Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Na bet ar dėl poros renginių Gedimino pr. verta investuoti į tunelį? Už tą tunelio kainą būtų galima nutiesti dar kokią pusę naujos linijos virš žemės
    Bet su tuneliu butu galima is esmes ispresti VT problema miesto centre. JI taip pat galetu but naudojama ir keliom linijom, ne tik vienai.

    Comment


      O ne geriau tramvajų planuoti Vilniaus – Vokiečių g.? Nereiktų spręsti transporto iškėlimo iš Jogailos - Pylimo gatvių. Nereiktų ir jokių tunelių, automobilių eismą uždrausti ir viskas.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        O ne geriau tramvajų planuoti Vilniaus – Vokiečių g.? Nereiktų spręsti transporto iškėlimo iš Jogailos - Pylimo gatvių. Nereiktų ir jokių tunelių, automobilių eismą uždrausti ir viskas.
        Kavinių magnatai verks. Ir renginiai vistiek trukdys

        Comment


          Parašė liootas Rodyti pranešimą
          Na bet ar dėl poros renginių Gedimino pr. verta investuoti į tunelį? Už tą tunelio kainą būtų galima nutiesti dar kokią pusę naujos linijos virš žemės
          Nėra mažai tų renginių. Kažkas didesnio ar mažesnio turbūt kas antrą savaitgalį šiltu metu. Žiemą irgi neretai būna. Dar priedo visokie protestyčiai, eisenos ir t.t., kurie trikdo eismą.

          Dėl GV tunelio turbūt irgi kažkada šnekėjo, kad nereikia. Bet dabar labai gerai.

          Comment


            Tunelis renginių metų būtų visiškas išsigelbėjimas, dabar transportas nukreipiamas ratais kvadratais (tai per Olandų gatvę, tai per Lukiškes), o patogaus atvykimo į centrą nebelieka. Rezultate turime apstatytus automobiliais kiemus visoje teritorijoje aplink senamiestį.

            Comment


              Šiaip tai jau įvairius renginius galėtų organizuoti ir kituose rajonuose, pvz., Naujamiestyje, Pilaitėje, Pašilaičiuose ir pan. Nebūtinai visus, bet jeigu jau kalbam apie rajonų atgaivinimą...

              Comment


                Parašė UAB Susisiekimas
                Gal kas gali pasakyti ir žino, kaip šiai dienai VVT autobusų garažinėje numeracijoje (40××,41××,45×× ir kt) atsispindi nepriklausomybės pradžioje buvusios kolonos 1×××, 2×××, 3xxx? Ar kažkur minėti skyriai/poskyriai?
                Kodėl vienas iš profsąjungos reikalavimų per streiką buvo galimybės atleisti už girtuokliavimą panaikinimas?

                Comment


                  Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                  kazkas pries tai siulete autobusu terminala konstitucijos g. Pagalvojau, o jeigu butu kazkaip va taip:

                  Click image for larger version

Name:	tep.jpg
Views:	691
Size:	46,8 kB
ID:	2078733

                  tiesiog du keliai priesingomis kryptimis su peronais. Panasiai yra Talino Estonia sustojime, alejoje priesais teatra. Labai patogu, visos stoteles salia. Ten dar yra Solaris prekybos centras su pramogom, yra trauka, tai dideli pesciuju srautai ir atrodo kad esi normaliam mieste.

                  cia Vilniuje kaip matau tokia perspektyvi, bet kol kas labai neisnaudota vieta. Aisku eismas gal kazkiek sudetingeja, bet matyt jis ir siandien jau pakankamai sudetingas, uztat patogumas nepalyginamas. Cia jau yra kazkas arciau tos sunkiai apibudinamos 'metro' vizijos mano manymu. Ateityje ta pacia infra galima praplesti ir pritaikyti tramvajui.
                  Dar vienas variantas būtų leisti lėtesnį VT Lvivo ir Giedraičių g., gal palendant po Konstitucijos - Šeimyniškių sankryža. Dešiniam posūkui į Kalvarijų g. būtų galima panaudoti L. Kačynskio g. . į Kalvarijų g. išlendant požemyje. Taip pat būtų sprendžiamas ir kairysis posūkis į Kalvarijų g. iš Šeimyniškių g. Minusai - Žaliojo tilto st. irgi ko gero būtų centrinė ir turėtų sutilpti iki A. Juozapavičiaus g.; prastesnis susisiekimas su Kalvariju turgumi.

                  Comment


                    Gal kas gali pasakyti ir žino, kaip šiai dienai VVT autobusų garažinėje numeracijoje (40××,41××,45×× ir kt) atsispindi nepriklausomybės pradžioje buvusios kolonos 1×××, 2×××, 3xxx? Ar kažkur minėti skyriai/poskyriai?

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                      O ne geriau tramvajų planuoti Vilniaus – Vokiečių g.? Nereiktų spręsti transporto iškėlimo iš Jogailos - Pylimo gatvių. Nereiktų ir jokių tunelių, automobilių eismą uždrausti ir viskas.
                      Kalbat tarsi Pylimo gatvė yra pati pati svarbiausia Vilniaus arterija. Tai Senamiesčio seniūnija, turėtų būti išvis car-free zona

                      Comment


                        Šiaip labiausiai reikalingos tramvajaus trasos net neliečia senamiesčio, tai keistokas užsiciklinimas ties juo.

                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Tunelis būtų labai gerai kaip kažkas minėjo dėl renginių. Vien nuo Žalio tilto iki kokios Basanavičiaus gatvės būtų labai gerai. Baigtųsi visi tvarkaraščių kaitaliojimai kai kas antrą savaitę kai prospektas ir jo apylinkės uždarytos.
                        Na nebent po to visiškai uždrausti motorinį eismą toje teritorijoje.
                        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                        Bet su tuneliu butu galima is esmes ispresti VT problema miesto centre. JI taip pat galetu but naudojama ir keliom linijom, ne tik vienai.
                        būtų galima išspręsti ir... tiesiog ją sprendžiant, o ne VVT stiliumi "šiadien 2 valandas nebus galima pravažiuoti tai visą dieną nevažiuosim ir jokių alternatyvu nedarysim.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Šiaip labiausiai reikalingos tramvajaus trasos net neliečia senamiesčio, tai keistokas užsiciklinimas ties juo.
                          Na nebent po to visiškai uždrausti motorinį eismą toje teritorijoje.
                          O kam?

                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          būtų galima išspręsti ir... tiesiog ją sprendžiant, o ne VVT stiliumi "šiadien 2 valandas nebus galima pravažiuoti tai visą dieną nevažiuosim ir jokių alternatyvu nedarysim.
                          Tamstos argumentai panašėja į „kam tas bėginis transportas, nuperkam naujų elektrobusų ir bus praktiškai metro papigiai, vistiek niekas nevažinėja tuo varguolių transportu“

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	7ADD3EE9-2F3C-4A45-B4C7-413867340A04.jpeg
Views:	464
Size:	89,6 kB
ID:	2078993 Darnu Group tyrimas apie gyvenimo kokybę Vilniuje. Liaudis nori daugiau parkavimo ir platesnių gatvių
                            https://tyrimas.darnugroup.lt/
                            Liaudis nori tokio miesto!


                            Comment


                              Tai čia seniai aišku, kad aftamabilystai užima didžiąją dalį, ir jie visi tikisi 18 juostų gatvių be kamščių su galimybe prisiparkoci 20 metrų nuo chruščiovkės laiptinės. Bet negali ant jų pykti, nes visiška VT stagnacija ir privedė iki to - dabar net ir įvertinant kamščius bei parkingo klausimą, važiuoti viešuoju vis tiek dažnu atveju gaunasi ilgiau ir nepatogiau, nes jis kursuoja per retai bei važinėja ratais. Reikia tikro kamieninio VT (bent jau tramvajaus) ir tikrojo vairuotojų genocido, kad kažkas pasikeistų.

                              Comment


                                Reikia dar kad nauja karta užaugtų miestuose su normaliu vakarietišku VT. Dabartiniai 30-40 yra Šiaulių Pietinio vaikai.

                                Comment


                                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                  Click image for larger version

Name:	7ADD3EE9-2F3C-4A45-B4C7-413867340A04.jpeg
Views:	464
Size:	89,6 kB
ID:	2078993 Darnu Group tyrimas apie gyvenimo kokybę Vilniuje. Liaudis nori daugiau parkavimo ir platesnių gatvių
                                  Liaudis nori tokio miesto!

                                  Man truputi truksta konteksto siem rezultatam. Pradedant apie apie parlavimo vietas, apie kurias kalbam? Jei, sovietiniu daugiabuciu, tai situacija tragiska, nes kiemai yra is viso niekam siuolaikinio nepritaukyti, nebuvo pastatyti ir zadeti daugiaauksciai garazai. Jei centre, tai irgi nebuvo igyvendinti pozeminiu parkavimoa aiksciu projektai, siekiant sumazinti automobiliu parkavimu, kur pasitaiko. Park and Ride irgi daugiau neatsirado. Jei kalbam apie gatves ir pralaiduma, tai vis dar nera pastatyta Siaurine g., Mykolo Lietuviu g., Taurupes g., Giluzio g., Pietinio Aplinkelio antras etapas ir kt., kas salygoja, kad elementariai nera svarbiu jungciu mieste. Taip pat siomis gatvemis galetu vaziuot ir VT (Siaurine g. galetu laisvai eit greitasis tramvajus ir jungt svarbius rajonus). Gatviu, saligatviu kokybe Vilniuj irgi tragiska. Bent jau ka as matau bendrai, kalbant kelius, VT ir automobilius yra tai, kad nera jokios aiskios strategijos ir vizijos ir i viska ziurima padrikai, bei atmestinai ir atsainiai. Nera suvokiama, kad VT, gatves, dviraciai ir automobiliai, nera kazkas atskiro, o yra bendros miesto mobilumo sistemos dalis. Kadangi tokio poziurio nera ir tiek VMS, tiek Susiekimo ar Aplinkos miniterijos vienodai, mes turim situacija, kai vienintele iseitis yra ieskot, kaip pats zmogus gali sau ta mobiluma uzsitikrint, o bene vienintele reali piemone tai pasiekti yra automobilis. Kol nepasikeis poziuris ir nebus suvokta, kad mieste transportas ir mobilumas su ivairiom priemonem yra sitema, kol nebus suvokta, kad VT yra ne bomzam skirtas, o zmonem, nes mieste vieta transportui keliauti yra ribota, o asmeninis automobilis gyvenant mieste nera gera investicija, kol nebus suvokta, kad dideles investicijos i VT ir gatviu infrastruktura, ne suvalgo pinigus, o dar daugiau ju sukuria, tol nieko nebus ir niekas nesikeis. Kas kalti? Atvirai pasakius, mes visi patys. Neeinam i rinkimus, renkames "geriausia is blogiausiu", nekeliam svarbiu klausimu viesai, leidziam visokiem avtomobilistiniam ir visuomeniniam durniam reikstis viesai ir kalbet visu vardu, taip uzlenkdami svarbius projektus.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Tamstos argumentai panašėja į „kam tas bėginis transportas, nuperkam naujų elektrobusų ir bus praktiškai metro papigiai, vistiek niekas nevažinėja tuo varguolių transportu“
                                    Apie ką jū kalbate? Kaip tunellis pagerins tramvajaus važiavimą? Tunelio nebuvimas nebent pablogins automobilių galimybes nes tramvajui visada yra nestabdoma pirmenybė.

                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                    Reikia dar kad nauja karta užaugtų miestuose su normaliu vakarietišku VT. Dabartiniai 30-40 yra Šiaulių Pietinio vaikai.
                                    Reikia pirma turėti vakarietišką VT. Nes šiandien važiavau su 35 metų škoda kuri pradedama važiuoti taip trukčiojo kad stovintys išlipo kito troleibuso laukti.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Apie ką jū kalbate? Kaip tunellis pagerins tramvajaus važiavimą? Tunelio nebuvimas nebent pablogins automobilių galimybes nes tramvajui visada yra nestabdoma pirmenybė.
                                      Taigi paaiškino, kad visokios mugės, eitynės, maratonai ir taip toliau iš esmės užtveria visą centrą nuo VT. Požeminis tramvajaus tunelis leistų išvengti tokių dalykų 24/365.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Apie ką jū kalbate? Kaip tunellis pagerins tramvajaus važiavimą? Tunelio nebuvimas nebent pablogins automobilių galimybes nes tramvajui visada yra nestabdoma pirmenybė.
                                        Realybėje, ypač senamiesčio zonose, yra ir šviesoforai, ir pėsčiųjų perėjos, ir žioplinėjantys turistai, ir staigesni kelio vingiai. Tai nereiškia, kad tramvajus negali egzistuoti be tunelių, bet faktas, kad juose traukiniai važiuoja greičiau, patikimiau ir patogiau.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Reikia pirma turėti vakarietišką VT. Nes šiandien važiavau su 35 metų škoda kuri pradedama važiuoti taip trukčiojo kad stovintys išlipo kito troleibuso laukti.
                                          Čekoslovakija ir būtų vakarai. Net Ukrainoj, rytuose, atsisakę Škodų gamina savo naują produkciją. Mes esam labiau vakarai nei gali pasirodyti.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X