Tai kad Lietuvoje net nesugeba kokybiskai nutiesti elementariu keliu - https://m.delfi.lt/verslas/nekilnoja...hp?id=78434513
Tokio masto projektas tikrai reikalaus darbo jiegos / partneriu is uzsienio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Lietuvos kelių auditas patvirtino blogiausias prognozes: prarasta 16 mln. eurų, 90 proc. kelių su defektais
Per pastaruosius penkerius metus Lietuva kelių priežiūros įmonėms skyrė apie 0,4 milijardo eurų. Siekiant išsiaiškinti, kodėl nemaža dalis naujai nutiestų ar rekonstruotų kelių tarnauja trumpiau nei numatyta projektuose, Susisiekimo ministerijos iniciatyva dar 2017 m. buvo pradėtas Lietuvos valstybinės reikšmės kelių kokybės auditas. Ministro R.Masiulio įsakymu pernai pradėta tirti darbų, atliktų 33 keliuose 2008 - 2017 m., kokybė...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dar įdomiau:
LAKD 2018.06.27
Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti
Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.
Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.
Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/sar...mi-igyvendinti
Apie Kėdainių-Sitkūnų atkarpą nekalbama, nepadarytas ten lyg dar projektas, bet turėtų būti daromas.
Gaila aišku, kad Panevėžio aplinkkelio nesąmonė jau nebeatšaukiama.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Taip, bet šios jūsų pastabos netinka tiems projektams, kurie neatitinka galiojančių reglamentų, o iš viešai paskelbtos informacijos žinome, kad ir tokių esama.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Aišku, kažkiek ir populizmo. Turint galvoje, kad projektas rengiamas ne per dieną, reikia stengtis planuoti iš anksto ir projektus rengti su mintim į ateitį, kad atėjus sprendimui įmanoma būtų kuo greičiau startuoti. Privačioj organizacijoj tai jau yra tiesiog veiklos efektyvinimas su galimomis projektų atšaukimo rizikomis. Valstybinėje tai visi tokie reikalai yra ir būdas papolitikuoti.
P.S. neginčiju to, kad jei net nebuvo užuominų, jog projektas pasitvirtins, nereikėjo daryti. Ir taip, su galimybių studijom galima perlenkti lazdą, netgi kryptingai. Bet pamodeliavus situaciją tuo atveju, kai daroma sąžiningai ir norima priimt teisingą sprendimą iš kelių alternatyvų - analizė paprastai sudaro ne simbolinę dalį viso laiko ir kaštų
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMasiulį nustebinę grobstymai ir piktnaudžiavimas: jie net nebandė to slėpti
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78359363
Mažiausiai 20 mln. EUR iššvaistyta "tuštiems" projektams. Už tas lėšas galima buvo pastatyti padorų tiltą, o gal ir ne vieną.
P.S. neginčiju to, kad jei net nebuvo užuominų, jog projektas pasitvirtins, nereikėjo daryti. Ir taip, su galimybių studijom galima perlenkti lazdą, netgi kryptingai. Bet pamodeliavus situaciją tuo atveju, kai daroma sąžiningai ir norima priimt teisingą sprendimą iš kelių alternatyvų - analizė paprastai sudaro ne simbolinę dalį viso laiko ir kaštų
Komentuoti:
-
Masiulį nustebinę grobstymai ir piktnaudžiavimas: jie net nebandė to slėpti
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78359363
Mažiausiai 20 mln. EUR iššvaistyta "tuštiems" projektams. Už tas lėšas galima buvo pastatyti padorų tiltą, o gal ir ne vieną.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPusė pranešimų buvo ne į temą.
Ištrinta
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia visai tinka prie tos pačios temos. Vyksta konkursas, kur reikia suprojektuoti ir įvykdyti kelių remontą už galutines kainas. Tai ta pati direkcija pareiškia, kad laimėtojas projektavimo metu pats nustatys pagrindų keitimo poreikį. Kokursas bus laimėtas galutinei sumai. Darbai galės būti vykdomi arba nevykdomi "pagal poreikį". O po to vėl rėks, kad pavogė?
Komentuoti:
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąMan nesvarbu nuo kurio galo praeda valyti ir srutu as cia nematau. Butu blogai jei sakytu, 9 is 10 tikrintu keliu blogi, bet nieko blogo cia nera.
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąO jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 15:01.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gal tegu geriau pasikapsto kokia proga valstybinė įmonė "Kelių priežiūra", kurios gamybiniai pajėgumai pilnai išlaikomi valstybės, lygiomis teisėmis dalyvauja viešuosiuose konkursuose su kitais rangovais, kurie turi investuoti į gamybinę bazę iš tų pačių užsakymų vykdymo. Ne nuo to galo valyti ir be srutų pylimo reikia.
O jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.
Komentuoti:
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
As isvis to straipsnio neskaiciau, tik nesuprantu ko cia nerviniesi jei atejes zmogus eina valyti prasmirdusios sistemos. Nebent pats esi tos sistemos dalis.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai tik pasako, kad kaip avinai klausot purvasklaidos. Iš pradžių tikrino tik tuos, kur defektai atsirado, ai tai po to dar pridedam ir atseit atsitiktinį kelią (nu tą, gerą). Po to, kad 15 procentų nuplonino, bet tai jų pačių patvirtinti normatyvai leido, ai tai dar priduriam kad ir šiaip kitų defektų buvo. Dabar jau 55 milijonus pavogė, nu nepavogė, bet "galėjo" pavogti, nu bet avinau jau gi perskaitė, kad milijonai išvogti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Geriausias ministras Lietuvoje. Jei patikrino 10 keliu ir 9 is ju blogi, tai daug ka pasako.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 14:27.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nu jau siutas ima. Kaip taip galima piarintis ir pilti srutas akivaizdžiai meluojant? Iš kur priskaičiuota 5,5 milijono? Priimta, kad visi Lietuvos keliai nuploninti? Ir dar tas ministeris giriasi, kad depolitizuos geležinkelius, kai pats grynai politinėmis pamazgomis drabstosi.
Komentuoti:
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
-
patikrinus 10 skirtingų kelių, paaiškėjo, kad 9 iš jų yra su defektais
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77101865
Komentuoti:
-
Sujungtos trys temos:
1. Lietuvos kelių būklė
2. Diskusijos apie Lietuvos kelių būklę
3. Kelių projektavimas ir eksploatacija (techniniai klausimai)
Komentuoti:
-
Na štai paskelbė, kad be defektų tik kelias Bobriškės-Varėna-Eišiškės. Bet argi galėjo būti kitaip jeigu jo rekonstrukcija buvo pradėta jau po to kai visi žinojo apie būsimą auditą.
Komentuoti:
Komentuoti: