Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas žino, kodėl panaikinti rajono 240 ir 103 maršrutai. Ačiū.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.09.24, 21:34.

    Comment


      Reklamų kainos VVT'e - http://www.vilniausviesasistransport...AINOS_2012.pdf

      Comment


        DĖL KOREGUOJAMŲ TVARKARAŠČIŲ NUO SPALIO 1 D.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Gal kas žino, kodėl panaikinti rajono 240 ir 103 maršrutai. Ačiū.
          Dėl per mažo keleivių skaičiaus. 240 išvis esu tik 1 kartą matęs ir tai - tuščią. Abiem maršrutais prieš pat panaikinimą važiavo mikroautobusai.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Dėl per mažo keleivių skaičiaus. 240 išvis esu tik 1 kartą matęs ir tai - tuščią. Abiem maršrutais prieš pat panaikinimą važiavo mikroautobusai.
            Kada juos panaikino ir atidare?

            Comment


              240 panaikino apie 2008-2009, 103 - apie 2010. Kada atidarė - šito nežinau.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Super, net nežinojau apie 240...

                Comment


                  NUO SPALIO 1 D. GRĄŽINAMA BUVUSI 20 MARŠRUTO AUTOBUSŲ TRASA

                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Vienas žodis: Pagaliau!

                    Comment


                      Į Elektrinę maršruto autobusai nebeužsuks, bet dėl to jau niekas tikrai nepajus jokių nepatogumų.
                      Įdomesnis momentas- stipriai prailginamas maršruto darbo laikas. Iš Lazdynų į Ž. Panerius paskutinis autobusas išvyks 22:37 val. Įdomu, dėl ko? Negi gamyba po truputį grįžta į ikikrizinį lygį ir keleivių paskutiniais reisais daugėja?
                      20-ojo maršruto autobusai vėl užsuks į Aukštųjų Panerių stotelę. Dabar ten užsuks net trijų maršrutų autobusai- 8, 20 ir 51 (bent pagal dabartinę informaciją, 8 maršruto trasa nesikeičia). Natūraliai kyla klausimas- ar reikia jų ten tiek?
                      Ir įdomiausias faktas- maršruto autobusai jau abiejomis kryptimis stos naujai įrengtoje "Kauno plento" stotelėje po Savanorių pr. viaduku. Link Grigiškių joje laisvai galėtų stoti ir 28 maršruto autobusai, o link Lazdynų- ir 29/55 maršrutų autobusai. Kodėl jie ten nestos- man asmeniškai kiek keista, bet gal ten daug keleivių ir nebūtų, nes prie stotelės net nėra galimybės pereiti į kitą gatvės pusę .
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Į Elektrinę maršruto autobusai nebeužsuks, bet dėl to jau niekas tikrai nepajus jokių nepatogumų.
                        Įdomesnis momentas- stipriai prailginamas maršruto darbo laikas. Iš Lazdynų į Ž. Panerius paskutinis autobusas išvyks 22:37 val. Įdomu, dėl ko? Negi gamyba po truputį grįžta į ikikrizinį lygį ir keleivių paskutiniais reisais daugėja?
                        20-ojo maršruto autobusai vėl užsuks į Aukštųjų Panerių stotelę. Dabar ten užsuks net trijų maršrutų autobusai- 8, 20 ir 51 (bent pagal dabartinę informaciją, 8 maršruto trasa nesikeičia). Natūraliai kyla klausimas- ar reikia jų ten tiek?
                        Ir įdomiausias faktas- maršruto autobusai jau abiejomis kryptimis stos naujai įrengtoje "Kauno plento" stotelėje po Savanorių pr. viaduku. Link Grigiškių joje laisvai galėtų stoti ir 28 maršruto autobusai, o link Lazdynų- ir 29/55 maršrutų autobusai. Kodėl jie ten nestos- man asmeniškai kiek keista, bet gal ten daug keleivių ir nebūtų, nes prie stotelės net nėra galimybės pereiti į kitą gatvės pusę .
                        29/55 nėra prasmės ten stot. Kam labai jau reikės į miestą paeis kelis metrus link Gariūnų stotelės. Juolab Kauno plento st stos 20. Bet gal ir sustos 55/29. Čia laiko klausimas. Pagyvensim, pamatysim.

                        Comment


                          Mažėja troleibusus vairuojančių moterų

                          http://tv.lrytas.lt/?id=13487244761347666570

                          Comment


                            Šiaip pamasčius: n metų diegiamas niekam tikęs elektroninis bilietas, prasta finansinė situacija ir šiaip pas mus Lietuvoje VT atrodo baisiai, gal apart tik didžiųjų miestų, kur dar VT iš bėdos pakenčiamas. Yra pilna pavyzdžių, pradedant netgi ta pačia Lenkija, tik pas mus kažkodėl viskas daroma n metų, išplaunama n milijonų o rezultate turime absoliutų 0 + mikrobus. Šiaip manau, kad laikas į Lietuvą įsileisti užsienio VT operatorius, gal bent jau normalų VT ir e-bilietą turėsim, nes kitaip su tokiais tempais ir etc. prisieisime prie Rusijos/Ukrainos VT lygio
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              Kaune tokiam viskas gerai, tik mikroautobusų atsikratyt tetrūksta.

                              Comment


                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                Kaune tokiam viskas gerai, tik mikroautobusų atsikratyt tetrūksta.
                                Turiu omeny miesto VT, valdomą vieno/dviejų privačių operatorių
                                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                Comment


                                  Hm, Klaipėda? Šiauliai?

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    Hm, Klaipėda? Šiauliai?
                                    Šiauliai gal arčiausiai to, be mikrobų išvis būtų pavyzdys, Klaipėda irgi dar nieko, bet... Reikia vieno e-bilieto visos šalies mastu visam VT transportui, bilietų automatų, uždaryti nereikalingas traukinių bilietų kasas (geriausias pavyzdys - Trakų GS, kam jin reikalinga, neįsivaizuoju) reorganizuoti traukinių kursavimą arba VT priderinti prie traukinių visos šalies mastu, A juostų, atitvertų nuo gatvės, Kaune ir Vilniuje centre išvis keletą gatvių palikčiau tik VT ir niekam kitam ir pan ir pan.
                                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                    Comment


                                      Kurias Kaune?

                                      Comment


                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                        Kurias Kaune?
                                        Kaune, manyčiau, reiktų pagal Phileas licenziją įdiegti greituosiuos autobusus maršrutu "Traukinių stotis - Oro uostas", t.y. 29-ą maršrutą paversti PHILEAS analogu Lietuvoje, Savanorių prospekte tam vietos yra sočiai, o ir kainuotų apie 100 mln eurų, gal ir mažiau, Lietuvoj keliai brangiau kainuoja, ir dar praretinti troleibusų ir autobusų eismą Savanorių prospekte (Kaune), nes db autobusai važiuoja ta atkarpą beveik valandą, Eidhovene - nepilnas 25 min, nors atstumas panašus (ir svarbiausia - važiuoja ne tušti, nors Kauno Oro uostas keleivių skradina daugiau)
                                        Paskutinis taisė Kosovo; 2012.09.28, 14:23.
                                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                        Comment


                                          Priemiestiniai maršrutai keleivius mieste gali įlaipinti ir vežti juos už 2 Lt. plius važiavimo lengvatos.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X