Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Vilnius Connect projektas buvo puiki proga ...
    Kodėl "buvo"? Jis iš esmės net neprasidėjo, jeigu kažkas pajudės, tai ne anksčiau kaip už 6-7 metų.
    Vilnius yra miestas, kur niekas niekur neskuba. Vilniaus tramvajaus projektas guli stalčiuose nuo 1912 m.

    Comment


      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
      Lipimas per priekines duris - kaip ir visose civilizuotame pasaulyje. Taip atskiriami keleivių srautai, lipimo procesas darosi sklandesnis, nelieka asocialių, išgėrusių, apsvaigusių keleivių, kurie keltų pavojų bendrakeleiviams, transporto priemonei. Įgalinus bilietų kontrolę prie vairuotojo ir automatizuotą keleivių skaičiavimo sistemą, nelieka poreikio atskirai keleivių kontrolės tarnybai. Esant neatitikimui tarp bilietą pažymėjusių ir įlipusių keleivių skaičiaus, vairuotojas ar budinti kontrolės komanda gali išskirtiniais atvejais perpatikrinti keleivių važiavimo dokumentus.
      Kai tipinis autobusas piko metu važiuoja toks pilnas, kad kievienoje stotelėje išlipa puse autobuso kad praleisti lipančius lauk, lipimas per priekines duris yra beprotystė. Lipimas per priekines duris niekaip nepanaikina kontrolės poreikio.

      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
      Troleibusų atsisakymas - po žlugusios kontaktinio tinklo renovacijos, troleibusai iki šiol yra didžiulis trikdis miesto eismui. Nuolatos krentantys elektros nuėmėjai (ūsai), totalus sustojimas įvykus elektros tiekimo sutrikimui, negalėjimas apvažiuoti esančio priešais troleibuso, staigus stabdymas dėl elektros linijos keitimo, vietose, kur bendras eismo srautas juda nestabdydamas. Žinoma, tai nuo sovietinių laikų netvarkyta, atsilikusi ir neprižiūrima infrastruktūra: kone kiaurai surūdiję elektros linijų stulpai, kurie neatlikdami jokios kitos funkcijos be elektros tiekimo troleibusams, tiesiog teršia miesto gatves tiek užimdami šaligatvių ir kt. plotą, tiek kartu su elektros linijomis velniškai vizualiai teršia miesto gatves. Alternatyva, elektriniai autobusai. Puikus pavyzdys Varšuva. Miesto centre važiuoja tik elektra varomi autobusai.
      Didžiausias trikdis miesto eismui yra automobiliai. Gal atsisakom jų? O gal nustojam šnekėti nesąmones kaip kad VT trukdo eismui? Troleibusai yra geriausias įmanomas ratuoto tramsporto variantas. Varomas elektra, bet kartais pigesnis nei elektriniai autobusai.

      Infrastruktūrinės problemos sutvarkomos esant norui. Kaunas susitvarkė. Vilniuje tiesiog nėra noro nes už VT atsakingi asmenys galvoja kad papsirtukas yra tinkama alternatyva troleibusui.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Kai tipinis autobusas piko metu važiuoja toks pilnas, kad kievienoje stotelėje išlipa puse autobuso kad praleisti lipančius lauk...

        Troleibusai yra geriausias įmanomas ratuoto tramsporto variantas. Varomas elektra, bet kartais pigesnis nei elektriniai autobusai.

        Infrastruktūrinės problemos sutvarkomos esant norui..
        Supratau. Jeigu jus tenkina desimtmeciu senumo pazadai del riedmenu atnaujinimo, sausakimsas VT ir surudijusi infrastruktura su krentanciais usais, tai kaip sakoma sekmes gyventi savo jaukiame postsovietiniame burbule, kai vietoj tvarkymo is pamatu, tenkina uzglaistymas ir tikejimas sviesiu rytojumi.
        Paskutinis taisė Nikas; 2023.10.24, 09:37.

        Comment


          Klausimas zinovams: kiek vienetu senuju Skodu, senuju Solariu ir naujuju Skodu yra siuo metu Vilniuje?

          Comment


            Parašė Nikas Rodyti pranešimą

            Supratau. Jeigu jus tenkina desimtmeciu senumo pazadai del riedmenu atnaujinimo, sausakimsas VT ir surudijusi infrastruktura su krentanciais usais, tai kaip sakoma sekmes gyventi savo jaukiame postsovietiniame burbule, kai vietoj tvarkymo is pamatu, tenkina uzglaistymas ir tikejimas sviesiu rytojumi.
            Netenkika, bet jūsų pasiūlymai tik pablogintų situaciją, o ne pagerintų. Tvarkant iš pamatų tai pirmiausia būtų pradedama nuo A juostų ir tramvajaus.
            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
            Klausimas zinovams: kiek vienetu senuju Skodu, senuju Solariu ir naujuju Skodu yra siuo metu Vilniuje?
            Pagal Transphoto "ekplotuojamų" Škodų - 239, Solaris Trollino II - 43, Solaris Trollino IV 12 Škoda (naujieji) - 41 Amberiai - 2.

            Gal kas turi tikslesnį šaltinį.

            Comment


              O kiek realiai naudojamu, gal kas turite tokia slapta info?
              Nes jeigu sie skaiciai teisingi, 2025 metais (jeigu, aisku, pristatymas neveluos) bus pakeisti 159 troleibusai, tai gaunasi, kad tuo metu su jau dabar byranciais Trollino II, senienos sudarys apie 37 proc. parko. Wow.

              Comment


                Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                O kiek realiai naudojamu, gal kas turite tokia slapta info?
                Nes jeigu sie skaiciai teisingi, 2025 metais (jeigu, aisku, pristatymas neveluos) bus pakeisti 159 troleibusai, tai gaunasi, kad tuo metu su jau dabar byranciais Trollino II, senienos sudarys apie 37 proc. parko. Wow.
                Savivaldybė teigė (nors aš nežinau ar verta tikėti) kad tie nauji 159 pakeis visus realiai važiuojančius Škoda 14, tai jų nemaža dalis yra rezerviniai/atsarginiai. 2025 metais Trollino II bus 21 metų senumo.

                Comment


                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                  Stop mygtukai -

                  Lipimas per priekines duris -

                  Panaikinima atskira keleivių kontrolė, k

                  Intervaliniai tvarkaraščiai -

                  Maršrutai.

                  Troleibusų atsisakymas -
                  Man daug punktų labai patinka. Tik kaip tai funkcionuotų? Atsakau iš eilės. Jau perskaičiau daug gerų pastebėjimų.

                  Stop mygtukai - Labai už!

                  Lipimas per priekines duris - Labai norėčiau, bet tada reikia arba, nežinau, dvigubinti transporto priemonių skaičių ar dar ką, nes kaip pastebėjo forumo kolegos per pikus reikia susidoroti su apkrovimu.

                  Panaikinima atskira keleivių kontrolė - kontrolierius mielai panaikinčiau, bet reikia kažką alternatyvaus daryti. Galbūt vertėtų pabandyti ir tiesiog pažiūrėti kaip žmonėms su morale ir panašiai ir atlikti stebėjimus kiek būtų nemokamai važiuojančių jei nebūtų jokios kontrolės. Jei mažas procentas - palikti procesą žmonių sąžinei.

                  Intervaliniai tvarkaraščiai - hmm, čia panašiau A juostų tinklo trūkumo problema?

                  Maršrutai. - pilna blogų persėdimo ryšių, kaip vienas labiausiai įstrigusių pvz yra Kalvarijų ir Konstitucijos sankryža. Ten po pusę km reikia bėgioti, kad persėsti į kitą liniją...

                  Troleibusų atsisakymas - prieš. Reikia tinklą sutvarkyti. Nebent baterijos autobusų taip išsivystys, kad neapsimokės laikyti tinklo. Jei jo nebūtų žinoma estetika gatvių pagerėtų.

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą

                    Man daug punktų labai patinka. Tik kaip tai funkcionuotų? Atsakau iš eilės. Jau perskaičiau daug gerų pastebėjimų.


                    Troleibusų atsisakymas - prieš. Reikia tinklą sutvarkyti. Nebent baterijos autobusų taip išsivystys, kad neapsimokės laikyti tinklo. Jei jo nebūtų žinoma estetika gatvių pagerėtų.
                    Beje, Praha šiuo metu iš naujo elektrifikuoja bent dvi autobusų linijas, paleisdama ten troleibusus. Viena iš linijų bus tarp oro uosto ir metro A stotelės.
                    https://acri.cz/en/2022/02/24/prague...es-from-skoda/

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Panaikinima atskira keleivių kontrolė - kontrolierius mielai panaikinčiau, bet reikia kažką alternatyvaus daryti. Galbūt vertėtų pabandyti ir tiesiog pažiūrėti kaip žmonėms su morale ir panašiai ir atlikti stebėjimus kiek būtų nemokamai važiuojančių jei nebūtų jokios kontrolės. Jei mažas procentas - palikti procesą žmonių sąžinei.
                      Neatsimenu dabar miesto, bet yra kur bandė, tai po kontrolės panaikinimo bilietų pardavimas nukrito tris kartus, o apkrovos liko tokios pat, tai gražino kontrolierius nes prevenciniu būdu parduodaomi bilietai daugiau uždirbo nei kontrolė kainavo.

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą

                        Troleibusų atsisakymas - prieš. Reikia tinklą sutvarkyti. Nebent baterijos autobusų taip išsivystys, kad neapsimokės laikyti tinklo. Jei jo nebūtų žinoma estetika gatvių pagerėtų.
                        Geri pastebejimai. Tik kas negerai su dabartinemis baterijomis? Kaip Varsuva sugebejo sukurti tinkla kur vaziuoja ilgieji bateriniai Solariai per visa centra ir laisvai speja pasikrauti galinese?

                        Comment


                          Varšuvoje yra taktinio dažnio principu sudaryti grafikai , tad galinėje stotelėje atstovą būna apie 15-30min

                          Comment


                            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                            Tik kas negerai su dabartinemis baterijomis?
                            Tai labai laikina, super neefektyvi, brangi, temperatūrai neatspari technologija. Batarkiniai autobusai tinka nebent kaip band-aid solution'as nesant esamai infrastruktūrai. Atsisakyti troleibusų jau turint infrastruktūrą būtų mažų mažiausiai kvaila. Dėl ko? Kad laidai kabo? Daug daugiau miesto vaizdą (ir orą) gadiną asmeniniai automobiliai. Kodėl miesto estetikos sergėtojai šneka apie kažkokius troleibusus, o ne apie automobilius?

                            Click image for larger version

Name:	li-ion.png
Views:	436
Size:	194,3 kB
ID:	2084670

                            Comment


                              Parašė felar Rodyti pranešimą

                              Dėl ko? Kad laidai kabo?

                              Kai ant tvarkingų, naujų stulpų yra protingai pakabintos linijos su iš tikrųjų veikiančiais greitaisiai iešmais, tai faktas kad viskas būtų puiku. Tačiau kai yra naudojama 40-ies metų senumo infrastrukrūra, kuri baigia subyrėti ir jos palaikymas kainuoja didžiulius pinigus, o renovacija ar rekonstravimu netgi nekvepia, tai geriau jau naikinti ir judėti link el. ar vandenilinių autobusų, kurie visais parametrais lenks senąją sistemą ir svarbiausia turės lankstumo keičiantis maršrutams ir pan.
                              Ar kas nors realiai tiki, kad troleibusų tinklas kada nors bus atnaujintas iki Europinio lygio?

                              Comment


                                Parašė felar Rodyti pranešimą

                                Kodėl miesto estetikos sergėtojai šneka apie kažkokius troleibusus, o ne apie automobilius?

                                Todėl, kad egzistuojant patogiam, greitam, švariam, reguliaram ir panašiai kitokiam viešajam transportui, automobilių kiekis mažėja savaime. Pasikartosiu, niekas šiandien turintis automiblį, savo noru dabartiniais Vilniaus troleibusais nesinaudoja.

                                Comment


                                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                  Ar kas nors realiai tiki, kad troleibusų tinklas kada nors bus atnaujintas iki Europinio lygio?
                                  Informacija kaip bus atnaujinamas, kodėl ir kiek tai kainuoja:
                                  https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-ataskaita.pdf

                                  Kontaktinio tinklo atnaujinimo kaina nustatyta remiantis interviu
                                  su UAB „Vilniaus viešasis transportas“ atstovais medžiaga, moksliniais straipsniais ir kitų šalių
                                  miestų projektų vertėmis. Vidutinė vieno iešmo kaina yra 7220,8 Eur, pastotės kaina yra 726,72
                                  tūkst. Eur, o atramos – 2770,6 Eur. Pakeičiant 189 iešmus, 19 pastočių ir 89 kritines atramas,
                                  investicijų suma būtų 15,42 mln. Eur.
                                  Vandeliniai autobusai...nu come on. Ar čia Benkunskas šitam forume sėdi?

                                  Comment


                                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                                    Kai ant tvarkingų, naujų stulpų yra protingai pakabintos linijos su iš tikrųjų veikiančiais greitaisiai iešmais, tai faktas kad viskas būtų puiku. Tačiau kai yra naudojama 40-ies metų senumo infrastrukrūra, kuri baigia subyrėti ir jos palaikymas kainuoja didžiulius pinigus, o renovacija ar rekonstravimu netgi nekvepia, tai geriau jau naikinti ir judėti link el. ar vandenilinių autobusų, kurie visais parametrais lenks senąją sistemą ir svarbiausia turės lankstumo keičiantis maršrutams ir pan.
                                    Ar kas nors realiai tiki, kad troleibusų tinklas kada nors bus atnaujintas iki Europinio lygio?
                                    1. Pagalvojote, kiek paskaičiavus 50-čiai metų kainuos tų žaislų su baterijomis eksploatacija?
                                    2. Maršrutų lankstumą galima puikiausiai turėti ir su esamu KT, tik reikia troleibusų su autonomine eiga (kurių dalis jau perkama). Niekas netrukdo nusipirkti kad ir 100 papildomų troleibusų su autonomine eiga ir pakeisti didžiąją dalį autobusų centrinėje miesto dalyje, bet tik noro nėra. Užtai yra noras įsigyti brangių žaislų ir padaryti įspūdį kaimiečiams.
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                      Ar kas nors realiai tiki, kad troleibusų tinklas kada nors bus atnaujintas iki Europinio lygio?
                                      Jeigu Kaune buvo tikiu kad Vilniuje irgi sugebėsime.
                                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                      2. Maršrutų lankstumą galima puikiausiai turėti ir su esamu KT, tik reikia troleibusų su autonomine eiga (kurių dalis jau perkama). Niekas netrukdo nusipirkti kad ir 100 papildomų troleibusų su autonomine eiga ir pakeisti didžiąją dalį autobusų centrinėje miesto dalyje, bet tik noro nėra. Užtai yra noras įsigyti brangių žaislų ir padaryti įspūdį kaimiečiams.
                                      Dar geriau būtų tiesiog pratęsti tinklą toliau.

                                      Comment


                                        Parašė felar Rodyti pranešimą

                                        Informacija kaip bus atnaujinamas, kodėl ir kiek tai kainuoja:
                                        https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-ataskaita.pdf
                                        ?
                                        ŠTAI! Štai čia ir yra didžiausia VMS ir bendrai biurokratijos problema. Ataskaitos, studijos ir t.t. Daug puslapių, daug žodžių, paveikslėlių, planų ir terminai iki kurių dar tris kartus bus keičiama valdžia, biudžetai ir kuriamos naujos studijos ir planai, o tuo metu vilniečiai velkasi supūvusiomis geldomis, kiti vairuotojai laukia, kada tos geldos vairuotojas uždės milijoninį kartą nukritusius ūsus, o gatves puošia rūdimis pasipuošusios atramos (kurių dalis buvo rūpestingai užmaskuota juodais dažais tik NATO summito svečių važiuotuose gatvėse).

                                        Sutinku, troleibusai kituose Europos miestuose šaunūs, ir tikiu, kad važiuoja smagiai, tačiau pabandykite realiai pasinaudoti VVT ir suprasite, kokia neužpildoma praraja skiria šias sistemas.

                                        Comment


                                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                          Todėl, kad egzistuojant patogiam, greitam, švariam, reguliaram ir panašiai kitokiam viešajam transportui, automobilių kiekis mažėja savaime. Pasikartosiu, niekas šiandien turintis automiblį, savo noru dabartiniais Vilniaus troleibusais nesinaudoja.
                                          Kaip tai niekas? Aš ir mano žmona naudojamės. Va žmona praeitą savaitę į darbą važinėjo automobiliu, šią - troleibusais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X