Jeigu gerai pamenu, tai rekonstrukcija daryta maždaug apie 2008-2009 metus. Bet nepamenu, kad kas nors kada nors būtų skundęsis susiaurintai kelkraščiais ir per arti įrengtais atitvarais, kaip kad dabar rekonstruotoje atkarpoje.
Taip, kažkur 2008 metais.
LAKD vadovas buvo Virgaudas Puodžiukas.
Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
Ta prasme, bandoma įrodyti, kad apie 2008 metus suremontuotas kelias nuo Vilnius / Molėtų rajonų ribos iki Bijutiškio (40 - 52 km) yra tapatus Molėtų - Utenos keliui?
minėtame ruože tikrai nėra 1/3 kelio ištisinių linijų (Molėtų - Utenos ruože LAKD piarščikė paminėjo 10 km iš 30)
Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
Jeigu gerai pamenu, tai rekonstrukcija daryta maždaug apie 2008-2009 metus. Bet nepamenu, kad kas nors kada nors būtų skundęsis susiaurintai kelkraščiais ir per arti įrengtais atitvarais, kaip kad dabar rekonstruotoje atkarpoje.
Pasivažinėjimas savo malonumui buvo kur kas mažesniu nei leistinas greičiu.
Sekmadienį į Utenos pusę buvo visiškai tuščias, (tik prieš Uteną pasirodė kelios mašinos.
Cituotoje nuotraukoje (turbūt neskaitei užrašo) yra susidariusi (tiksliau dirbtinai sudaryta) kolona - sekmadienį, kai nėra "fūrų", srautas į Vilnių dar neprasidėjo
Kai grįžinėjau atgal jau vėliau, kai yra intensyvesnis eismas, jokių kolonų už Molėtų nebuvo - viskas pukiai prasisiurbė.
Jei turi šiek tiek vaizduotės ir loginio mąstymo, tai galėtum įsivaizduot, kas ten vyks atšilus orams, kai padidės srautai - ypač penktadienį ir sekmadienį vakare bei šeštadienį ryte.
Įspūdžius iš Molėtų - Utenos kelio papasakosiu vėliau, kai atrinksiu nuotraukas.
Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
Tai po rekonstrukcijos norite pasakyti kelione buvo nesaugi ir truko pusvalandžiu ilgiau?
Nepavyko sustot bilekur kelkraštyje pamyžt, teko ieškot kur nusukt, o ten miškelis buvo toliau, tai teko pabėgėt. Po to batus nusivalyt. Sumoj ir gavosi + pusvalandis.
Apžiurėjau pats, kaip atrodo tas kelias tarp Molėtų ir Utenos
Kelios nuotraukos vietoj anonso
Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.
[
Tai po rekonstrukcijos norite pasakyti kelione buvo nesaugi ir truko pusvalandžiu ilgiau?
Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.
Vietiniams kelias reikalingas nuo namų iki parduotuvės nuvažiuot ir vaikus iš mokyklų susirinkt (reikalingos papildomos jungtys, autobosų stotelės, šalutiniai keliai ir kairiniai posūkiai), kitiems pralėkt kuo greičiau tarp Vilniaus ir Utenos. Tokiu atveju "saugiai ir greitai" kartu nedera.
Apžiurėjau pats, kaip atrodo tas kelias tarp Molėtų ir Utenos
Kelios nuotraukos vietoj anonso
Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.
Kelias tuštutėlis - reikia pasirinkti tinkamą važiavimo laiką
Veiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu
Paskutinis taisė Romas; 2025.02.28, 08:39.
Priežastis: reikia pasirinkti tinkamą važiavimo laiką
Po pasipiktinimo sugadintu keliu Susisiekimo ministerija netrukus įvertino "šedevrą" ir padarė organizacines išvadas.
VZ.LT 2025.02.07 M. Švaikauskas atleistas iš „Via Lietuvos“ vadovo pareigų
Vilko bilietas Švaikauskui yra pakankamas įrodymas, kad kelias padarytas šūdinai. Belieka tikėtis, kad Vilnius - Molėtai bus geriau padarytas. Tema gyvuos dar ilgai. Kol kas nuo Nemenčinėlės sankryžos tik HISK kablukai važinėjasi po pagrioves, matuoja medžius ir atstumus..
Aš apie tai nesakiau. Naudotojų siuntimas velniop yra neatsižvelgti į pikus. Jei patemps pikus bent kiek padoriau - viskas ok. Jei nepatemps, bet rodysi pirštu į vidurkius - tada jau ne ok
Na, 1+1 prieš rekonstrukciją susitvarkė. Kodėl neturėtų susitvarkyti po?
Bet kuriuo atveju, ten stovinčio eismo nebūna. Pavažiuoti kolonoje piko metu didelės problemos tikrai nėra, net jei, o dieve, teks važiuoti leistinu greičiu.
O nuo kada padorus 1+1 kelias yra naudotojų siuntimas velniop?
Aš apie tai nesakiau. Naudotojų siuntimas velniop yra neatsižvelgti į pikus. Jei patemps pikus bent kiek padoriau - viskas ok. Jei nepatemps, bet rodysi pirštu į vidurkius - tada jau ne ok
Stadionai (kaip ir arenos ar kiti panašūs statiniai) kuria pridėtinę vertę ir, dažniausiu atveju, pelną. Jei A14 taptų mokamu keliu ir visi turėtų sumokėt bent 5€ už pravažiavimą, lai stato nors ir 3+3 su apšvietimu ir dviejų lygių sankryžomis.
Keliai nekuria pridėtinės vertės, įgalindami susiekimą ? O čia tai buvo geras pareiškimas.
Komentuoti: