Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • myhorsegallery
    replied
    Aš tai supratau, kad būtent asfalto, bet gal čia ir rašo neaiškiai. Aišku, kad 10 cm asfalto atrodo gana daug. O dabar aiškiai rašo, kad bus max 3,4 cm asfalto dangos nuokrypis.
    http://alkas.lt/2017/05/25/kelio-dan...nta-net-10-cm/
    Jei turit geresnių nuorodų, meskit, pasiaiškinsim.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Paprastam vairuotojui aišku sudėtinga susigaudyti kas ir kur čia teisus ar neteisus, bet kad kelių statyba LT nusivažiavo, ir tai ne kelių pastarųjų metų klausimas, manau sunku ginčytis. O kas konkrečiai dėl to kaltas: kelininkai, finansai ar ministerija, o gal VP procedūros, tai tikrai nėra vienreikšmiško atsakymo, greičiausiai visi po truputį. Ir rask dabar kaltą, kuris prastūmė įstatymą, kad kelio asfalto storio paklaida gali būti net 10cm? Deja, bet tokiu atveju dėmė krenta visiems dirbantiems tame sektoriuje.
    10cm paklaida ne asfalto, o visos kelio konstrukcijos, kuri būna dažnai netoli metro. O dėl dėmės pritariu. Gaunasi komedija, kai ministras pats savo struktūrą juodina. Gal to reikėjo postams perdalinti. Gal atsiras išvis naujų.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.07.17, 18:22.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kai pusę metų pila pamazgas apie vagis kelininkus, nors su kelių tyrimų eiga net nesiteikė supažindinti, tai ministras "maladiec". O kažkoks filosofinis straipsnelis apie nieką, tai jau mafija ir slibinai. Populiarumo taškus prarasti aišku skaudžiau, nei uždirbti.
    Paprastam vairuotojui aišku sudėtinga susigaudyti kas ir kur čia teisus ar neteisus, bet kad kelių statyba LT nusivažiavo, ir tai ne kelių pastarųjų metų klausimas, manau sunku ginčytis. O kas konkrečiai dėl to kaltas: kelininkai, finansai ar ministerija, o gal VP procedūros, tai tikrai nėra vienreikšmiško atsakymo, greičiausiai visi po truputį. Ir rask dabar kaltą, kuris prastūmė įstatymą, kad kelio asfalto storio paklaida gali būti net 10cm? Deja, bet tokiu atveju dėmė krenta visiems dirbantiems tame sektoriuje.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Citata: "vairuotojas susimąstė, kas gi nutiko Lietuvos keliams, kuriais dar prieš keletą metų galėjome didžiuotis." man primena susirūpinimą, kas nutiko kolūkiams, kad karvių skaičius sumažėjo.....
    Keliais buvo galima didžiuotis prieš 30 metų, ir tik prieš SSSR ir PL, tai dabar rašyti, kad prieš keletą metų galėjome didžiuotis keliais yra kažkokia buka demagogija skirta bobutėms, kurios toliau Augustavo nėra nuvažiavusios. Akivaizdu, kad Masiulis užkabino rimtą slibiną, kuris dabar kandžiojasi.
    Kai pusę metų pila pamazgas apie vagis kelininkus, nors su kelių tyrimų eiga net nesiteikė supažindinti, tai ministras "maladiec". O kažkoks filosofinis straipsnelis apie nieką, tai jau mafija ir slibinai. Populiarumo taškus prarasti aišku skaudžiau, nei uždirbti.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Citata: "vairuotojas susimąstė, kas gi nutiko Lietuvos keliams, kuriais dar prieš keletą metų galėjome didžiuotis." man primena susirūpinimą, kas nutiko kolūkiams, kad karvių skaičius sumažėjo.....
    Keliais buvo galima didžiuotis prieš 30 metų, ir tik prieš SSSR ir PL, tai dabar rašyti, kad prieš keletą metų galėjome didžiuotis keliais yra kažkokia buka demagogija skirta bobutėms, kurios toliau Augustavo nėra nuvažiavusios. Akivaizdu, kad Masiulis užkabino rimtą slibiną, kuris dabar kandžiojasi.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Norisi ateičiai pamatyti rezultatus - kokybiškiau ir tvarkingiau tvarkomus Lietuvos kelius.

    Šiuo metu, panašu, iš tiesų sumažėjęs kelių kokybės palaikymas. Užtenka pasižiūrėti į eismoinfo.lt, kur šiuo metu vyksta remontai: vyrauja tik smulkūs darbai šen bei ten

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Trupantiems Lietuvos keliams – miglotos perspektyvos



    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=78560751
    Asociacijos "Lietuvos keliai" užsakytas straipsnis. Kelininkai ( http://lietuvoskeliai.lt/apie-asociacija/nariai/ ) sukyla prieš R.Masiulį.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Trupantiems Lietuvos keliams – miglotos perspektyvos

    Pastarosios kelios savaitės Lietuvos vairuotojams sukėlė kaip niekada daug nepatogumų. Dėl prastos priežiūros netoli Grigiškių patvino greitkelis Vilnius-Kaunas, savaitgalį grįžtančius iš pajūrio pasitiko netikėtai uždaryta viena eismo juosta ir dešimtis kilometrų nusidriekusios spūstys. Neretas įstigęs vairuotojas susimąstė, kas gi nutiko Lietuvos keliams, kuriais dar prieš keletą metų galėjome didžiuotis.

    Pasirodo, kad pastarųjų porą metų susiklostė tokia situacija, jog keliai atnaujinami kur kas rečiau, o prošvaisčių situacijai pasikeisti artimiausiu metu nėra daug – nepanaudojamos ir neefektyviai skirstomos Kelių priežiūros ir plėtros programai (KPPP) skirtos lėšos, kaip niekada lėtai skelbiami kelių atnaujinimo konkursai, o valstybei ir visuomenei svarbūs kelių infrastruktūros projektai stovi vietoje. Situacija tapo tokia prasta, kad Susisiekimo ministerijos neveiklumo nepasikentęs Seimo Ekonomikos komitetas nusprendė vykdyti nuolatinę transporto infrastruktūros projektų įgyvendinimo parlamentinę kontrolę...
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=78560751

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
    kodėl tvarkomi tokie keliai tik kosmetiškai? pvz.:viena miesto gatvių. panaši situacija 148 kelyje nuo Šiaulėnų iki Kelmės rajono ribos (Šušvės upelio). ten greitis svyruoja 50-70 km/h
    Tam, kad neišeitų po asfaltu paslėpti milijonų...

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    kodėl tvarkomi tokie keliai tik kosmetiškai? pvz.:viena miesto gatvių. panaši situacija 148 kelyje nuo Šiaulėnų iki Kelmės rajono ribos (Šušvės upelio). ten greitis svyruoja 50-70 km/hClick image for larger version  Name:	Nuotrauka3120.jpg Views:	1 Size:	186,3 kB ID:	1653494

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žinoma, kad kitaip. Būna, kad taiso broką, bet tai lašas jūroje. Taiso visiškai akivaizdų broką, jei jis išlenda labai greitai po darbų pabaigos.
    Kokie ten dar juodi sąrašai? Nieko tokio nėra. Dar kartą kartoju, kad yra kelininkų mafija ir jų žmonės valdžioje neleidžia "skiausti" viarslinykų... Sistema uždara, juk Lietuvoje nėra nei 10 firmų, kurios užsiimtų kelių remontu ir tiesimu. Visus užsakymus laimi tos kelios įmonės, dėl vaizdo, aišku, kartais kai ką gauna kokie latviai ar lenkai...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ačiū už sąrašą. Gerai būtų nurodyti šaltinį



    Kažkodėl nenurodyti projektuotojai. Kadangi ši rinka yra oligopolinė, tai ir dauguma išbrokuotų projektų turbūt iš tų pačių firmų.
    Ten labai skirtingos sumos ir matyt skirtingi pažeidimai. Jei kokio kelio asfaltavimo projektas kainuoja mažiau nei 1000 EUR, tai ir klaidos neesminės.

    Sąrašo ilgumas daro įspūdį - Lietuvoje nėra nei aukštų kalnų nei kitų gamtinių kliūčių. Dauguma projektų standartiniai.
    Nesinori tikėti, kad mūsų kelių projektuotojai temoka projektuoti tik šviesoforus, bičių kalnelius, šulinius kelio trasoje ir daug daug daug metalo atitvarų,

    Ar tikrai dabar tokios projektavimo kainos - 1 km kelio 10.000 EUR už paprasto žvyrkelio suprojektavimą (ten turbūt jau visur nurodyti eurai)
    Viena suma padarė įspūdį: 2008-0018/1 Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo techninis projektas 130 599,22
    Projektavimo kainos paprastai skaičiuojamos procentais nuo objekto vertės, standartiškai berods iki 10 procentų, jei su visom ekspertizėm. O pažeidimų gali būti įvairių, nes šiais laikais kelio suprojektuoti vienas žmogus nelabai jau ir begali - visko neišmanysi. Problemos paprastai prasideda dar pradinėse projektavimo stadijose, kai reikia įvertinti geologines sąlygas, žemės darbų kiekius... pasirodo jau čia specialistų nei su žiburiu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tikrai būtų įdomu, nes kažką super gudraus prigalvoti ten kažkaip sudėtinga. Maximum - šaligatvį tarp Lentvario ir Naujojo Lentvario (dvirtakis ten netilps). O pralaidą toje pelkėje jau reikėjo prieš keliasdešimt metų daryti.
    Dvirtakis ar bent šaligatvis nuo Grigiškių iki pelkės irgi tilptų. Pėsčiųjų ten ne taip ir mažai pasitaiko, net ir dabartinėm sąlygom. Ties pelke irgi būtų galima pažaist su šlaitais ir kažkaip praplatinti. O pačiam N Lentvaryje... Praplatinus iki pat tvorų, nepalikus jokio kelkraščio ir padarius kokį nors kosmosą su vandens surinkimu bei sutvirtinus abu šlaitus gal ir tilptų apypadorio pločio gatvė su siauru šaligatviu vienoje pusėje. Bet tada būtų sudėtinga su sankryža. Beliktų statyti šviesoforą Nors ir taip į abi puses statosi namai ir eismo daugėja, laiko klausimas kada pasidarys ne mažesnė problema nei pelkė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kas uždraus? Laisva konkurencija. O jei konkurso sąlygas surašys taip, kad proteguoti užsienio firmas, teismai konkursus nutrauks ir pareikalaus pakeisti sąlygas. Ne statybos ar tiesimo firmose bėda, o tame, kad yra mafijinės struktūros ir ranka plauna ranką. Tie, kas turėtų kontroliuoti ir reikalauti kokybės, kaip valstybės atstovai, patys ima kyšius ir žiūri pro pirštus, kaip daroma chaltūra. Dar daugiau, teisės aktai irgi priimami tokie, kokie reikalingi tai mafijai sukti savo bizniuką su kelių tiesimu ir remontu...

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne nesugeba, o nenori, nes remontuoti už kelių metų reikės, o tai naujas užsakymas toms pačioms firmoms. Taip ir sukasi ratas.
    Tai toks "lietuviskas verslas" net neturetu liesti pirsto prie RB projekto.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne nesugeba, o nenori, nes remontuoti už kelių metų reikės, o tai naujas užsakymas toms pačioms firmoms. Taip ir sukasi ratas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ketvirtadienį spaudos konferencijoje pristatyta, kad ištyrus 33 skirtingus kelius nustatyta, jog kokybės reikalavimų neatitinka beveik 90 proc. tirtų kelių. Net 18 kelių buvo nustatyti esminiai pažeidimai, dėl kurių pastarieji apskritai neturėjo būti priimtini. Kaip konstatavo ekspertai, be defektų yra tik 4 iš audito metu tirtų kelių.

    https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=78434513

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Teisybės dėlei šitoje vietoje yra ir gamtinių kliūčių, ir šiaip mažai vietos, o padaryt idealiu atveju reiktų daug... Būtų įdomu pamatyti visą projektą ką buvo pripaišę.
    Tikrai būtų įdomu, nes kažką super gudraus prigalvoti ten kažkaip sudėtinga. Maximum - šaligatvį tarp Lentvario ir Naujojo Lentvario (dvirtakis ten netilps). O pralaidą toje pelkėje jau reikėjo prieš keliasdešimt metų daryti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Viena suma padarė įspūdį: 2008-0018/1 Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo techninis projektas 130 599,22
    Teisybės dėlei šitoje vietoje yra ir gamtinių kliūčių, ir šiaip mažai vietos, o padaryt idealiu atveju reiktų daug... Būtų įdomu pamatyti visą projektą ką buvo pripaišę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Dar įdomiau:
    Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti

    Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.

    Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.

    Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia
    (...)
    Ačiū už sąrašą. Gerai būtų nurodyti šaltinį

    1. 2000-0265/1 Krašto kelio (KK) Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km rekonstravimo ir naujo tilto per Nevėžį statybos specialusis planas (Raudondvario aplinkkelis)
    2. 2002-0452/1 KK Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 13,1 iki 30,1 km rekonstravimo specialusis planas
    3. 2003-122/1 Zarasų pietrytinio aplinkkelio nuo 0,00 iki 7,55 km tiesimo specialusis planas ir poveikio aplinkai vertinimas (PAV)
    4. 2003-857/1 KK Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 13,1 nuo 18,1 km rekonstravimo techninis projektas (TP) ir žemių paėmimo dokumentacijos parengimas
    5. 2004-0537/2 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km remonto TP
    6. 2004-0809/1 KK Nr.101 Vilnius–Šumskas ruožo nuo 24,50 iki 29,85 km rekonstravimo
    7. 2004-0810/2 KK Nr.143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys ruožo nuo 42,7 iki 45,5 km rekonstravimo TP
    8. 2004-1120/1 KK Nr.122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 88,4 iki 93,7 km tiesimo specialusis planas ir TP (Karsakiškio aplinkkelis)
    9. 2005-0121/14 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km dangos stiprinimo TP pagal ES reikalavimus
    10. 2005-0739/2 Magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 32,73 iki 54,14 km priešprojektiniai pasiūlymai
    11. 2005-0802/1 Utenos rytinio aplinkkelio tarp RK Nr.4902 Utena–Tauragnai–Kirdeikiai ir magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis specialusis planas ir PAV
    12. 2005-0972/1Magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 20,54 iki 29,90 km (Ramygalos aplinkkelis) tiesimo specialusis planas
    13. 2006-0738/1 KK Nr.110 Švenčionys–Adutiškis ruožo nuo 1,7 iki 7,2 km rekonstravimo TP
    14. 2006-1117/1 KK Nr.106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai ruožo nuo 1,3 iki 4,6 km rekonstravimo TP
    15. 2007-0146/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km tiesimo ir tilto per Nevėžį statybos detaliojo plano (Kauno miesto ribose) parengimas ir specialiojo plano (Kauno rajono ribose) koregavimas (Raudondvario aplinkkelis)
    16. 2007-0509/5 RK Nr.5316 Baibiai–Kloviškiai–Vajasiškis ruožo nuo 1,1 iki 6,8 km rekonstravimo TP
    17. 2007-0709/1 KK Nr.228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai 3,1 km esančio Dauparų viaduko rekonstravimo TP
    18. 2007-0896/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr.3101 rekonstravimo TP
    19. 2007-0899/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 42,36 km esančio tilto per Dubysą rekonstravimo TP
    20. 2007-0909/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 28,154 iki 34,595 km (Jonavos pietrytinis aplinkkelis) tiesimo TP CK
    21. 2007-1198/1 KK Nr.193 Kvėdarna–Švėkšna–Saugos ruožo nuo 11,44 iki 16,44 km rekonstravimo TP
    22. 2008-0015/1 KK Nr.144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstravimo į žiedinę TP su teritorijų planavimo dokumentų parengimu
    23. 2008-0018/1 RK (RK) Nr.4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo TP
    24. 2008-0425/6 RK Nr.1502 Bukonys–Upninkai–Keižonys ruožo nuo 24,2 iki 31,3 km rekonstravimo TP
    25. 2008-0425/7 RK Nr.2017 Medininkai–Pajieslys–Guptilčiai ruožo nuo 0,0 iki 2,0 km rekonstravimo TP
    26. 2008-0434/1 RK Nr.3024 Barklainiai–Ėriškiai ruožo nuo 0,00 iki 4,42 km rekonstravimo TP
    27. 2008-0434/10 RK Nr.3612 Kariūnai–Duokiškis–Vilučiai–Kušliai ruožo nuo 0,00 iki 7,81 km rekonstravimo TP
    28. 2008-0500/2 RK Nr.4910 Utena–Pilveliai–Užpaliai ruožų nuo 0,85 iki 7,32 km ir nuo 7,94 iki 13,93 km rekonstravimo TP
    29. 2007-0146/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km tiesimo ir tilto per Nevėžį statybos detaliojo plano (Kauno miesto ribose) parengimas ir specialiojo plano (Kauno rajono ribose) koregavimas (Raudondvario aplinkkelis)
    30. 2007-0509/5 RK Nr.5316 Baibiai–Kloviškiai–Vajasiškis ruožo nuo 1,1 iki 6,8 km rekonstravimo TP
    31. 2007-0709/1 KK Nr.228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai 3,1 km esančio Dauparų viaduko rekonstravimo TP
    32. 2007-0896/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su RK Nr.3101 rekonstravimo TP
    33. 2007-0899/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 42,36 km esančio tilto per Dubysą rekonstravimo TP
    34. 2007-0909/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 28,154 iki 34,595 km (Jonavos pietrytinis aplinkkelis) tiesimo TP CK
    35. 2007-1198/1 KK Nr.193 Kvėdarna–Švėkšna–Saugos ruožo nuo 11,44 iki 16,44 km rekonstravimo TP
    36. 2008-0015/1 KK Nr.144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su KK Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstravimo į žiedinę TP su teritorijųplanavimo dokumentų parengimu
    37. 2008-0018/1 Rajoninio kelio RK Nr.4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo TP
    38. 2008-0425/6 RK Nr.1502 Bukonys–Upninkai–Keižonys ruožo nuo 24,2 iki 31,3 km rekonstravimo TP
    39. 2008-0425/7 RK Nr.2017 Medininkai–Pajieslys–Guptilčiai ruožo nuo 0,0 iki 2,0 km rekonstravimo TP
    40. 2008-0434/1 RK Nr.3024 Barklainiai–Ėriškiai ruožo nuo 0,00 iki 4,42 km rekonstravimo TP
    41. 2008-0434/10 RK Nr.3612 Kariūnai–Duokiškis–Vilučiai–Kušliai ruožo nuo 0,00 iki 7,81 km rekonstravimo TP
    42. 2008-0500/2 RK Nr.4910 Utena–Pilveliai–Užpaliai ruožų nuo 0,85 iki 7,32 km ir nuo 7,94 iki13,93 km rekonstravimo TP
    43. 2008-0511/1 RK Nr.2518 Veisiejai–Vainiūnai–Barzdžiūnai–Liškiava ruožo nuo 24,2 iki 27,3 km rekonstravimo TP
    44. 2008-0588/3 RK Nr.4209 Šilutė–Ramučiai–Gardamas ruožo nuo 11,40 iki 17,05 km rekonstravimo TP
    45. 2008-0716/1 RK Nr.4813 Kreiviai–Siesikai ruožų nuo 4,92 iki 8,46 km ir nuo 9,77 iki 11,99 km rekonstravimo TP
    46. 2008-0717/3 Tilto per Dubysą KK Nr.196 Ariogala–Raseiniai–Kryžkalnis 13,6 km kapitalinio remonto TP
    47. 2008-0736/1 RK Nr.4903 Utena–Pakalniai–Alanta ruožo nuo 11,49 iki 16,95 km rekonstravimo TP
    48. 2008-0755/1 RK Nr.3414 Baisogalos g. st.–Sidabravas–Mandeikiai ruožo nuo 14,8 iki 25,2 km rekonstravimo TP
    49. 2008-0978/1 KK Nr.108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė ruožo nuo 14,05 iki 19,05 km rekonstravimo TP
    50. 2008-0978/3 RK Nr.5241 privažiuojamojo kelio prie Buivydiškių nuo kelio Pilaitė–Čekoniškės–Sudervė ruožo nuo 1,50 iki 3,56 km rekonstravimo TP
    51. 2008-1110/3 RK Nr.1819 Pakertai–Žostautai–Kalviai ruožo nuo 2,3 iki 6,2 km rekonstravimo TP
    52. 2009-0243/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su RK Nr.3101 rekonstravimo projekto paruošimas pagal ES reikalavimus
    53. 2010-0073/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 11,20 iki 15,90 km (Karmėlavos aplinkkelis) tiesimo projektiniai pasiūlymai su PAV
    54. 2011-0265/1 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km rekonstravimo techninio projekto koregavimas (keitimas) ir jo darbo projekto (TDP) parengimas
    55. 2011-0741/1 RK Nr.3424 Liaudiškiai–Mėnaičiai–Pašušvys–Grinkiškis ruožo nuo 12,18 iki 17,41 km rekonstravimo TDP parengimas
    56. 2011-0769/1 KK Nr.3509 Viduklė–Gyliai–Šienlaukis ruožo nuo 7,28 iki 10,50 km rekonstravimo TDP techninio darbo projekto parengimas
    57. 2011-0809/3RK Nr.2121 Lioliai–Žalpiai–Viduklės g. st. ruožo nuo 11,14 iki 16,81 km rekonstravimo techninis darbo projektas
    http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu.../projektai.pdf
    Kažkodėl nenurodyti projektuotojai. Kadangi ši rinka yra oligopolinė, tai ir dauguma išbrokuotų projektų turbūt iš tų pačių firmų.
    Ten labai skirtingos sumos ir matyt skirtingi pažeidimai. Jei kokio kelio asfaltavimo projektas kainuoja mažiau nei 1000 EUR, tai ir klaidos neesminės.

    Sąrašo ilgumas daro įspūdį - Lietuvoje nėra nei aukštų kalnų nei kitų gamtinių kliūčių. Dauguma projektų standartiniai.
    Nesinori tikėti, kad mūsų kelių projektuotojai temoka projektuoti tik šviesoforus, bičių kalnelius, šulinius kelio trasoje ir daug daug daug metalo atitvarų,

    Ar tikrai dabar tokios projektavimo kainos - 1 km kelio 10.000 EUR už paprasto žvyrkelio suprojektavimą (ten turbūt jau visur nurodyti eurai)
    Viena suma padarė įspūdį: 2008-0018/1 Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo techninis projektas 130 599,22

    Komentuoti:

Working...
X