Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Na, trumpesnė atkarpa su priešpriešiniu eismu, po to jau patogu greitkeliu minti. Bet kelias labai reikalauja remonto, daug yra ganėtinai nesaugių vietų
-
Vakar irgi važiavau Vilnius-Birštonas, tai į priekį per A16, o grįžtant sugalvojau pažiūrėti kas per kelias ir pasukau pro Kruonį. Tai tas KK129 tokia nebloga kratykla, nors kelios atkarpos ir sutvarkytos, bet didžiąja dalimi būklė prasta. Dar nustebino, kad ten eismas gerokai intensyvesnis nei A16 kelyje, subjektyviai vertinant iš pastarosios kelionės, tai netgi kokiais 3x.Parašė RamasN Rodyti pranešimąVakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
Komentuoti:
-
Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Savaitgalį teko pervažiuoti visą kelią KK 118 nuo Kupiškio iki Utenos.
Kelio būklė nuo Kupiškio iki Viešintų sankryžos nebloga, paskui kelias vis blogėja. Atkarpa Anykščių rajone tarp Svėdasų ir Žaliosios (Šventosios tilto) yra pasibaisėtina - vos ne pusmetrio gylio provėžos.
Taip ta atkarpa atrodė prieš 7 metus, 2012 metais.
Dar vienas 3 km provežų ruožas

Nuo to laiko būklė smarkiai pablogėjo. Ten net ir šviesiu metu galima pamesti ratus ar prasikirsti dugną. Net Lenkijoje kokiais 1999 metais ar Ukrainoje šiais laikais tokių kelių neteko matyti.
Ruožas nuo Žaliosios iki Utenos prieš keletą metų buvo rekonstruotas, jo būklė visiškas kontrastas ankstesnei atakrpai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na nuotraukose matosi tik grynai išplovos po asfaltu (veikiausiai dėl nuotekų tinklų nesandarumų) ir jokių ten mistinių "suminkštėjusio asfalto smegimų į gruntą".Parašė Romas Rodyti pranešimąSubliuško Kauno valdžios pasididžiavimas: naujose gatvėse atsivėrė duobės
https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1161126Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.18, 14:47.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Subliuško Kauno valdžios pasididžiavimas: naujose gatvėse atsivėrė duobės
https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1161126
Komentuoti:
-
del tu paciu priezasciu kaip ir problemos su degalinemis ties Via Baltica - verslas prades skustis ir verkti kad jam per brangu dirbti vakarais ir isvis Lietuva sugrius. Uzsakomieji straipsniai ir milijonine piaro kampanija, kad valstybe zlugdo biednus saziningus verslininkus vezancius ledus i kioskus vaikams su 20t furom. O stambaus ypac statybu verslo interesai visada auksciau nei kazkokie ten keliu lopymai is mokesciu.Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąNorėjau išgirsti nuomonių, kodėl esant tokiems orams nėra uždrausta važiuoti krovininiam transportui dienos metu? Berods vakaruose tokia praktika naudojama. Dangos temperatūra 50+, provėžos labai sparčiai susidaro, bitumas plaukia į viršų. Netikiu kad daugiau nuostolių būtų vežėjams, nei kad padaroma žalos keliams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Norėjau išgirsti nuomonių, kodėl esant tokiems orams nėra uždrausta važiuoti krovininiam transportui dienos metu? Berods vakaruose tokia praktika naudojama. Dangos temperatūra 50+, provėžos labai sparčiai susidaro, bitumas plaukia į viršų. Netikiu kad daugiau nuostolių būtų vežėjams, nei kad padaroma žalos keliams.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Būna kloja viršutinius sluoksnius ir po 2,5cm, bet ten visai kiti atvejai. Čia tiesiog padarė kosmetinį paprastąjį remontą, tai nieko nuostabaus, kad tas naujas sluoksnis tiesiog atkartojo po juo esančių sluoksnių trupėjimą. Reikia šalinti ligą, o ne dangstyti pasekmes. Na bet jei užsakytas ne kapitalinis, o paprastasis remontas, tai ir rezultatas nebus geresnis.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPavasarinės „puošmenos“ Lietuvos gatvėse: duobių atsiranda per pirmus metus po remonto
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...01110#_?copied
Nuotraukose prie sutrupejusios dangos matosi uzdeto link pakrasciu sluoksnio storis:
is akies pasakyciau gal 1-2 cm. Galetu tiesiog nudazyt juodais dazais, why not. Dabar uzlopys duobes, palopys krastus ir ok, viskas tvarkoj.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.16, 13:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pavasarinės „puošmenos“ Lietuvos gatvėse: duobių atsiranda per pirmus metus po remonto
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...01110#_?copied[...] kelio Nr. 5210 Bendoriai–Riešė–Kalinas ruožo nuo 0,020 iki 2,460 km asfalto dangų paprastasis remontas. [...] garantinis terminas yra 1 metai.
Nuotraukose prie sutrupejusios dangos matosi uzdeto link pakrasciu sluoksnio storis:

is akies pasakyciau gal 1-2 cm. Galetu tiesiog nudazyt juodais dazais, why not. Dabar uzlopys duobes, palopys krastus ir ok, viskas tvarkoj.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šitas yra super žalias.Parašė mantasm Rodyti pranešimąGalima būtų pridėti #4736 Daugirdiškės-Vievis, kuris būtų per vidurį tarp geltono ir žalio. N kartų geresnė būklė nei #221, nors pagal numeraciją ir atrodytų atvirkščiai.


Naujai išasfaltuotoj atkarpoj (apie 2 km iš 20) dar nespėjo suželti, bet ne žvyras, o skalda dominuoja:

Komentuoti:
-
Konkreciai siuo atveju ten truksta lietaus surinkimo suliniu toje puseje kur nera bortu, tad vanduo nuteka nuo kelio ant vejos ir isigeria naturaliai. Sprendimas butu neblogas, ypac turint omeny kad musu realijom prie tu suliniu absoliuciai visada yra idubos asfalte, bet keliose vietose isplauna smeli ant vaziuojamosios dalies, o sovietmeciu horizontaliai paklotas vietoj bortu betono plyteles jie niekad nekeite, net dabar. Del ko kelkrastis tiesiog vizualiai atrodo nepriziuretas.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Šiaip yra sakančių, kad bortų nelabai ir reikia, net mieste (kai tai nėra tankioje teritorijoje). Rodomi tuo metu Olandijos pavyzdžiai.
Visgi toje vietoje kur bortu nera kelkrasciai yra sutvirtinti. Ant senu nuotrauku matosi tos betono plytos apie kurias sakiau. Dabar jos yra ant virsaus uzasfaltuotos ir ju nesimato. Sitoje vietoje reiketu prisiminti pagrindine bordiuru funkcija - jie apsaugo asfalto dangos krasta nuo dregmes uzsistovejimo ir nuo krastu isbyrejimo po sunkiasvoriu transportu. Paskutinis reiskinys labai puikiai matosi uzmiescio keliuose, pvz nesuremontuotoje Nemencines plento atkarpoje kur pilna duobiu prie kelkrasciu.
Tad mano kabinejimasis prie Laisves pr yra tik del neidealaus lietaus nuvedimo, ne del kelkrasciu tvirtinimo, kuri sovietai buvo padare. Kas del Olandijos pavyzdziu, tai jie turbut ne siaip paima ir nededa ju, o visgi kazkaip sutvirtina kelkrascius kitaip. O ju technologijos siuolaikinei lietuviu rasei neprieinamos (ka jau sakyt jei net dvirtakiu bortu negali surast), tad negali buti ir kalbos apie bortu nedejima, kitaip nuo musu auksarankiu keliai tiesiog isbyres.
O centre, kur viena grindini jungia su kitu iskiliu bortu tikrai nereikia, tai tikra nesamone.
Komentuoti:
-
Šiaip yra sakančių, kad bortų nelabai ir reikia, net mieste (kai tai nėra tankioje teritorijoje). Rodomi tuo metu Olandijos pavyzdžiai.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąVMS jau piarinasi, kad baige Laisves pr. asfaltavima, net drona pakele nufilmuot:
https://www.facebook.com/vilnius.lt/...type=2&theater
Na, bortus jie pakeite tik ten kur anksciau jie jau buvo. Ten kur ju nebuvo matosi zemes nuoplovos ir po lietaus dalis grunto nuplaunama tiesiai ant kelio. Kai as diskutavau komentaruose su Grinda kodel vienose vietose ten bortai yra o kitur nera jie man aisku nieko neatsake, mazdaug labiau filosofinis klausimas.
Komentuoti:
-
VMS jau piarinasi, kad baige Laisves pr. asfaltavima, net drona pakele nufilmuot:
https://www.facebook.com/vilnius.lt/...type=2&theater1,6 km prospekto dalyje paklotas ištisinis asfaltas, pakeisti kelio bortai, sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, autobusų sustojimo aikštelės bei atnaujintas ženklinimas.
Na, bortus jie pakeite tik ten kur anksciau jie jau buvo. Ten kur ju nebuvo matosi zemes nuoplovos ir po lietaus dalis grunto nuplaunama tiesiai ant kelio. Kai as diskutavau komentaruose su Grinda kodel vienose vietose ten bortai yra o kitur nera jie man aisku nieko neatsake, mazdaug labiau filosofinis klausimas.
Komentuoti:
-
Baisiai atrodo tik kol šviežia. Greitai spalva susivienodina ir net nepastebėsi. Vilniuje jau kone pusė pagrindinių gatvių recikleriu praeita, ir jau visi senai pamiršę. Susitaupo žinoma ant asfalto, nes visai nedaug pridėti reikia permaišant su senu. Ploto tikrai mažiau nei 70%. Aišku būtų fainiau, kad darytų per visą plotį su kuo mažiau siūlių, nes būtent sujungimuose anksčiausiai ima formuotis plyšiai.Parašė daktaras Rodyti pranešimąpastaruosius keletą mėnesių tiek magistraliniai, tiek krašto keliai (A1, A6, A5 ir kt.) tvarkomi tokiu "įdomiu" būdu - tikriausiai remixu, iš naujo asfaltuojant tik dvi juostas, dažniausiai ten, kur buvo atsiradusios provėžos. Visų pirma atrodo estetiškai baisiai, o ir ar sutaupoma kažkiek baisiai daugiau, tai klausimas, nes iš 100 proc juostos pločio perasfaltuojama taip apie 70-80 proc, paliekant siaurą ruoželį seno asfalto per vidurį. Kas čia per naujovės ir taupymai?
Komentuoti:
-
pastaruosius keletą mėnesių tiek magistraliniai, tiek krašto keliai (A1, A6, A5 ir kt.) tvarkomi tokiu "įdomiu" būdu - tikriausiai remixu, iš naujo asfaltuojant tik dvi juostas, dažniausiai ten, kur buvo atsiradusios provėžos. Visų pirma atrodo estetiškai baisiai, o ir ar sutaupoma kažkiek baisiai daugiau, tai klausimas, nes iš 100 proc juostos pločio perasfaltuojama taip apie 70-80 proc, paliekant siaurą ruoželį seno asfalto per vidurį. Kas čia per naujovės ir taupymai?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDar viena tikrai neberaudona atkarpa - Ukmergė-Molėtai. Gmaps ortofoto jau matosi atnaujinta, StreetView vis dar rodo seną vaizelį prieš rekonstrukciją.Kadangi šiandien geriausias Lietuvos kelių footage yra iš 2012-13 m. tai apėmiau tų laikų būklęParašė Romas Rodyti pranešimąDrįstu pateikti pora papildymų dėl "raudonų" kelių su siaura važiuojamąja dalimi. Jų šiek tiek sumažėjo:
KK173 Molėtai-Pabradė. Rekonstruotas kelais nuo Pabradės iki Molėtų-Švenčionių rajonų ribos.
https://www.miestai.net/forumas/foru...i/page22?t=378
KK119 Molėtai-Anykščiai "Biržinka". rekonstruota apie 5 km nuo Anykščių miesto ribos link Biržinkos - Aluntos (35,9-41,3km).
Pastebėjau, kad šiuo metu yra daugiau sutvarkytų krašto kelių. Labai norėčiau, kad prastų krašto kelių ruožų rekonstrukcija įsibėgėtų. Jie sudaro žymią dalį neestetiškai atrodančių kelių.
Raudonai pažymėti keliai paliko daug blogesnį įspūdį dėl to, kad didžiuma jų neturi/neturėjo iš vis jokio horizontaliojo ženklinimo, kai visi kiti (kitų tipų) krašto keliai tokias linijas turėjo. Video įraše, #221 kelias turėjo ženklinimo liniją, tai kelio estetinis vaizdas atrodė "šiek tiek" geriau. Jei dabar pradėjo žymėti visus tokius kelius ženklinimo linijomis, tai raudonos spalvos žymėjimą reiktų peržiūrėti, tektų įtraukti dar kelis tokius kelius, bet 2013 m. situacija buvo tokia.Dėl Semeliškių pritarčiau Vievis-Semeliškis raudonam žymėjimui.
Kol kas orientavausi išimtinai į krašto bei magistralinius kelius. Pastebėjau, kad naujai išasfaltuoti rajoninių keliai žvyruotų kelkraščių iš vis neturi. Žvyruotus kelkraščius turi sovietų laikais išasfaltuoti rajoniniai keliai.Galima būtų pridėti #4736 Daugirdiškės-Vievis, kuris būtų per vidurį tarp geltono ir žalio. N kartų geresnė būklė nei #221, nors pagal numeraciją ir atrodytų atvirkščiai.Paskutinis taisė PoDV; 2018.10.30, 20:41.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar viena tikrai neberaudona atkarpa - Ukmergė-Molėtai. Gmaps ortofoto jau matosi atnaujinta, StreetView vis dar rodo seną vaizelį prieš rekonstrukciją.
Dėl Semeliškių pritarčiau Vievis-Semeliškis raudonam žymėjimui. Galima būtų pridėti #4736 Daugirdiškės-Vievis, kuris būtų per vidurį tarp geltono ir žalio. N kartų geresnė būklė nei #221, nors pagal numeraciją ir atrodytų atvirkščiai.
Komentuoti:
-
Puikus darbas.Parašė PoDV Rodyti pranešimą


Drįstu pateikti pora papildymų dėl "raudonų" kelių su siaura važiuojamąja dalimi. Jų šiek tiek sumažėjo:
KK173 Molėtai-Pabradė. Rekonstruotas kelais nuo Pabradės iki Molėtų-Švenčionių rajonų ribos.
https://www.miestai.net/forumas/foru...i/page22?t=378
KK119 Molėtai-Anykščiai "Biržinka". rekonstruota apie 5 km nuo Anykščių miesto ribos link Biržinkos - Aluntos (35,9-41,3km).
Deja, yra ir prastesnių kelių, nei pažymėta.
KK220 Trakai-Onuškis-Pivašiūnai-Alytus. Siaura atkarpa tarp Onuškio ir Antakalnio (būtų ne visai raudona, bet greipfruto spalvos), toliau iki Rūdiškių irgi niek ogero, betkelias kiek platesnis
KK221 Vievis-Semeliškės-Aukštadvaris. Už poros kilometrų už Vievio iki patSemeliškių teisingiau būtų skirti raudoną spalvą.
Komentuoti:
-
102 nuo Ignalinos iki 126km yra nuokalnėseParašė Sula Rodyti pranešimąO,kiek yra kelių su normaliais borteliais ir nuotekų sistema?
Komentuoti:
Komentuoti: