Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir kas, kad IBM ar dar kokia kita Vakarų kompanija? Kokią užuotį suformuluos jiems, tokį atsakymą ir gaus. Jei prašės pagrįsti naujos VT rūšies įdiegimą, tai jį ir pagrįs.

    Comment


      Tipo, pasikvieti IBM specialistus (realiai tai laimi konkursą dėl konsultacijų) ir po to nurodinėji jiems ką turi tau pagrįst? Gal gana jau su šiais vaikiškais sąmokslo teorijų kūrimais?

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Tipo, pasikvieti IBM specialistus (realiai tai laimi konkursą dėl konsultacijų) ir po to nurodinėji jiems ką turi tau pagrįst? Gal gana jau su šiais vaikiškais sąmokslo teorijų kūrimais?
        Ne nurodinėji, bet nustatai tyrimo gaires. Toliau jau neoficialiai viskas susitariama už akių. Tai yra realiai naudojama praktika, o ne bobučių pasakos.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Tipo, pasikvieti IBM specialistus (realiai tai laimi konkursą dėl konsultacijų) ir po to nurodinėji jiems ką turi tau pagrįst? Gal gana jau su šiais vaikiškais sąmokslo teorijų kūrimais?
          Gal pats vaikiškas nesąmones nerašinėk. Yra tyrimo užduotis. Ir ji nustato rėmus, kuriuose bus vykdomas tyrimas, studija. Kaip ir bet koks pirkimas paslaugos. Negi manai, kad jei statoma mokykla, tai užsakovą tenkins daugiabutis ar prekybos centras? T.y. visiškai jokių reikalavimų projekto rengėjui nebus, tarkim, išskyrus aukštų skaičių ir pastato plotą?

          Comment


            Kažkur galima sužinoti visus 45 IBM pasiūlymus?

            Comment


              Gal aš bukas, bet niekaip negaliu suprasti šios citatos:

              ,,Specialistai tyrimus atliko 1G ir 53-iojo autobusų maršrutų trasose. Vietoj šių maršrutų turėtų atsirasti pirmoji greitųjų autobusų linija Stotis–Santariškės.''

              Juk jau yra 1G, tai kam jį naikint patį ir dar 53-ią?
              Paaiškinkit, nes nedaeina

              Comment


                Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                Gal aš bukas, bet niekaip negaliu suprasti šios citatos:

                ,,Specialistai tyrimus atliko 1G ir 53-iojo autobusų maršrutų trasose. Vietoj šių maršrutų turėtų atsirasti pirmoji greitųjų autobusų linija Stotis–Santariškės.''

                Juk jau yra 1G, tai kam jį naikint patį ir dar 53-ią?
                Paaiškinkit, nes nedaeina
                Tai suprask kaip nori. Matyt naikinamas A53 ir iki kokios "Pramogų arenos" st. daromas privežamasis nuo Fabijoniškių iki "tipo" 1G BRT.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  Tai suprask kaip nori. Matyt naikinamas A53 ir iki kokios "Pramogų arenos" st. daromas privežamasis nuo Fabijoniškių iki "tipo" 1G BRT.
                  Matyt stebėjimai jame atliekami tam, kad apskaičiuoti, kiek keleivių surenka 53 iki Pramogų arenos, o tada sudėjus su 1G duomenimis +/- bus žinomas tikslus srautas iki ten. Tokio svarbaus maršruto Vilniaus mieste niekas nenaikins.

                  Comment


                    Ką reiškia naikint. G maršrutai jau dabar praktiškai yra BRT, tik kad neturi atskiros juostos. Taigi šie maršrutai nebus naikinami, o tiesiog tobulinami iki BRT lygio. Gan paprasta viskas.

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Ne nurodinėji, bet nustatai tyrimo gaires. Toliau jau neoficialiai viskas susitariama už akių. Tai yra realiai naudojama praktika, o ne bobučių pasakos.
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Gal pats vaikiškas nesąmones nerašinėk. Yra tyrimo užduotis. Ir ji nustato rėmus, kuriuose bus vykdomas tyrimas, studija. Kaip ir bet koks pirkimas paslaugos. Negi manai, kad jei statoma mokykla, tai užsakovą tenkins daugiabutis ar prekybos centras? T.y. visiškai jokių reikalavimų projekto rengėjui nebus, tarkim, išskyrus aukštų skaičių ir pastato plotą?
                      Bet tai jūs jauskit skirtumą, kur yra užsakymas VGTU specialistams, o kur yra laimėtas konkursas iš IBM. Juk tai net sritis visai kitos. IBM nenagrinėja viešojo transporto, kaip po tokio, jie nagrinėja absoliučiai visą miesto transporto sistemą ir pateikia išvadas bendrai visai sistemai.

                      Beje, man neteko skaityt, kad IBM siūlytų Vilniui BRT sistemą. Gal kas turit linką?

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Ką reiškia naikint. G maršrutai jau dabar praktiškai yra BRT, tik kad neturi atskiros juostos. Taigi šie maršrutai nebus naikinami, o tiesiog tobulinami iki BRT lygio. Gan paprasta viskas.
                        O tai kaip tu nori tą procesą pavadint? A53 atstumas nuo "Fabijoniškių žiedo" iki "Pramogų arenos" sudaro turbūt trečdalį visos jo trasos. Tai tarkim ištobulinus 1G A53 teoriškai bus sunaikintas, teliks kaip privežamasis iki 1G.

                        O IBM siūlo techninius sprendimus, tokius kaip pažangios keleivių srautų skaičiavimo sistemos. VT priemonių sekimas realiu laiku. Pirmumo eismo sraute užtikrinimas, bet čia jau reikėtų grįžti prie šviesoforų reformos, kuri mūsų VT nebuvo sėkminga.
                        Paskutinis taisė SPX; 2014.06.17, 11:27.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                          O tai kaip tu nori tą procesą pavadint? A53 atstumas nuo "Fabijoniškių žiedo" iki "Pramogų arenos" sudaro turbūt trečdalį visos jo trasos. Tai tarkim ištobulinus 1G A53 teoriškai bus sunaikintas, teliks kaip privežamasis iki 1G.
                          Dabartiniu 53 maršrutu darbo dienomis (ne vasaros sezonu) važiuoja tik ilgi autobusai kas 7-10 min. ir jie beveik visada sausakimši. Tai kiek dažnai turi važiuoti 1G-BRT, kad pakeistų 53-ią Kalvarijų ir Pylimo gatvėse (tarp Pramogų arenos ir stoties)? Kas 20 sek.? Be to juk turi toje atkarpoje būti alternatyvus 1G-ajam maršrutas, stojantis visose stotelėse. O jeigu 1G sustotų visur, tai toks ten iš jo greitasis ir būtų...
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                            O tu ar esi važiaves autobusu, kuris važiuoją atskirom juostom, kuriomis kitas transportas nevažiuoja? Pvz laisvės pr. laisvai galėtų tokias juostas padaryti skiriamiojoj juostoj, kaip ir tramuj buvo galvota.
                            Aš esu važiavęs paprasta A juosta Londone, tik nuo vilnietiškos skirtumas ten tai, kad į A juostą ten niekas, apart autobusų ir spec. tarnybų neįvažiuoja, nebent stovi kamštyje, o kelias į kurį suki - už 20 metrų.
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Visas tas juostas galima padaryti visose intensyvaus VT eismo gatvėse. Ir galėtų jomis važiuoti tas pats esamas VT, tiek autobusai, tiek troleibusai. Būtų kur kas didesnė nauda nei esamos VT sistemos ardymas ir kažkokių taip stebuklingų greitųjų autobusų (BRT) kūrimas...
                            Taigi čia pinigų plovimas. Turiu keletą pamąstymų, kaip tai atrodys ir kiek kainuos realiai o kiek bus užmokėta, bet kadangi tai pamąstymai iš ''oro'', tai nelabai norisi skelbti.
                            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                            Suprantu, kad abejojate mero ir forumiečių išprusimu, bet netikėti jau tikrų specialistų rekomendacijomis - savęs negerbimas.
                            O kokios tos rekomendacijos? O kodėl visiškai neįsiklausoma į miestečių nuomonę? Sakai, ''gyventojai nori naujų transporto rūšių''? Tokius pasisakymus aš mačiaus tik delfyje su ''vardu'' ''automobilistas''. Kiek aš žmonių klausiau, visi buvo prieš tramvajų, bet už troleibusų plėtrą. Tiesa, man trūksta vieno fakto - kad tomis juostomis važinės Phileas'as. Tada jau 100 procentų aišku - laukia otkatas.
                            P.S. Phileas gali būti ir su ūsais.



                            Parašė Creatium
                            Beje, man neteko skaityt, kad IBM siūlytų Vilniui BRT sistemą. Gal kas turit linką?
                            Man irgi įdomu.

