Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuvoje viena didžiausių problemų manau yra ta, kad kaip sovietmečiu buvo gigantomanija, taip dabar su projektais. Ir čia ne tik su VT. Suprantu, kad jau dabar nusidėvėjimas didelis ir reikia keisti didelį kiekį visko, bet kas toliau? Jokių plėtros strategijų, jokio planinio parko papildymo ir plėtros transporto vienetais. Jokio tolesnio tolygaus atnaujinimo. Padarom didelį projektą, nusifotografuojam ir iki surūdijimo, tada galvosim vėl apie gigantišką naujų pirkimo projektą.

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą
      Vidutinė vieno iešmo kaina yra 7220,8 Eur
      7k už iešmą... Jungiamoji kryžmė turėtų dar pigiau kainuot. Kaip dar iki šiol gali būti neatnaujintos visos šios KT dalys ir troleibusams tenka stabdyti iki 10 kmh vos ne kiekvienoje sankryžoje, atnaujinami tik iešmai (be kryžmių) ir tai tik populiariausiuose troleibusų maršrutuose??


      Pranešime teigiama, kad artimiausiu metu populiariausiuose troleibusų maršrutuose planuojama įrengti naujus kontaktinių tinklų iešmus. Jie leis sklandžiau įveikti sankryžas, kuriose susikerta troleibusų linijos. Tai reiškia, kad prieš įvažiuojant į sankryžą, troleibusas taip žymiai nemažins greičio, kaip yra iki šiol, o tai padės pagreitinti keliones.

      Comment


        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
        Lietuvoje viena didžiausių problemų manau yra ta, kad kaip sovietmečiu buvo gigantomanija, taip dabar su projektais. Ir čia ne tik su VT. Suprantu, kad jau dabar nusidėvėjimas didelis ir reikia keisti didelį kiekį visko, bet kas toliau? Jokių plėtros strategijų, jokio planinio parko papildymo ir plėtros transporto vienetais. Jokio tolesnio tolygaus atnaujinimo. Padarom didelį projektą, nusifotografuojam ir iki surūdijimo, tada galvosim vėl apie gigantišką naujų pirkimo projektą.
        Kad labiau liliputmanija dabar yra, kai tramvajaus projektas kurį vakaruose pradeda nuo 100 tūkst gyventojų meistai lietuvoje laikoma megaprojektu kuris neįgyvendinamas.

        Comment


          Iš žinomo kanadiečio, gyvenančio Vilniuje vlogo "Lithuania Explained" apie Vilniaus viešąjį transportą
          "Among The Worst In Europe?" Evaluating Vilnius Public Transportation
          https://www.youtube.com/watch?v=iT-HPueP3nU

          Awhile back I put out a video discussing things that made Lithuania seem futuristic and mentioned that Vilnius’ old trolleybuses were the opposite of futuristic. One person commented that public transport in Lithuania is among the worst in Europe and that this was a measurable objective reality. This video unpacks that statement and examines Vilnius transportation.
          Rekomenduoju pažiūrėti apie mūsų VT užseniečio akimis John, taccido, digital, Creatium

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Kad labiau liliputmanija dabar yra, kai tramvajaus projektas kurį vakaruose pradeda nuo 100 tūkst gyventojų meistai lietuvoje laikoma megaprojektu kuris neįgyvendinamas.
            Aš turėjau omenyje projektų vykdymą, o ne jų pasirinkimą. Manau jūs mano mintį supratotę.

            Comment


              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
              Iš žinomo kanadiečio, gyvenančio Vilniuje vlogo "Lithuania Explained" apie Vilniaus viešąjį transportą
              "Among The Worst In Europe?" Evaluating Vilnius Public Transportation
              https://www.youtube.com/watch?v=iT-HPueP3nU



              Rekomenduoju pažiūrėti apie mūsų VT užseniečio akimis John, taccido, digital, Creatium
              biski offtopic, bet koks fantastiskas kadras ten vaziuojant senam trului prie Kalvariju turgaus kur prie pat kelio prekiauja visa eile baracholschiku. Ar 93 ar 2023, jokio skirtumo per 30 metu. Nulis progreso.

              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-10-29 222740.png
Views:	593
Size:	3,51 MB
ID:	2086009
              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.10.29, 21:28.

              Comment


                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                Iš žinomo kanadiečio, gyvenančio Vilniuje vlogo "Lithuania Explained" apie Vilniaus viešąjį transportą
                "Among The Worst In Europe?" Evaluating Vilnius Public Transportation
                https://www.youtube.com/watch?v=iT-HPueP3nU



                Rekomenduoju pažiūrėti apie mūsų VT užseniečio akimis John, taccido, digital, Creatium
                Žinomo kanadiečio video minimas Jonas yra yours truly

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  biski offtopic, bet koks fantastiskas kadras ten vaziuojant senam trului prie Kalvariju turgaus kur prie pat kelio prekiauja visa eile baracholschiku. Ar 93 ar 2023, jokio skirtumo per 30 metu. Nulis progreso.
                  Foto kokybė geresnė 2023.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Žinomo kanadiečio video minimas Jonas yra yours truly
                    Pretty much apie kitus variantus ir negalvojau
                    Net jei būtų neminėję vardo, didelė tikimybė, kad iš minčių dėstymo stiliaus spėčiau būtų šiam forume rašantis forumietis, pvz. VLR ar taccido.

                    Apie Kauną patiko, kad VT yra ok, su kuo šiaip sutinku, tik reisai reti už Centro ribų, pvz. į oro uostą, su kuo irgi sutinku.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.29, 22:51.

                    Comment


                      Gal kanadietis yra ir šiame forume?

                      Comment


                        per lrt savaite interviu su statybininku lobistu, kad reikia metro. Gerai, kad lobistams (nors ir is savanaudisku tikslu) pavyko atgaivinti ideja
                        ​​​. Nepatinka, nes vos ne pagrindinis argumentas yra sleptuves - i tai VMS konservai gali atsakyti, kad galim keleta sleptuviu tiesiog iskasti, o VT pilnai uztenka autobusu, nes "kaip mes per 30 metu patobulejom", visi su masinom vazineja, o prie ruso tik kas 10 masina turejo, cia mazdaug progresyvumo simbolis. Klimato kaita, uzterstumas, socialinis mobilumas - tai problemos, kurias tik metro ar panasi sistema (kaip greitasis tramvajus) issprestu, o ne sleptuves

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Apie Kauną patiko, kad VT yra ok, su kuo šiaip sutinku, tik reisai reti už Centro ribų, pvz. į oro uostą, su kuo irgi sutinku.
                          Nenorėčiau nuskambėti kaip Kauno heiteris, bet tokių teiginių fone reikia konstatuoti faktą, kad Kauno VT yra visiškas gaidys fair and square, kaip ir Vilniaus. Ar ten kažkokie autobusai biškiuką naujesni, ar senesni, yra visiškai neesminis dalykas. Ne autobusų/troleibusų amžius yra Vilniaus/Kauno VT problemų priežastis.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Nenorėčiau nuskambėti kaip Kauno heiteris, bet tokių teiginių fone reikia konstatuoti faktą, kad Kauno VT yra visiškas gaidys fair and square, kaip ir Vilniaus. Ar ten kažkokie autobusai biškiuką naujesni, ar senesni, yra visiškai neesminis dalykas. Ne autobusų/troleibusų amžius yra Vilniaus/Kauno VT problemų priežastis.
                            Ką konkrečiai reikėtų padaryti kad nebūtų (cituoju) "visiškas gaidys"?

                            Comment


                              Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

                              Ką konkrečiai reikėtų padaryti kad nebūtų (cituoju) "visiškas gaidys"?
                              Padindinti dažnius, įrengti centrinį hubą, padidinti maršrutų skaičių. Įrengti normalų oro uosto maršrutą.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Padindinti dažnius, įrengti centrinį hubą, padidinti maršrutų skaičių. Įrengti normalų oro uosto maršrutą.
                                Visi geri. Bet Kaune ir Vilniuje turbūt reikėtų išspręsti kelias struktūrines problemas iki didesnio maršrutų skaičiaus. Tos strukrūrinės problemos yra neefektyviai padarytas gatvių tinklas ir žema gyventojų koncentracija. Turim daug nenaudojamo ploto. Visokių pievų kur nieko nevyksta, nelogiškai plačių gatvių ir pan.

                                Comment


                                  Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

                                  Visi geri. Bet Kaune ir Vilniuje turbūt reikėtų išspręsti kelias struktūrines problemas iki didesnio maršrutų skaičiaus. Tos strukrūrinės problemos yra neefektyviai padarytas gatvių tinklas ir žema gyventojų koncentracija. Turim daug nenaudojamo ploto. Visokių pievų kur nieko nevyksta, nelogiškai plačių gatvių ir pan.
                                  Kad VT maršrutai bent atkartotų greičiausius automobilių maršrutus Vilniuje (turiu omenyje Geležinį Vilką, Tūkstantmečio g.) ir nebūtų paskatos grūstis į patį miesto centrą, būtų bent šiek tiek pažangos.

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    Gal kanadietis yra ir šiame forume?
                                    Jis lietuviškai dar tik mokosi. Ar naudojasi Google Translate geras klausimas, bet linkstu abejoti

                                    Comment


                                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                      Vilniuje yra tikrai bent 4 VT šviesoforai.
                                      Pirmasis ir atsiradęs iš karto buvo Kareivių g. "T" formos sanryžoje važiuojant A juosta, kur mašinoms nei kiek nesutrukdė. Kur kiti 3?

                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Pirmasis ir atsiradęs iš karto buvo Kareivių g. "T" formos sanryžoje važiuojant A juosta, kur mašinoms nei kiek nesutrukdė. Kur kiti 3?
                                        https://vilnius.lt/lt/2023/09/01/vie...to-sankryzose/

                                        Comment


                                          Nuo Kalvarijų g. link Žaliojo tilto dar vienas yra. Kiti du įsivaizduojami.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X