Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Tai kad Geležinio Vilko gatvė eina statmenai mūsų aptarinėjamai gatvei... O rytų-vakarų kryptimi per centrą ir taip nėra važiuojama. Tai čia palengvėtų nebent situacija vakarų Vilniaus seniūnijoms tokiose gatvėse kaip Ąžuolyno, Rygos ar Buivydiškių. Rytinis etapas irgi nukrautų apkrovą nuo Žirmūnų šiaurinės pusės, dabar didžiulis srautas slenka per kaimo lygio Žvalgų gatvę.
    Tai neprieštarauja vienas kitam.
    Pvz. Iš Alytaus į Švenčionis kaip dabar pro Vilnių važiuoja transportas? Galvės-Savanorių-Geležinio Vilko-Ozo-Kareivių-Nemenčinės pl.
    Su Šiaurine galimai būtų (bet nebus) Galvės-Kirtimų-Gariūnų-Vakarinis-Šiaurinė-Kareivių-Nemenčinės pl.
    Šiaip jau Vilniuje net nėra tikro Vakarinio išvažiavimo - Pilaitės pr. remiasi į šunkelio lygio plentą, o tilto per Nerį idėja palaidota.
    O kažkada buvo svajota, kad Šiaurinės tęsinys lankstu apeis šiaurinę Pilaitę ir susijungs maždaug ties nauja RIMI (ten dar ir dabar palikta vieta trasai). Taip dalinai nukraunant Pilaitės pr.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Tai neprieštarauja vienas kitam.
      Pvz. Iš Alytaus į Švenčionis kaip dabar pro Vilnių važiuoja transportas? Galvės-Savanorių-Geležinio Vilko-Ozo-Kareivių-Nemenčinės pl.
      Su Šiaurine galimai būtų (bet nebus) Galvės-Kirtimų-Gariūnų-Vakarinis-Šiaurinė-Kareivių-Nemenčinės pl.
      Šiaip jau Vilniuje net nėra tikro Vakarinio išvažiavimo - Pilaitės pr. remiasi į šunkelio lygio plentą, o tilto per Nerį idėja palaidota.
      O kažkada buvo svajota, kad Šiaurinės tęsinys lankstu apeis šiaurinę Pilaitę ir susijungs maždaug ties nauja RIMI (ten dar ir dabar palikta vieta trasai). Taip dalinai nukraunant Pilaitės pr.
      Šiaurinės g. tęsinio vieta jau buvo užstatyta prieš kokius 10 metų nuosavomis trobomis.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą

        Šiaurinės g. tęsinio vieta jau buvo užstatyta prieš kokius 10 metų nuosavomis trobomis.
        Matyt jau tada vykdė "darnaus judumo" programą.

        Comment


          O dabar apie pokyčius, kaip skaidome šią gatvę etapais, ko atsisakome ir ką keičiame.
          Tai, ir tik tai, kas iki šiol buvo vadinama Šiaurinės gatvės pirmuoju etapu iš esmės ir bus vadinama Šiaurine gatve. Projektas turėtų būti įgyvendintas per porą metų. Jei norės, naujoji miesto valdžia dar galės nuspausti ant stabdžių, bet tikiu, kad tokio noro nebus, nes projektas itin reikalingas visam miestui, o ypač aplinkinių rajonų gyventojams. Gatvė sujungs Vakarinį aplinkkelį su S. Stanevičiaus gatve.
          Tai, ką anksčiau vadinome trečiuoju Šiaurinės gatvės etapu, virs normalia miesto gatve tarp Kalvarijų ir Kareivių gatvių. Iš esmės tai kapitaliai pertvarkyta ir pratęsta dabartinė Žvalgų gatvė. Ši dalis turėtų būti įgyvendinta apie 2026 m.
          To, kas buvo vadinama antruoju Šiaurinės gatvės etapu, kuris buvo planuotas tarp S. Stanevičiaus ir Kalvarijų gatvių, dabar atsisakome. Jis turėjo eiti netoli Ozo draustinio, todėl vienintelis geras variantas sujungti minėtas gatves - tunelis. Tai įtvirtinome Taryboje, toks ateityje, bet ne artimiausioje, ir atsiras.
          Šimašius FB patvirtino, kad antro etapo iki GV atsisakyta - nebent tunelis tolimesnėje perspektyvoje. Turbūt lemta jam būti nugrūstam į stalčių iki kokių 2035 m.
          Paskutinis taisė Laure23; 2023.01.05, 13:10.

          Comment


            Įdedu visą postą, įdomiausias yra vienas pirmas punktas. Jeigu taip pavyks, tai šių metų gale ko gero ir darbai prasidės. Nu arba vėliausiai kitų metų pradžioje.

            Apie Šiaurinę gatvę girdėjo daugelis. Pavasarį skelbiame rangos darbus, šiandien pristatome projektą visuomenei - visus kviečiu pažiūrėti. Tačiau tai ne tik gatvė, tai ir geresnio miesto patirtis ten, kur tokios iki šiol apskritai nebuvo, tad ir pristatau šį projektą išsamiau iš viso miesto perspektyvos.

            Pirmiausia, žinoma, ši gatvė sprendžia susisiekimo problemas - šiaurinės miesto dalies gyventojams, norintiems išvažiuoti Kauno link, bus paprasčiau patekti į Vakarinį aplinkkelį, nereikės važinėti ratais kvadratais. Kartu ji palengvins gyvenimą tos miesto dalies gyventojams, nes nuims dalį tranzitinio srauto iš aplinkinių gatvių, todėl jos taps saugesnės ir jaukesnės. Iš praktinės pusės - jose atsiras šimtai vietų gyventojų automobilių parkavimui. Susisiekimas tarp kai kurių gretimų kvartalų taip pat taps paprastesnis. Dabar net sunku suvokti, bet šios gatvės reikšmingumas judėjimui mieste ne ką mažiau svarbus nei Laisvės, Ukmergės gatvių ar Savanorių prospekto.

            Bet esminis dalykas čia net ne susisiekimas. Ši gatvė reikš, kad miesto centras su visais jo privalumais ateis ten, kur niekada nebuvo tokio jausmo - į sovietmečiu kurtų miegamųjų rajonų dykras. Ateis ten, kur posakis „važiuojame į miestą“ iki šiol reikšdavo vykimą į centrinę jo dalį. Nuo šiol, tikiuosi, šalia šio posakio, o gal net vietoje jo, atsiras „einame į Šiaurinę“. Šiaurinėje gatvėje, esu tikras, klestės ir verslas - atviri ir gyvi pirmi aukštai, kavinės ir visos paslaugos, dabar būdingos miesto centrui, galimybė palikti automobilį gatvėje prie jų.

            Parodykite man tokią gatvę, kuri savo jausmu primintų Gedimino prospektą ar Paupį bet kuriame sovietmečio Vilniaus rajone - deja, tokių neturime. Neturime šiuose rajonuose nei vienos gatvės, kuri būtų vakarietiška: su patogiu judėjimu visiems, žaluma, šviečiančiomis traukiančiomis vitrinomis bei paslaugomis pirmuose aukštuose, suoliukais, ant kurių norėtųsi prisėsti, apšvietimu, kuris neužmirštų pėsčiojo, su aktyviu gyvenimu gatvėje, į kurį norisi pasinerti, ir su jaukiais saugiais kiemais, kur gali ramiai pasislėpti nuo šurmulio. Net ir ši Šiaurinė gatvė, kadangi buvo planuota sovietmečiu, lengvai galėjo tapti naujai sukurta, bet dar viena sovietine tranzito gatve šiauriniame Vilniuje - kažkas tarp Laisvės prospekto ir Ukmergės gatvės stilistikos.

            Ši gatvė ir bus tokia, kokių visada Vilniui reikėjo - patogi ir eismui, ir gyvenimui palei ją. Ši nauja gatvė taps ašimi geresnio miesto ten, kur dabar gyvena dauguma miestiečių, ir kuris, deja, pastatytas sovietmečiu bei vis dar alsuoja ta dvasia. Ji pagerins buitį ne tik gyvenantiems šalia, bet visoje miesto dalyje nuo Žirmūnų iki Viršuliškių, o labiausiai Šeškinėje, Pašilaičiuose, Justiniškėse ir aplink.

            O dabar apie pokyčius, kaip skaidome šią gatvę etapais, ko atsisakome ir ką keičiame.

            Tai, ir tik tai, kas iki šiol buvo vadinama Šiaurinės gatvės pirmuoju etapu iš esmės ir bus vadinama Šiaurine gatve. Projektas turėtų būti įgyvendintas per porą metų. Jei norės, naujoji miesto valdžia dar galės nuspausti ant stabdžių, bet tikiu, kad tokio noro nebus, nes projektas itin reikalingas visam miestui, o ypač aplinkinių rajonų gyventojams. Gatvė sujungs Vakarinį aplinkkelį su S. Stanevičiaus gatve.

            Tai, ką anksčiau vadinome trečiuoju Šiaurinės gatvės etapu, tampa jokia nebe Šiaurine gatve, bet virs normalia miesto gatve tarp Kalvarijų ir Kareivių gatvių. Iš esmės tai kapitaliai pertvarkyta ir pratęsta dabartinė Žvalgų gatvė. Ši dalis turėtų būti įgyvendinta apie 2026 m.

            To, kas buvo vadinama antruoju Šiaurinės gatvės etapu, kuris buvo planuotas tarp S. Stanevičiaus ir Kalvarijų gatvių, dabar atsisakome. Jis turėjo eiti netoli Ozo draustinio, todėl vienintelis geras variantas sujungti minėtas gatves - tunelis. Tai įtvirtinome Taryboje, toks ateityje, bet ne artimiausioje, ir atsiras.

            Dar svarbiau - kaip pakeitėme patį Šiaurinės gatvės projektą išgirdę visas pastabas, ir patys keldami savo kokybės standartą.

            Sovietmečiu Šiaurinė gatvė buvo planuota kaip miesto magistralė - panaši į Geležinio Vilko gatvę. Nepriklausomybės periodu idėja transformuota į tranzitinę miesto gatvę - be galimybės sustoti joje, vadinasi, tai būtų negyva miesto gatvė. Kažkas panašaus į dabartinę Ukmergės gatvę.

            Visa tai pakeitėme pagal principus, kuriuos jau minėjau, o su projektu kviečiu susipažinti. Šiaurinė statoma kaip svarbi miesto gatvė, padėsianti formuoti dar vieną miesto išilginį centrą: su parkavimo vietomis automobiliams, patogi viešajam transportui, automobiliams, pėstiesiems ir dviračiams, su gyvais pirmais aukštais, su smulkiuoju verslu, su naujomis paslaugomis aplinkiniams gyventojams. Ji bus panašesnė į Naujamiesčio ar Žvėryno gatves, nei į magistralę netoli centro, tik su dar aktyvesniu gyvenimu pirmuose aukštuose. Todėl aplinkiniams gyventojams nebereikės “važiuoti į miestą”. Miestą - tikrą, gyvą, su smulkiuoju verslu, su kavinėmis ir kitomis paslaugomis - jie turės visai greta, naujoje Šiaurinėje gatvėje.

            Beje dar vienas praktinis pastebėjimas - perimetrinis, o ne išmėtytas užstatymas palei gatvę, reiškia, kad garsas nuo gatvės nepatenka į aplinkinius rajonus, aktyvų gyvenimą ir ramų gyvenimą skiria aiški riba. Kviečiu patiems paeksperimentuoti ir užeiti į kiemus sovietiniuose rajonuose, jei rasite tuos kiemus, ir į kiemus perimetrinio užstatymo gatvėse - ką girdite, tarkim, 30 m nuo gavės. Neabejoju, kad kuriame puikų pavyzdį, kaip viena gatvė gali pakeisti gyvenimą Vilniaus rajonuose.

            Konkrečiau šis projektas pristatomas šįvakar - kol kas neformaliai, įtraukiau nei reikalauja teisės aktai, o oficialus projektinių pasiūlymų pristatymas planuojamas kiek vėliau. Šiandien renginį galėsite stebėti ir online per Youtube (Šiaurinės gatvės pristatymas gyventojams) - norinčių dalyvauti buvo daugiau, nei telpa didžiausioje savivaldybės salėje.
            https://www.facebook.com/remigijus.s...zNB8YJ1QhSmwKl

            Comment


              Antras Gedimino prospektas ir Paupys, gyva miesto gatvė.... Nu ir tranzitas į Vakarinį aplinkelį. Logika?

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Antras Gedimino prospektas ir Paupys, gyva miesto gatvė.... Nu ir tranzitas į Vakarinį aplinkelį. Logika?
                Keli šlubi zuikiai vienu šūviu. Dar viena bardakinė Ukmergės g.

                Comment


                  Šito kaip ir buvo galima tikėtis iš dabartinės valdžios dėl glaudžių jos ryšių su NT magnatais. Tik kažkiek daugiau tikėjausi dėl 3 etapo – tikrai buvo galima pratęsti Žvalgų g. iki Geležinio Vilko g. panaikinant tą nesveiką pėsčiųjų perėją ir pavojingą jungtį su Kazlausko gatve. Manau, kad tai rodo, jog problema yra ne tiek Ozo „draustinis“, kiek galimybė paruošti vietą šalia gatvės NT projektams.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                    Keli šlubi zuikiai vienu šūviu. Dar viena bardakinė Ukmergės g.
                    Su lygiagrečiu parkingu - sakyčiau dar ir linksmesnė.

                    Comment


                      Ech, paklausus FB ar gatvė ne dėl NT magnatų kvadratų daroma - užblokavo ponas meras ir panašu ištrynė klausimą

                      Comment


                        Esminis trūkumas tai estakados su Ukmergės g. nebuvimas. Ukmergės gatvė kitaip nei Laisvės ar Justiniškių yra didelio srauto tarp centro bei kitų rajonų jungtis su Panevėžio kryptimi bei viskuo pakeliui. Bent kol kas tikrai nėra būtina estakada su Laisvės nekalbant apie su Justiniškių.
                        Kas liečia parkavimą šioje gatvėje, tai aš įvesčiau gan griežtą geltono/raudono tarifo apmokestinimą 8-20 valandomis su nemokamu po darbo, kad tai nepavirstų tiesiog griozdų savartynu suteikiant realias galimybes sustoti dienos miestu trumpam prie paslaugų įstaigų.
                        Paskutinis taisė Arunasx; 2023.01.05, 17:28.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Nu klaiku iš to ką matau monologinėje diskusijoje:
                          1. Sakykit ką norit, bet man labiausiai primena ateities g., ir labiausiai atkarpą nuo baltupio g. iki kalvarijų g. Kadangi pats esu to kvartalo gyventojas, tai prie pėsčiųjų šviesoforų pralaukiu 2-3 min ir ilgiau, savivaldybės skaičiavimais - "vidutiniškai 40 s"
                          2. Atrodo labai nesaugus pagrindinių sankryžų kirtimas pėstiesiems - neatrodo, kad būtų salelės, kuriose galėčiau sustoti pailsėt (kai susensiu), o reikia kirsti 5 eismo juostas - tai vien kiek laiko reikia, kad pėsčiųjų ciklas praeitų.
                          3. Kas jiems negerai su tuo noru "privažiuoti pasistatyti automobilį"?? NotJustBikes visai gerai rodė, kad tokių gatvinių parkavimo vietų įrengimas negeneruoja jokio žymesnio klientų srauto į vietos versliukus! Tegul parkavimo vietomis rūpinasi naujų statinių prie šiaurinės g. vystytojai savo sklypų ribose.
                          4. Viešojo transporto juostų nebuvimas.. ai gal geriau patylėsiu jau tuo klausimu...
                          O šiaip dar tokia vizija kilo, kad jei būtų padaryta bulvaro principu? T.y. visa pėsčiųjų, dviračių, ir pagal galimybes viešojo transporto infrastruktūra būtų gatvės ašyje ir LABAI PLATI, o ne pakraščiuose? Būtų lengva pereiti max dvi eismo juostas, o dar geriau tik vieną bendram eismui, ir viskas, ramybė,

                          Comment


                            Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                            O šiaip dar tokia vizija kilo, kad jei būtų padaryta bulvaro principu? T.y. visa pėsčiųjų, dviračių, ir pagal galimybes viešojo transporto infrastruktūra būtų gatvės ašyje ir LABAI PLATI, o ne pakraščiuose? Būtų lengva pereiti max dvi eismo juostas, o dar geriau tik vieną bendram eismui, ir viskas, ramybė,
                            Tada reikėtų skirti žymiai daugiau pločio viskam, nes negali šonuose nedaryti pestiesiems šaligatvių visai. Negi kas 100m darysi perėjas kad visi galėtų patektų į tą bulvarą centre?
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Neoficialiame svarstyme, projekto vadovas pasakė, kad projektas buvo keistas dėl politinių sprendimų, konkrečiai, turėjo pritaikyti gatvių standartą.
                              Kiti pristatytojai gynė projektą, nes jis yra pritaikytas visiems eismo dalyviams, gyventojams ir t.t.
                              Taip pat, buvo minėta, kad gatvė kuriama tranzitui ir kaip miesto lokalus centras

                              Comment


                                Ačiū KEdas už paklaikusių moteryčių skatinimą baubti kaip prieš tarybinę valdžią atsistojus, deklamuojant teisinę prozą, mojuojant konvecijom. Į tą farsą padėjot ir Ingelevičiui tapt baubiku apie nieką. Apsižergę tas kategorijas ir DJP. Labai aiškiai ir tvarkingai galėjot siūlyt linijinį parką, 2 eismo juostas arba greitkelį, bet dabar realiai prikakojot ten ir tiek kaip viskas blogai ir darykit gerai. Akivaizdžiai skatinat ne įtraukumą, o įvaryti santykius su savivaldybe į praeitį su formaliu teisiniu ryšiu.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Tada reikėtų skirti žymiai daugiau pločio viskam, nes negali šonuose nedaryti pestiesiems šaligatvių visai. Negi kas 100m darysi perėjas kad visi galėtų patektų į tą bulvarą centre?
                                  Neatrodo, kad ties ta vieta pločio trūktų. O ir pagal pateiktus dabartinius brėžinius nusimato perėjos vos ne kas 200-300 m atstumu viena nuo kitos.
                                  Tiesą pasakius nežinau kokia tikroji tos gatvės paskirtis turėtų būti, bet kažkada seniai sakiau ir galbūt dabar prie to liksiu, kad tiesiog dviejų juostų tik viešojo transporto gatvė arba koks protingesnis gadget kaip kad Skytrain, kad stirnytės po apačia parke galėtų nenutrenktos vaikščioti.
                                  Tiesa norėtųsi kažkaip panaudoti "dobilą" virš vakarinio aplinkelio, nes gaunasi, kad buvo nereikalinga investicija
                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                  Neoficialiame svarstyme, projekto vadovas pasakė, kad projektas buvo keistas dėl politinių sprendimų, konkrečiai, turėjo pritaikyti gatvių standartą.
                                  Kiti pristatytojai gynė projektą, nes jis yra pritaikytas visiems eismo dalyviams, gyventojams ir t.t.
                                  Taip pat, buvo minėta, kad gatvė kuriama tranzitui ir kaip miesto lokalus centras
                                  Kažkaip sunku pavadinti, kad čia "gatvių standarto pritaikymas", nes bilekaip tas standartas ignoruotas, pvz krito į akį stotelių įvažų ilgis. Ką kalbėti apie šaligatvių, dviračių takų pločius ir t.t.
                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Ačiū KEdas
                                  Aš irgi jam dėkoju, labai gerus ir teisingus dalykus susakė. Daugiau reikėtų tokių reikalus išmanančių žmonių.
                                  Akivaizdžiai skatinat ne įtraukumą, o įvaryti santykius su savivaldybe į praeitį su formaliu teisiniu ryšiu.
                                  O ne, savivaldybė nebeklausys ateityje, ogi jau taip išskėstom rankom visada laukia pasiūlymų ir į juos VISUS atsižvelgia fraze: "už projekto ribų", "nėra numatyta", "nėra galimybių"
                                  Paskutinis taisė Rijikas; 2023.01.05, 19:13.

                                  Comment


                                    Ta boba svarstyme tai tikrai yra turbūt senmergė be vaikų. 9000 neaišku ar iš tikro surinktų parašų prieš gatvę nėra visi miesto gyventojai.
                                    Užtektų pereiti per rajonus šalia VA su klausimu:
                                    Ar norite, kad eismas iš po jūsų langu būtų iškeltas į naują gatvę?
                                    ir vaizdas būtų priešingas tai bobai.

                                    Siūlantiems nieko nedaryti (a lia palikti parką) reikėtų užduoti klausimą kaip spręsti rytų-vakarų jungties šiaurinėje miesto dalyje nebuvimą iš viso bei kaip siūlo išimti srautus per Justiniškių, Pašilaičių ir pan. kiemus. Tegul atsako konstruktyviai be sapalionių.
                                    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.01.05, 19:18.
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Ta boba svarstyme tai tikrai yra turbūt senmergė be vaikų.
                                      Gi sakė, kad turi dukrą, reikia klausyti ką žmonės kalba
                                      Siūlantiems nieko nedaryti (a lia palikti parką) reikėtų užduoti klausimą kaip spręsti rytų-vakarų jungties šiaurinėje miesto dalyje nebuvimą iš viso bei kaip siūlo išimti srautus per Justiniškių, Pašilaičių ir pan. kiemus. Tegul atsako konstruktyviai be sapalionių.
                                      Siūlymas - padaryti funkcionalią ozo g., kuri neturėtų vieno lygio sankryžų, galimai atkarpos ant viadukų ir tuneliuose (iki GV). Šiaip nuo savo jeruzalės/baltupių galėčiau kuo puikiausiai kauno kryptimi judėti ir galvos nesukčiau. Tas pats veiktų šeškinei, fabams visiems kitiems kam reikia. Nu dar labai verkiant dėl pašilų ir justiniškių gyventojų dvi eismo juostos tarp vakarinio aplinkelio ir justiniškių gatvės, ir viskas.
                                      Tikiuosi nesiūlai kaip ten kažkas, kas siūlo vietoje gatvės padaryti parkingą vietos gyventojams visų miesto gyventojų lėšomis?

                                      Comment


                                        Ši depresiją savo monologais varanti boba yra tiesiog chrestomatinis pavyzdis, kad net jei pritari, privalai eiti į tokius renginius ir pareikšti savo nuomonę, kitaip bus girdimos tik tokios anarchistės. Let that sink in.

                                        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                        Kažkaip sunku pavadinti, kad čia "gatvių standarto pritaikymas", nes bilekaip tas standartas ignoruotas, pvz krito į akį stotelių įvažų ilgis.
                                        Nustokit rašyti nesąmones,ilgesnės įvažos jokio neigiamo poveikio nedaro. Norit Sietyno stotelės link Lazdynų, kur sutrumpinus įvažą dabar vienu metu kartais laukia ir 4 troleibusai įvažiuoti?

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Nustokit rašyti nesąmones,ilgesnės įvažos jokio neigiamo poveikio nedaro.
                                          Turbūt buvau netinkamai suprastas. Pagal brėžinį atkarpoj tarp vakarinio aplinkelio ir justiniškių g. tikrai pamačiau 20 m įvažos ilgį, kas yra kaip ir visiškas minimumas pagal STR. Tai tą ir norėjau pasakyti, kad nepaisant deklaruotų "standartų" iš tiesų paimta visur minimalūs galimi, ypač kai kalba eina apie pėsčiuosius, dviračius ir VT. O va jau automobiliai yra kita kalba... Gal biški juostų pločius pasiaurino, nes pasirodė, kad pimoji būtų 3,25 m, antroji 3 m. Visgi įvertinus galimus VT maršrutus gali reikėti ir kad antra juosta būtų platesnė, jei VT ja naudotųsi dėl posūkio į kairę.
                                          Šiaip ar taip projektas yra šlamštas, ir be kelių didelių fanatų bendru sutarimu dėl to sutiksime

                                          Comment

                                          Working...
                                          X