Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Viskas paprasta, Via Lietuva dirba sau patogiausiu pinigų įsisavinimo režimu. Kuria perteklinę infrastruktũrą greitkeliuose, visokius ne pirmo būtinumo grandiozinius įvażiavimus-nuvažiavimus ir pan. Vienas tokių, jei tiksliai pamenu yra tarp Vievio ir Elektrėnų.
    Tarp Elektrėnų ir Žiežmarių yra prie kartodromo.
    https://maps.app.goo.gl/FSUBu8ZR9BGSobBP8

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Viskas paprasta, Via Lietuva dirba sau patogiausiu pinigų įsisavinimo režimu. Kuria perteklinę infrastruktũrą greitkeliuose, visokius ne pirmo būtinumo grandiozinius įvażiavimus-nuvažiavimus ir pan. Vienas tokių, jei tiksliai pamenu yra tarp Vievio ir Elektrėnų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Būtent. Tikrai labai labai daug važinėju Vakarų Europos keliais ir niekur nemačiau tokios pagrindinės autostrados, kokia yra Klaipėda-Kaunas (konkrečiai šia kryptimi, į priešingą pusę truputį geriau). Tiesą sakant, nedaug mačiau net ir tokios būklės šalutinių kelių. Pirmąkart po ilgos pertraukos važiuojant keliskart gerokai išsigandau, kad prarasiu automobilio kontrolę - provėžose pilna vandens, lopai krato kaip baisiojoje betonkėje. Ten reikia tikrai rimto remonto, geriausia - dalimis per kelerius metus visame ar beveik visame autostrados ilgyje. Taip, patogu nebus, kamščiai bus katastrofiški, bet nieko nedarant būklė ir toliau blogės. Keista, kad dėl to nesigirdi didesnio bruzdesio viešojoje erdvėje - galbūt žmonės tiesiog pripratę, galbūt ir netiek jaučia džipuose, bet su žemesniu ir mažesniu automobiliu tikrai labai blogai važiuoti.
    Gal tik Italijoje yra panašios būkles kelių, bet tikrai ne pagrindinėse autostradose, o 2x2 paprastuose keliuose. Kas liečia visokius krašto kelius, irgi galima sakyti ta pati sutuacija. Prieš kelis metus A1 Vilnius - Kaunas ruože labai daug darbų vyko, kad padidinti greitį iki 130 su visais išvažinėjimais ir lėtėjimo juostomis, bet panašu kas svarbiausia pačią dangą pamiršo atnaujinti, plius dar daug kur nuo to remonto liko provėžos išskutus laikinas geltonas linijas kaip pvz. čia:
    https://www.google.com/maps/@54.6890...oASAFQAw%3D%3D
    Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 08:14.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Būtent. Tikrai labai labai daug važinėju Vakarų Europos keliais ir niekur nemačiau tokios pagrindinės autostrados, kokia yra Klaipėda-Kaunas (konkrečiai šia kryptimi, į priešingą pusę truputį geriau). Tiesą sakant, nedaug mačiau net ir tokios būklės šalutinių kelių. Pirmąkart po ilgos pertraukos važiuojant keliskart gerokai išsigandau, kad prarasiu automobilio kontrolę - provėžose pilna vandens, lopai krato kaip baisiojoje betonkėje. Ten reikia tikrai rimto remonto, geriausia - dalimis per kelerius metus visame ar beveik visame autostrados ilgyje. Taip, patogu nebus, kamščiai bus katastrofiški, bet nieko nedarant būklė ir toliau blogės. Keista, kad dėl to nesigirdi didesnio bruzdesio viešojoje erdvėje - galbūt žmonės tiesiog pripratę, galbūt ir netiek jaučia džipuose, bet su žemesniu ir mažesniu automobiliu tikrai labai blogai važiuoti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    A1 ir A2 kelių dangos (neskaitant pastaraisiais metais atnaujintų atkarpų) katastrofiškos būklės, važiuoti su kokiu mažesniu automobiliu netgi pavojinga sakyčiau. Važinėjant po Europą niekur neteko matyti tokios blogos būklės dangų bent pagrindinėse autostradose.
    Vakar važiavau, tai vietomis atrodė, kad Molėtų betonke važiuoju. Siūlės kaip reikiant. Netoli Kryžkalnio pirmoj juostoj pataikiau į dvi neblogas duobes, kas, važiuojant 110 km/h yra labai nekoks jausmas. Tokias duobes jau reiktų kažkaip atitverti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    A1 ir A2 kelių dangos (neskaitant pastaraisiais metais atnaujintų atkarpų) katastrofiškos būklės, važiuoti su kokiu mažesniu automobiliu netgi pavojinga sakyčiau. Važinėjant po Europą niekur neteko matyti tokios blogos būklės dangų bent pagrindinėse autostradose.
    Prieinam jaučiu tą liepto galą kaip buvo su Kauno gatvėmis kažkada prieš 10-15 metų. Tai net paduoda šiokio tokio optimizmo (ar ne?...).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    A1 ir A2 kelių dangos (neskaitant pastaraisiais metais atnaujintų atkarpų) katastrofiškos būklės, važiuoti su kokiu mažesniu automobiliu netgi pavojinga sakyčiau. Važinėjant po Europą niekur neteko matyti tokios blogos būklės dangų bent pagrindinėse autostradose.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nėra ką diskutuot jei imt visą tinklą. Įdomiau būtų palyginti A1 neseniai perasfaltuotų atkarpų ties kokia Šilale ir Rietavu su Lenkijos tais pačiais S7 ar S8 atkarpomis negu imt ten kokias nors senas atkarpas A1 ties Raseiniais ar kokiom nesutvarkytom A2 atkarpom (įskaitant sufail'intom susibangavusiom atkarpom). Lenkijoje net fiziškai nėra tiek daug tokių senų greitkelių kaip pas mus (kiek dažnai jie perasfaltuoja savo greitkelius kita kalba).
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.01, 12:17.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Vat man įdomu, kad Via Lietuva nestato greičio ribojimo ženklų A1, atkarpose, kur danga tikrai bloga, ir važiuoti 130 km/h ten tikrai pavojinga. Turim omeny Via Lietuva pomėgį reikia-nereikia riboti greitį, tai atrodo keista.

    Kita vertus Via Lietuva tvirtino, kad tiltai saugūs, reguliariai tikrinami, kol Kėdainiuose vienas į upę nenuvažiavo...

    Kažkur buvo straipsnis, kad Via Lietuva yra blogiausia reitinguojama įmonė Lietuvoj. Gal nenori gauti dar daugiau neigiamų atsiliepimų?
    Na kiek pamenu tai tik A2 nuo seno atkarpos ribojimas buvo, bet pagal streetview irgi su keistu nuoseklumu: 2018 -110km/h, 2022 - provėžos ir 90km/h, 2023 - provėžos ir 110km/h.
    Žodžiu kelio danga savaime gerėjo, bet nepakankamai

    O A1 juk visa sostinė ... taigi negi lėtinsi rimtus dėdės link jūros pučiančius 8D

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Viskas ir visur atitinka reikalavimus... nu sunku gi tam paprieštaraut

    At­sa­kin­gas as­muo pa­ti­ki­no, kad ke­lio ruo­žas A11 Šiauliai–Palanga ties 83,9 km ati­tin­ka vi­sus rei­ka­la­vi­mus ir yra sau­gus.

    Tei­gi­nys „ke­lias ati­tin­ka vi­sus rei­ka­la­vi­mus ir yra sau­gus“ pri­ver­tė su­klus­ti. Tik­rai, ne­sa­me eks­per­tai, ne­sii­ma­me ver­tin­ti, dėl ko vir­to sun­kias­vo­rė trans­por­to prie­mo­nė, bet kad mi­nė­to­je ke­lio at­kar­po­je ke­lio dan­ga yra gi­liai įlin­ku­si, su­trik­dan­ti va­žiuo­jan­čio au­to­mo­bi­lio ju­dė­ji­mą, nea­be­jo­ja­me. Vy­ko­me įsi­ti­kin­ti. Iš­ban­dė­me. Prieš mi­nė­tą ne­sau­gią duo­bę yra net pa­sta­ty­tas įspė­ja­masis ke­lio ženk­las. Tie­sa, mi­ni­ma ava­ri­ja įvy­ko už maž­daug šim­to met­rų ir ke­lio dan­gos įlin­kis įta­kos ga­li­mai ne­ga­lė­jo tu­rė­ti, bet jis ga­li bū­ti lem­tin­gas ki­tam eis­mo da­ly­viui.

    Pa­vy­ko įti­kin­ti: VIA Lie­tu­va pa­vo­jin­gą ke­lio ruo­žą tvar­kys - Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis
    Vat man įdomu, kad Via Lietuva nestato greičio ribojimo ženklų A1, atkarpose, kur danga tikrai bloga, ir važiuoti 130 km/h ten tikrai pavojinga. Turim omeny Via Lietuva pomėgį reikia-nereikia riboti greitį, tai atrodo keista.

    Kita vertus Via Lietuva tvirtino, kad tiltai saugūs, reguliariai tikrinami, kol Kėdainiuose vienas į upę nenuvažiavo...

    Kažkur buvo straipsnis, kad Via Lietuva yra blogiausia reitinguojama įmonė Lietuvoj. Gal nenori gauti dar daugiau neigiamų atsiliepimų?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Viskas ir visur atitinka reikalavimus... nu sunku gi tam paprieštaraut

    At­sa­kin­gas as­muo pa­ti­ki­no, kad ke­lio ruo­žas A11 Šiauliai–Palanga ties 83,9 km ati­tin­ka vi­sus rei­ka­la­vi­mus ir yra sau­gus.

    Tei­gi­nys „ke­lias ati­tin­ka vi­sus rei­ka­la­vi­mus ir yra sau­gus“ pri­ver­tė su­klus­ti. Tik­rai, ne­sa­me eks­per­tai, ne­sii­ma­me ver­tin­ti, dėl ko vir­to sun­kias­vo­rė trans­por­to prie­mo­nė, bet kad mi­nė­to­je ke­lio at­kar­po­je ke­lio dan­ga yra gi­liai įlin­ku­si, su­trik­dan­ti va­žiuo­jan­čio au­to­mo­bi­lio ju­dė­ji­mą, nea­be­jo­ja­me. Vy­ko­me įsi­ti­kin­ti. Iš­ban­dė­me. Prieš mi­nė­tą ne­sau­gią duo­bę yra net pa­sta­ty­tas įspė­ja­masis ke­lio ženk­las. Tie­sa, mi­ni­ma ava­ri­ja įvy­ko už maž­daug šim­to met­rų ir ke­lio dan­gos įlin­kis įta­kos ga­li­mai ne­ga­lė­jo tu­rė­ti, bet jis ga­li bū­ti lem­tin­gas ki­tam eis­mo da­ly­viui.

    Pa­vy­ko įti­kin­ti: VIA Lie­tu­va pa­vo­jin­gą ke­lio ruo­žą tvar­kys - Telšių žinios - Telšių apskrities laikraštis

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    „Via Lietuva“ patikrino kelių būklę: kiek defektų rado ruožuose, kuriems dar galiojo garantija?

    Per metus atlikus 2812 apžiūras (palyginimui, 2023 m. bendrovė garantinius kokybės patikrinimus atliko 1908-iuose objektuose), darbų kokybės neatitikimai ir defektai buvo nustatyti 247-iuose objektuose.

    Pagal „Via Lietuva“ numatytą tvarką, rangovai šiuos defektus, užtikrinant kelio ilgaamžiškumą ir tinkamą darbų kokybę, pašalino savo lėšomis, valstybės pinigai tam nebuvo naudoti.

    Sutvarkytiems kelio ruožams taikomas ne trumpesnis nei 5 metų garantinis laikotarpis. Jie, garantinio laikotarpio metu (kiekvienais metais), tikrinami bendrovės specialistų, o radus defektų, rangovai privalo juos ištaisyti savo lėšomis. Priklausomai nuo defekto šalinimo technologijos ir atsižvelgiant į metų laiką, kada defektai nustatyti, jų šalinimas gali užtrukti nuo vieno mėnesio iki pusės metų.

    Paskutiniais garantijos metais kelio dangos pažaidas išmatuoja mobili laboratorija. Ji leidžia greičiau, tiksliau ir objektyviau įvertinti kelių būklę, atliktų darbų kokybę. Mobiliąja kelių laboratorija atliekami tyrimai iki minimumo sumažina žmogaus įtaką vertinant kelio dangos būklę. Po atliktų „Via Lietuva“ mobilios laboratorijos tyrimų, objektai, taikant dvigubą kontrolę, pakartotinai tikrinami akredituotos ir nepriklausomos tyrimų laboratorijos.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Dėjau šitoj temoj daugybę pavyzdžių iš 1906 kelio, kuriuo kasdien važiuoju. Tame tarpe ir apie tai, kad vanduo nuo kelio nenubėga dėl kelkraščiuose augančių velėnų. Ir ką - šią savaitę pradėjo nukasinėti kelkraščius. Panašu, kažkas iš LKAD ar kelių priežiūros vistik skaito mūsų forumą

    Aišku apie darbo kokybę reikia patylėti: toje atkarpoje kur nukasinėja, visa pirma juosta padengta juodžemiu - lijant lietuj nuo priekinio stiklo valytuvai valo juodžemio košę, panašiai kaip ispanai Valencijos gatvėse. Apie mechanizuotas šluotas rangovai panašu nėra girdėję...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pranešimas spaudai
    Kelininkai „pataupo asfaltui“? Kokie testai ir baudos užtikrina kelio kokybę

    Kelių tiesimo ekspertų teigimu, paplitę mitai apie „pataupytą asfaltą“ ar „darbus ne pagal standartą“ juos verčia nebent nusišypsoti – esą dėl akylos kontrolės, reglamentų, didžiulių baudų, reputacinės žalos ir aštrios konkurencijos tokie dalykai sunkiai įsivaizduojami. „Pavyzdžiui, asfalto sluoksnio sutankinimas turi būti bent 98 proc. Iki 95,6 proc. dar galima priimti projektą, bet rangovas gauna piniginę išskaitą. Jei dar žemiau ribos – darbai nepriimami, tektų perdaryti. Patikėkite, tai tikrai kainuotų tokius pinigus, dėl kurių nuokrypiai atidžiai stebimi viso proceso metu“, – sako specialistas.
    Pašnekovas priduria, kad kai kurie bandymai galėtų būtų atliekami neardant kelio dangos atsitiktiniu būdu, o ardančiuosius metodus naudojant tik ten, kur kyla įtarimų.
    „Lietuvoje dar ne taip plačiai, bet Skandinavijoje paplitusios programinės sistemos, padedančios nustatyti galimai netinkamas asfalto klojimo vietas. Tai leidžia greičiau, efektyviau ir pigiau patikrinti pakloto asfalto sluoksnį, jo neardant. Užsakovas netgi gali matyti, kur tiksliai ir kiek kartų pravažiavo vadinamasis volas, kokia jo temperatūra tankinimo metu buvo. Galima tiksliau nustatyti, kur galėjo būti sutankinta nekokybiškai“, – užsienio patirtimi dalijasi I. Karalevičius.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    2024-02-29. Tik priminsiu, kad tarp 02-21 ir 02-29 šalnų nebuvo...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Vasaros darbų sluoksnis matosi po apačia ir jo stovis akivaizdus. Kiek procentų duodi, kad ir šiemet remontas bus tokio pat lygio? Juk akivaizdžiai matosi, kad asfalto pagrindas minkštas kaip karvės blynas ir net spaudžiasi iš po asfalto.

    Ar šis forumas skirtas diskusijoms, ar turi kažkokią slaptą misiją. Kažkodėl verkimai Vilniaus VT, Ryga-Vilnius bei kitose temose liejasi jau po keliasdešimt puslapių ir tai matyt "duoda daug naudos"
    Padariau koliažą tos pačios vietos. 2012m asfalto danga dar buvo sveika, bet stovėjo vanduo, nes kelkraščiai aukštesni nei asfaltas. O toliau su metais vis gražiau. Toje 10km atkarpoje tokių vietų yra bent kelios...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tavo įkeltos foto darbai yra vasaros?

    Jei matai kokius pažeidimus, rašyk atsakingoms tarnyboms, čia paverkimas mažai duos naudos.
    Vasaros darbų sluoksnis matosi po apačia ir jo stovis akivaizdus. Kiek procentų duodi, kad ir šiemet remontas bus tokio pat lygio? Juk akivaizdžiai matosi, kad asfalto pagrindas minkštas kaip karvės blynas ir net spaudžiasi iš po asfalto.

    Ar šis forumas skirtas diskusijoms, ar turi kažkokią slaptą misiją. Kažkodėl verkimai Vilniaus VT, Ryga-Vilnius bei kitose temose liejasi jau po keliasdešimt puslapių ir tai matyt "duoda daug naudos"

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tavo įkeltos foto darbai yra vasaros?

    Jei matai kokius pažeidimus, rašyk atsakingoms tarnyboms, čia paverkimas mažai duos naudos.
    Skaityk #290, tada komentuok. Kokius pažeidimus? Ar AB „Kelių priežiūra“, atlikdama laikinąjį remontą, nemato, dėl ko tos duobės atsiranda?

    Ir beje, taip, raudonai pažymėtas vasaros darbas. "Duobės atsiranda dėl į asfalto tarpus patenkančio vandens, kuris šaldamas plečiasi ir laužo asfaltą".

    Attached Files

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    O gal pasidomėkit, kodėl toje vietoje reikalingas laikinasis remontas. Tą laikiną remontą ten daro kasmet. Ir kasmet vasaros viduryje atvažiuoja, prafrezuoja, užlopo. Siūlių tarp asfalto nesandarina. Ateina sekanti žiema - trūkt už vadžių, vėl iš pradžių.

    Tipiškas kelininko pasiteisinimas: suremontuosim vėliau. Pataisysim pasekmes, priežastis pašalinti per daug sudėtinga...
    tavo įkeltos foto darbai yra vasaros?

    Jei matai kokius pažeidimus, rašyk atsakingoms tarnyboms, čia paverkimas mažai duos naudos.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    o gal pasidomėkite kas yra laikinas remontas? Nes žiemą yra "gesinamas gaisras" o nuo pavasario (kai bus tinkamos oro sąlygos) prasidės remonto darbai.
    O gal pasidomėkit, kodėl toje vietoje reikalingas laikinasis remontas. Tą laikiną remontą ten daro kasmet. Ir kasmet vasaros viduryje atvažiuoja, prafrezuoja, užlopo. Siūlių tarp asfalto nesandarina. Ateina sekanti žiema - trūkt už vadžių, vėl iš pradžių.

    Tipiškas kelininko pasiteisinimas: suremontuosim vėliau. Pataisysim pasekmes, priežastis pašalinti per daug sudėtinga...

    Komentuoti:

Working...
X