Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

    Labai stipriai nusišneki. Aš 10m. kasdieną važiuodavau iš Šiaurinės Vilniaus dalies į pietinę. Iki VA su VT važiuodavau 1val. 30min. (persėdimai žiemą menkas malonumas), auto ~50min.
    Po VA atidarymo auto ~20min., o VT per VA net nevažiuoja.
    Todėl tik pasikartosiu, kad nusišneki ir net pats to nesuvoki kaip stipriai. Gali išeiti iš temos.
    Tamstos bravūra kelia juoką. Piko metu iš šiaurinės Vilniaus dalies į pietinę? Na na, gal galima konkretesnius taškus nuo-iki sužinoti?

    Sutinku, kad pastaba dėl VA galėjo būti tikslesnė, bet esmės nekeičia – VA nėra panacėja prieš spūstis mieste piko metu. Panacėja nebus ir Šiaurinė.

    Comment


      Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

      Tamstos bravūra kelia juoką. Piko metu iš šiaurinės Vilniaus dalies į pietinę? Na na, gal galima konkretesnius taškus nuo-iki sužinoti?

      Sutinku, kad pastaba dėl VA galėjo būti tikslesnė, bet esmės nekeičia – VA nėra panacėja prieš spūstis mieste piko metu. Panacėja nebus ir Šiaurinė.
      Pagal laikus ir jų pokytį - matyt iš Pašilaičių į aukštuosius panerius.

      VA kai kuriais maršrutais buvo visiška panacėja. Toli gražu ne visi dirba stiklainėliuose centriuke.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        VA kai kuriais maršrutais buvo visiška panacėja. Toli gražu ne visi dirba stiklainėliuose centriuke.
        Priminsiu, kaip veikia sukelta paklausa: iš Avižienių į oro uostą tampa paprasta ir greita nuvažiuot mašina, taigi Avižienių gyventojai įsigyja darbus prie oro uosto ir ima važinėt. Dėl padidėjusio eismo atsiranda kamščiai. Pastatykim Šiaurinės pirmą etapą, kad Fabų ir Justų gyventojams būtų lengviau į oro uostą nuvažiuot. Ims ir jie važinėt, tada bus kamščiai kur nors Oslo gatvėj ar Dariaus ir Girėno, arba išsukime iš Tūkstantmečio į Naugarduko, kur ir dabar visą dieną kamštis.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Priminsiu, kaip veikia sukelta paklausa: iš Avižienių į oro uostą tampa paprasta ir greita nuvažiuot mašina, taigi Avižienių gyventojai įsigyja darbus prie oro uosto ir ima važinėt. Dėl padidėjusio eismo atsiranda kamščiai. Pastatykim Šiaurinės pirmą etapą, kad Fabų ir Justų gyventojams būtų lengviau į oro uostą nuvažiuot. Ims ir jie važinėt, tada bus kamščiai kur nors Oslo gatvėj ar Dariaus ir Girėno, arba išsukime iš Tūkstantmečio į Naugarduko, kur ir dabar visą dieną kamštis.
          Siūlyčiau grįžti prie senų gerų praktikų ir grąžinti sandėlius, pramonę ir t.t. į miestą. Geri laikai buvo kai Vilniaus duonos darbuotojai galėjo miestietiškai gyventi naujamiestyje ir pėstute nueit į darbą.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Siūlyčiau grįžti prie senų gerų praktikų ir grąžinti sandėlius, pramonę ir t.t. į miestą. Geri laikai buvo kai Vilniaus duonos darbuotojai galėjo miestietiškai gyventi naujamiestyje ir pėstute nueit į darbą.
            Na jeigu nebūtų įsuktas retorinis varikliukas "miestas plečiasi", "atgyja seniai užmirštos vietos (Vilkpėdė, Naujamiestis), tam tikras pramonines zonas arčiau miesto būtų galima išsaugoti. Bet žinoma kai labiau apsimoka statyti fabriką kur nors Dobrovolėje ir visi darbuotojai suvažiuoja automobiliais (išimtis turbūt Thermo Fisher), nekeista kad žmonės pririšami prie automobilio.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Priminsiu, kaip veikia sukelta paklausa: iš Avižienių į oro uostą tampa paprasta ir greita nuvažiuot mašina, taigi Avižienių gyventojai įsigyja darbus prie oro uosto ir ima važinėt. Dėl padidėjusio eismo atsiranda kamščiai. Pastatykim Šiaurinės pirmą etapą, kad Fabų ir Justų gyventojams būtų lengviau į oro uostą nuvažiuot. Ims ir jie važinėt, tada bus kamščiai kur nors Oslo gatvėj ar Dariaus ir Girėno, arba išsukime iš Tūkstantmečio į Naugarduko, kur ir dabar visą dieną kamštis.
              nu jo, jei būtų pakankamas gatvių pralaidumas, tai visi Vilniaus gyventojai susirastų darbus, darželius, mokyklas, universitetus prie oro uosto.
              -

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                nu jo, jei būtų pakankamas gatvių pralaidumas, tai visi Vilniaus gyventojai susirastų darbus, darželius, mokyklas, universitetus prie oro uosto.
                Tai tik pavyzdys. https://en.wikipedia.org/wiki/Marchetti%27s_constant

                Comment


                  Pačiai teorijai pilnai pritariu ir sakyčiau tame daug tiesos.

                  Tada išardom aplinkelį, GV ir pramonė pati grįš ir nukonkuruos daugiabučius aplink centrą Ar tiesiog neduodant infrastruktūros, kad pramonė galėtų pigiai statytis už miesto pramonė išsikels į kitus miestus/valstybes..?

                  Comment


                    Nepagaunu čia priežasties-pasekmės ryšio. Pats dirbau oro uoste virš 20 metų - ir to pakeisti nelabai įmanoma. Kai kurie kolegos važiuodavo net virš 100 km kone kasdien!
                    Dauguma darbų (mokslų, laisvalaikių) yra ten kur yra ir nei nepriartinsi nei atitolinsi. Gatvių kelių statymas/nestatymas visų pirma veikia verslus ir kitas veiklas.
                    Norime padaryti kaip XVIII a.? Reikia tuomet pereiti prie natūrinio ūkio ir bent jau arklių.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Pačiai teorijai pilnai pritariu ir sakyčiau tame daug tiesos.
                      Tada išardom aplinkelį, GV ir pramonė pati grįš ir nukonkuruos daugiabučius aplink centrą Ar tiesiog neduodant infrastruktūros, kad pramonė galėtų pigiai statytis už miesto pramonė išsikels į kitus miestus/valstybes..?
                      Palaikau, pirmiausia reikėtų užarti GV tarp Čiurlionio pėsčiųjų tilto ir Gerosios Vilties g. ir įrengti KEdas garbinamą "linijinį parką".
                      Tokiu būdu šunų šikintojams būtų įgyvendinta konstitucinė teisė pasiekti šabakštynus nesinaudojant kai kurių nekenčiamomis požeminėmis perėjomis https://www.google.com/maps/@54.6765...7i13312!8i6656
                      p.s. Ar kas nors žino apart KEdas kas yra tas "linijinis parkas " ? Net Google randa tik linijinis šviestuvas arba linijinis šokis.
                      Paskutinis taisė Arunasx; 2023.02.05, 08:48.
                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        O, tai... nė vienam neateina į galvą, kad judėjimą mieste galima kokybišku viešuoju transportu organizuoti?

                        Garantuoju, visi „gal grįžkime į XVIIIa.“ šmaikštuoliai kaip tik ir gyvena pagal praėjusių šimtmečių supratimą, t.y. savo kaimo tipo sodybose kažkur Vilniuje.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Nepagaunu čia priežasties-pasekmės ryšio. Pats dirbau oro uoste virš 20 metų - ir to pakeisti nelabai įmanoma. Kai kurie kolegos važiuodavo net virš 100 km kone kasdien!
                          Dauguma darbų (mokslų, laisvalaikių) yra ten kur yra ir nei nepriartinsi nei atitolinsi. Gatvių kelių statymas/nestatymas visų pirma veikia verslus ir kitas veiklas.
                          Norime padaryti kaip XVIII a.? Reikia tuomet pereiti prie natūrinio ūkio ir bent jau arklių.
                          Klausimas yra prioritetuose. Ar tikrai dar vienas, didelis, tranzitinis kelias tokiais keliais ir taip išraižytame mieste yra prioritetas, kai tame mieste nėra nei centrinio VT mazgo, nei prioritetu važiuojančio VT linijų apskritai? Jei mes statom naujas, dideles, tranzitines gatves dabar, tai rimtos VT sistemos statyti, matyt, neplanuojame iš viso? Nutiesus rimtas VT linijas, besikertančias centre gerai suformuotame hub'e, privataus, po miestą važinėjančio, transporto srautai mieste pasikeistų radikaliai o būtent jis ir užkiša kelius. Todėl modeliuoti naujus 'aplinkkelius' pagal dabartinius srautus yra itin neatsakinga. Bet ko daugiau tikėtis iš miesto, kuriame visuose sluoksniuose dominuoja nuo dyzelio dūmų atbukę automarozai, tik ir ieškantys priežasčių ištaškyti miestiečių mokesčių pinigus dar vienai papildomai juostai ar dar vienam 'aplinkkeliui'.

                          Comment


                            Taip, o kas draudžia plėtoti VT? Norim, kad būtų geras VT, bet be gatvių? Gatvės apskritai gali būti be pašalinio transporto, ar bent be asmeninio transporto.
                            Nes čia labiau apie tai, kad žmonės neturi teisės judėti didesniu kaip 25 km/h greičiu apskritai.
                            Reikalaujama, kad visur būtų parkai ir burokų laukai. Kai Vilniuje 40% užima miškai - vienas didžiausių rodiklių Europoje tokio lygio mieste. Parkus reikia tvarkyti, o pas mus tragedija su tuo. tragedija net centre, kurios simbolis - trys nudžiuvusios liepos Lukiškių a.
                            Pas mus prie NMC dar ganosi vištos. Sodų bendrijos 500 m nuo NMC. Auginkim paršiukus ir triušius vietoje, niekur nereikės keliauti ir "teršti miesto" tramvajais.
                            Paskutinis taisė Sula; 2023.02.05, 10:01.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Taip, o kas draudžia plėtoti VT? Norim, kad būtų geras VT, bet be gatvių? Gatvės apskritai gali būti be pašalinio transporto, ar bent be asmeninio transporto.
                              Nes čia labiau apie tai, kad žmonės neturi teisės judėti didesniu kaip 25 km/h greičiu apskritai.
                              Reikalaujama, kad visur būtų parkai ir burokų laukai. Kai Vilniuje 40% užima miškai - vienas didžiausių rodiklių Europoje tokio lygio mieste. Parkus reikia tvarkyti, o pas mus tragedija su tuo. tragedija net centre, kurios simbolis - trys nudžiuvusios liepos Lukiškių a.
                              Pas mus prie NMC dar ganosi vištos. Sodų bendrijos 500 m nuo NMC. Auginkim paršiukus ir triušius vietoje, niekur nereikės keliauti ir "teršti miesto" tramvajais.
                              Statyti kietą VT trukdo tai, kad per daug pinigų suvalgo gatvės. Šiaurinė gatvė kainuos tiek, už kiek galima pastatyt nemažą dalį rimtos light rail linijos, ypač Vilniuje, kur sąlygos tam - idealios. Ir tai būtų tikras bandymas spręsti problemas, o ne eilinis užlipimas ant automobilizmo grėblio.

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                p.s. Ar kas nors žino apart KEdas kas yra tas "linijinis parkas " ? Net Google randa tik linijinis šviestuvas arba linijinis šokis.
                                Taip: https://en.wikipedia.org/wiki/Linear_park . Kai išmontuoja greitkelį mieste ir vietoj jo padaro parką. Pavyzdys būtų Rose Kennedy Greenway Bostone.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Nepagaunu čia priežasties-pasekmės ryšio. Pats dirbau oro uoste virš 20 metų - ir to pakeisti nelabai įmanoma. Kai kurie kolegos važiuodavo net virš 100 km kone kasdien!
                                  Dauguma darbų (mokslų, laisvalaikių) yra ten kur yra ir nei nepriartinsi nei atitolinsi. Gatvių kelių statymas/nestatymas visų pirma veikia verslus ir kitas veiklas.
                                  Norime padaryti kaip XVIII a.? Reikia tuomet pereiti prie natūrinio ūkio ir bent jau arklių.
                                  Ne visi gali pasirinkti, kur gyvena ir kur dirba, bet dauguma žmonių gali. Kai padarai, kad greičiausias būdas pasiekti darbą yra įsigyti kibirą ir juo šokti į aplinkkelį – mieste daugėja kibirų. Nesakau, kad nereikia statyti kelių, bet juos statant reikia įvertinti visas pasekmes.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Ne visi gali pasirinkti, kur gyvena ir kur dirba, bet dauguma žmonių gali. Kai padarai, kad greičiausias būdas pasiekti darbą yra įsigyti kibirą ir juo šokti į aplinkkelį – mieste daugėja kibirų.
                                    Griauk ar statyk gatves, paskutinius 40 metų pas mane ir aplinkinius yra po kibirą, kartais ir 2-3 ar net 4 kibirus. Jokio aplinkkelio poveikio kibirų kiekiams nejaučiu. Poreikio "pasiekti darbą" irgi.
                                    Pas ką gyvenimas sukasi tik savo mikrorajone, tiems nei kibirų nei aplinkkelių nereikia, bet nereikia visų mauti ant vieno kurpalio.
                                    -

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Ne visi gali pasirinkti, kur gyvena ir kur dirba, bet dauguma žmonių gali. Kai padarai, kad greičiausias būdas pasiekti darbą yra įsigyti kibirą ir juo šokti į aplinkkelį – mieste daugėja kibirų. Nesakau, kad nereikia statyti kelių, bet juos statant reikia įvertinti visas pasekmes.
                                      Ne visi gali, bet didelė dalis viename ar kitame gyvenimo etape gali. Pvz Tokijuje yra natūralu keičiant darbą keisti ir gyvenamąją vietą. Kad nereiktų kirmyti metro po trejetą-ketvertą valandų kasdien. Aišku būna kas negali/nenori kraustytis dėl n+k priežasčių ir tenka džiaugtis geriausiu pasaulyje VT.

                                      Kita vertus jei apriboji judėjimą mieste tuo pačiu riboji ir ekonomines veiklas. Sakykim ryškiai sumažini kibirų kiekį ir pagerini VT į centrą. Bet kokybiško susisiekimo iš vieno pakraščio su kito pakraščio pramone nebus prie geriausių norų. Pramonei keltis į miestą irgi trukdo tiek kaštai, tiek kiti reikalavimai.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Nepagaunu čia priežasties-pasekmės ryšio. Pats dirbau oro uoste virš 20 metų - ir to pakeisti nelabai įmanoma. Kai kurie kolegos važiuodavo net virš 100 km kone kasdien!
                                        Dauguma darbų (mokslų, laisvalaikių) yra ten kur yra ir nei nepriartinsi nei atitolinsi. Gatvių kelių statymas/nestatymas visų pirma veikia verslus ir kitas veiklas.
                                        Norime padaryti kaip XVIII a.? Reikia tuomet pereiti prie natūrinio ūkio ir bent jau arklių.
                                        Ryšys nebūtinai turi paliesti konkrečiai tamstos išskirtines nepakeičiamas pareigas nepakeičiamoje darbovietėje. Pastebėjot kiek pramonės ir ofisynų prie oro uosto pridygo? Tą be abejo įtakojo ir darbo jėgos mobilumo galimybės po aplinkkelių nutiesimo - toks ir ryšys.
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2023.02.05, 13:17.

                                        Comment


                                          Automobilistai:
                                          ‘Induced demand’ Vilniuje neveikia, pažiūrėkit į niekada neužsikemšantį vakarinį aplinkkelį.

                                          Taip pat automobilistai:
                                          Reikia plėsti vakarinį aplinkkelį, nes kemšasi.
                                          https://www.miestai.net/forumas/foru...13#post2028113

                                          Comment

                                          Working...
                                          X