Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Po to, kai buvo nutiestas Vakarinis aplinkkelis, GV statusas turėjo būti pažemintas. Aišku, ne iki to, kad būtų leidžiama daryti šviesoforines sankryžas bet kurioj vietoj, bet VT ten turi būti. Kaip ir Tūkstantmečio g.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Po to, kai buvo nutiestas Vakarinis aplinkkelis, GV statusas turėjo būti pažemintas. Aišku, ne iki to, kad būtų leidžiama daryti šviesoforines sankryžas bet kurioj vietoj, bet VT ten turi būti. Kaip ir Tūkstantmečio g.
      Kai Vakarinis aplinkelis susijungs su GV/Molėtų plentu - tikrai taip.

      Comment


        Nespėjau nufotkinti, bet šiandien Pylimo g., po 6 vakaro, jau visiškai sutemus, troleibusas važiavo BE ŠVIESŲ. Pamojavau vairuotojui ir parodžiau, kad šviesos neveikia. Tas tik skėstelėjo rankomis - suprask neveikia, ir jis nieko negali padaryti - ir nuvažiavo toliau. Blemba, iki ko nusigyvenom

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Nespėjau nufotkinti, bet šiandien Pylimo g., po 6 vakaro, jau visiškai sutemus, troleibusas važiavo BE ŠVIESŲ. Pamojavau vairuotojui ir parodžiau, kad šviesos neveikia. Tas tik skėstelėjo rankomis - suprask neveikia, ir jis nieko negali padaryti - ir nuvažiavo toliau. Blemba, iki ko nusigyvenom
          Šiandien Algirdo g. ir Čiurlionio atkarpose taip pat neveikia gatvių apšvietimas, gal čia ta žemės diena, kur lempas išjungt reikia?

          Comment


            Gal kas žinotų, ką reiškia "R" lentelės troleibusuose? Esu matęs vieną 10, atliekantį atstovą Antakalnio žiede su tokia, bei vienas 21 vairuotojas vidury grįžimo į parką šone įprastos "iki 1-ojo parko" užsidėjo tokią. Tad pasidarė ganėtinai įdomu.

            Comment


              Ital. Riparazione, pranc. Remonte, ispan. Reparar, liet. Remòntas:
              1. taisymas – techn. įrenginių, statinių, mašinų, prietaisų, daiktų gedimų ir fizinio susidėvėjimo šalinimas
              https://www.zodziai.lt/remontas
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                https://madeinvilnius.lt/transportas...tvarkarasciai/

                Man gal galite kas paaiskinti kodel taip daznai VT tvarkarasciai keiciasi Vilniuje? Marsrutu laikai turbut dazniau keiciasi negu Benkunskas savo triusikus keicia.

                Comment


                  Forume rašyta, kad anksčiau keisdavo, nes stipriai vairuotojų mažėjo. Nuo streiko 100 žmonių padaugėjo. Gal dabar keičia "į gerą" dažninant?
                  https://rekvizitai.vz.lt/imone/vilni...toju-skaicius/
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                    https://madeinvilnius.lt/transportas...tvarkarasciai/

                    Man gal galite kas paaiskinti kodel taip daznai VT tvarkarasciai keiciasi Vilniuje? Marsrutu laikai turbut dazniau keiciasi negu Benkunskas savo triusikus keicia.
                    Kad čia kažkoks minučių pastumdymas. Pvz 1G nuo Stoties

                    Comment


                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                      Labai liūdina, kai VT entuziastas pasigauna bereikšmes (ir netgi absurdiškas) reglamentų eilutes ir jas naudoja paneigti kitus argumentus. Mes turime gatvę kuri tarnauja kaip masalas automobiliams, kurioje dėl kažkokios nuo senų laikų nepašalintos STR eilutės yra "draudžiamas" VT eismas. Tai galbūt STR neadekvatus šiuo atžvilgiu? Kokia nauda iš GV, kuriuo negali važiuoti viešasis transportas, miestui darnaus judumo atžvilgiu?
                      O gal leidžiam automobiliams važiuoti geležinkeliu į Naująją Vilnią?
                      Vistiek ten traukinys tik kartais pasirodo.

                      Comment


                        Laukiu paaiškinimo, kaip autobusas su keturiais ratais, galintis važiuoti A kategorijos Savanorių prospektu tarp Vilniaus ir Grigiškių, ir fiziškai galintis važiuoti kita A kategorijos gatve t.y. GV, yra prilygintinas automobiliui ant geležinkelio bėgių.

                        Comment


                          Kategorijos kategorijom, bet norint, jog bent dalis savo laiką vertinančių Riešės ar Bajorų gyventojų važiuotų viešuoju transportu į miestą, greitasis autobusas per GV yra ko gero paprasčiausias sprendimas, kurį jau rytoj būtų galima iš esmės pritaikyti. Kaip eismui trukdytų niekur nestojantis autobusas? Ties tais pačiais Baltupiais nėra problemos padaryti VT įvažas, kur būtų logiška turėti vieną tarpinį sustojimą.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Ital. Riparazione, pranc. Remonte, ispan. Reparar, liet. Remòntas:
                            1. taisymas – techn. įrenginių, statinių, mašinų, prietaisų, daiktų gedimų ir fizinio susidėvėjimo šalinimas
                            https://www.zodziai.lt/remontas
                            Oui. Merci chat mignon.

                            Comment


                              Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                              Kategorijos kategorijom, bet norint, jog bent dalis savo laiką vertinančių Riešės ar Bajorų gyventojų važiuotų viešuoju transportu į miestą, greitasis autobusas per GV yra ko gero paprasčiausias sprendimas, kurį jau rytoj būtų galima iš esmės pritaikyti. Kaip eismui trukdytų niekur nestojantis autobusas? Ties tais pačiais Baltupiais nėra problemos padaryti VT įvažas, kur būtų logiška turėti vieną tarpinį sustojimą.
                              Būtų puiku, jei sustotų ties Ateities gatve, Baltupiais, gal dar ties Šiaurinės viaduku, jei jis bus pastatytas. Svarbiausias dalykas, mano nuomone – kuo efektyvesnis gyventojų surinkimas iš Riešės ir Bajorų, o ten išraizgyti efektyvų maršrutą nėra taip paprasta.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Būkit geri, pasiūlykit par Tvarkau miestą, kas suprantat ir sugalvojot kažką naujo ir gero. Prašymas čia ir atsakymą pateikti, kad patenkint smalsumą.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                                  Kategorijos kategorijom, bet norint, jog bent dalis savo laiką vertinančių Riešės ar Bajorų gyventojų važiuotų viešuoju transportu į miestą, greitasis autobusas per GV yra ko gero paprasčiausias sprendimas, kurį jau rytoj būtų galima iš esmės pritaikyti. Kaip eismui trukdytų niekur nestojantis autobusas? Ties tais pačiais Baltupiais nėra problemos padaryti VT įvažas, kur būtų logiška turėti vieną tarpinį sustojimą.
                                  Neįmanoma, nes idiotai protestuos dėl kategorijų pažeidimų ir kaip alternatyvą pasiūlys įrengti linijinį parką su dviračių taku.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                    Labai liūdina, kai VT entuziastas pasigauna bereikšmes (ir netgi absurdiškas) reglamentų eilutes ir jas naudoja paneigti kitus argumentus. Mes turime gatvę kuri tarnauja kaip masalas automobiliams, kurioje dėl kažkokios nuo senų laikų nepašalintos STR eilutės yra "draudžiamas" VT eismas. Tai galbūt STR neadekvatus šiuo atžvilgiu? Kokia nauda iš GV, kuriuo negali važiuoti viešasis transportas, miestui darnaus judumo atžvilgiu?
                                    Tiesiog tas entuziastas, kartu su kitais, bandė daryti kažką daugiau, o ne tuščiai rašyti paklodes forume - rašyti pranešimus į tvarkau.miestą, raštus į VMS, VVT ar Susisiekimo paslaugas dėl tų pačių transporto priemonių būklės, nepakeistų krypčių švieslentėse, blogų tarpusavyje nesuderintų tvarkaraščių, maršrutų pakeitimų. Kai tu parašai dėl kažko konkretaus, o tau parašo paklodę apie prioritetus, kaip čia viskas ne pagal STR ir t.t., o dar vėliau atsiranda žmonės (čia mintyse turiu konkretų asmenį), kurie nors ir daug ką gero pasiekė dėl bendro keliavimo pagerėjimo, bet kartais blokuoja labai miestui reikalingus sprendinius, nes vėlgi ''neatitinka STR'' ir siūlo visiškai absurdiškus sprendimus arba tiesiog ''nieko nedaryti'' - ilgainiui kažkaip tampa px, nes supranti, kad parašo du, trys, penki žmonės, bet jiems gali nusiųsti tą patį biurokratiškai lakonišką atsakymą ir that's it. Biurokratai savivaldybėje ir jos įstaigose beveik niekada nieko nekeis ir nedarys papildomai, aš jau net nekalbu apie poreikį keisti teisės aktus - to niekas neapsiims daryti ir bus atsiųstas standartiškas atsakymas: ačiū už idėją, šiuo metu neplanuojame, viso gero, eikit nx. Principe, ne aš vienas su tuo susidūriu, spekas su šaligatviais irgi, dondc su dviračių takais irgi.

                                    Galbūt aš pradėjau per siaurai žiūrėti, bet man tokio lygio pasiūlymai pradėjo būti tiesiog tuščiais oro virpesiais. Pasigendu tikro noro kažką keisti ir kolektyviškai rašyti, kelti šurmulį, nes mūsų pąmastymai ir paklodės forume nieko neįpareigoja kažką daryti, net jeigu kažkas iš savivaldybės tą perskaito.

                                    Comment


                                      Ačiū už komentarą. Akivaizdu, kad visą tą inerciją pajudinti sunku, nes entuziastai pagal apibrėžimą yra daug labiau suinteresuoti tam tikru klausimu nei biurokratai. Be abejo, čia forume sklaido tik idėjos, tai tėra tam tikras garo nuleidimo, kritikos nukreipimo kanalas. Iš kitos pusės, Forume tikrai yra žmonių, kuriem susibūrus ir pradėjus kryptingai veikti ir komunikuoti, gal atsiras didesnis spaudimas kažką daryti.

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Pirmasis ir atsiradęs iš karto buvo Kareivių g. "T" formos sanryžoje važiuojant A juosta, kur mašinoms nei kiek nesutrukdė. Kur kiti 3?
                                        1. Kareivių g.
                                        2. Kalvarijų g. prie Baldų rojaus
                                        3. Žaliojo tilto stotelė
                                        4. Konstitucijos pr.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                          Ačiū už komentarą. Akivaizdu, kad visą tą inerciją pajudinti sunku, nes entuziastai pagal apibrėžimą yra daug labiau suinteresuoti tam tikru klausimu nei biurokratai. Be abejo, čia forume sklaido tik idėjos, tai tėra tam tikras garo nuleidimo, kritikos nukreipimo kanalas. Iš kitos pusės, Forume tikrai yra žmonių, kuriem susibūrus ir pradėjus kryptingai veikti ir komunikuoti, gal atsiras didesnis spaudimas kažką daryti.
                                          Tai ne biurokratai pokyčius kuria. Turi būti aiškios ir konkrečios politinės komandos su kruopščia įgyvendinimo kontrole.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X