Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    2. Visų Šiaurinės g viadukų numatomas lėšas, išskyrus viaduko virš GV (jis turi būti iš karto.), skiriame ne Šiaurinei gatvei, o Ozo ir Kareivių gatvėms. Ozo ir Kareivių gatves (nuo VA iki Nemenčinės plento) verčiam į atkarpą neturinčią srautų susikirtimo viename lygyje. Tokiu atveju ši atkarpa tarnautų ir kaip tarpmiestinio tranzito, ir kaip greito eismo, ir kaip tarprajoninio tranzito.
    Be šansų nuo Ozo iki VA dėl 100 priežasčių. Pati svarbiausia kad sumažės Viršuliškių šunims šikimo vieta, užpypins savininkai klyksmu iki popiežiaus, o VLR kliedesiais apie kaštų/naudos analizę.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.01.07, 18:06.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Taip pat kas čia per svarstymas ir koks pagrindas?

      Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	774
Size:	46,8 kB
ID:	2021716

      Ar galvojama daryti kažką panašaus?

      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	811
Size:	316,5 kB
ID:	2021717

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Be šansų nuo Ozo iki VA dėl 100 priežasčių. Pati svarbiausia kad sumažės Viršuliškių šunims šikimo vieta, užpypins savininkai klyksmu iki popiežiaus, o VLR kliedesiais apie kaštų/naudos analizę.
        Su šansais. Mikrorajoniniai automobilistai ir kaimiečiai yra dominuojanti galia šitoje savivaldybėje ir šitame mieste apskritai. Ką jau vien pasako per paskutinius 30 metų įgyvendintų projektų sąrašas: vakarinis aplinkkelis, pietinis aplinkkelis (Žirnių/Tūkstantmečio gatvės, Liepkalnio sankryža), pietinis senamiesčio aplinkkelis (Drujos g. jungtis), Geležinio vilko/Ukmergės estakada, Goštauto estakada, dalis tos naujos nesąmonės (‘pietinio aplinkkelio’), kur eis pro Vaidotus ir daugybė kitų. Dabar dar kalsim Šiaurinę, po to dar krūva ‘pagerinimų’ - pastatysim ir Ozo jungtį, ir tunelį link Kalvarijų gatvės ir, galiausiai, dar vieną vakarinį aplinkkelį pro Maišiagalą, kai šis užsikiš (o jis užsikiš, ir greitai). Svarbiausia garsiau zyskit - VMS išgirs, ten sėdi tokie patys kaip jūs. Pilnu prioritetu važiuojančiam viešajam transportui projektų, tuo tarpu, nebuvo nei vieno ir planų jiems nėra. Sugebėta net panaikinti A juostas kai kur (Pilaitės Pr., Savanorių pr. ir kt.). Taip, kad tikėtis didelės ir reikšmingos opozicijos jūsų vizijai toliau versti miestą į vis didesnę skylę tikėtis nėra verta.
        Paskutinis taisė VLR; 2023.01.07, 18:28.

        Comment


          Na taip, tau geriau kad nebūtų visų išvardintų, fūros važiuotų ne per aplinkkelius, o per centrą, GV, į oro uostą per DG viaduką virš geležinkelio ir t.t.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Gal kaimiečiu vadinti tokius kaip pats, nesiorientuojančius ekonominėse šalies realijose ir būtinąsias susiekimo arterijas, beje ne visur baigtas ir dar trūkstamas vadinantis kaimiškumo pavyzdžiais ? Gal tokius, kurie tik matosenamiesčio dydžio miestukus ir hipsterius su paspirtukais bei nieko daugiau pasaulyje neegzistuoja ?

            Suprasčiau tokius pasakymus nebent kaip laikiną ne ta koja iš lovos išlipimo sindromą ir norą patrolinti dėl vaizdo. Bet jei čia rimta nuomonė...

            Parašė VLR Rodyti pranešimą

            Su šansais. Mikrorajoniniai automobilistai ir kaimiečiai yra dominuojanti galia šitoje savivaldybėje ir šitame mieste apskritai. Ką jau vien pasako per paskutinius 30 metų įgyvendintų projektų sąrašas: vakarinis aplinkkelis, pietinis aplinkkelis (Žirnių/Tūkstantmečio gatvės, Liepkalnio sankryža), pietinis senamiesčio aplinkkelis (Drujos g. jungtis), Geležinio vilko/Ukmergės estakada, Goštauto estakada, dalis tos naujos nesąmonės (‘pietinio aplinkkelio’), kur eis pro Vaidotus ir daugybė kitų. Dabar dar kalsim Šiaurinę, po to dar krūva ‘pagerinimų’ - pastatysim ir Ozo jungtį, ir tunelį link Kalvarijų gatvės ir, galiausiai, dar vieną vakarinį aplinkkelį pro Maišiagalą, kai šis užsikiš (o jis užsikiš, ir greitai). Svarbiausia garsiau zyskit - VMS išgirs, ten sėdi tokie patys kaip jūs. Pilnu prioritetu važiuojančiam viešajam transportui projektų, tuo tarpu, nebuvo nei vieno ir planų jiems nėra. Sugebėta net panaikinti A juostas kai kur (Pilaitės Pr., Savanorių pr. ir kt.). Taip, kad tikėtis didelės ir reikšmingos opozicijos jūsų vizijai toliau versti miestą į vis didesnę skylę tikėtis nėra verta.

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą
              Taip pat kas čia per svarstymas ir koks pagrindas?
              Pagrindas turbūt nes tas tunelis kainuotų neįsivaizduojamas lėšas. Bet manau, kad be šansų, vien dėl to kad pas mus projektuotojai bijo nestačių kampų, na ir Kazlausko gatvė su įsukimais į kiekvieną sklypą tikrai netiktų tranzitinei gatvei.
              O beje už kokias lėšas būtų statoma ta gatvė? Kažkaip abejoju, ar pavyks ateityje tokius projektus prakišti ES lėšoms gauti, kai tvarumo atžvilgiu nauda minusinė.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Tai neprieštarauja vienas kitam.
                Pvz. Iš Alytaus į Švenčionis kaip dabar pro Vilnių važiuoja transportas? Galvės-Savanorių-Geležinio Vilko-Ozo-Kareivių-Nemenčinės pl.
                Su Šiaurine galimai būtų (bet nebus) Galvės-Kirtimų-Gariūnų-Vakarinis-Šiaurinė-Kareivių-Nemenčinės pl.
                Šiaip jau Vilniuje net nėra tikro Vakarinio išvažiavimo - Pilaitės pr. remiasi į šunkelio lygio plentą, o tilto per Nerį idėja palaidota.
                O kažkada buvo svajota, kad Šiaurinės tęsinys lankstu apeis šiaurinę Pilaitę ir susijungs maždaug ties nauja RIMI (ten dar ir dabar palikta vieta trasai). Taip dalinai nukraunant Pilaitės pr.
                Aplinkėlius Švenčionims ne per miesto vidury tiesti.
                nors Švenčionims jų visai nereikia nes srautas mikroskopinis.
                Varšuva pradėjo statyti bešviesoforius aplinkėlius miesto pakrašty 2008 kai mieste jau virš 1.5 mil gyveno.
                Tranzitiniai srautai atvažiuoja ne iš Švenčionių o iš tikrų miestų kaip Balstogė, Lodzė, Gdanskas, Krokuva, Liublinas, Poznanė, Vroclavas.
                Kai Vilniui reikės aplinkėlio į Švenčionis jį reikės statyti ant miesto ribos kaip Varšuvoje o ne vidury miesto.

                Nėra aišku apie svajones ir Pilaitės pr nukrovimus jeigu kalbama apie hipotetinius srautus per tiltą kurio nebus.
                jei nėra tilto tai nėra srauto link jo kurį po to reiktų nukrauti dar viena gatve.
                Vilniaus gatves labiausiai užkiša vietiniai ir miškasodininkai.
                Gatves ir visus pilaičių prospektus geriausiai nukraus viešasis transportas nestovintis kamščiuose ir aikštelės statyk važiuok.

                Šiaurinė gatvė yra miesto vidury ir turi atitikti savo vietą.
                gera mintis pasakyta pristatyme gatvę padaryti tokią ir apstatyti taip kad ji taptų žmonių traukos centru.
                Toj miesto daly su sanatoriniu užstatymu trūksta gatvės kur žmogus galėtų jaustis mieste nevažiuodamas į centrą.
                Kol kas ten visur Visaginas paturbintas daugiau automobilių ir didesniais prekybos angarais.
                Didžiausias plano trūkumas kad A juostų nėra bet jas padarys vėliau.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Vis dėlto bus dvi labiausiai nepatenkintos kategorijos - 1) tarp G.Viko ir Kalvarijų esancių buv. sodnamių gyventojai, nežinia kaip gavę leidimus plėtrai būsimosios gatvės trasoje uja "žaliųjų" kartą.
                  ten NĖRA jokių statybos leidimų ir gyventojų. Yra tik sutriušę sodo nameliai, nes leidimo statybai ten gauti NEĮMANOMA dėl elektros tinkų SAZ

                  Gal jau baikit tą pasaką visur kartoti, o bent ant google maps (pernai atnaujintų) pažiūrėkite, kas yra abipus dabartinės aukštos įtampos linijos...

                  Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-01-08 134005.png Views:	27 Size:	786,5 kB ID:	2021873
                  Paskutinis taisė Odins; 2023.01.08, 15:13.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    Man reikia kaštų analizės, padarytos specialistų, kur būtų tiksliai išdėstytas atsipirkimo būdas (nebūtinai tiesioginis, gali būti ir netiesioginis) ir kaip jis bus pasiektas. Subjektyvus autofašistinis vimtelėjimas apie srautų nuėmimą statant kelius mieste nėra tinkamas - visas urbanistikos pasaulis kalba, kad toks metodas neveikia dėl induced demand ir yra pinigų išmetimas, o mieste srautus gali nuimti tik geras VT. Būtent dėl to man ir reikia analizės, kuri tiksliai išaiškintų, kodėl šį kartą bus kitaip.
                    Koks skirtumas ką "urbanistikos pasaulis kalba" jeigu mes turime panosėje labai akivaizdų pavyzdį - vakarinį aplinkelį - kad induced demand Vilniuje neveikia.
                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    VMS Šiaurinę mato kaip<...>ypač turint omenyje, kad antrojo etapo per draustinį greičiausiai niekada nebus, nesvarbu, ar su tuneliu, ar be jo.
                    Ir vėl medžiai viduryje - užprogramuota problema kai reikės juos visus kirsti laukan statant bėginį transportą.

                    Antras etapas neina per draustinį. Kiek galima šitą melą kartoti?


                    Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
                    Statom ir statom aplinkelius visokius, o kamščiai kažkaip didėja Spėju už visų tų aplinkelių ir tranzitinių "gatvių" kainą jau būtume tiek Vilniuj, tiek Klaipėdoj, tiek Kaune tramvajų/metro pasistatę.
                    Tai kad nestatom. Pastatėm vieną per 20 metų ir dar vienas užstrigęs teismuose. O kamščiai nedidėja šiaip.
                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                    Pagrindas turbūt nes tas tunelis kainuotų neįsivaizduojamas lėšas. Bet manau, kad be šansų, vien dėl to kad pas mus projektuotojai bijo nestačių kampų, na ir Kazlausko gatvė su įsukimais į kiekvieną sklypą tikrai netiktų tranzitinei gatvei.
                    O beje už kokias lėšas būtų statoma ta gatvė? Kažkaip abejoju, ar pavyks ateityje tokius projektus prakišti ES lėšoms gauti, kai tvarumo atžvilgiu nauda minusinė.
                    Koks tunelis? Per sodus nereikia jokio tunelio, ten yra draudžiama statyti gyvenamuosius pastatus dėl elektros linijų ir taip. Tunelis būtų iki tos gatvės, nes labai jau labai reikia šiukšlyno ozo gyventojams.


                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Koks skirtumas ką "urbanistikos pasaulis kalba" jeigu mes turime panosėje labai akivaizdų pavyzdį - vakarinį aplinkelį - kad induced demand Vilniuje neveikia.
                      Tai, kad veikia. Laisvės pr. buvo tuščias po pilno aplinkkelio atidarymo. Dabar taip nebėra, kamščiai vėl formuojasi prie sankryžų.

                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Ir vėl medžiai viduryje - užprogramuota problema kai reikės juos visus kirsti laukan statant bėginį transportą.
                      Nereikės. Pilna pasaulyje pavyzdžių, kur tramvajaus atramos yra įrengtos tarp medžių. Kaip medžiai netrukdo troleibuso laidams, taip netrukdys ir tramvajaus laidams.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Koks skirtumas ką "urbanistikos pasaulis kalba" jeigu mes turime panosėje labai akivaizdų pavyzdį - vakarinį aplinkelį - kad induced demand Vilniuje neveikia.
                        Ar tikrai? Pasižiūrėk kaip išsprogo Pilaitės pakraščiai. Ar žmonės ten statytųsi, jei nebūtų Vakarinio aplinkelio? Gal ir statytųsi, nes laiko stovėti kamščiuose daugeliui kaip ir negaila.


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Antras etapas neina per draustinį. Kiek galima šitą melą kartoti?
                        Koks tunelis? Per sodus nereikia jokio tunelio, ten yra draudžiama statyti gyvenamuosius pastatus dėl elektros linijų ir taip. Tunelis būtų iki tos gatvės, nes labai jau labai reikia šiukšlyno ozo gyventojams.
                        Na tai pagal tokią logiką kiekvieną mišką galima iškirst kur nėra draustinio. Beje saugomos teritorijos ten pagrinde dėl reljefo, o ne vegetacijos. Kodėl tas tarpas nesaugomas? Na nes amžiams marinuojamas tas tarpas gatvei, be to, ten aukštos įtampos laidai. Bet tas nedraudžia tos teritorijos normaliai sutvarkyti, Jeigu miškas šabakštynas tai irgi blogai? Tiesiog tokie miškai auga. Gerai, galbūt būtų galima šiek tiek geriau tuos takus įrengt, tam tikrą apšvietimą vietose. O kelias palei kūdrą tai ir dabartinę esamą rekreacijos vietą sužlugdytų. Bet kaip suprantu daugeliui turi būti pasaulinio lygio gamtinis landmarkas, kad jo nebūtų galima sudarkyt.

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                          Ar tikrai? Pasižiūrėk kaip išsprogo Pilaitės pakraščiai. Ar žmonės ten statytųsi, jei nebūtų Vakarinio aplinkelio? Gal ir statytųsi, nes laiko stovėti kamščiuose daugeliui kaip ir negaila.
                          Lygiai taip pat išsprogo į visas kitas puses. Pvz Balsiai, kur susisiekimas yra, buvo ir bus šikna dėl gamtinių sąlygų. Visokie naujieji antakalniai irgi nekažką, bet išsprogo ne mažiau nei Užpilaitė.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Tai, kad veikia. Laisvės pr. buvo tuščias po pilno aplinkkelio atidarymo. Dabar taip nebėra, kamščiai vėl formuojasi prie sankryžų.
                            Nebuvo jau taip, kad tuščias. Kartais eismo nebūna ir dabar. Bet nėra kaip čia vertinti, neturint tikslių eismo skaičių.
                            Reikia turėti omenyje, kad bendra automobilizacija nors ir sulėtėjo, bet nesustojo. Ir šioje miesto dalyje vyksta NT plėtra, objektyviai auga gyventojų ir darbuotojų skaičius.


                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Taip pat kas čia per svarstymas ir koks pagrindas?

                              Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	774
Size:	46,8 kB
ID:	2021716

                              Ar galvojama daryti kažką panašaus?

                              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	811
Size:	316,5 kB
ID:	2021717
                              o geras. As buvau ir apie sita pamastes. Vietos sonuose J. Kazlausko g. dar yra, maza bedele ten, kad yra ivaziavimai tiesiai i kiemus is tos gatves, tai matomai sitas gali buti kliutis.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Nebuvo jau taip, kad tuščias. Kartais eismo nebūna ir dabar. Bet nėra kaip čia vertinti, neturint tikslių eismo skaičių.
                                Reikia turėti omenyje, kad bendra automobilizacija nors ir sulėtėjo, bet nesustojo. Ir šioje miesto dalyje vyksta NT plėtra, objektyviai auga gyventojų ir darbuotojų skaičius.
                                Taip, būtų labai smagu pamatyt konkrečius skaičius.

                                O vykstanti plėtra nebūtinai automatiškai turi reikšti ir didėjantį automobilių srautą. Aišku, kai statai privatų namą už Pilaitės - tai jo. Bet jeigu kalba eitų apie Karoliniškes, Viršuliškes ir pan. rajonus, tai esant geram VT susisiekimui, auto srautas nebūtinai turi augti. O jeigu auga - tai čia irgi yra induced demand atvejis, nes atsiradus geresniam auto susisiekimui naujai atsikėlę žmonės renkasi auto, o ne VT. Būtų pablogintos auto sąlygos, tai naujai atsikėlę galbūt rinktųsi kitas priemones keliauti.

                                Comment


                                  Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                                  o geras. As buvau ir apie sita pamastes. Vietos sonuose J. Kazlausko g. dar yra, maza bedele ten, kad yra ivaziavimai tiesiai i kiemus is tos gatves, tai matomai sitas gali buti kliutis.
                                  Šitas variantas turbūt priklausys nuo to, kaip šviesis su 3 etapu per Ozą. Jeigu nesišvies niekaip, tai tada Kazlausko g. gali laisvai jungtis į GV gatvę su paprasta vieno lygio sankryža, GV nuo to turbūt ypač nenukentės eismas. Ir ko gero net gal pavyktų sklypų paėmimų išvengt.

                                  P.S. Įdomu kaip būtų vertinamas tarkim tik tramvajaus eismas per Ozą ant žemės? Kaip reaguotų gyventojai?

                                  Comment


                                    Sklypų paemimas nemanau kad bus bėda. Daugiau sansu teismai dėl triukšmo ir taršos.

                                    ​​​​​​Kazlausko g. sujungus su G.V. vieno lygio sankryža ten tikrai labai pablogėtu situacija.

                                    Comment


                                      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                      Sklypų paemimas nemanau kad bus bėda. Daugiau sansu teismai dėl triukšmo ir taršos.

                                      ​​​​​​Kazlausko g. sujungus su G.V. vieno lygio sankryža ten tikrai labai pablogėtu situacija.
                                      Sklypų paėmimas tikrai neturėtų būti bėda. Koją gali pakišti nebent jeigu Kolektyvo g. šabakštynuose
                                      skubos tvarka atras natūralias rudųjų lokių buveines
                                      Attached Files
                                      Paskutinis taisė Donidavu; 2023.01.09, 21:10.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        P.S. Įdomu kaip būtų vertinamas tarkim tik tramvajaus eismas per Ozą ant žemės? Kaip reaguotų gyventojai?
                                        Sakytų, kad tai - Naujieji Vasiukai ir megaprojektas, kuris niekada neatsipirks, kad kiemų asfaltavimas - žymiai geresnė investicija bei klaustų kodėl pirma nėra pabaigiamas projektas x (kur x = koks nors eilinis sovietmečio ekstremalus automobilizmo metų ‘aplinkkelio’ projektas).

                                        Comment


                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                          Sakytų, kad tai - Naujieji Vasiukai ir megaprojektas, kuris niekada neatsipirks, kad kiemų asfaltavimas - žymiai geresnė investicija bei klaustų kodėl pirma nėra pabaigiamas projektas x (kur x = koks nors eilinis sovietmečio ekstremalus automobilizmo metų ‘aplinkkelio’ projektas).
                                          Dar tikriausiai pridetu, kad pirma reik visur davest troleibusus (kontaktinio tiklo pletros cia niekas nemini, tikriausiai nauji, kur indukciniu budu elektra ima is oro) ir autobusus (kurie atrodo, kaip tramvajai), nu ir tada po 20-30m, gal ir galima bus galvot apie galimybiu studija tramvajuj, bet su padangom (nes, o kam nesukomplikuot dalyku).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X