Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Nuo Vilniaus vakarinio aplinkelio atidarymo sostinėje automobilių skaičius išaugo 20%:


    Įdomu, kiek besinaudojančių VT sumažėjo per tą laikotarpį? Kiek padaugėjo namų ūkių su dviem (vietoje vieno) automobilio? gerietis gal malonės surinkti statistiką?
    Pas mus du automobilių sumažėjo nuo 5 iki 2, bet kilometrų prasukam daugiau nei prieš du metus.
    VT? Kas tai yra?
    Paskutinis taisė gerietis; 2023.01.10, 00:06.
    -

    Comment


      Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

      Paties tekstas geras pavyzdys kaip sovietikas neišlenda iš savo kiemo.
      Šveicarija/Austrija tankiai gyvenamos šalys centrinėje Europoje. Lietuvoje tokio gyventojų tankumo niekada nebus. Niekas išskyrus kelis šabakštynų gynėjus nebus pasiruošęs susimokėti iš savo kišenės už perteklinę VT infrastruktūrą ir vairuotojų protestus dėl mažų atlyginimų.
      Lietuvą reikia lyginti su panašaus tankumo šalimis kaip Švedija, Kanada, Suomija, Latvija. Čia nustebinsiu, visose išvardintose šalyse automobilių skaičius 1000gyv. beveik identiškas.

      Konkrečiai Vilniaus plotas neproporcingai didelis lyginant su tuo pačiu Bernu ar Viena ir tik >500.000 gyventojų. Korta nukirsta.

      a) geležinkelis - ar tikrai už geležinkelį po langais norėtumei, kad patį Šeškinės ir Justiniškių gyventojai ketvirčiuotų?

      Beje aklbant apie Šiaurinę, kaip planuotum paleisti autobusus? Šabakštynais? Yra toks šarvuotas australietiškas sunkvežimis Bushmaster turbūt juo vežiotum žmones nuo VA iki Gelvonų g.?
      Labai įdomu, kas Jūsų nuomone yra perteklinė VT infrastruktūra? Šiuo metu miestas iš esmės neturi jokios VT infrastruktūros, kuri galėtų užtikrinti greitą ir patogų susisiekimą (ką turi kiti analogiško dydžio ar dar mažesni Europos miestai). Ar dėl savo mažo tankumo Vilnius yra tiesiog netinkamas geram VT, tad vietoje to geriau tiesiog susitaikyti ir miestą kaip labiau įmanoma pritaikyti patogiam automobilių eismui?

      Iš esmės manau, jog priešiškai nusiteikusių Šiaurinės gatvės atsiradimui būtų gerokai mažiau, jei mieste tuo pat metu analogiškai būtų planuojami/statomi ar jau egzistuotų alternatyvūs keliavimo būdai (kitaip sakant, patogus, nuo kamščių nepriklausomas VT). Pilnai užbaigus Šiaurinės gatvės projektą, bet neplėtojant rimto VT, ta gatvė užsikimš lygiai taip pat kaip ir Kareivių/Ozo gatvės piko metu, plius dar padidės važiuojančių pro Žirmūnus skaičius, kai rajonas jau dabar piko metu nepravažiuojamas. O tuomet beliks matyt pastatyti dar vieną aplinkelį problemai spręsti.

      Comment


        Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

        Paties tekstas geras pavyzdys kaip sovietikas neišlenda iš savo kiemo.
        Šveicarija/Austrija tankiai gyvenamos šalys centrinėje Europoje. Lietuvoje tokio gyventojų tankumo niekada nebus. Niekas išskyrus kelis šabakštynų gynėjus nebus pasiruošęs susimokėti iš savo kišenės už perteklinę VT infrastruktūrą ir vairuotojų protestus dėl mažų atlyginimų.
        Lietuvą reikia lyginti su panašaus tankumo šalimis kaip Švedija, Kanada, Suomija, Latvija. Čia nustebinsiu, visose išvardintose šalyse automobilių skaičius 1000gyv. beveik identiškas.

        Konkrečiai Vilniaus plotas neproporcingai didelis lyginant su tuo pačiu Bernu ar Viena ir tik >500.000 gyventojų. Korta nukirsta.

        a) geležinkelis - ar tikrai už geležinkelį po langais norėtumei, kad patį Šeškinės ir Justiniškių gyventojai ketvirčiuotų?

        Beje pasisakant prieš Šiaurinę, kaip planuotum paleisti autobusus? Šabakštynais? Yra toks šarvuotas australietiškas sunkvežimis Bushmaster turbūt juo vežiotum žmones nuo VA iki Gelvonų g.?
        Šitiek kliedesių vienoje vietoje.

        1) „Perteklinė VT infrastruktūra“ – kur dabar matote perteklinę VT infrastruktūrą Vilniuje? Nuoširdžiai įdomu. Per 30 metų absoliučiai nieko nepadaryta, nė vieno patogaus persėdimo mazgo, troleibusų KT apkarpytas, bėginis transportas neįvestas, jokio pagreitinimo išskyrus kelias A juostas. Tuo tarpu pasižiūrėkit kiek perteklinės automobilių infrastruktūros pristatyta, kiek parkavimo vietų įrengta daugiabučių kiemuose ir kitur. Net jeigu Šiaurinėje gatvėje būtų įrengta tramvajaus linija, tai būtų lašas jūroje prieš visą automobilizmą per praėjusius 30 metų.

        2) Jeigu niekas nepasiruošęs mokėti už „perteklinę VT infrastruktūrą“, tai kodėl tada reikia mokėti už perteklinę automobilių infrastruktūrą? Automobilių juosta – neefektyviausias įmanomas kelias (lyginant net su A juosta, ką jau kalbėti apie tramvajų).

        3) Trigubi troleibusai padidintų VT talpą, komfortą keleiviams, tačiau vairuotojų skaičius galėtų nedidėti. Net jeigu kiltų streikas, tai tas pats skaičius nestreikuojančių vairuotojų galėtų pervežti žymiai daugiau keleivių trigubais troleibusais nei viengubais. Ir tai nėra jokia perteklinė VT infrastruktūra.

        4) Esmė ne automobilių skaičiuje, o jų naudojime. Vilniaus bėda, kad automobilis yra vienintelė alternatyva greitam/patogiam keliavimui.

        5) „Švedija, Kanada, Suomija, Latvija“ – „čia nustebinsiu“ – tų šalių sostinėse yra bėginis transportas ir VT apskritai vystomas geriau (net Latvija sugeba įsivesti taktinį tvarkaraštį savo priemiestiniams traukiniams, Rygoje elektrinio transporto linijų ilgis (tram+trol) ~3-4 kartus viršija Vilniaus). Nekalbam jau apie Helsinkio VT sistemą, pagal kurią vystomas miestas keliasdešimt metų. Bet kažkaip postsovietiniai automobilistai mano, kad Vilnius turi į tas šalis orientuotis ne vystydamas VT, o tiesdamas gatves.
        Dar reikėtų pasižiūrėti į modalinį pasiskirstymą tų šalių sostinėse ir Vilniuje, įdomu, kur daugiau keliaujama automobiliais (spėkit iš trijų kartų)

        5) Tai jeigu Vilnius yra retas, vadinasi reikia visur tiesti kuo daugiau gatvių ir nevystyti VT? Bet leiskite priminti, kad Šiaurinė gatvė eina tarp tankiausių miesto rajonų. Gyventojų skaičius vien sovietiniuose Vilniaus rajonuose siekia apie 200-300 tūkstančių. Vien sovietiniai rajonai (neįtraukiant senamiesčio, naujamiesčio ar NMC) yra kaip vidutinio dydžio miestas. Priminsiu, kad Latvijoje 60-100 tūkst. gyventojų turinčiuose miestuose yra tramvajus. Bet automobilistai bijo „perteklinės“ VT infrastruktūros kaip velnias kryžiaus, geriau jau 6 juostų greitkeliukas.

        6) Geležinkelis buvo pateiktas kaip efektyviausias įmanomas susisiekimas (pagal eismo juostos plotį). Automobilių juosta, kaip žinia, mažiausiai efektyvus susisiekimas. Bet postsovietikai būtinai rinksis mažiausiai efektyvų sprendimą, nes net kvadratinis metras asfalto A juostai yra „perteklinė“ infrastruktūra, o 4 juostų gatvė – ne perteklinė.

        7)
        Daugiau gatvių ten kur jų iš principo trūksta, kad nesukti ratų po miegamuosiu rajonus, o ne ten kur jų nereikia. Kodėl šabakštynų gynėjų galvose tik sovietiniai prospektai užsilikę?
        Kodėl postsovietinių automobilistų galvose tik gatvių tiesimas užsilikęs? Tai kur jūsų siūlymai aplinkinėse gatvėse riboti greitį, perteklinį plotį, mažinti juostų skaičių, naikinti parkingo vietas? Ar slapta viliatės, kad Šiaurinė gatvė bus nutiesta aplinkinių gatvių neliečiant ir aiškinsite, kad papildoma 4 juostų gatvė niekaip nepadidins triukšmo/taršos, automobilių srautų ir parkavimo vietų poreikio?
        Paskutinis taisė taccido; 2023.01.10, 00:46.
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Parašė taccido Rodyti pranešimą

          1) „Perteklinė VT infrastruktūra“ – kur dabar matote perteklinę VT infrastruktūrą Vilniuje? Nuoširdžiai įdomu. Per 30 metų absoliučiai nieko nepadaryta, nė vieno patogaus persėdimo mazgo, troleibusų KT apkarpytas, bėginis transportas neįvestas, jokio pagreitinimo išskyrus kelias A juostas. Tuo tarpu pasižiūrėkit kiek perteklinės automobilių infrastruktūros pristatyta, kiek parkavimo vietų įrengta daugiabučių kiemuose ir kitur. Net jeigu Šiaurinėje gatvėje būtų įrengta tramvajaus linija, tai būtų lašas jūroje prieš visą automobilizmą per praėjusius 30 metų.
          Aš tik trumpai sukirsiu, nes kartojiesi keliose vietose. Bet tai būdinga postsovietikams, galvojantiems, kad kiek SSRS gatvių nutiesė tiek turėtų užtekti visiems laikams. Pagal tave gatvės blogis, o lietuviai patys kalti, kad turi tiek pat automobilių kiek švedai. Švedų, kurie neturėjo ant savo galvos SSRS ir savo laimei spėjo išvystyti tinkamą gatvių tinklą, be sovietų ir taccido mėginimų sutrukdyti.

          Niekur nerašiau, kad Vilniuje dabar yra VT perteklius. Bet jeigu visuose rajonuose permesti paties siūlomus geležinkelius ir tramvajus, tai Vilnius neturės tokio tankumo ir tiek pinigų net kaip du Helsinkiai.

          Tramvajus šiaip gerai būtų miesto centre ir aplinkui, nieko prieš jį neturiu. Bet mesti bėgius nuo VA iki Žirmūnų. Čia pačiam reikėtų bėgti pas Zuoką, utopinių projektų prirašysit ir pinigų pasidarysit. Dar jam apie metro galėtumei priminti. Šiaip susidaro įspūdis, kad atklydai iš kito forumo ir užsipuolei Šiaurinę net nieko nesuprasdamas apie tą Vilniaus dalį


          Parašė taccido Rodyti pranešimą
          5) „Švedija, Kanada, Suomija, Latvija“ tų šalių sostinėse yra bėginis transportas ir VT apskritai vystomas geriau (net Latvija sugeba įsivesti taktinį tvarkaraštį savo priemiestiniams traukiniams, Rygoje elektrinio transporto linijų ilgis (tram+trol) ~3-4 kartus viršija Vilniaus). Nekalbam jau apie Helsinkio VT sistemą, pagal kurią vystomas miestas keliasdešimt metų.
          Šitiek išvardinai bėgių, linijų, sistemų o automobilių skaičius per 1000gyv. vis tiek toks pats kap Lietuvoje. Išvada visi tie bėgiai ir linijos niekuo nepadėjo - suvalgei pats save!
          Paskutinis taisė Donidavu; 2023.01.10, 02:03.

          Comment


            Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

            Šitiek išvardinai bėgių, linijų, sistemų o automobilių skaičius per 1000gyv. vis tiek toks pats kap Lietuvoje. Išvada visi tie bėgiai ir linijos niekuo nepadėjo - suvalgei pats save!
            Nezinau kiek kartu galiu rasyti ta pati. Automobiliu skaicius tas pats, nes suomiai ar svedai gali sau leisti nusipirkti du kart naujesniu masinu tiek kiek lietuviai vidutinio 14 metu senumo, be abejo. Procentaliai automobiliu tiek pat, BET
            Bet KELIONIU SKAICIUS automobiliais mieste skiriasi kartais. N kartu maziau gyventoju ten keliauja mieste automobiliu.

            Comment


              10 lapų diskusijos ir 0 naudos.

              Iš debatų galima konstatuoti, kad:
              1. Dabartinė VMS yra visų laikų žaliausia ir pro-VT.
              2. Patvirtintas Šiaurinės g. "naujojo Gedimino pr." projektas iš esmės be jokio VT ir (dėmesio) su parkavimo vietomis per visą ilgį.

              Čia viskas gerai? Man asmeniškai galai nesueina.
              Ir, svarbiausia, pasirodo, atsižvelgta į visus "darbo liaudies" pasiūlymus. Nors numetama kitai, kadencijai - "norit darykit, norit - ne".

              Lieku prie minties, kad šios gatvės statybos šiemet neprasidės.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                10 lapų diskusijos ir 0 naudos.
                Lieku prie minties, kad šios gatvės statybos šiemet neprasidės.
                Statybos tikrai neprasid4s, nes pirmiausia kiek supratau iš buvusios "neformalios" diskusijos dar bus oficialus viešinimas, toliau būna išankstinių techninių sąlygų skelbimas kad neklausinėtų konkurso metu ir tada pats konkursas su visais skundų, o gal ir teismų etapais. Statau, kad geriausiu atveju pradėtų kitų metų vasarą.
                O nauda iš visų diskusijų tokia, kad pasimatė krūva žmonių, kurie tiesiog nesugeba pažvelgti į žemėlapį ir pasiūlyti kažką tikrai realaus, kostruktyvaus sprendžiant labai daug realių dabartinių problemų pradedant nuo gatvių esančių po miegamųjų rajonų langais per kuriais grūdasi didelis kiekis transporto, mala bet kokius kliedesius be jokios realybės suvokimo ir sveiko proto argumentų. Universalus jų sprendimas palikti kaip yra visokius šabakštynus, į kuriuos niekas nekelia kojos.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Tuomet klausimas. Ar VMS yra kompetentinga organizacija, gabanti priimti esminius sprendimus? Diskusijos vyksta jau bemaž 10 metų. Nepakanka? Ar būtinai reikia remtis saujelėmis tetulių ir hipsterių iš vienos pusės ir aršių automobilininkų - iš kitos. Ir patenkinti šiuos, nepaisant 90% neklykaujančios miesto visuomenės ir sveiko proto?
                  Numesti "apkramsnotą" projektą kitoms kadencijoms yra nerimta ir žlugdo pasitikėjimą savivalda.
                  Nukišti MRT planus į giliausią stalčių "ateities kartoms" yra šiaip jau nusikaltimas prieš tas kartas.

                  Comment


                    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                    Nuo Vilniaus vakarinio aplinkelio atidarymo sostinėje automobilių skaičius išaugo 20%:


                    Click image for larger version Name:	Screenshot from 2023-01-09 23-46-47.png Views:	0 Size:	68,6 kB ID:	2022159
                    Kas čia per vienos išvados ištraukimas iš viso konteksto? O ar skaičiavai kiek automobilių padaugėjo kitose apskrityse, kur nebuvo nutiesti "Vakariniai aplinkeliai"? Paskaičiavau už tave:

                    Vilnius: +21.5%
                    Alytus: +20.4%
                    Kaunas: +20.1%
                    Klaipėda: +22.6%
                    Šiauliai: +20.7%

                    Visa Lietuva: +20.4%

                    Kaip matome, Vilnius niekuo neišsiskiria iš kitų miestų ir net yra labai arti visos Lietuvos vidurkio. BET, atsižvelgiant, jog Vilniuje gyventojų daugėja, kai visur kitur lieka maždaug tiek pat arba stipriai mažėja, Vilniaus statistika automobilizacijos prasme tampa geresnė nei likusios Lietuvos.

                    Comment


                      Uj, jokiu būdu nesakau, kad dėl Vakarinio aplinkelio atsiradimo automobilių skaičius Vilniuje išaugo 20% (žr. mano klausimus-prašymus dėl statistikos surinkimo, adresuotus geriečiui). Tiesiog faktas, kad Vilniuje padaugėjo automobilių. Vakarinis aplinkelis, beje, svarbus ir reikalingas ne tik Vilniui, o štai išlaidos Šiaurinės gatvės tiesimui kelia rimtų dvejonių, ypač VT kontekste. Kiek dar tęsis tarnystė automobiliui?

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Tai, kad veikia. Laisvės pr. buvo tuščias po pilno aplinkkelio atidarymo. Dabar taip nebėra, kamščiai vėl formuojasi prie sankryžų.



                        Nereikės. Pilna pasaulyje pavyzdžių, kur tramvajaus atramos yra įrengtos tarp medžių. Kaip medžiai netrukdo troleibuso laidams, taip netrukdys ir tramvajaus laidams.
                        Laisvės prosperkto kamščiai sumažėjo po aplinkelio, bet jis niekada nebuvo tuščias ir žinoma dabar irgi toks nėra.

                        O tramvaju bėgiams medžiai trukdys, ar važiuos kiaurai kaip videožaidime?


                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                        Ar tikrai? Pasižiūrėk kaip išsprogo Pilaitės pakraščiai. Ar žmonės ten statytųsi, jei nebūtų Vakarinio aplinkelio? Gal ir statytųsi, nes laiko stovėti kamščiuose daugeliui kaip ir negaila.




                        Na tai pagal tokią logiką kiekvieną mišką galima iškirst kur nėra draustinio. Beje saugomos teritorijos ten pagrinde dėl reljefo, o ne vegetacijos. Kodėl tas tarpas nesaugomas? Na nes amžiams marinuojamas tas tarpas gatvei, be to, ten aukštos įtampos laidai. Bet tas nedraudžia tos teritorijos normaliai sutvarkyti, Jeigu miškas šabakštynas tai irgi blogai? Tiesiog tokie miškai auga. Gerai, galbūt būtų galima šiek tiek geriau tuos takus įrengt, tam tikrą apšvietimą vietose. O kelias palei kūdrą tai ir dabartinę esamą rekreacijos vietą sužlugdytų. Bet kaip suprantu daugeliui turi būti pasaulinio lygio gamtinis landmarkas, kad jo nebūtų galima sudarkyt.
                        Pilaitės pakraščiai išsprogo prieš vakarinio aplinkelio atidarymą. O pilaitėje automobilių transporto situacija nei kiek nepagerėjo - taip ir tebėra tik viena gatvė (žinoma tas juostu platinimas prie sankryžos juokingas fail'as).

                        Na tai taip, galima iškirsti jeigu pagal įstatymus tvarkinga. Bet tas argumentas čia netinka, nes ten nėra miško. Ten viskas ir tiap iškirsta dėl aukštos įtampos linijų, ir auga tik visokie šabakštynai krūmai.

