Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Sostinė turbūt taip.
Turiu omeny, Baltarusija atrodo geriau nei Moldova, Ukraina, o svarbiausia, Rusija. Skaičiau nuomonių, kad būtent su dangomis Baltarusijai šiuo metu geriau nei Lietuvoje, apimant ne tik magistralinius, bet ir krašto kelius.Pietų europos netvarka ir chaosas yra n kartų labiau europietiška nei Azijos autoritarinių dievukų griežtai prižiūrima tvarka.
Lyginant su dantų šepetukais nušveista Almata ir Vokietijos greitkeliuose mėgstami vijokliai atrodo ne taip tvarkingai. Bet kažkaip neapsiverstų liežuvis pasakyti, kad Kazachstanas yra labiau europietiškas nei Vokietija
Asmeniškai daug labiau norėčiau truputi pašepusių, bet saugiai suprojektuotų europietiškų greitkelių nei blizgančių, bet debiliškai suprojektuotų azijietiškų kelių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPalyginimui Minskas pasistatė antrąją žiedinę magistralę. Teisybės dėlei, kreivoką, kaip ir MKAD-1, bet betoninę.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pagal tokius kriterijus turbūt ir Šiaurės korėja labiau europietiška nei Prancūzija ar Italija.
Turiu omeny, Baltarusija atrodo geriau nei Moldova, Ukraina, o svarbiausia, Rusija. Skaičiau nuomonių, kad būtent su dangomis Baltarusijai šiuo metu geriau nei Lietuvoje, apimant ne tik magistralinius, bet ir krašto kelius.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dangų ir šiaip tvarkos pojūčio atžvilgiu taip. Eismo saugumo požiūriu (tiesa, ten ir šiaip eismo mažiau nei ES) jau už Europos žemyno ribų. Netgi estetikos požiūriu, lietuviai, bent jau skandinaviško standarto apšvietimo stulpais ir salelėmis padeda sukurti europietiškesnį įspūdį apie kelius, nors dangos ir kelkraščių būklė gali varijuoti.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ta pati Baltarusija kur naujose magistralėse daro perėjas ir vieno lygio apsisukimus? Matyt tas apsisukimas nuo Kauno link Marijampolės buvo reikšmingas poslinkis link gerųjų praktikųO A1 pėsčiųjų pralaidų naikinimas yra didelis žingsnis atgal
Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.20, 11:40.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąBaltarusija iš vis infrastruktūros dievai posovietinėj erdvėj.O A1 pėsčiųjų pralaidų naikinimas yra didelis žingsnis atgal
Komentuoti:
-
Baltarusija iš vis infrastruktūros dievai posovietinėj erdvėj. Gan tvarkingi keliai kaip ne ES šaliai. Batka berods visoje artimoje mums posovietinėje erdvėje garsėja tvarka, kurios aplinkinėms teritorijoms (tiksliau, jų žmonėms) trūksta, berods net Lietuvos ir Latgalės provincijai
Rusija kaip ir susitvarko savo magistralinius kelius, bet spėju berods su vietiniais keliais dar ne kokia padėtis. Visos infrastruktūros estetika, ne tik kelio ženklų kaip mus, neatrodo gerai net naujai sutvarkytose atkarpose, išskyrus išskirtinius atvejus. Pas mus neestetiškiausios dalys yra susiprovėžavusi danga ir kelio ženklai
Ukrainoje situacija buvo prasta, bet jau pradeda tvarkytis, pradedant nuo magistralinių kelių. Kažkas panašaus kaip pastaruoju metu su Latvijos keliais.
Kazachstane - per stepes prasti keliai iš 80-ųjų, tai daro keliones automobiliu iš Centrinės Azijos gilumos į Rusiją/Europą komplikuotomis, o per tankiau apgyvendintas vietas, vietomis keliai jau geri/neblogi. (source: šiek tiek YouTube footage)
Lietuva - 200x-2009 m. laikotarpyje nemažai sutvarkytų magistralinių kelių. Per 2010-2015 m. laikotarpį pokyčiai pradedami labiau justi gyvenvietėse ir vietiniuose keliuose, pvz. beveik nėra duobių pagrindinėse ir nemaža dalimi šalutinėse Kauno gatvėse, žvyrkelių asfaltavimo programa, bet kokie Lietuvos KK132 ir KK135, lyginant su Lenkijos DK16 ir DK8, atrodo prasčiau. Situacija šiuo metu, sakyčiau, yra mix'as tarp 60-80-ųjų infrastruktūros ir 20xx-ųjų ES standartų infrastruktūros.Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.20, 11:24.
Komentuoti:
-
Palyginimui Minskas pasistatė antrąją žiedinę magistralę. Teisybės dėlei, kreivoką, kaip ir MKAD-1, bet betoninę.
Kol važinėjau pastatė autostradą Minskas-Gomelis, beveik 280 km. Taip kad nuo Vilniaus iki Kijevo galima gana komfortiškai nuvažiuoti (jei nebūtų kamščių ant pasienio). Berods iki Gardino irgi statomas 2x2 kelias.
Lietuva jau 25 metus "gimdo" via Balticą. Gimdymas komplikuotas.Paskutinis taisė Sula; 2019.08.20, 09:39.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tikrai neliko, gal pamiršote, kaip pvz. A1 kelias atrodė dar prieš 10 metų ir dabar.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Aš neneigiu, kad kitur padėtis pagerėjo, kai Lietuvoje tuo tarpu liko 80-ųjų lygyje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Na, tiesa sakant, teko šiek tiek pavažinėti Baltarusijoje, Ukrainoje, Rusijos centrinėje dalyje. Bent jau dėl dalies magistralinių kelių ten padėtis lyginant su sovietmečiu gerokai pasitaisė. Baltarusijoje net ir vietiniai keliai irgi žymiai pagerėjo lyginant su 80-aisiais. Išskyrus gal Ukrainą dėl suprantamų priežasčių, nors paskutinius metus ten irgi pradėta intensyviai darbuotis.
Kodėl nelyginam su Lenkija, kur 80-aisiais padėtis buvo prastoka, jie patys pripažįsta?
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai skirtumas tik toks ir yra, kad pradėta lyginti nebe su rytais. O ten ir dabar yra košmaras, lyginant su Lietuva.
Kodėl nelyginam su Lenkija, kur 80-aisiais padėtis buvo prastoka, jie patys pripažįsta?
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiais laikais Lietuvos kelių kokybė jau yra praeitis. Šis mitas ateina gal nuo sovietmečio, kai buvo lyginama su likusia Sovietų Sąjunga, ir, nebent, tuometine Lenkija. Ir, deja, perspektyvos nedžiugina.
Komentuoti:
-
Šiais laikais Lietuvos kelių kokybė jau yra praeitis. Šis mitas ateina gal nuo sovietmečio, kai buvo lyginama su likusia Sovietų Sąjunga, ir, nebent, tuometine Lenkija. Ir, deja, perspektyvos nedžiugina.
Komentuoti:
-
Pastebiu, kad šiuo metu yra labiau investuojama į vietinės reikšmės kelius ir gatves bei valstybinius žvyrkelius. Prieš krizę, kyla toks įspūdis, kad buvo blizginama paradinė pusė (magistraliniai keliai) ir kai kurie miesteliai. Didmiesčiai labai buvo apleisti, didesnės miestų dalys buvo užstrigusios 80-uosiuose tiesiogine to žodžio prasme, ypač Kaunas.
Privalumas: gerėja gyvenamoji aplinka išėjus iš namų. Situacija apie legendines Kauno duobes bent jau šiuo metu atrodo primiršta.
Trūkumai: gėda prieš kaimynus, kai magistraliniai keliai truputį per daug krato.
Aš šiuo metu esu labiausiai nusivylęs ženklinimo standartais, labiausiai dėl neestetiško ar (ir) nelogiško krypčių ženklinimo, ypač autostradose ir sankryžose su vietiniais keliais.Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.19, 22:45.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąUAB „Šiaulių plentas“
Komentuoti:
-
"Žinių radijas"
Ar Lietuvos kelių kokybė – tik mitas?
https://www.ziniuradijas.lt/laidos/d...-mitas?video=1
Lietuva – tranzito šalis, bet savo keliais nebėra kuo didžiuotis. Nueinantis susisiekimo ministras Rokas Masiulis po šalies kelių audito paskelbė: 59 proc. mobilioje laboratorijoje ištirtų kelių yra blogi. Šią savaitę jis įvardijo ir kaltininkus – tai nesąžiningos kelių tiesimo bendrovės, kurios klastoja kelio dangos parametrus. Anksčiau didžiavomės, kad Lietuvos keliai yra geresni negu kaimyninėse Latvijoje ir Lenkijoje. Ar šitoks vertinimas tėra mitas?
Diskutuoja Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Vitalijus Andrejevas, Kelių tyrimo instituto direktorius, VGTU profesorius Audrius Vaitkus, asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Rimvydas Gradauskas, asociacijos „Linava“ prezidentas, buvęs Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas Romas Austinskas ir Mykolo Romerio universiteto baudžiamosios teisės profesorius Raimundas Jurka
Komentuoti:
Komentuoti: