Norisi ateičiai pamatyti rezultatus - kokybiškiau ir tvarkingiau tvarkomus Lietuvos kelius.
Šiuo metu, panašu, iš tiesų sumažėjęs kelių kokybės palaikymas. Užtenka pasižiūrėti į eismoinfo.lt, kur šiuo metu vyksta remontai: vyrauja tik smulkūs darbai šen bei ten
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Asociacijos "Lietuvos keliai" užsakytas straipsnis. Kelininkai ( http://lietuvoskeliai.lt/apie-asociacija/nariai/ ) sukyla prieš R.Masiulį.Parašė lukass Rodyti pranešimąTrupantiems Lietuvos keliams – miglotos perspektyvos
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=78560751
Komentuoti:
-
Trupantiems Lietuvos keliams – miglotos perspektyvos
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=78560751Pastarosios kelios savaitės Lietuvos vairuotojams sukėlė kaip niekada daug nepatogumų. Dėl prastos priežiūros netoli Grigiškių patvino greitkelis Vilnius-Kaunas, savaitgalį grįžtančius iš pajūrio pasitiko netikėtai uždaryta viena eismo juosta ir dešimtis kilometrų nusidriekusios spūstys. Neretas įstigęs vairuotojas susimąstė, kas gi nutiko Lietuvos keliams, kuriais dar prieš keletą metų galėjome didžiuotis.
Pasirodo, kad pastarųjų porą metų susiklostė tokia situacija, jog keliai atnaujinami kur kas rečiau, o prošvaisčių situacijai pasikeisti artimiausiu metu nėra daug – nepanaudojamos ir neefektyviai skirstomos Kelių priežiūros ir plėtros programai (KPPP) skirtos lėšos, kaip niekada lėtai skelbiami kelių atnaujinimo konkursai, o valstybei ir visuomenei svarbūs kelių infrastruktūros projektai stovi vietoje. Situacija tapo tokia prasta, kad Susisiekimo ministerijos neveiklumo nepasikentęs Seimo Ekonomikos komitetas nusprendė vykdyti nuolatinę transporto infrastruktūros projektų įgyvendinimo parlamentinę kontrolę...
Komentuoti:
-
Tam, kad neišeitų po asfaltu paslėpti milijonų...Parašė Dariukas Rodyti pranešimąkodėl tvarkomi tokie keliai tik kosmetiškai? pvz.:viena miesto gatvių. panaši situacija 148 kelyje nuo Šiaulėnų iki Kelmės rajono ribos (Šušvės upelio). ten greitis svyruoja 50-70 km/h
Komentuoti:
-
kodėl tvarkomi tokie keliai tik kosmetiškai? pvz.:viena miesto gatvių. panaši situacija 148 kelyje nuo Šiaulėnų iki Kelmės rajono ribos (Šušvės upelio). ten greitis svyruoja 50-70 km/h
Komentuoti:
-
Žinoma, kad kitaip. Būna, kad taiso broką, bet tai lašas jūroje. Taiso visiškai akivaizdų broką, jei jis išlenda labai greitai po darbų pabaigos.
Kokie ten dar juodi sąrašai? Nieko tokio nėra. Dar kartą kartoju, kad yra kelininkų mafija ir jų žmonės valdžioje neleidžia "skiausti" viarslinykų... Sistema uždara, juk Lietuvoje nėra nei 10 firmų, kurios užsiimtų kelių remontu ir tiesimu. Visus užsakymus laimi tos kelios įmonės, dėl vaizdo, aišku, kartais kai ką gauna kokie latviai ar lenkai...
Komentuoti:
-
Projektavimo kainos paprastai skaičiuojamos procentais nuo objekto vertės, standartiškai berods iki 10 procentų, jei su visom ekspertizėm. O pažeidimų gali būti įvairių, nes šiais laikais kelio suprojektuoti vienas žmogus nelabai jau ir begali - visko neišmanysi. Problemos paprastai prasideda dar pradinėse projektavimo stadijose, kai reikia įvertinti geologines sąlygas, žemės darbų kiekius... pasirodo jau čia specialistų nei su žiburiu.Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už sąrašą. Gerai būtų nurodyti šaltinį
Kažkodėl nenurodyti projektuotojai. Kadangi ši rinka yra oligopolinė, tai ir dauguma išbrokuotų projektų turbūt iš tų pačių firmų.
