Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kokiais dar elektriniais autobusais???
    Mano žiniomis, šiuo metu Lietuvoje jau ne viena įmonė dirba su elektrinių autobusų gamyba. Kuria bandomuosius modelius pagal kuriuos vėliau autobusai bus gaminami masiškai. Jau dabar naudojamos 4 kartos ličio baterijos kurios daug kartų lenkia 3 kartos baterijas ką jau kalbėti apie šiuo metu visur dar naudojamas 2 kartos baterijas. Taip kad elektriniai autobusai tikrai galimi Vilniuje. Žinoma, jei jau anksčiau troleibusų kontaktinis tinklas būtų palaipsniui atnaujinamas, būtų efektyviau palikti troleibusus. Bet tai nebuvo padaryta. O dabar Atnaujinimas kainuotų per brangiai.
    Taip pat girdėjau jog pirmasis el. autobusas turėtų pasirodyti Vilniuje bandymams jau ateinantį pavasarį.
    Dear Sir,

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Bet kokiu atveju būtų mažiau taršos ir triukšmo mieste (ypač centre tas galioja).
      Geriausia būtų individualus asmeninis-grupinis eklektrinis keleivinis (kartais - krovininis) transportas. Įvedi smartfonu užsakymą - centras apdorojo - gauni patvirtinimą - sėdi -važiuoji - grupuojiesi - išlipi - įvedi tolesnį pageidavimą arba releasą. Kai kuriais atvejais eini į grupavimo stoteles savarankiškai.

      Comment


        Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
        Mano žiniomis, šiuo metu Lietuvoje jau ne viena įmonė dirba su elektrinių autobusų gamyba..
        Keista, bet ar Lietuva čia kažkokiu būdu konkuruoja su pačiais autobusų gamintojais? Net Lietuvos mąstais bent vieną autobusą per dieną turės pagaminti.

        Comment


          Nežinau, Kaune irgi yra blogai įrengtų kontaktinio tinklo atkarpų (Tunelio g.), bet apie elektrinius autobusus niekas nešneka. Troleibusų tinklas jau dabar yra plečiamas (Parodos ir K. Petrausko g.).
          Autobusai irgi naujinami į neteršiančius, bet apie troleibusų naikinimą kalbos nėra. Negi Vilniuj toks nekokybiškas KT?

          Comment


            20-30 metų yra ilgas laiko tarpas. O iki jo reikėtų atnaujinti per kelis ateinančius metus dalį troleibusų parko. Tačiau pareiškus, kad troleibusai bus naikinami, atsisakyta pirkti naujus troleibusus. Ir jau už kokio penkmečio, jei nauji troleibusai nebus perkami, teks pradėti masiškai naikinti troleibusų maršrutus, nes nebus kuo vežti. Dabar situacija bus kur kas blogesnė nei buvo nepriklausomybės pradžioje. Jau dabar dalis Škodų 14 Tr yra senesnės nei 1990-1996 m. buvo Škodos 9 Tr. Štai ir viskas. Tikiu, bent kai ateis kitas meras, tramvajaus projektas bus padėtas į stalčių kaip neįgyvendinamas esant šiuolaikinei situacijai ir bus užpirkta didelė partija naujų troleibusų.
            Kas dėl troleibusų greičio, tai jį riboja tūpai sudaryti tvarkaraščiai (tas pats galioja ir autobusams), KT iešmai, kryžmės ir prasta gatvių danga. O aiškinti, kad automobilis gali važiuoti 200 km/h yra visiškai ne į temą, nes mieste tokio greičiu niekas nevažinėja, taip pat ir Lietuvos keliais tik savižudžiai. Troleibusas gali važiuoti 60-70 km/h greičiu, kas miesto sąlygoms daugiau nei pakanka. Beje, Kryme už miesto senos Škodos 9 Tr, jau nekalbant apie naujus Bogdanus, laksto 80-90 km/h greičiu. Turėti omenyje reikia, kad ten kalnuotos vietovės.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Keista, bet ar Lietuva čia kažkokiu būdu konkuruoja su pačiais autobusų gamintojais? Net Lietuvos mąstais bent vieną autobusą per dieną turės pagaminti.
              Lietuvoje autobusų negamins, geriausiu atveju vykdomas surinkimas. Lietuviai kuria pačią technologiją, pagal kurią gamyklos (tikriausiai tolimuosiuose rytuose) gamins elekto-autobusus ar jų dalis. Galiu tik pasakyti jog bandomasis modelis yra daromas ant Volvo bazės.
              Dear Sir,

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Laidai ne tik gadina vaizdą, bet ir labai stabdo (ties išsišakojimais, posūkiais), krenta ūsai, nėra kaip apvažiuoti kliūties priekyje, taip pat visa to priežiūra irgi kainuoja. Jeigu dar tie elektriniai autubusai bus pailginti (iš trijų sekcijų), galbūt net ir tramvajaus nebereiks. Bet kokiu atveju būtų mažiau taršos ir triukšmo mieste (ypač centre tas galioja).
                O tramvajaus tinklas puošia? Tik vienu laidu mažiau. Kol kas NĖRA normalaus dydžio patikimų elektrobusų. Ir nėra ko kalbėti apie juos.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Troleibusas gali važiuoti 60-70 km/h greičiu, kas miesto sąlygoms daugiau nei pakanka. Beje, Kryme už miesto senos Škodos 9 Tr, jau nekalbant apie naujus Bogdanus, laksto 80-90 km/h greičiu. Turėti omenyje reikia, kad ten kalnuotos vietovės.
                  Tai ir pas mus kartais troleibusai paspaudžia 60-70 km/h Laisvės, Savanorių pr. (už žiedo).
                  Klausimas apie tai, ar Vilniui iš viso reikalingas masinis greitasis transportas.
                  Mano manymu reikia ieškoti perspektyvinių sprendimų, nes 10-15 metų iš esmės niekas nesikeis (nebus pastatyta nei viena tramvajų linija ar kitaip pakeista VT tinklo struktūra)

                  Comment


                    Ai tiesa. Oranžinis dviratis grįžta į Vilnių po 12 metų. JC Decaux jau užpirko 35(?) "stoteles". Pavasarį jau bus sumontuotos, o į nuomą bus paleista 300 naujų dviračių. Bus kažkas tipo Boris Bike Londone.
                    Kaip po dykumą blaškiausi

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O tramvajaus tinklas puošia? Tik vienu laidu mažiau. Kol kas NĖRA normalaus dydžio patikimų elektrobusų. Ir nėra ko kalbėti apie juos.
                      Yra. Singapūre tokie ir važinėja. Įdomiausia, kad papildomai pasikrauna sustoję - nuo jungčių sotelėse.
                      Kaip po dykumą blaškiausi

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O tramvajaus tinklas puošia? Tik vienu laidu mažiau. Kol kas NĖRA normalaus dydžio patikimų elektrobusų. Ir nėra ko kalbėti apie juos.
                        Dear Sir,

                        Comment


                          Jau daugiau nei prieš šimtą metų važinėjo akumuliatoriniai traukiniai. Kur jie? KT pasiteisino, o ne akumuliatoriai.
                          Ar daug galima pakrauti per 15-20 sekundžių? Singapūre nėra nei kondicionierių, nei šildymo. Kaip Lietuvoje bus šildomi žiemą??? Kondicionuoti vasarą nebūtina.

                          Comment


                            Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                            Tai vienetiniai, prototipai, o ne masinė gamyba. Dar kartą klausiu, kaip žiemą su šildymu??? Iš akumuliatoriaus???

                            Comment


                              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                              Nežinau, Kaune irgi yra blogai įrengtų kontaktinio tinklo atkarpų (Tunelio g.), bet apie elektrinius autobusus niekas nešneka. Troleibusų tinklas jau dabar yra plečiamas (Parodos ir K. Petrausko g.).
                              Autobusai irgi naujinami į neteršiančius, bet apie troleibusų naikinimą kalbos nėra. Negi Vilniuj toks nekokybiškas KT?
                              Vilniuje daug kokybiškesnis. Kaune jis tikrai prastas.

                              Comment


                                Kad Kaune lyg kaip tik geresnis tinklas??? irengti tie automatiniai iesmai su melynom rodyklem.

                                Comment


                                  Kaip buvo minima Kauno VT temose, iešmų pravažiavimo greitis priklauso nuo atsišakojimo kampo, tad kuo jis didesnis, tuo lėčiau turi važiuoti troleibusas. Kaune per naujus tinklo sujungimus troleibusai kartais net nelėtina greičio, įrengta nemažai susikirtimų, be el. įtampos išjungimo vienoje iš linijų, tačiau ne visi automatiniai šakotuvai yra "draugiški" greitam troleibusui (pvz. Savanorių pr. prieš Utenos g. visi troleibusai važiuoja gana lėtai). Tačiau, bendrai žiūrint Kaune transportas važiuoja kur kas greičiau nei Vilniuje: iš patirties: važiavau Škoda 14Tr atkarpą su tinklu kuris yra mobilus (tiesus ir kabantis ant judančių izoliatorių), gatvėje beveik nebuvo transporto, troleibusas vos vilkosi, tačiau Kaune dažnai tiesėse (kur pakankamai gera asfalto būklė) troleibusai važiuoja greitai (~40-50 km/h), matyt tvarkaraščiai sudarinėjami optimaliau...

                                  Tiesa, Vilniuje mačiau tinklo tvirtinimą, kokio Kaune neesu matęs.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tai vienetiniai, prototipai, o ne masinė gamyba. Dar kartą klausiu, kaip žiemą su šildymu??? Iš akumuliatoriaus???
                                    Video pavaizduoti autobusai nėra prototipai, o gaminami masiškai (iki 400 per metus).
                                    Yra įvairių varinatų, kolkas linkstama prie CNG arba Dyzelinio generatoriaus.
                                    Kondicionierius veikia nuo saulės baterijų.
                                    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2012.09.17, 12:37.
                                    Dear Sir,

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tikiu, bent kai ateis kitas meras, tramvajaus projektas bus padėtas į stalčių kaip neįgyvendinamas esant šiuolaikinei situacijai ir bus užpirkta didelė partija naujų troleibusų.
                                      Dar nežinia, kas bus naujas meras ir kokie bus jo planai VT atžvilgiu. Visai įmanoma, kad jis tęs pradėtus Zuoko "darbelius". Žinoma, troleibusų iš karto niekas nenaikins. Deja, kol kas ir galimybės atiduoti dalį troleibusų maršrutų autobusams nėra, nes tuomet ir autobusais nebus ką vežti. Autobusų parke senų ir prastai važiuojančių transporto priemonių ne ką mažiau nei troleibusų. Ypač užpirkus beveik šimtą senų dujinių. Tiesa, autobusų parkas ateinančiais metais turėtų pasipildyti naujais ekologiškais autobusais, bet vargu ar bendras transporto priemonių skaičius parke išaugs- juk juos įsigijus, prasčiausi autobusai turėtų būti nurašyti. Kapitaliam ir kokybiškam parko atnaujinimui reikėtų palaipsniui įsigyti apie 120-130 naujų autobusų- bet visi puikiai supranta, kad galimybės tai mums leis dar negreit. Taigi kol kas išeitis viena- ir toliau kapitališkai remontuoti kuo daugiau Škodų, prasčiausias iš jų nurašyti, kartu atnaujinti Amberių surinkimą. Kol kas net ir dalį troleibusų maršrutų atiduoti autobusams neįmanoma. Norėčiau paklausti troleibusų ekspertų- kiek parkuose yra tokių Škodų, kurios jau taip suvarytos, kad jų jau ir kapitališkai remontuoti nebeapsimoka?
                                      P.S. Bet ką gali padaryti naujas meras- tai grąžinti priekinių durų tvarką.

                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Klausimas apie tai, ar Vilniui iš viso reikalingas masinis greitasis transportas.
                                      Tai žinoma, kad reikalingas- juk per mažas VT greitis yra viena priežasčių, kodėl žmonės renkasi automobilius. Tamstos pasiūlymo dėl tam tikro "individualaus-viešojo transporto" mišinio nelabai palaikau. Geriau jau viešasis, bet kursuojantis greitai ir dažnai.

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Jau daugiau nei prieš šimtą metų važinėjo akumuliatoriniai traukiniai. Kur jie? KT pasiteisino, o ne akumuliatoriai.
                                      Ar daug galima pakrauti per 15-20 sekundžių? Singapūre nėra nei kondicionierių, nei šildymo. Kaip Lietuvoje bus šildomi žiemą??? Kondicionuoti vasarą nebūtina.
                                      Jeigu siekiama, kad viešasis transportas būtų komfortiškas ir juo naudotųsi ir tie, kam galimybės leidžia važinėti tik automobiliu, tuomet ir kondicionierius yra būtinas. Lietuvoje vasaros neretai būna pakankamai karštos, kad autobuse be kondicionieriaus galima būtų išsikepti. Važiavimo dujinukais patirtis tai jau įrodė. Dideli langai dar ne išeitis, kai lauke +35C. Taigi nepaskayčiau, kad kondicionierių nereikia.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.09.17, 13:35.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Tai žinoma, kad reikalingas- juk per mažas VT greitis yra viena priežasčių, kodėl žmonės renkasi automobilius. Tamstos pasiūlymo dėl tam tikro "individualaus-viešojo transporto" mišinio nelabai palaikau. Geriau jau viešasis, bet kursuojantis greitai ir dažnai.
                                        Aš siūlau tokį variantą dėl kelių priežasčių:
                                        1. Didelis Vilniaus miesto "išskydimas" dėl ko sunku įrengti optimalias MRT linijas (Pilaitis čia braižė tramvajų variantus).
                                        2. Lietuvaičių prisirišimo prie individualios transporto priemonės.
                                        3. Elektrinio transporto ir lankstaus VT kompiuterizuoto valdymo vystymosi.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          2. Lietuvaičių prisirišimo prie individualios transporto priemonės.
                                          Ši problema išsprendžiama ekonominėmis priemonėmis (lietuvaitis vis tiek labiau prisrišęs prie pinigo, negu prie individualios transporto priemonės) — įvesti automobilio/ekologijos mokestį (panašiai jau buvo siūloma 2009m. pavasarį), kuris būtų apie 30-50Lt/mėn ir priklausytų nuo automobilio galios bei pagaminimo datos. Šis mokestis būtų mokamas kaskart atliekant automobilio TA. Nuo šio mokesčio būtų atleisti tik tų įmonių automobiliai, kurios užsiima transporto veikla.
                                          Tokiu atveju žmogus skaičiuotų, ar tikrai individualios transporto priemonės suteikiamas komfortas yra jo kišenei. Žinoma, surinktos pajamos būtų skirtos VT vystymui, o paskirstomos pagal automobilio (arba jo savininko) registracijos vietą.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X