Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Myliu miestus
    replied
    Ir tada, senamiestyje, naujai rekonstruotoje gatvėje, buvo sudėti gulintys policininkai... Man galva neišneša, kaip savivaldybėje dirbantys žmonės pasižiūrėjo, ir pasakė "jo, viskas čia labai gerai"
    Attached Files

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	855
Size:	170,5 kB
ID:	2097198 pačioje važiuojamojoje dalyje lygiagretų P galima abipus įrengti:
    po zeme karaliskasis malunas toje vietoje.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	855
Size:	170,5 kB
ID:	2097198 pačioje važiuojamojoje dalyje lygiagretų P galima abipus įrengti:
    Paskutinis taisė spekas; 2023.12.17, 12:36.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Iš vienos pusės - turėtų būti labai džiuginančios naujienos, iš kitos - mane šiurpina, nes įtariu kaip bus: dangos ne viename lygyje, eismas ne visas kartu (galbūt tik visuomeninį vertėtų atskirti dėl greičio), betonas, lietvamzdžiai nepajungti į kanalizaciją, asfaltas...

    Va dar viena naujiena, kuri šiurpina:

    Tilto gatvė.

    ,,VMS inicijavo Tilto gatvės sutvarkymo projektą. Gatvėje planuojami dviračių takai, automobilių stovėjimo vietų pertvarkymas, dangų remontas“, – sako Gabrielius Grubinskas, VMS žiniasklaida''
    Tuinr omeny, kad Radvilaitės g. yra kaip ir senamiesčio aplinkkelio dalis, tai būtų nesaugu ir nepatogu daryti eismą kartu. Šventaragio g. yra dviračių takas – manau, jis turėtų tęstis ir Radvilaitės gatvėje. Bet dangos vis tiek turėtų būti viename lygyje, o tas nenormalus parkavimas – panaikintas.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    2024 m biudžetas.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	927
Size:	6,4 kB
ID:	2097046

    Kokius 3-4 metus iš eilės visas iš parkavimo gaunamas lėšas nukreipus į senamiesčio gatvių rekonstravimą turėtume, manyčiau, bene visas reikiamas tam lėšas.

    Galėtume:
    1. sukišti lietvamzdžius į kanalizaciją
    2. panaikinti asfaltą ir betoninius šaligatvius
    3. visas dangas į vieną lygį ir naudoti granitą, klinkerį ar panašiai
    4. visas eismas (išskyrus kai kur) vyktų kartu

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Didieji pokyčiai Senamiestyje – Barboros Radvilaitės gatvė bus klojama trinkelėmis



    https://madeinvilnius.lt/transportas...a-trinkelemis/
    Iš vienos pusės - turėtų būti labai džiuginančios naujienos, iš kitos - mane šiurpina, nes įtariu kaip bus: dangos ne viename lygyje, eismas ne visas kartu (galbūt tik visuomeninį vertėtų atskirti dėl greičio), betonas, lietvamzdžiai nepajungti į kanalizaciją, asfaltas...

    Va dar viena naujiena, kuri šiurpina:

    Tilto gatvė.

    ,,VMS inicijavo Tilto gatvės sutvarkymo projektą. Gatvėje planuojami dviračių takai, automobilių stovėjimo vietų pertvarkymas, dangų remontas“, – sako Gabrielius Grubinskas, VMS žiniasklaida''

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Kaip čia taip, niekur neleidžia KPD nuleidinėt bortų, o B. Radvilaitės g., kai reikia tačkom, tai jau nuleisti?
    https://www.google.lt/maps/@54.68481...8192?entry=ttu
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (6).png
Views:	1192
Size:	1,84 MB
ID:	2096378
    Baisi vieta, nesulaukiu, kada pagaliau panaikins. O anksčiau ar vėliau, manau, panaikins.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kaip čia taip, niekur neleidžia KPD nuleidinėt bortų, o B. Radvilaitės g., kai reikia tačkom, tai jau nuleisti?
    https://www.google.lt/maps/@54.68481...8192?entry=ttu
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (6).png
Views:	1192
Size:	1,84 MB
ID:	2096378

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Gražu, bet kodėl taip tuščia? Didelis raudonas signalas, kad kažkas negerai.
    Būna tų žmonių, bet daugiau kaip leidžiantys laisvalaikį lauke. Man atrodo nėra Senamiesčio gyventojų vidinio gyvenimo, kad vaikščiotų daug vietinių. Daugiau yra atvažiuojančių tom pačiom mašinom, eina pavalgyti, pasisėdėti.

    Taigi tikrai įprastas vaizdelis rytais ir šaltojo sezono metu. Didelė dalis Centro yra tokia, išskyrus skubančius iš/į įvairių įstaigų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Gražu, bet kodėl taip tuščia? Didelis raudonas signalas, kad kažkas negerai.
    Kaip tai kas negerai? Nėr nė kur parkocy, nė kaip pravažiocy.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Didieji pokyčiai Senamiestyje – Barboros Radvilaitės gatvė bus klojama trinkelėmis

    Barboros Radvilaitės gatvės laukia didžiulis remontas. Už kelių metų gatvė turėtų neatpažįstamai pasikeisti. Didžiausias pokytis laukia vairuotojų – čia bus klojamos juodo bazalto trinkelės.
    https://madeinvilnius.lt/transportas...a-trinkelemis/

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kėdainiai. Dėmesys į dangas:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1474
Size:	190,4 kB
ID:	2095505

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Reikėjo paminėti, kad norėjau pagrinde parodyti dangas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Nebereikia ir užsienyje gerų pavyzdžių Vilniui ieškoti. Kauno senamiestis 2023 11 28:
    Tirpstančiame sniege matosi automobilių vėžės ir "papuošimus" bandančių apeidinėti pėsčiųjų pėdos.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Gražu, bet kodėl taip tuščia? Didelis raudonas signalas, kad kažkas negerai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nebereikia ir užsienyje gerų pavyzdžių Vilniui ieškoti. Kauno senamiestis 2023 11 28:

    Click image for larger version

Name:	Kauno senamiestis 2023 11 28.jpg
Views:	439
Size:	755,6 kB
ID:	2094123

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Mes, kaip salis, vel gi esame kryžkelėje tarp Europos ir Rusijos. Ir Asfvaldas Ukvedunskas tikrai nera tas liberalinis meras, is kurio galima butu tiketis bent kazkokio postumio i zmogaus puse. Kazkiek tokiu postumiu buvo is Simasiaus komandos, bet nepakankamai.
    Čia šiaip, bet norėjau tik pasakyti, kad nėra tai tik suburbijos mero Valdelio pozicija. Mažai kur jūs rasite savivaldą, kuri norėtų, tarkime, neužasfaltuoti gatvę, kai ten yra brukas, kad ir geros būklės. Savivaldai tai galvos skausmas, todėl ir nutinka tokie precedentai kaip Totorių g. Tai, kad prie Šimašiau pradėta labiau humanizuoti miestą buvo suma priežasčių, kaip bent kelių asmenų apie merą, tiek mero asmeninė pozicija/žinios/supratimas. Aš tik stebiuosi, kodėl jie, kurie taip "ūkiškai" žiūri į gatves, naujuose šaligatvių projektuose normalių latakų neįrengia niekad.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Kazkiek tokiu postumiu buvo is Simasiaus komandos, bet nepakankamai.
    Prisiminenant, su kokiu priešiškumu buvo sutinkami tie postūmiai, galima drąsiai teigti, kad dabartinė valdžia yra tiesiog žmonių mentaliteto, kultūros atspindys. Žmonės nori kuo labiau užsidaryti už tvorų ir savo metalinėse dėžėse, nes į kitus žiūri įtariai, su nepasitikėjimu, kaip į trukdančius („kėgliai“) užsiimti savo reikalais ir nepatogumus sukeliančius reiškinius. Aišku, ir slaviškas prabangos ir turto demonstravimas taip pat svarbus, nedukdie, kažkas pamatys troleibusu važiuojantį ar pėsčiomis iki Rotušės einantį. Norisi visur savo SUV'u privažiuoti.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Jus lendat i tuos dokumentus, kuriu niekas nesilaiko, kas is to? Realiai Vilniaus Senamiescio saligatviai yra grynai politinis klausimas, neatsiejamas nuo salies santvarkos. Kuo brutaliau ir kuo maziau besiskaitant su zmonemis valdoma salis, tuo daugiau priesiskos pestiesiems infrastrukturos. Mes, kaip salis, vel gi esame kryžkelėje tarp Europos ir Rusijos. Ir Asfvaldas Ukvedunskas tikrai nera tas liberalinis meras, is kurio galima butu tiketis bent kazkokio postumio i zmogaus puse. Kazkiek tokiu postumiu buvo is Simasiaus komandos, bet nepakankamai.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tų nuorodų neskaičiau, bet žvelgiant tik į prisegtus draudimus, manau, kad gal būtų galima ir atliepti tuos pagrindinius 1.4, 1.5 ir 1.6 punktus. Tik įdomu kas ten konkrečiai nurodyta 1.6: "Draudžiama <...> keisti <...> skersinius profilius ir/ar horizontą (išskyrus nurodytus atstatymo atvejus)". Kokie tie atstatymo atvejai? Jei apeliuoja į senesnius laikus nei sovietmetis, tai šaligatviai neturėjo būti iškilūs.

    Praktiškai matyčiau taip: šaligatvių lygį suvienodinti su važiuojamąja dalimi (su sąlyga, jei yra išlaikomas "nurodomas atstatymo atvejis", nes senovėje neturėjo būti iškilumo), šaligatvio bortus palikti esamose vietose, tik jie taptų įleisti ir viename lygyje su viskuo. Papildomai automobilistams įrengti "armadilus" pagal STR juostos plotį. Teoriškai nebūtų pažeistas tas 1.4 punktas, nes KET nenurodo važiuoti "armadilų trajektorija / koridoriumi", t. y. ant jų galima būtų ir užvažiuoti ir apvažiuoti apžergus, bet sveiko proto žmogus važiuotų tiesiai tuo siauru vienos juostos suformuotu "koridoriuku". Rūdninkų g. jie sudėti tik nebūtų ištisinių juostų, kad "nesiaurėtų važiuojamoji dalis": https://www.google.lt/maps/@54.67771...8192?entry=ttu

    Komentuoti:

Working...
X