Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visi maršrutai nerentabilūs. 14 kur kas labiau papildo 2-ą nei du papildomi troleibusai 2-ame maršrute. O į 4 maršrutą leisti daugiau troleibusų irgi nėra poreikio, nes nuo Gerosios Vilties iki Žemųjų Panerių ir taip per dažnai kursuoja pustuštis VT. Panaikinus 14 maršrutą, nukentėtų ir J. Basanavičiaus bei Savanorių pr. 18A reikėtų naikinti tik tuomet, kai būtų naikinamas KT Titnago gatvėje. O jo ten gailėti tikrai nėra jokio reikalo, nes pramonė žlugusi ir tokio poreikio susisiekimui, koks kažkada buvo, jau nebebus. Ten pakaktų 24 autobuso.
    J. Basanavičiaus g. tėra vienintelė Algirdo st., kuri yra labai arti M. K. Čiurlionio st. Savanorių pr. nelabai nukentės, nes dažninti siūlau ir 4 maršrutą, be to, dar yra ir 6, 12 troleibusai ir 21 autobusas. Išvengti tuščių važiavimų į Ž. Panerius galima dalį reisų sutrumpinant iki Gerosios Vilties st. Atkarpoje Antakalnis - Senamiestis 2-ą dar ir 3 troleibusas papildo (skirtumas nuo 14 tik tas, kad 3 nevažiuoja pro Reformatų stotelę).
    Dėl 18A tai dabar viskas aišku, sutinku. Bet 24 autobusas tikrai ne visais reisais turėtų iki Titnago g. kursuoti.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      J. Basanavičiaus g. tėra vienintelė Algirdo st., kuri yra labai arti M. K. Čiurlionio st. Savanorių pr. nelabai nukentės, nes dažninti siūlau ir 4 maršrutą, be to, dar yra ir 6, 12 troleibusai ir 21 autobusas. Išvengti tuščių važiavimų į Ž. Panerius galima dalį reisų sutrumpinant iki Gerosios Vilties st. Atkarpoje Antakalnis - Senamiestis 2-ą dar ir 3 troleibusas papildo (skirtumas nuo 14 tik tas, kad 3 nevažiuoja pro Reformatų stotelę).
      Dėl 18A tai dabar viskas aišku, sutinku. Bet 24 autobusas tikrai ne visais reisais turėtų iki Titnago g. kursuoti.
      Jei siūlai, tai bent jau siūlyk logiškai. Paskaičiuok, kiek T14 atlieka per dieną reisų. Siūlydamas naikinti T14, tu nori pridėti keletą transporto priemonių T4, nepagalvodamas, kad T14 ir T4 centre važiuoja skirtingomis trasomis ir nuo Savanorių pr. yra didesnis poreikis važiuoti ne iki Lukiškių aikštės, bet link Pylimo g. Taigi, siūlant naikinti T14, reikėtų pridėti transporto priemones ne į T4, bet į T6 arba T12. Bet ar tai reikalinga atkarpoje nuo centro link Vilniaus šiaurinės dalies - diskutuotina.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Žmonės reikia patekti iš Čiurliono, Algirdo, Švirtigailos g. į Pylimo, Trakų gatves, Senamiestį. Siūlai važiuoti per Lukiškes? Ar eisti pėsčiomis. Tai nėra ko stebėtis, kodėl žmonės persėda į automobilius. Troleibusai, kaip pagrindinė VT priemonė, neturėtų važinėti kai kuriais sutrumpintais reisais.

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Jei siūlai, tai bent jau siūlyk logiškai. Paskaičiuok, kiek T14 atlieka per dieną reisų. Siūlydamas naikinti T14, tu nori pridėti keletą transporto priemonių T4, nepagalvodamas, kad T14 ir T4 centre važiuoja skirtingomis trasomis ir nuo Savanorių pr. yra didesnis poreikis važiuoti ne iki Lukiškių aikštės, bet link Pylimo g. Taigi, siūlant naikinti T14, reikėtų pridėti transporto priemones ne į T4, bet į T6 arba T12. Bet ar tai reikalinga atkarpoje nuo centro link Vilniaus šiaurinės dalies - diskutuotina.
          T4 reikėtų kiek padažninti, nes jis iš dalies vykdo tą pačią funkciją- Antakalnis- Savanorių pr. jungtis. Tik kad centre važiuoja kitokia trasa. Panaikinus 14 maršrutą, pakaktų pridėti po 1 troleibusą į T4 ir T12 ir du- į T2.

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Žmonės reikia patekti iš Čiurliono, Algirdo, Švirtigailos g. į Pylimo, Trakų gatves, Senamiestį. Siūlai važiuoti per Lukiškes? Ar eisti pėsčiomis. Tai nėra ko stebėtis, kodėl žmonės persėda į automobilius. Troleibusai, kaip pagrindinė VT priemonė, neturėtų važinėti kai kuriais sutrumpintais reisais.
          Tai o kam tada 6 ir 12 troleibusai? Vieną iš šių maršrutų galima padažninti.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            T4 reikėtų kiek padažninti, nes jis iš dalies vykdo tą pačią funkciją- Antakalnis- Savanorių pr. jungtis. Tik kad centre važiuoja kitokia trasa. Panaikinus 14 maršrutą, pakaktų pridėti po 1 troleibusą į T4 ir T12 ir du- į T2.



            Tai o kam tada 6 ir 12 troleibusai? Vieną iš šių maršrutų galima padažninti.
            Man atrodo gaišti laiką su tokiais siūlymais. Vilniuje reikia peržiūrėti visus maršrutus ir iš esmės keisti maršrutų tinklą, o ne cackintis su atskirais maršrutais. Kas iš to, jei mes čia kalbėsime apie vieną kitą maršrutą, jei iš tiesų viskas susiję tarpusavyje.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Štai tokį skelbimą užtikau viename iš autobusų:



              43 važiavo identiška 73-am trasa, išskyrus tai, kad stoties kryptimi užsukdavo į stotelę Šeškinė.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Štai tokį skelbimą užtikau viename iš autobusų:

                Atvaizdas


                43 važiavo identiška 73-am trasa, išskyrus tai, kad stoties kryptimi užsukdavo į stotelę Šeškinė.
                Tai, kad apie A75 maršruto pakeitimą nebuvo pranešta nei www.vilniustransport.lt nei www.vilnius.lt čia greičiausiai, kas nors pajuokauti norėjo, nes ir žemėlapis ne SĮSP formos.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Neseniai grizau is Varsuvos. Apie ju viesaji transporta galiu atsiliepti tik gerai. Aisku, ir gatves ten tokio platumo, kokiu Vilniuje faktistai nera, isskyrus gal Konstitucijos prospekta. Tramvajai veza puikiai, greitai ir tyliai. Ilgai laukti stotelese nereikia, gali rinktis kas tau patogiausia - autobusas, tramvajus, o netrukus ir issipletes metro prisides. Sutvarkytas viesasis transportas Varsuvoje zymiai pagerino miesto kokybe.
                  Akivaizdu, kad Vilniaus viesaji transporta reikia modernizuoti, nes jau ir taip 23 metus nieko nebuvo daroma is esmes. Troleibusai pasenusi priemone tik buvusiose Sajungos respublikose ir islikusi. Tramvajaus ideja manes irgi nezavi, todel reikia kol kas troleibusus keisti autobusais ir kaupti pinigus metro. Kai Vilnius issiples i milijonini miesta, metro bus reikalingas, o tramvajus neaptarnautu tokio srauto keleiviu. Metro, manau, sumazintu ir automobiliu skaiciu. Tuomet pralaisvetu keliai ir autobusams.

                  Comment


                    Parašė Macas Rodyti pranešimą
                    Akivaizdu, kad Vilniaus viesaji transporta reikia modernizuoti, nes jau ir taip 23 metus nieko nebuvo daroma is esmes. Troleibusai pasenusi priemone tik buvusiose Sajungos respublikose ir islikusi.
                    Bulgarija taip pat sąjunga? O gal Vengrija, Čekija, Slovakija, Rumunija, Šveicarija? O Italija, Austrija, Olandija, Portugalija taip pat sąjunga? Kanada ir JAV irgi sąjunga? Nereikia klausyti, ką sako Vilniaus savivaldybės klerkai.
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Būtent. Beje, JAV Sietle, troleibusais aptarnaujama silver metro linija. Nereikia keisti troleibusų autobusais vien dėl to, kad reikia metro. Troleibusai - normali VT priemonė, ypač paplitusi rytų ir vidurio Europos šalyse.

                      Ar žinai, kodėl meras nori panaikinti troleibusus? Nes nori otkatų iš tramo, bet troleibusai tam trukdo.


                      Ar kas gali pasakyti, kam Vilniuje tramvajus? Kokie argumentai?

                      Comment


                        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                        Tai, kad apie A75 maršruto pakeitimą nebuvo pranešta nei www.vilniustransport.lt nei www.vilnius.lt čia greičiausiai, kas nors pajuokauti norėjo, nes ir žemėlapis ne SĮSP formos.
                        SĮSP'e ir Vilniaus m. sav. poilsio dieną tikrai niekas nesėdi ir naujienų nekelia. Vandentiekio avarija nėra kažkoks iš anksto numatytas įvykis, bent kartą logiškai pamastyk.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Tai žinoma, pasenę. Vakaruose juk nėra troleibusų:
                          Lincas, Zalcburgas, Sarajevas, Burgasas, Dobričius, Gabrovas, Haskovas, Pazardžikas, Pernikas, Plevenas, Plovdivas, Rusas, Slivenas, Sofija, Stara Zagora, Varna, Vraca, Brno, Budejovicai, Chomutovas, Hradec Kralovė, Jihlava, Marienbadas, Opava, Ostrava, Pardubicai, Plzenas, Teplicai, Ustis, Zlinas, Limožas, Nansi, Lionas, Sen Etenas, Eslingenas, Ebersvaldė, Zolingenas, Atėnai, Pirėjas, Budapeštas, Debrecenas, Segedas, Kietis, Peskara, Avelinas, Neapolis (2 sistemos), Bolonija, Modena, Parma, Riminis, Roma, Genuja, Sanremas, Specija, Milanas, Ankona, Baris, Lekė (nuo praeitų metų), Kaljaris, Arnhemas, Bergenas, Gdynia, Liublinas, Tychai, Koimbra, Baja Marai, Brašovas, Bukareštas, Kluž Napoka, Galacis, Peatra Neamcas, Ploeštis, Trgo Ju, Timišoara, Belgradas, Banska Brystica, Bratislava, Košicė, Prešovas, Žilina, Kastejonas, Landskrona, Bernas, Bjenas, Bylis, Fribūras, Ženeva, Šodefon, Lozana, Liucerna, Montrio, Noišatelis, Sen Galjenas, Šafhauzenas, Vintertūras, Ciūrichas, Stambulas.

                          Comment


                            Parašė Macas Rodyti pranešimą
                            Akivaizdu, kad Vilniaus viesaji transporta reikia modernizuoti, nes jau ir taip 23 metus nieko nebuvo daroma is esmes. Troleibusai pasenusi priemone tik buvusiose Sajungos respublikose ir islikusi. Tramvajaus ideja manes irgi nezavi, todel reikia kol kas troleibusus keisti autobusais ir kaupti pinigus metro. Kai Vilnius issiples i milijonini miesta, metro bus reikalingas, o tramvajus neaptarnautu tokio srauto keleiviu. Metro, manau, sumazintu ir automobiliu skaiciu. Tuomet pralaisvetu keliai ir autobusams.
                            Modernizuoti reikia esamą sistemą, o ne ją griauti ir palikti tik autobusus. Vilniuje niekada nebus milijono gyventojų. Nebent tik tuomet, kai Lietuvos ir lietuvių nebebus, o čia karaliaus azijiečiai. Todėl metro yra graži utopija.

                            Comment


                              Į sostinės gatves išriedėjo nauji autobusai

                              Comment


                                Valio, yra nauji autobusai. Bet tikiuosiu, jie važinės ne tik centre, o ir, pvz.54, 30, 49, 23.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Valio, yra nauji autobusai. Bet tikiuosiu, jie važinės ne tik centre, o ir, pvz.54, 30, 49, 23.
                                  O jų nepakanka pilnai pakeisti senuosius autobusus, Karosas visokias?

                                  Comment


                                    Vilniečiai neberas popierinių transporto bilietų

                                    Žinoma, tai žingsnis į priekį, bet popierinių bilietų pas vairuotoją branginimas nėra gerai.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Karosos nėra tokie laužai. Nemažai MB ir MAN senesni. Smarkiai.

                                      Comment


                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                        Karosos nėra tokie laužai. Nemažai MB ir MAN senesni. Smarkiai.
                                        Senesni, bet daug geresnės būklės nei Karosos.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Vilniečiai neberas popierinių transporto bilietų

                                          Žinoma, tai žingsnis į priekį, bet popierinių bilietų pas vairuotoją branginimas nėra gerai.
                                          O kada žada padaryti galimybę e-bilietą pildytis (pasirinkti mėnesinį, dieninį ir kt.) bilietus iš namų?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X