Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ši tema pavirto kaliausėmis apie Kauną, automobilius, troleibusus ir gatvės, užuot būti tema apie VVT.

    Comment


      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
      Priemiestiniai maršrutai keleivius mieste gali įlaipinti ir vežti juos už 2 Lt. plius važiavimo lengvatos.
      Atvaizdas
      Tai cia iseina moketi reiketu 2LTL, nesvarbu kiek vaziuotum? ar galima bus su menesiniu vaziuoti?

      Comment


        Ne. Nuolatiniai tik MIESTO, ne RAJONO transportui.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          Tai cia iseina moketi reiketu 2LTL, nesvarbu kiek vaziuotum? ar galima bus su menesiniu vaziuoti?
          Priemiestiniuose autobusuose negalioja miesto bilietai ir nuolatiniai. Priemiestiniuose autobusuose bilietų kainos miesto ribose yra tokios:
          Pilna kaina 2 Lt.
          su 50% 1 Lt.
          su 80% 0.44 ct.
          Taip pat lengvatos taikomos neįgaliesiems, pensininkams bei moksleiviams. Nors ir vieną stotelę važiuojant pirksi bilietą miesto riboje, kaip važiuodamas visą maršrutą.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Lyg ir nemačiau čia nuorodos į šį straipsnelį:
            Kuo važiuosime — tramvajumi ar metro?
            Žinoma, tai yra metro šalininkų informacijos pateikimas - visgi, pateikiama įdomios informacijos:
            Varžosi dvi idėjos - metropolitenas, siūlomas pilietinės organizacijos „Metro sąjūdis“ ir tramvajus, kurio planus kuria „Ūkio subjektų grupė“, vadovaujama miesto administracijos.
            Turbūt nebereikia stebėtis, kodėl laimi tramvajaus idėja, kuri buldozeriu gali šluoti net egzistuojančią troleibusų sistemą, jei ta "Ūkio subjektų grupė", finansiškai suinteresuota tramvajaus atsiradimu Vilniuje, įsišaknijusi savivaldybėje?
            „Metro sąjūdžio“ specialistai nuolat paneigia vis naujus tramvajaus šalininkų argumentus, dosniai žeriamus Vilniaus plano“ tarnautojų.
            Jiems uoliai talkina visa armija kitų akademinių, valstybinių ir visuomeninių organizacijų specialistų, susibūrusių į vadinamąją „Ūkio subjektų grupę“.
            Šios armijos vėliavnešė – akademiniuose sluoksniuose plačiai žinoma profesorė Marija Burinskienė, vadovaujanti VGTU Miestų statybos katedrai ir kartu užimanti Teritorinio planavimo mokslo instituto direktorės pareigas.
            O štai ir aišku, kodėl atliekamų tyrimų rezultatai yra būtent tokie, o ne kitokie
            Už Vilnių be tramvajų!

            Comment


              Išties, dabartines linijos idėja tiesti ant žemės Pylimo g. yra bloga, manau niekas nesiginčis. Tačiau yra tokių vietų, kur daug laisvu vietų ir tramvajui ten kaip tik. Tai Kauno/V.Šopeno/Žemaitės g., Ukmergės, Upės/Žvejų, Kalvarijų, Laisvės pr., Ateities gatvės. O senamiestyje VT turi būti po žemė. Tačiau nereikia tikro metro, užteks Volgogrado pavyždžio.

              Comment


                Nuo šiandienos 062 privatus maršrutas važiuoja iki Mykolo Lietuvio žiedo už BIGo. Į Fabijoniškių žiedą jau neužsuka.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Nuo šiandienos 062 privatus maršrutas važiuoja iki Mykolo Lietuvio žiedo už BIGo. Į Fabijoniškių žiedą jau neužsuka.
                  Tai greičiausiai vairuotojas nežino kelio į Fabijoniškių žiedą, nes eismo tvarkaraščiai rodo, kad jis važiuoja iki St. Fabijoniškių žiedas
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                    Tai greičiausiai vairuotojas nežino kelio į Fabijoniškių žiedą, nes eismo tvarkaraščiai rodo, kad jis važiuoja iki St. Fabijoniškių žiedas
                    Abejoju, kad vairuotojas savivaliautų. Eilinį kartą eismo tvarkaraščiai nespėja pagal naujausius pakeitimus. Jei jau reikia kažką dėl to kaltinti, tai ne vairuotoją.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      062 niekada nevažiavo pagal internetinį grafiką ir jiems dzin kas ten yra rašoma. Vairuotojai puikiai žino tą kelią ir jau spėjo jį prakeikti: užstatyta mašinomis gatvė ir autobusų žiedas. Iš pastarojo šiandien ryte išvažiuoti galima buvo tik užvažiavus ant bordiūro, o aną savaitę kažkurią dieną nebuvo paskutinių dviejų 40-o reisų, nes dėl 1 bet kaip numestos mašinos 2 autobusai negalėjo apsisukti ir įstrigo ten beveik iki vidurnakčio.
                      P.S. dar pridursiu, kad per pietų pertrauką ten išvis dabar baisu - 6 autobusai suvažiuoja, kai ten tik 3 autobusai gali stovėti netrukdydami vienas kitam.
                      Paskutinis taisė Mettal; 2012.10.01, 13:08.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Kitąmet 36 Vilniaus vietose bus galima naudotis 300 oranžinių dviračių

                        Pagaliau kažkas juda su dviračiais.

                        Comment


                          Planuojama, kad pirmąją valandą dviračiu bus galima naudotis nemokamai. Antroji valanda kainuos 10 litų, trečioji ir tolesnė – po 15 litų. Kainodarai turės pritarti Vilniaus miesto savivaldybės taryba.
                          Gal tik man taip atrodo, bet ar 10 Lt už valandą nėra daugoka ?

                          Comment


                            Už dvi. Tris valandos brangios - 25Lt.

                            Comment


                              Ak, taip. Nepastebėjau, kad pirma nemokama . Tuomet gal visai nieko pasiūlymas.

                              Comment


                                Gariūnu N3 maršrutas važiuoja per Laisvės pr. Per Vakarinį.

                                Comment


                                  Elektroniniais transporto bilietais prekiaus ir „Maxima”
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Tai vis tik tai 062 pravažiuoja pro Fabijoniškių žiedą, nes trasa nukreipta per Gedvydžių g., o nebe per Žadeikos. Trasa.

                                    Comment


                                      SPALIO 5-6 DIENOMIS KEIČIASI 88 MARŠRUTO AUTOBUSŲ TRASA
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Vilniaus autobusų ir troleibusų vairuotojai lapkritį žada streikuoti, savivaldybė tikisi susitarti
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          /\ Nu liuks. O kas keleivius vežios? Taksi? Mikrobai?



                                          --------
                                          Manau, tvarkytojai nepyks, jeigu čia pateiksiu keleta atsakymų iš Vilniaus tramvajaus temos.
                                          1. LBP rašė ,,Tai palauk, tu sakei, kad esi už troleibusų išsaugojimą. Taip išeina,kad tau nerūpi troleibusai? Nuvylei...`` (kalba netaisyta). Aš esu už centro tinklo išsaugojimą. Nes ten bus visiškas troleibusų sistemos naikinimas. O dabar panagrinėkime vakarus:
                                          svarbus maršrutai:16,19,7,1,3,9.
                                          Automatiškai 16 pasinaikina. 7,1,3,9 su tramvajaus trasa beveik neliečiasi.
                                          Lieka 19, kuris važiuoja iki Mados. 18,18A mažaverčiai maršrutai. Jie nukreipiami į Architektų g. žiedu, į vieną krypti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X