                            Bendrai sakant, reikės palaukti šiek tiek, kol viskas išaiškės.
                            Atsiprašau už emocianalumą.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              O kokios tos rekomendacijos? O kodėl visiškai neįsiklausoma į miestečių nuomonę? Sakai, ''gyventojai nori naujų transporto rūšių''? Tokius pasisakymus aš mačiaus tik delfyje su ''vardu'' ''automobilistas''. Kiek aš žmonių klausiau, visi buvo prieš tramvajų, bet už troleibusų plėtrą. Tiesa, man trūksta vieno fakto - kad tomis juostomis važinės Phileas'as. Tada jau 100 procentų aišku - laukia otkatas.
                              P.S. Phileas gali būti ir su ūsais.
                              Sorry, bet įsiklausyti į miestiečių nuomonę? Į kieno? Delfi komentatorių? Į nuomonę žmonių, kuriems viskas yra blogai ir kurie apart vadovėlių mokykloje savo gyvenime nėra nieko skaitę ir niekuo nesidomėjo? Į Jūsų nuomonę, kuris kas mėnesį ją keičia?
                              Tokiu būdu mes ir gyvensim ale postsovietinė respublika arba keisim, keisim, keisim ir galop išvis liksim Detroitu.
                              Troleibusų žmonės nori tik todėl, kad jie turi ilgesnes trasas, ko pasekoje nereikia daryti persėdimų (dažniausiai). Vienintelis T21 yra "mažiukas".
                              Na o dėl Phileas klystate. Pasaulyje ne vien tik ši įmonė yra. O kodėl, pvz., ne Mercedes? Kadaise išgirdote vien tik Phileas pavadinimą ir dabar eilę metų tik apie tai ir kalbėsite?
                              Otkatas? Statistinio lietuvio nuomonė. Gal net vaiko.

                              Comment


                                /\ Nuomonė būtina, nes žodis "Viešasis" įpareigoja. Nes dabar panašu, kad renkamas modelis "kaip sau", o ne miestui... vat čia yra postsovietinis mąstymas, kai už tave nuspręs CK, o ne tu pats...
                                Paskutinis taisė SPX; 2014.06.17, 18:48.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  /\ Nuomonė būtina, nes žodis "Viešasis" įpareigoja. Nes dabar panašu, kad renkamas modelis "kaip sau", o ne miestui... vat čia yra postsovietinis mąstymas, kai už tave nuspręs CK, o ne tu pats...
                                  Klystate, nuolat vyksta apklausos, kurių metu ir matosi, kad žmonės labiausiai nepatenkinti viešojo transporto dažnumu, greičiu, kokybe ir t.t. Remiantis šituo ir atliekamos studijos, gaunamos rekomendacijos. Paprastas viešojo transporto keleivis arba automobilininkas, kuris išvis nėra važiavęs autobusu, tikrai nėra kompetetingi vertinti kuri VT rūšis būtų miestui pigesnė ar funkcionalesnė. Tam ir yra specialistai, kaip antai VGTU arba IBM.
                                  Remiantis Jūsų logika, "žaliems" gali patikti ir arklinis tramvajus, juk ekologiška, tai turėsime juo naudotis?

                                  Comment


                                    Sako ne naujiems autobusams Vilniuje

                                    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65065051
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Sako ne naujiems autobusams Vilniuje

                                      http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65065051
                                      Ties "antradienį per spaudos konferenciją sakė judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ koordinatorius Marius Markevičius" nustojau skaityti. Teisingai, nereikia nieko atnaujinti, važinėkime 20 metų senumo autobusais. Turbūt gerbiamas Markevičius nežino sąvokos "nusidėvėjimas".

                                      Comment


                                        Konkrečių pasiūlymu taip ir nepateike, tik šiaip kažkokius paverkšlenimus, kad perka autobusus o ne troleibusus.

                                        Comment


                                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                          Klystate, nuolat vyksta apklausos, kurių metu ir matosi, kad žmonės labiausiai nepatenkinti viešojo transporto dažnumu, greičiu, kokybe ir t.t. Remiantis šituo ir atliekamos studijos, gaunamos rekomendacijos. Paprastas viešojo transporto keleivis arba automobilininkas, kuris išvis nėra važiavęs autobusu, tikrai nėra kompetetingi vertinti kuri VT rūšis būtų miestui pigesnė ar funkcionalesnė. Tam ir yra specialistai, kaip antai VGTU arba IBM.
                                          Remiantis Jūsų logika, "žaliems" gali patikti ir arklinis tramvajus, juk ekologiška, tai turėsime juo naudotis?
                                          Gal nežinai kas yra IBM ir ką jie realiai siūlo? IBM autobusų negamina, jie tik gali pasiūlyti dabar esamai sistemai IT įdiegti naujoves. O čia nėra tas pats kas klausti kokio priemiesčio bendruomenės apie susisiekimą su miestu. Jiems moderni sekimo sistema dzin, jiems reikia maršruto.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X