į Šilo tilto pusę? Daroma, kad tik daryt...
                                Pasiskaityk kelių eismo taisykles ir bus aišku.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Kada (data) ir kokiame maršrute ar atkarpoje teko matyti šių įmonių vairuotojus taip darančius?
                                  Šaukštai po pietų.

                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Bet pripažinkit, jeigu viska, apie ką užsiminta straipsnyje, bus įgyvendinta - tai miesto VT kokybė turėtų pagerėti ženkliai. A juostos, pirmenybė sankryžose, nauji autobusai, sutvarkyti maršrutai. Belieka tikėtis, kad viskas daroma rimtai
                                  Tikėjimui rimto pagrindo nelabai yra.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Šaukštai po pietų.
                                    Labai abejoju, ar stambiųjų tarpmiestinių vežėjų vairuotojai rizikuoja dėti pinigus į savo kišenę. Nebent pavienių atvejų gali pasitaikyti, bet nepatikėčiau, kad tai dažnai vyksta. VKTI pakankamai aktyviai tikrina tarpmiestinį transportą.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Ar žadama per naująją jungtį su oro uostu leisti kažkokį viešąjį transportą?

                                      Comment


                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                        Ar žadama per naująją jungtį su oro uostu leisti kažkokį viešąjį transportą?
                                        Pirma sulaukime jungties, o tada matysim, ar leis
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Labai abejoju, ar stambiųjų tarpmiestinių vežėjų vairuotojai rizikuoja dėti pinigus į savo kišenę. Nebent pavienių atvejų gali pasitaikyti, bet nepatikėčiau, kad tai dažnai vyksta. VKTI pakankamai aktyviai tikrina tarpmiestinį transportą.
                                          Jei nebūčiau matęs, tai nerašyčiau. Beje, aš kalbu ne apie tai, kas buvo prieš kelis metus, o apie šių metų atvejus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X