Ten labai skirtingos sumos ir matyt skirtingi pažeidimai. Jei kokio kelio asfaltavimo projektas kainuoja mažiau nei 1000 EUR, tai ir klaidos neesminės.
Sąrašo ilgumas daro įspūdį - Lietuvoje nėra nei aukštų kalnų nei kitų gamtinių kliūčių. Dauguma projektų standartiniai.
Nesinori tikėti, kad mūsų kelių projektuotojai temoka projektuoti tik šviesoforus, bičių kalnelius, šulinius kelio trasoje ir daug daug daug metalo atitvarų,
Ar tikrai dabar tokios projektavimo kainos - 1 km kelio 10.000 EUR už paprasto žvyrkelio suprojektavimą (ten turbūt jau visur nurodyti eurai)
Viena suma padarė įspūdį: 2008-0018/1 Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo techninis projektas 130 599,22
Komentuoti:
-
Dvirtakis ar bent šaligatvis nuo Grigiškių iki pelkės irgi tilptų. Pėsčiųjų ten ne taip ir mažai pasitaiko, net ir dabartinėm sąlygom. Ties pelke irgi būtų galima pažaist su šlaitais ir kažkaip praplatinti. O pačiam N Lentvaryje... Praplatinus iki pat tvorų, nepalikus jokio kelkraščio ir padarius kokį nors kosmosą su vandens surinkimu bei sutvirtinus abu šlaitus gal ir tilptų apypadorio pločio gatvė su siauru šaligatviu vienoje pusėje. Bet tada būtų sudėtinga su sankryža. Beliktų statyti šviesoforąParašė Sula Rodyti pranešimą
Tikrai būtų įdomu, nes kažką super gudraus prigalvoti ten kažkaip sudėtinga. Maximum - šaligatvį tarp Lentvario ir Naujojo Lentvario (dvirtakis ten netilps). O pralaidą toje pelkėje jau reikėjo prieš keliasdešimt metų daryti.
Nors ir taip į abi puses statosi namai ir eismo daugėja, laiko klausimas kada pasidarys ne mažesnė problema nei pelkė.
Komentuoti:
-
O kas uždraus? Laisva konkurencija. O jei konkurso sąlygas surašys taip, kad proteguoti užsienio firmas, teismai konkursus nutrauks ir pareikalaus pakeisti sąlygas. Ne statybos ar tiesimo firmose bėda, o tame, kad yra mafijinės struktūros ir ranka plauna ranką. Tie, kas turėtų kontroliuoti ir reikalauti kokybės, kaip valstybės atstovai, patys ima kyšius ir žiūri pro pirštus, kaip daroma chaltūra. Dar daugiau, teisės aktai irgi priimami tokie, kokie reikalingi tai mafijai sukti savo bizniuką su kelių tiesimu ir remontu...
Komentuoti:
-
Tai toks "lietuviskas verslas" net neturetu liesti pirsto prie RB projekto.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe nesugeba, o nenori, nes remontuoti už kelių metų reikės, o tai naujas užsakymas toms pačioms firmoms. Taip ir sukasi ratas.
Komentuoti:
-
Ne nesugeba, o nenori, nes remontuoti už kelių metų reikės, o tai naujas užsakymas toms pačioms firmoms. Taip ir sukasi ratas.
Komentuoti:
-
https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=78434513Ketvirtadienį spaudos konferencijoje pristatyta, kad ištyrus 33 skirtingus kelius nustatyta, jog kokybės reikalavimų neatitinka beveik 90 proc. tirtų kelių. Net 18 kelių buvo nustatyti esminiai pažeidimai, dėl kurių pastarieji apskritai neturėjo būti priimtini. Kaip konstatavo ekspertai, be defektų yra tik 4 iš audito metu tirtų kelių.
Komentuoti:
-
Tikrai būtų įdomu, nes kažką super gudraus prigalvoti ten kažkaip sudėtinga. Maximum - šaligatvį tarp Lentvario ir Naujojo Lentvario (dvirtakis ten netilps). O pralaidą toje pelkėje jau reikėjo prieš keliasdešimt metų daryti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teisybės dėlei šitoje vietoje yra ir gamtinių kliūčių, ir šiaip mažai vietos, o padaryt idealiu atveju reiktų daug... Būtų įdomu pamatyti visą projektą ką buvo pripaišę.
Komentuoti:
-
Teisybės dėlei šitoje vietoje yra ir gamtinių kliūčių, ir šiaip mažai vietos, o padaryt idealiu atveju reiktų daug... Būtų įdomu pamatyti visą projektą ką buvo pripaišę.Parašė Romas Rodyti pranešimąViena suma padarė įspūdį: 2008-0018/1 Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo techninis projektas 130 599,22
Komentuoti:
-
Ačiū už sąrašą. Gerai būtų nurodyti šaltinįParašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąDar įdomiau:
(...)Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti
Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.
Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.
Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia
Kažkodėl nenurodyti projektuotojai. Kadangi ši rinka yra oligopolinė, tai ir dauguma išbrokuotų projektų turbūt iš tų pačių firmų.- 2000-0265/1 Krašto kelio (KK) Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km rekonstravimo ir naujo tilto per Nevėžį statybos specialusis planas (Raudondvario aplinkkelis)
- 2002-0452/1 KK Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 13,1 iki 30,1 km rekonstravimo specialusis planas
- 2003-122/1 Zarasų pietrytinio aplinkkelio nuo 0,00 iki 7,55 km tiesimo specialusis planas ir poveikio aplinkai vertinimas (PAV)
- 2003-857/1 KK Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 13,1 nuo 18,1 km rekonstravimo techninis projektas (TP) ir žemių paėmimo dokumentacijos parengimas
- 2004-0537/2 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km remonto TP
- 2004-0809/1 KK Nr.101 Vilnius–Šumskas ruožo nuo 24,50 iki 29,85 km rekonstravimo
- 2004-0810/2 KK Nr.143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys ruožo nuo 42,7 iki 45,5 km rekonstravimo TP
- 2004-1120/1 KK Nr.122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 88,4 iki 93,7 km tiesimo specialusis planas ir TP (Karsakiškio aplinkkelis)
- 2005-0121/14 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km dangos stiprinimo TP pagal ES reikalavimus
- 2005-0739/2 Magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 32,73 iki 54,14 km priešprojektiniai pasiūlymai
- 2005-0802/1 Utenos rytinio aplinkkelio tarp RK Nr.4902 Utena–Tauragnai–Kirdeikiai ir magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis specialusis planas ir PAV
- 2005-0972/1Magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 20,54 iki 29,90 km (Ramygalos aplinkkelis) tiesimo specialusis planas
- 2006-0738/1 KK Nr.110 Švenčionys–Adutiškis ruožo nuo 1,7 iki 7,2 km rekonstravimo TP
- 2006-1117/1 KK Nr.106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai ruožo nuo 1,3 iki 4,6 km rekonstravimo TP
- 2007-0146/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km tiesimo ir tilto per Nevėžį statybos detaliojo plano (Kauno miesto ribose) parengimas ir specialiojo plano (Kauno rajono ribose) koregavimas (Raudondvario aplinkkelis)
- 2007-0509/5 RK Nr.5316 Baibiai–Kloviškiai–Vajasiškis ruožo nuo 1,1 iki 6,8 km rekonstravimo TP
- 2007-0709/1 KK Nr.228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai 3,1 km esančio Dauparų viaduko rekonstravimo TP
- 2007-0896/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr.3101 rekonstravimo TP
- 2007-0899/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 42,36 km esančio tilto per Dubysą rekonstravimo TP
- 2007-0909/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 28,154 iki 34,595 km (Jonavos pietrytinis aplinkkelis) tiesimo TP CK
- 2007-1198/1 KK Nr.193 Kvėdarna–Švėkšna–Saugos ruožo nuo 11,44 iki 16,44 km rekonstravimo TP
- 2008-0015/1 KK Nr.144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstravimo į žiedinę TP su teritorijų planavimo dokumentų parengimu
- 2008-0018/1 RK (RK) Nr.4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo TP
- 2008-0425/6 RK Nr.1502 Bukonys–Upninkai–Keižonys ruožo nuo 24,2 iki 31,3 km rekonstravimo TP
- 2008-0425/7 RK Nr.2017 Medininkai–Pajieslys–Guptilčiai ruožo nuo 0,0 iki 2,0 km rekonstravimo TP
- 2008-0434/1 RK Nr.3024 Barklainiai–Ėriškiai ruožo nuo 0,00 iki 4,42 km rekonstravimo TP
- 2008-0434/10 RK Nr.3612 Kariūnai–Duokiškis–Vilučiai–Kušliai ruožo nuo 0,00 iki 7,81 km rekonstravimo TP
- 2008-0500/2 RK Nr.4910 Utena–Pilveliai–Užpaliai ruožų nuo 0,85 iki 7,32 km ir nuo 7,94 iki 13,93 km rekonstravimo TP
- 2007-0146/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km tiesimo ir tilto per Nevėžį statybos detaliojo plano (Kauno miesto ribose) parengimas ir specialiojo plano (Kauno rajono ribose) koregavimas (Raudondvario aplinkkelis)
- 2007-0509/5 RK Nr.5316 Baibiai–Kloviškiai–Vajasiškis ruožo nuo 1,1 iki 6,8 km rekonstravimo TP
- 2007-0709/1 KK Nr.228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai 3,1 km esančio Dauparų viaduko rekonstravimo TP
- 2007-0896/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su RK Nr.3101 rekonstravimo TP
- 2007-0899/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 42,36 km esančio tilto per Dubysą rekonstravimo TP
- 2007-0909/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 28,154 iki 34,595 km (Jonavos pietrytinis aplinkkelis) tiesimo TP CK
- 2007-1198/1 KK Nr.193 Kvėdarna–Švėkšna–Saugos ruožo nuo 11,44 iki 16,44 km rekonstravimo TP
- 2008-0015/1 KK Nr.144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su KK Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstravimo į žiedinę TP su teritorijųplanavimo dokumentų parengimu
- 2008-0018/1 Rajoninio kelio RK Nr.4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo TP
- 2008-0425/6 RK Nr.1502 Bukonys–Upninkai–Keižonys ruožo nuo 24,2 iki 31,3 km rekonstravimo TP
- 2008-0425/7 RK Nr.2017 Medininkai–Pajieslys–Guptilčiai ruožo nuo 0,0 iki 2,0 km rekonstravimo TP
- 2008-0434/1 RK Nr.3024 Barklainiai–Ėriškiai ruožo nuo 0,00 iki 4,42 km rekonstravimo TP
- 2008-0434/10 RK Nr.3612 Kariūnai–Duokiškis–Vilučiai–Kušliai ruožo nuo 0,00 iki 7,81 km rekonstravimo TP
- 2008-0500/2 RK Nr.4910 Utena–Pilveliai–Užpaliai ruožų nuo 0,85 iki 7,32 km ir nuo 7,94 iki13,93 km rekonstravimo TP
- 2008-0511/1 RK Nr.2518 Veisiejai–Vainiūnai–Barzdžiūnai–Liškiava ruožo nuo 24,2 iki 27,3 km rekonstravimo TP
- 2008-0588/3 RK Nr.4209 Šilutė–Ramučiai–Gardamas ruožo nuo 11,40 iki 17,05 km rekonstravimo TP
- 2008-0716/1 RK Nr.4813 Kreiviai–Siesikai ruožų nuo 4,92 iki 8,46 km ir nuo 9,77 iki 11,99 km rekonstravimo TP
- 2008-0717/3 Tilto per Dubysą KK Nr.196 Ariogala–Raseiniai–Kryžkalnis 13,6 km kapitalinio remonto TP
- 2008-0736/1 RK Nr.4903 Utena–Pakalniai–Alanta ruožo nuo 11,49 iki 16,95 km rekonstravimo TP
- 2008-0755/1 RK Nr.3414 Baisogalos g. st.–Sidabravas–Mandeikiai ruožo nuo 14,8 iki 25,2 km rekonstravimo TP
- 2008-0978/1 KK Nr.108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė ruožo nuo 14,05 iki 19,05 km rekonstravimo TP
- 2008-0978/3 RK Nr.5241 privažiuojamojo kelio prie Buivydiškių nuo kelio Pilaitė–Čekoniškės–Sudervė ruožo nuo 1,50 iki 3,56 km rekonstravimo TP
- 2008-1110/3 RK Nr.1819 Pakertai–Žostautai–Kalviai ruožo nuo 2,3 iki 6,2 km rekonstravimo TP
- 2009-0243/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su RK Nr.3101 rekonstravimo projekto paruošimas pagal ES reikalavimus
- 2010-0073/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 11,20 iki 15,90 km (Karmėlavos aplinkkelis) tiesimo projektiniai pasiūlymai su PAV
- 2011-0265/1 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km rekonstravimo techninio projekto koregavimas (keitimas) ir jo darbo projekto (TDP) parengimas
- 2011-0741/1 RK Nr.3424 Liaudiškiai–Mėnaičiai–Pašušvys–Grinkiškis ruožo nuo 12,18 iki 17,41 km rekonstravimo TDP parengimas
- 2011-0769/1 KK Nr.3509 Viduklė–Gyliai–Šienlaukis ruožo nuo 7,28 iki 10,50 km rekonstravimo TDP techninio darbo projekto parengimas
- 2011-0809/3RK Nr.2121 Lioliai–Žalpiai–Viduklės g. st. ruožo nuo 11,14 iki 16,81 km rekonstravimo techninis darbo projektas
Ten labai skirtingos sumos ir matyt skirtingi pažeidimai. Jei kokio kelio asfaltavimo projektas kainuoja mažiau nei 1000 EUR, tai ir klaidos neesminės.
Sąrašo ilgumas daro įspūdį - Lietuvoje nėra nei aukštų kalnų nei kitų gamtinių kliūčių. Dauguma projektų standartiniai.
Nesinori tikėti, kad mūsų kelių projektuotojai temoka projektuoti tik šviesoforus, bičių kalnelius, šulinius kelio trasoje ir daug daug daug metalo atitvarų,
Ar tikrai dabar tokios projektavimo kainos - 1 km kelio 10.000 EUR už paprasto žvyrkelio suprojektavimą (ten turbūt jau visur nurodyti eurai)
Viena suma padarė įspūdį: 2008-0018/1 Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo techninis projektas 130 599,22
Komentuoti:
-
Tai kad Lietuvoje net nesugeba kokybiskai nutiesti elementariu keliu - https://m.delfi.lt/verslas/nekilnoja...hp?id=78434513
Tokio masto projektas tikrai reikalaus darbo jiegos / partneriu is uzsienio.
Komentuoti:
-
Lietuvos kelių auditas patvirtino blogiausias prognozes: prarasta 16 mln. eurų, 90 proc. kelių su defektais
Per pastaruosius penkerius metus Lietuva kelių priežiūros įmonėms skyrė apie 0,4 milijardo eurų. Siekiant išsiaiškinti, kodėl nemaža dalis naujai nutiestų ar rekonstruotų kelių tarnauja trumpiau nei numatyta projektuose, Susisiekimo ministerijos iniciatyva dar 2017 m. buvo pradėtas Lietuvos valstybinės reikšmės kelių kokybės auditas. Ministro R.Masiulio įsakymu pernai pradėta tirti darbų, atliktų 33 keliuose 2008 - 2017 m., kokybė...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dar įdomiau:
LAKD 2018.06.27
Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti
32-53 km ir Ramygalos aplinkkelio projektai esą pripažįstami kaip "netinkamais".Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.
Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.
Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/sar...mi-igyvendinti
Apie Kėdainių-Sitkūnų atkarpą nekalbama, nepadarytas ten lyg dar projektas, bet turėtų būti daromas.
Gaila aišku, kad Panevėžio aplinkkelio nesąmonė jau nebeatšaukiama.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pritariu. Mano pastaba buvo, kad ne visi turbūt 20 milijonų veltui nuėjo, todėl skaičiuoti, kiek žmonių pamaitinti ar tiltų pastatyt už juos - čia jau politikavimasParašė vėkas Rodyti pranešimą
Taip, bet šios jūsų pastabos netinka tiems projektams, kurie neatitinka galiojančių reglamentų, o iš viešai paskelbtos informacijos žinome, kad ir tokių esama.
Komentuoti:
-
Taip, bet šios jūsų pastabos netinka tiems projektams, kurie neatitinka galiojančių reglamentų, o iš viešai paskelbtos informacijos žinome, kad ir tokių esama.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Aišku, kažkiek ir populizmo. Turint galvoje, kad projektas rengiamas ne per dieną, reikia stengtis planuoti iš anksto ir projektus rengti su mintim į ateitį, kad atėjus sprendimui įmanoma būtų kuo greičiau startuoti. Privačioj organizacijoj tai jau yra tiesiog veiklos efektyvinimas su galimomis projektų atšaukimo rizikomis. Valstybinėje tai visi tokie reikalai yra ir būdas papolitikuoti.
P.S. neginčiju to, kad jei net nebuvo užuominų, jog projektas pasitvirtins, nereikėjo daryti. Ir taip, su galimybių studijom galima perlenkti lazdą, netgi kryptingai. Bet pamodeliavus situaciją tuo atveju, kai daroma sąžiningai ir norima priimt teisingą sprendimą iš kelių alternatyvų - analizė paprastai sudaro ne simbolinę dalį viso laiko ir kaštų
Komentuoti:
Komentuoti: