Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MindesAcc
    replied
    Tai kad Lietuvoje net nesugeba kokybiskai nutiesti elementariu keliu - https://m.delfi.lt/verslas/nekilnoja...hp?id=78434513
    Tokio masto projektas tikrai reikalaus darbo jiegos / partneriu is uzsienio.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Lietuvos kelių auditas patvirtino blogiausias prognozes: prarasta 16 mln. eurų, 90 proc. kelių su defektais

    Per pastaruosius penkerius metus Lietuva kelių priežiūros įmonėms skyrė apie 0,4 milijardo eurų. Siekiant išsiaiškinti, kodėl nemaža dalis naujai nutiestų ar rekonstruotų kelių tarnauja trumpiau nei numatyta projektuose, Susisiekimo ministerijos iniciatyva dar 2017 m. buvo pradėtas Lietuvos valstybinės reikšmės kelių kokybės auditas. Ministro R.Masiulio įsakymu pernai pradėta tirti darbų, atliktų 33 keliuose 2008 - 2017 m., kokybė...

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Dar įdomiau:

    LAKD 2018.06.27
    Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti

    Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.

    Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.
    Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia

    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/sar...mi-igyvendinti
    32-53 km ir Ramygalos aplinkkelio projektai esą pripažįstami kaip "netinkamais".
    Apie Kėdainių-Sitkūnų atkarpą nekalbama, nepadarytas ten lyg dar projektas, bet turėtų būti daromas.
    Gaila aišku, kad Panevėžio aplinkkelio nesąmonė jau nebeatšaukiama.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.06.28, 17:14. Priežastis: Pridėta nuoroda

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Taip, bet šios jūsų pastabos netinka tiems projektams, kurie neatitinka galiojančių reglamentų, o iš viešai paskelbtos informacijos žinome, kad ir tokių esama.
    Pritariu. Mano pastaba buvo, kad ne visi turbūt 20 milijonų veltui nuėjo, todėl skaičiuoti, kiek žmonių pamaitinti ar tiltų pastatyt už juos - čia jau politikavimas

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Aišku, kažkiek ir populizmo. Turint galvoje, kad projektas rengiamas ne per dieną, reikia stengtis planuoti iš anksto ir projektus rengti su mintim į ateitį, kad atėjus sprendimui įmanoma būtų kuo greičiau startuoti. Privačioj organizacijoj tai jau yra tiesiog veiklos efektyvinimas su galimomis projektų atšaukimo rizikomis. Valstybinėje tai visi tokie reikalai yra ir būdas papolitikuoti.

    P.S. neginčiju to, kad jei net nebuvo užuominų, jog projektas pasitvirtins, nereikėjo daryti. Ir taip, su galimybių studijom galima perlenkti lazdą, netgi kryptingai. Bet pamodeliavus situaciją tuo atveju, kai daroma sąžiningai ir norima priimt teisingą sprendimą iš kelių alternatyvų - analizė paprastai sudaro ne simbolinę dalį viso laiko ir kaštų
    Taip, bet šios jūsų pastabos netinka tiems projektams, kurie neatitinka galiojančių reglamentų, o iš viešai paskelbtos informacijos žinome, kad ir tokių esama.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Masiulį nustebinę grobstymai ir piktnaudžiavimas: jie net nebandė to slėpti

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78359363

    Mažiausiai 20 mln. EUR iššvaistyta "tuštiems" projektams. Už tas lėšas galima buvo pastatyti padorų tiltą, o gal ir ne vieną.
    Aišku, kažkiek ir populizmo. Turint galvoje, kad projektas rengiamas ne per dieną, reikia stengtis planuoti iš anksto ir projektus rengti su mintim į ateitį, kad atėjus sprendimui įmanoma būtų kuo greičiau startuoti. Privačioj organizacijoj tai jau yra tiesiog veiklos efektyvinimas su galimomis projektų atšaukimo rizikomis. Valstybinėje tai visi tokie reikalai yra ir būdas papolitikuoti.

    P.S. neginčiju to, kad jei net nebuvo užuominų, jog projektas pasitvirtins, nereikėjo daryti. Ir taip, su galimybių studijom galima perlenkti lazdą, netgi kryptingai. Bet pamodeliavus situaciją tuo atveju, kai daroma sąžiningai ir norima priimt teisingą sprendimą iš kelių alternatyvų - analizė paprastai sudaro ne simbolinę dalį viso laiko ir kaštų

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Masiulį nustebinę grobstymai ir piktnaudžiavimas: jie net nebandė to slėpti

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78359363

    Mažiausiai 20 mln. EUR iššvaistyta "tuštiems" projektams. Už tas lėšas galima buvo pastatyti padorų tiltą, o gal ir ne vieną.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pusė pranešimų buvo ne į temą.
    Ištrinta
    Puikus sprendimas, sekantis etapas turėtų būti dalyvių trinimas, sistemingai provokuojančiai fleiminančius, nes beto visi kiti patys pasitrauks. Taip jau buvę ne viename forume....

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Čia visai tinka prie tos pačios temos. Vyksta konkursas, kur reikia suprojektuoti ir įvykdyti kelių remontą už galutines kainas. Tai ta pati direkcija pareiškia, kad laimėtojas projektavimo metu pats nustatys pagrindų keitimo poreikį. Kokursas bus laimėtas galutinei sumai. Darbai galės būti vykdomi arba nevykdomi "pagal poreikį". O po to vėl rėks, kad pavogė?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
    Man nesvarbu nuo kurio galo praeda valyti ir srutu as cia nematau. Butu blogai jei sakytu, 9 is 10 tikrintu keliu blogi, bet nieko blogo cia nera.
    Kokie bus neatikimai ne pagal normatyvus, tai pagal juos ir tegul išieško. O tai gaunasi, kad patys patvirtino normatyvus, o po to patys kaltina, kad jais vadovavosi ir vadovaudamiesi "galimai pavogė" milijonus.

    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
    O jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.
    Tai jie ir yra to "valymo" kūrinys
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 15:01.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gal tegu geriau pasikapsto kokia proga valstybinė įmonė "Kelių priežiūra", kurios gamybiniai pajėgumai pilnai išlaikomi valstybės, lygiomis teisėmis dalyvauja viešuosiuose konkursuose su kitais rangovais, kurie turi investuoti į gamybinę bazę iš tų pačių užsakymų vykdymo. Ne nuo to galo valyti ir be srutų pylimo reikia.
    Man nesvarbu nuo kurio galo praeda valyti ir srutu as cia nematau. Butu blogai jei sakytu, 9 is 10 tikrintu keliu blogi, bet nieko blogo cia nera.

    O jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

    As isvis to straipsnio neskaiciau, tik nesuprantu ko cia nerviniesi jei atejes zmogus eina valyti prasmirdusios sistemos. Nebent pats esi tos sistemos dalis.
    Gal tegu geriau pasikapsto kokia proga valstybinė įmonė "Kelių priežiūra", kurios gamybiniai pajėgumai pilnai išlaikomi valstybės, lygiomis teisėmis dalyvauja viešuosiuose konkursuose su kitais rangovais, kurie turi investuoti į gamybinę bazę iš tų pačių užsakymų vykdymo. Ne nuo to galo valyti ir be srutų pylimo reikia.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai tik pasako, kad kaip avinai klausot purvasklaidos. Iš pradžių tikrino tik tuos, kur defektai atsirado, ai tai po to dar pridedam ir atseit atsitiktinį kelią (nu tą, gerą). Po to, kad 15 procentų nuplonino, bet tai jų pačių patvirtinti normatyvai leido, ai tai dar priduriam kad ir šiaip kitų defektų buvo. Dabar jau 55 milijonus pavogė, nu nepavogė, bet "galėjo" pavogti, nu bet avinau jau gi perskaitė, kad milijonai išvogti.
    As isvis to straipsnio neskaiciau, tik nesuprantu ko cia nerviniesi jei atejes zmogus eina valyti prasmirdusios sistemos. Nebent pats esi tos sistemos dalis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

    Geriausias ministras Lietuvoje. Jei patikrino 10 keliu ir 9 is ju blogi, tai daug ka pasako.
    Tai tik pasako, kad kaip avinai klausot purvasklaidos. Iš pradžių tikrino tik tuos, kur defektai atsirado, ai tai po to dar pridedam ir atseit atsitiktinį kelią (nu tą, gerą). Po to, kad 15 procentų nuplonino, bet tai jų pačių patvirtinti normatyvai leido, ai tai dar priduriam kad ir šiaip kitų defektų buvo. Dabar jau 5,5 milijonus pavogė, nu nepavogė, bet "galėjo" pavogti, nu bet avinau jau gi perskaitė, kad milijonai išvogti.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 14:27.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nu jau siutas ima. Kaip taip galima piarintis ir pilti srutas akivaizdžiai meluojant? Iš kur priskaičiuota 5,5 milijono? Priimta, kad visi Lietuvos keliai nuploninti? Ir dar tas ministeris giriasi, kad depolitizuos geležinkelius, kai pats grynai politinėmis pamazgomis drabstosi.
    Geriausias ministras Lietuvoje. Jei patikrino 10 keliu ir 9 is ju blogi, tai daug ka pasako.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Mexas Rodyti pranešimą
    Nu jau siutas ima. Kaip taip galima piarintis ir pilti srutas akivaizdžiai meluojant? Iš kur priskaičiuota 5,5 milijono? Priimta, kad visi Lietuvos keliai nuploninti? Ir dar tas ministeris giriasi, kad depolitizuos geležinkelius, kai pats grynai politinėmis pamazgomis drabstosi.

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Po asfaltu – dingę milijonai

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77125887

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied

    patikrinus 10 skirtingų kelių, paaiškėjo, kad 9 iš jų yra su defektais

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77101865


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sujungtos trys temos:
    1. Lietuvos kelių būklė
    2. Diskusijos apie Lietuvos kelių būklę
    3. Kelių projektavimas ir eksploatacija (techniniai klausimai)

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Na štai paskelbė, kad be defektų tik kelias Bobriškės-Varėna-Eišiškės. Bet argi galėjo būti kitaip jeigu jo rekonstrukcija buvo pradėta jau po to kai visi žinojo apie būsimą auditą .

    Komentuoti:

Working...
X