sunku patikėt, kad kelininkai patys pasirenka, mišinys turi būti nurodytas konkurso sąlygose, nes manau tai įtakoja ir darbų kainą, taigi ar nebus, kad galai sueina į LAKD?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
sunku patikėt, kad kelininkai patys pasirenka, mišinys turi būti nurodytas konkurso sąlygose, nes manau tai įtakoja ir darbų kainą, taigi ar nebus, kad galai sueina į LAKD?
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąApie besilydančius nuo karščio kelius žiniasklaidoje buvo keli straipsniai
15min.lt 2019.06.13
Skaitytojas nerimauja dėl „Via Baltica“, tirpstančios nuo karščio
BNS 2019.06.13
Kelininkai perspėja: keliuose išplaukia bitumas
Važiuojant keliu RK 1201 Želva-Balninkai-Anykščiai kažkaip pradėjo garsiai šnarėti padangos. O, kaip čia gražu ir žalia, neseniai palijo
Paskui išaiškėjo, kad po ratais ne lietus, o bitumas.
Kelio 1201 atkarpa Balninkai -Dapkūniškis buvo išasfaltuota 2017 metų lapkričio-gruodžio mėnesiais
Foto 2019.06
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąTai žvyrkelių asfaltavimui neretai parenka tokius minkšto asfalto mišinius. Didžiausia problema, kad išplaukus bitumui viršutinio asfalto sluoksnio šiurkštumas tampa netinkamas, sukibimo koef. mažėja, kas paverčia tokius ruožus slidžiais ne tik tuo metu, kai išplaukia, bet ir ilgoje perspektyvoje, tiek palijus, tiek žiemą. Galėjo barstyti kaip ir žadėjo smėliu ar atsijomis, būtų susirišę ir mažiau problemų, taupo pinigus šiai dienai, bet negalvoja apie ateitį, kas labai matosi kelių priežiūroje.Ačiū už pastebėjimus.Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąViskas būtų gerai, jei tuos išplaukimus laiku pabarstytų skaldele ir pasišiurkštintų paviršius, bet dar taip nematęs, kad tokia priežiūra masiškai vyktų.
Taip išeina, kad bitumo balos per karščius atsiranda todėl, kad dabartiniai kelininkai asfaltuodami kelius parenka ne visai tinkamus mišinius ir dangos nepašiurkština skaldele.
Komentuoti:
-
Matot, yra skirtingos asfalto rūšys (asfaltbetonis, mastikos asfaltas, poringas asfaltas ir skaldos - mastikos asfaltas), o toliau jos skirstomos pagal stiprumą ir mišinio sudėtį (pvz. bitumas turi savo skirtingas klases, mineralinių medžiagų sudėtis) ir kt. Dėl tų pačių priežasčių matome, jog vieni mišiniai minkštesni ir provėžuojasi, kiti ne.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Sprendžiant iš bitumo žymių pernai gegužę-birželį čia telkšojo bitumo ežerai.
Kažkodėl senas asflatas gerai laiko, o "naujos ir inovatyvios" kelių technologijos suskystėja, kai oro temperatūra viršija +25°C
Tai tas išlaukimas ir vyksta, dėl "silpno" bitumo, o bendrai tai netinkamai parinktas asfalto mišinys. Viskas būtų gerai, jei tuos išplaukimus laiku pabarstytų skaldele ir pasišiurkštintų paviršius, bet dar taip nematęs, kad tokia priežiūra masiškai vyktų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
RK 1812 Klėriškės-Žiežmariai (Kaišiadorių r.)
Foto 2020.03




Sprendžiant iš bitumo žymių pernai gegužę-birželį čia telkšojo bitumo ežerai.
Kažkodėl senas asflatas gerai laiko, o "naujos ir inovatyvios" kelių technologijos suskystėja, kai oro temperatūra viršija +25°C
Paskutinis taisė Romas; 2020.05.24, 22:23. Priežastis: Kopija iš temos "[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas"
Komentuoti:
-
Ne tik žvirkelius, jie neseniai išasfaltuotą gatvę "tvarkingai" blynais lipdo...Parašė adomazzz Rodyti pranešimąPajudėjo šių metų žvirkelių asfaltavimas iš patvirtinto neseniai sąrašo - prieš ilgąjį savaitgalį berods "Eurovia" išasfaltavo Vilnelės gatvę, bet darbų kokybė tai stebina - aplink kai kuriuos dangčius kurie buvo tiesiamojo kelio dalyje matomas žymus aukščių skirtumas tarp dangčių ir kelio dangos - kad šis skirtumas būtų mažiau pastebimas, aplink dangčius suformuotos kaip ir įdubos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
KTR:Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ar teisiškai tai galima? Ne. Nes kam tada tuos milijonus kišti, jei galima tik kelio ženklą pakabinti. A1 ir A2 jau seniai galima buvo bukai 140 km/h padaryti, jei jau taip, išleidus tik pinigus naujiems kelio ženklams...
I kelio kategorija, viskas legalu.Paskutinis taisė Smalsuolis; 2020.04.30, 17:54.
Komentuoti:
-
O ar teisiškai tai galima? Ne. Nes kam tada tuos milijonus kišti, jei galima tik kelio ženklą pakabinti. A1 ir A2 jau seniai galima buvo bukai 140 km/h padaryti, jei jau taip, išleidus tik pinigus naujiems kelio ženklams...
Komentuoti:
-
Pats precedentas padaryti didesnį greitį nei "standartas" džiugina.Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
Tai taip, tik oficialaus Greitkelio statuso negaus, nors pagrindiniai parametrai kaip ir atitinka - jungiamieji keliai, apribotas traktorių ir pan. judėjimas, dviejų lygių sankryžos.
Komentuoti:
-
Tai taip, tik oficialaus Greitkelio statuso negaus, nors pagrindiniai parametrai kaip ir atitinka - jungiamieji keliai, apribotas traktorių ir pan. judėjimas, dviejų lygių sankryžos.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Iš uždengtų ženklų suprantu, kad bus didelio greičio atkarpa (110 kmh).
Komentuoti:
-
Iš uždengtų ženklų suprantu, kad bus didelio greičio atkarpa (110 kmh).Parašė Xmaster Rodyti pranešimąBus puiki ala greitkelio tipo atkarpa kada atidarys.
Komentuoti:
-
Labiausiai dėl įvykdytų darbų kiekio, kad net suveikia "Batka PR" posovietiniams žmonėms visai neblogai, netgi iš mano asmeninės patirties pažinojau žmonių, kuriems patinka, kad Baltarusijoj viskas tvarkosi, auga, keliai lygesni, ir čia realiai lankantis ir lyginant BY ir LT.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąSu Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.
Panašiai kaip "Matijošaitis PR" su Kauno gatvėmis, manau. Bent jau apsukos įsuktos, o kaip bus, matysim. Truputį nepatinka, kad naujos dangos gali per greitai suskylinėti ir sutrupėt, o kyla nuojautų, kad truputį ir pačių vykdomų darbų pramažinta, bet bus matyt...
Komentuoti:
-
Taip, keliai Baltarusijoje keistokai banguoti, įsižiūrėjus ir nuotraukose matosi. Net nauji vietomis banguotesni nei seni ex-sovietiniai. Gal jie kokią nors "Belarus" techniką naudoją tiesimui?Parašė Xmaster Rodyti pranešimąSu Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.
Komentuoti:
-
Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.
Komentuoti:
-
Vokietija jau daugumą savo autobahnų perasfaltavo ir dangą pakeitė į asfaltbetonį. Gal kažkurie pagrindiniai liko, bet bent pries kokius 7 metus važinėjant nuo Drezdeno link Liuksemburgo, labai mažai atkarpų buvo su betono danga. Dabartinės technologijos leidžia įrengti kokybišką ir gerai apkrovas laikantį asfatbetonio dangos kelią, tik reikia netaupyti ant pagrindų ir asfalto pagrindo sluoksnių, bei atitinkamų mišinių.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.
Be to asfaltbetonio dangos remontas žymiai paprastesnis, greitesnis ir pigesnis.
Visi betoniniai keliai kas x metrų yra supjaustyti įrengiant deformacines siūles, tik nežinau tiksliai kas kiek. Lygiai tas pats ir su keliu į Uteną, tik pastarajame tos deformacinės siūlės yra gerokai dažniau, nei šiuolaikiniuose betono dangos keliuose.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
nes Utenos kelias yra iš betono blokų, o nauji betoniniai liejami vientisi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Naujausi ruožai betonkelio iš Baltstogės į Varšuvą nėra labai lygūs. Ten ir greitis kažkodėl prieš mėnesį buvo apribotas iki 80.
Komentuoti:
-
Yra problemų. Pagrinde triukšmas dėl kietesnio paviršiaus. Dėl to, tie kas nedaro kompromisų kokybės ir aplinkosaugos prasme (Nyderlandai), betonkių nestato.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.
Komentuoti:
-
nes Utenos kelias yra iš betono blokų, o nauji betoniniai liejami vientisi.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai gal nereiktų maišyt iščiustyta ir europietiškaParašė PoDV Rodyti pranešimą
Sostinė turbūt taip.
Turiu omeny, Baltarusija atrodo geriau nei Moldova, Ukraina, o svarbiausia, Rusija. Skaičiau nuomonių, kad būtent su dangomis Baltarusijai šiuo metu geriau nei Lietuvoje, apimant ne tik magistralinius, bet ir krašto kelius.
Pietų europos netvarka ir chaosas yra n kartų labiau europietiška nei Azijos autoritarinių dievukų griežtai prižiūrima tvarka.
Lyginant su dantų šepetukais nušveista Almata ir Vokietijos greitkeliuose mėgstami vijokliai atrodo ne taip tvarkingai. Bet kažkaip neapsiverstų liežuvis pasakyti, kad Kazachstanas yra labiau europietiškas nei Vokietija
Asmeniškai daug labiau norėčiau truputi pašepusių, bet saugiai suprojektuotų europietiškų greitkelių nei blizgančių, bet debiliškai suprojektuotų azijietiškų kelių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.Parašė Sula Rodyti pranešimąPalyginimui Minskas pasistatė antrąją žiedinę magistralę. Teisybės dėlei, kreivoką, kaip ir MKAD-1, bet betoninę.
Komentuoti:
Komentuoti: