Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad kažką netaip jie čia pripezėjo. 79-85km yra kažkur per vidurį tarp Marijampolės ir sienos, netoli Kalvarijos. Šešupė tai teka prie Marijampolės. Skirtingų lygių sankryža ir Tiltas turėtų būt ruože nuo 56,83 km iki 72,5 km.
    A5 kerta Šešupę du kartus. Tarp būsimų Marijampolė-šiaurė (Kauno g.) ir Marijampolė-vakarai (A7) sankryžų bei tarp Kalvarija-vakarai (200) ir Kalvarija-pietūs (201) sankryžų.

    Kaip suprantu kalba apie Kalvarijos ruožą ir A5/200 sankryžos rekonstrukciją.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Man atrodo, kad kažką netaip jie čia pripezėjo. 79-85km yra kažkur per vidurį tarp Marijampolės ir sienos, netoli Kalvarijos. Šešupė tai teka prie Marijampolės. Skirtingų lygių sankryža ir Tiltas turėtų būt ruože nuo 56,83 km iki 72,5 km.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Judesys toliau:

    Kelio link Lenkijos sienos ruožo rekonstrukcijai paskelbtas konkursas

    Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 6 km ruožo rekonstrukcijos darbų konkursą.

    Darbus magistralinio kelio ruože nuo 79 iki 85 km planuojama pradėti 2023 m. pirmąjį ketvirtį. Čia bus statoma nauja skirtingų lygių sankryža bei tiltas per Šešupę, rekonstruojama kelio danga, įrengiami jungiamieji keliai, triukšmo slopinimo sienutės.
    ...
    Netrukus turėtų būti pasirašyta sutartis ir pradėta rekonstrukcija 72,5–79 km atkarpoje.
    ....


    Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz7d48KJ3NO

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Eismo ribojimai bus vykdomi kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože nuo 3,89 iki 4,81 km Kauno kryptimi, susiaurinant kairės kelio pusės važiuojamąją dalį iki vienos eismo juostos.

    Anot direkcijos, šių priemonių nuo rugpjūčio 29 d. pirmadienio, 9 val. iki rugsėjo 16 dienos, 18 val. bus imtasi dėl vykdomų estakados virš Raudondvario plento deformacinių siūlių remonto darbų.

    https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...eismas-1092812
    Šioks toks LAKD apsileidimas, kad eismą Vakariniame Kauno aplinkkelyje ribos ne vasarą, o kai bus maksimaliai intensyvus eismas prasidėjus mokslo metams.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

    Tikriausiai vyksta klasika - vieni laimi, kiti skundžia. Tarp dokumentų matosi https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...6&AllowPrint=1 2022 07 25 įdėtas pranešimas, kad atmetus pretenziją toliau vykdoma pirkimo procedūra. Dar neaišku ar tas kas įdėjo pretenziją neis į teismą ir pan.

    Aš skepticizmą dėl galimo projekto stabdymo atmesčiau - papildomos lėšos iš karinio mobilumo paketo, tad, atrodo, finansavimo dalis neturėtų stabdyti.
    Tai tokių precedentų su pretenzijomis (ir dar teismais) buvo?
    Tai kažkiek mėnesių nusikelia darbų pradžia tiesiog?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Šiek tiek apgailėtina, kai šioje šalyje per 32 metus nutiesta tik 32 kilometrai magistralės A5 nuo Mauručių mazgo iki Dženčialaukos ( Puskelnių) mazgo.
    O 100 km Vilnius–Kaunas nesiskaito? Prieš kokius 20 metų buvo tik paprastas kelias su skiriamąją juosta, greičio apribojimu 100/80 ir nuovažom į laukus ir sodybas. O A9 Kairių aplinkkelis? Pagal greitkelio ilgį gyventojui vis dar lenkiam lenkus pusantro karto, 157 mm prieš 123 mm, ir iš sovietmečio paveldėjom tik 110 mm iš jų. Palyginimui kitų šalių: https://www.nationmaster.com/country...gth-per-capita

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Vien iš saugumo pusės ten yra tragedija, praeitą savaitę buvo susidūrę trys automobiliai, šiuo metų laiku važinėja kombainai ir traktoriai už kurių susidaro kilometrinės eilės ir pan. Tiesiog apgailėtina.
    Taip, ten tragedija tokiu metu. Aš asmeniškai važiuoju per Lazdijus ir vaikams patariu, kas gerokai saugiau. Užtenka man keletos priešpriešių "kamikdzių" ir važiavimo 3-imis juostomis.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tiesos dėlei, dalį Via Balticos 1x1 nutiesė apie 2000 m.
    Dabartinį projektą buvo planuota pradėti statyti 2021 m. Jau du metai praėjo. Dabar turėtų vykti rangos konkursai, bet nieko nesigirdi.
    Per visą tą laiką Lenkijos pusėje automagistralė nuo Suvalkų (o ir tolesnės atkarpos) jau artėja prie pabaigos.
    Bet Lenkijai tai tėra 3-iosios svarbos kelias, o mums - gyvybiškai reikalingas.
    Vien iš saugumo pusės ten yra tragedija, praeitą savaitę buvo susidūrę trys automobiliai, šiuo metų laiku važinėja kombainai ir traktoriai už kurių susidaro kilometrinės eilės ir pan. Tiesiog apgailėtina.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Jau antra pusė Q3 ir kažkaip tylu.

    Ar nepastrigo procesas? Ar viskas kol kas pagal planą?
    Tikriausiai vyksta klasika - vieni laimi, kiti skundžia. Tarp dokumentų matosi https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...6&AllowPrint=1 2022 07 25 įdėtas pranešimas, kad atmetus pretenziją toliau vykdoma pirkimo procedūra. Dar neaišku ar tas kas įdėjo pretenziją neis į teismą ir pan.

    Aš skepticizmą dėl galimo projekto stabdymo atmesčiau - papildomos lėšos iš karinio mobilumo paketo, tad, atrodo, finansavimo dalis neturėtų stabdyti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Šiek tiek apgailėtina, kai šioje šalyje per 32 metus nutiesta tik 32 kilometrai magistralės A5 nuo Mauručių mazgo iki Dženčialaukos ( Puskelnių) mazgo.

    Jau darosi nejuokinga, kokia išgverusi yra Susiekimo ministerija ir Lietuvos Radarų direkcija (buv. Kelių direkcija). Galima kaltinti prastus įstatymus, kurie neleidžia paimti žemės, blogą orą ar dar šimtą priežasčių. Tačiau reikia sugebėti šitaip sumauti visą procesą ir nutęsti statybas iki brangymečio.
    Tiesos dėlei, dalį Via Balticos 1x1 nutiesė apie 2000 m.
    Dabartinį projektą buvo planuota pradėti statyti 2021 m. Jau du metai praėjo. Dabar turėtų vykti rangos konkursai, bet nieko nesigirdi.
    Per visą tą laiką Lenkijos pusėje automagistralė nuo Suvalkų (o ir tolesnės atkarpos) jau artėja prie pabaigos.
    Bet Lenkijai tai tėra 3-iosios svarbos kelias, o mums - gyvybiškai reikalingas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Gali būti, kad (...) projektas gali būti atidėtas.
    Šiek tiek apgailėtina, kai šioje šalyje per 32 metus nutiesta tik 32 kilometrai magistralės A5 nuo Mauručių mazgo iki Dženčialaukos ( Puskelnių) mazgo.

    Jau darosi nejuokinga, kokia išgverusi yra Susiekimo ministerija ir Lietuvos Radarų direkcija (buv. Kelių direkcija). Galima kaltinti prastus įstatymus, kurie neleidžia paimti žemės, blogą orą ar dar šimtą priežasčių. Tačiau reikia sugebėti šitaip sumauti visą procesą ir nutęsti statybas iki brangymečio.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.08.23, 06:12. Priežastis: Dženčialauka

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Jau antra pusė Q3 ir kažkaip tylu.

    Ar nepastrigo procesas? Ar viskas kol kas pagal planą?
    Gali būti, kad itin sunkios ekonominės situacijos projektas gali būti atidėtas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Straipsnio antraštė skambi, bet labai nieko naujo - tiesiog update, kad reikalai vyksta

    Lietuvoje atsiras nauja automagistralė: reaguodama į ekonomistų kritiką LAKD pabrėžia – greitį kiekvienas renkasi pat

    ...
    Šių metų gegužę LAKD paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 iki 79 km rekonstravimo darbams. Planuojama, kad, sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, sutartis su rangovu būtų sudaryta šių metų trečiąjį ketvirtį.

    Kaip LRT.lt sakė LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas, šiemet pabaigus projektavimą, šiame kelyje taip pat numatyta paskelbti dar du rangos darbų viešuosius pirkimus dėl ruožų nuo 79 iki 85 km ir nuo 56,83 iki 72,50 km.

    Saulius Jansonas / V. Balkūno / BNS nuotr.

    „Darbų šiuose ruožuose pradžia priklausys nuo viešųjų pirkimų konkursų trukmės. Planuojama, kad ketvirto šio kelio ruožo nuo 85 iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas 2022 m. pabaigoje–2023 m. pradžioje“, – portalui aiškino LAKD atstovas.
    ..

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-renkasi-pats
    Jau antra pusė Q3 ir kažkaip tylu.

    Ar nepastrigo procesas? Ar viskas kol kas pagal planą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A5 Via Baltica ties Lenkijos siena
    Žemėlapis iš www.mapy.cz


    Foto 2022.07




    Kalvarijos buv. muitinė


    Paskutiniai metrai Lietuvoje

    Tęsinys -temoje [PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]
    Paskutinis taisė digital; 2022.07.28, 22:38. Priežastis: pataisytas url

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Šiaip A5 ne kiek dėl greičio vertinčiau, o kaip karinį objektą ir šiaip pagerinto transporto pralaidumo objektą. Santykinai saugiai bus galima judėti Vilnius-Kaunas-Varšuva kryptimi.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Straipsnio antraštė skambi, bet labai nieko naujo - tiesiog update, kad reikalai vyksta

    Lietuvoje atsiras nauja automagistralė: reaguodama į ekonomistų kritiką LAKD pabrėžia – greitį kiekvienas renkasi pat

    ...
    Šių metų gegužę LAKD paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 iki 79 km rekonstravimo darbams. Planuojama, kad, sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, sutartis su rangovu būtų sudaryta šių metų trečiąjį ketvirtį.

    Kaip LRT.lt sakė LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas, šiemet pabaigus projektavimą, šiame kelyje taip pat numatyta paskelbti dar du rangos darbų viešuosius pirkimus dėl ruožų nuo 79 iki 85 km ir nuo 56,83 iki 72,50 km.

    Saulius Jansonas / V. Balkūno / BNS nuotr.

    „Darbų šiuose ruožuose pradžia priklausys nuo viešųjų pirkimų konkursų trukmės. Planuojama, kad ketvirto šio kelio ruožo nuo 85 iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas 2022 m. pabaigoje–2023 m. pradžioje“, – portalui aiškino LAKD atstovas.
    ..

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-renkasi-pats

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Matyt ženklas pastatytas atsižvelgiant, kad ši atkarpa kažkada bus autostrada, o tie ženklai su lentele "400m" yra tik laikinas.
    Marijampolės kryptimi nuo pat kelio išplatinimo darbų pabaigos įrengti pilnai žali ženklai Marijampolė/Varšuva, nors ten autostrada kol kas nesitęsia (labai laukiu kada prasidės ten darbai).

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Važiuojant iš Marijampolės į Kauną, kelyje su skiriamąją juosta prieš vadinamą "Kaprato" ("Kaprato automobilių turgaus) viaduką su nuovaža į Puskelnius ir Dženčialauką pasitinka žalias "Automagistralės" ženklas, op po juo lentelė "400 m" (be rodyklių į viršų). Vadinasi, iki automagistralės pradžios lieka 400 metų. Už dviejų lygių sankryžos pasitinka toks pat žalias ženklas be lentelės. Pasukus į dešinę (pagal nuorodas į Puskelnius ir Dženčialauką), tuoj pat už posūkio yra ženklas "Automagistralės pabaiga". Tai gaunasi taip, kad automagistralė baigiasi dar neprasidėjusi...
    Matyt ženklas pastatytas atsižvelgiant, kad ši atkarpa kažkada bus autostrada, o tie ženklai su lentele "400m" yra tik laikinas.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Važiuojant iš Marijampolės į Kauną, kelyje su skiriamąją juosta prieš vadinamą "Kaprato" ("Kaprato automobilių turgaus) viaduką su nuovaža į Puskelnius ir Dženčialauką pasitinka žalias "Automagistralės" ženklas, op po juo lentelė "400 m" (be rodyklių į viršų). Vadinasi, iki automagistralės pradžios lieka 400 metų. Už dviejų lygių sankryžos pasitinka toks pat žalias ženklas be lentelės. Pasukus į dešinę (pagal nuorodas į Puskelnius ir Dženčialauką), tuoj pat už posūkio yra ženklas "Automagistralės pabaiga". Tai gaunasi taip, kad automagistralė baigiasi dar neprasidėjusi...

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Tikrai smagu pagaliau sulaukti žinių Minėtos 6,5 km atkarpos pagrindiniai darbai: "įgyvendinant rekonstravimo projektą bus įrengiamas naujas viadukas (sankirta), naujas tunelinis pravažiavimas, viadukas (žaliasis tiltas) gyvūnų migracijai. Taip pat bus rekonstruojama kelio danga, įrengiami jungiamieji keliai, statomos triukšmo slopinimo sienutės."

    Komentuoti:

Working...
X