                        Beje taip, miškas šabakštynas irgi yra blogai ir sengirės toli gražu nėra sveiki miškai.

                        Gal turi omenyje iš viso įrengti? nes dabar ten jokių takų, apart tų kuriuos žmonės patys pramindė, nėra. Na tai žinoma, kai kiekviena medine lušą vadiname kultūrine vertybe tai ir kiekviena bala jau draustinis.

                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                        Sakytų, kad tai - Naujieji Vasiukai ir megaprojektas, kuris niekada neatsipirks, kad kiemų asfaltavimas - žymiai geresnė investicija bei klaustų kodėl pirma nėra pabaigiamas projektas x (kur x = koks nors eilinis sovietmečio ekstremalus automobilizmo metų ‘aplinkkelio’ projektas).
                        Galimybė mieste judėti rytai-vakarai kryptimi - ekstremalus automobilizmo projektas.

                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Tai kad Šiaurinės tiesimas jiems absoliučiai nieko neišspręs. Tiesiog toliau parkuos savo laužus purvynuose, o šalia bus Šiaurinė gatvė.
                        Kadangi bus Šiaurinė gatvė tai nebebus tranzitinuo eismo jų kiemuose kas dabar ten yra 80%+ eismo.

                        Parašė taccido Rodyti pranešimą

                        Kodėl postsovietinių automobilistų galvose tik gatvių tiesimas užsilikęs? Tai kur jūsų siūlymai aplinkinėse gatvėse riboti greitį, perteklinį plotį, mažinti juostų skaičių, naikinti parkingo vietas? Ar slapta viliatės, kad Šiaurinė gatvė bus nutiesta aplinkinių gatvių neliečiant ir aiškinsite, kad papildoma 4 juostų gatvė niekaip nepadidins triukšmo/taršos, automobilių srautų ir parkavimo vietų poreikio?
                        O jūs bent skaitėte diskusiją? Juk ir yra siūloma būtent perkelti tranzitinį eismą į Šiaurinę gatvę kad būtu galima sėkmingai humanizuoti vidines rajonų gatves.
                        Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

                        Baudos. Kaip primena vieną nuostabią šalį. Taip suprantame nieko pasiūlyti negali
                        Švediją?
                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Tuomet klausimas. Ar VMS yra kompetentinga organizacija, gabanti priimti esminius sprendimus? Diskusijos vyksta jau bemaž 10 metų. Nepakanka?
                        Bent 50 metų šaip. Šita gatvė yra vis planuojama jau labai ilgą laiką.



                        Comment


                          Parašė Agas Rodyti pranešimą

                          Kas čia per vienos išvados ištraukimas iš viso konteksto? O ar skaičiavai kiek automobilių padaugėjo kitose apskrityse, kur nebuvo nutiesti "Vakariniai aplinkeliai"? Paskaičiavau už tave:

                          Vilnius: +21.5%
                          Alytus: +20.4%
                          Kaunas: +20.1%
                          Klaipėda: +22.6%
                          Šiauliai: +20.7%

                          Visa Lietuva: +20.4%

                          Kaip matome, Vilnius niekuo neišsiskiria iš kitų miestų ir net yra labai arti visos Lietuvos vidurkio. BET, atsižvelgiant, jog Vilniuje gyventojų daugėja, kai visur kitur lieka maždaug tiek pat arba stipriai mažėja, Vilniaus statistika automobilizacijos prasme tampa geresnė nei likusios Lietuvos.
                          Pritariu. Tiesiog tokie Postsovietikai kaip @cozzamarra visada numetą vieną faktą be konteksto, o po to 10 komentarų bando išsivartyti. Šabakštynų gynėjai kaip Kiseliovai, jiems svarbiausia išrėkti vieną faktą ir tikėtis, kad žmonės nepasigilins. Bet čia Miestai.net - žmonės pasigilins

                          Beje visiems tiems "kiek sovietai pastatė tiek užteks" prisegu Barselonos gatvių tinklo žemėlapį. Kažkaip negirdėjau, kad Barselona su savo išvystytu gatvių tinklu būtų vadinama ekstremalių automobilistų miestu, todėl nereikia taip paniškai bijoti Šiaurinės

                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	150,0 kB ID:	2022238

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            O tramvaju bėgiams medžiai trukdys, ar važiuos kiaurai kaip videožaidime?
                            Ne, netrukdys.

                            Milanas ir čia gana ekstremalus pavyzdys. Konstitucijos pr. yra pilna vietos net darant dar platesnę želdynų juostą.

                            Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-01-10 121716.jpg Views:	0 Size:	373,5 kB ID:	2022250

                            Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-01-10 121848.jpg Views:	0 Size:	369,9 kB ID:	2022251

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Bent 50 metų šaip. Šita gatvė yra vis planuojama jau labai ilgą laiką.
                              Sutinku.
                              Tik oponentai pasakys, kad štai - sovietinis projektas
                              Beje, Vakariniam aplinkkeliui virš 60 metų.

                              Comment


                                Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

                                Pritariu. Tiesiog tokie Postsovietikai kaip @cozzamarra visada numetą vieną faktą be konteksto, o po to 10 komentarų bando išsivartyti. Šabakštynų gynėjai kaip Kiseliovai, jiems svarbiausia išrėkti vieną faktą ir tikėtis, kad žmonės nepasigilins. Bet čia Miestai.net - žmonės pasigilins

                                Beje visiems tiems "kiek sovietai pastatė tiek užteks" prisegu Barselonos gatvių tinklo žemėlapį. Kažkaip negirdėjau, kad Barselona su savo išvystytu gatvių tinklu būtų vadinama ekstremalių automobilistų miestu, todėl nereikia taip paniškai bijoti Šiaurinės
                                Nei į tvorą nei į mietą palyginimas. Barselonos blokai buvo planuoti gerokai iki automobilio, o dabartinė valdžia, stipriai kairuoliška, bando išgyvendinti automobilius iš kvartalų, formuodami "superblocks" į kuriuos gali tik įvažiuoti (3 kvartalai ant 3), kur tranzitas būtų tik perimetre, o kvartalo vidus maksimaliai apželdinamas ir naudojant Vilniaus terminus, humanizuojamas.

                                Automobilių kiekio didėjimas apskritai Lietuvoje gal ir neįrodo kažkokių efektų konkrečioje lokacijoje, nes reiktų srautų matavimo. Dėl Šiaurinės tai kalba eina apie tai, kad eilinį kartą gerinama infrastruktūra automobilių vairuotojams, ardant želdynų plotus.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Ne, netrukdys.

                                  Milanas ir čia gana ekstremalus pavyzdys. Konstitucijos pr. yra pilna vietos net darant dar platesnę želdynų juostą.
                                  Nu visai neblogai atrodo. Tik va tvorelės kad pėstieji po bėgiais nelėktu - VIlniuje iš karto būtų atmesta.

                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Sutinku.
                                  Tik oponentai pasakys, kad štai - sovietinis projektas
                                  Beje, Vakariniam aplinkkeliui virš 60 metų.
                                  Jiems ir vakarinis aplinkelis blogas nes šventasis induced demand taip pasakė.
                                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                  Automobilių kiekio didėjimas apskritai Lietuvoje gal ir neįrodo kažkokių efektų konkrečioje lokacijoje, nes reiktų srautų matavimo. Dėl Šiaurinės tai kalba eina apie tai, kad eilinį kartą gerinama infrastruktūra automobilių vairuotojams, ardant želdynų plotus.
                                  Dar kartą. Nėra ten želdynų ploto. Ten yra šiukšlynas.

                                  Comment


                                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                    Nei į tvorą nei į mietą palyginimas. Barselonos blokai buvo planuoti gerokai iki automobilio, o dabartinė valdžia, stipriai kairuoliška, bando išgyvendinti automobilius iš kvartalų, formuodami "superblocks" į kuriuos gali tik įvažiuoti (3 kvartalai ant 3), kur tranzitas būtų tik perimetre, o kvartalo vidus maksimaliai apželdinamas ir naudojant Vilniaus terminus, humanizuojamas.

                                    Automobilių kiekio didėjimas apskritai Lietuvoje gal ir neįrodo kažkokių efektų konkrečioje lokacijoje, nes reiktų srautų matavimo. Dėl Šiaurinės tai kalba eina apie tai, kad eilinį kartą gerinama infrastruktūra automobilių vairuotojams, ardant želdynų plotus.
                                    Nagi nagi, infrastruktūra gerinama ne tik automobilių vairuotojams.. Taip, su VT Šiaurinės gatvės projekte reikėtų geriau padirbėti, nes dabar visai jokio prioriteto neturės. Tačiau ypač gerinamas susisiekimas dviračiams, bei kas svarbiausia - nukraunamas tranzitinis eismas nuo tam neskirtų miegamųjų rajonų vidinių gatvių taip gerinant aplinką (oro kokybę, garsinį triukšmą) daugybei Justiniškių, Viršuliškių, Fabijoniškių ir kitų rajonų gyventojams, nes pro pat jų langus ir viešas erdves vyks mažesnis transporto srauto judėjimas.

                                    Ardomi želdynų plotai? Ten nėra želdynų, o tik apleistos dykynės su savasėjais krūmynais. Tik tiek.

                                    Comment


                                      Agas, negi rimtai jums neaišku, kad transporto problemų su daugiau gatvių neišspręsite? Aš nesu teisus? Gerai, prašom tyrimą apie sumažėjusius auto srautus, pavyzdžiui, Justiniškių gatvėje, po Vakarinio aplinkelio atsiradimo.

                                      O jeigu taip Šiaurinės gatvės plotus išnaudoti naujų daugiabučių statybai, t.y. miesto tankinimui (kartoju kaip papūga – tai didžiausia Vilniaus problema)?

                                      Comment


                                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                        Nei į tvorą nei į mietą palyginimas. Barselonos blokai buvo planuoti gerokai iki automobilio, o dabartinė valdžia, stipriai kairuoliška, bando išgyvendinti automobilius iš kvartalų, formuodami "superblocks" į kuriuos gali tik įvažiuoti (3 kvartalai ant 3), kur tranzitas būtų tik perimetre, o kvartalo vidus maksimaliai apželdinamas ir naudojant Vilniaus terminus, humanizuojamas.

                                        Automobilių kiekio didėjimas apskritai Lietuvoje gal ir neįrodo kažkokių efektų konkrečioje lokacijoje, nes reiktų srautų matavimo. Dėl Šiaurinės tai kalba eina apie tai, kad eilinį kartą gerinama infrastruktūra automobilių vairuotojams, ardant želdynų plotus.
                                        Tik nereikia sekti pasakų, kad iki automobilio miestuose nebuvo ratinių transporto priemonių. Patogus gatvių tinklas kurtas visais laikais.
                                        Atsisakyti gatvių - paspirtukinių leftistų eksperimentai.

                                        Comment


                                          Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                                          Agas, negi rimtai jums neaišku, kad transporto problemų su daugiau gatvių neišspręsite? Aš nesu teisus? Gerai, prašom tyrimą apie sumažėjusius auto srautus, pavyzdžiui, Justiniškių gatvėje, po Vakarinio aplinkelio atsiradimo.

                                          O jeigu taip Šiaurinės gatvės plotus išnaudoti naujų daugiabučių statybai, t.y. miesto tankinimui (kartoju kaip papūga – tai didžiausia Vilniaus problema)?
                                          Teisingai, mažiau kartokitės, geriau atsiuskit tyrimą apie šabakštynų nauda.
                                          Paskutinis taisė Donidavu; 2023.01.10, 12:27.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X