Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien teko praeiti pro buvusių geltonųjų kioskų/turgaus vietą (tarp Fabijoniškių ir Šeškinės), tai toks įspūdis, kad (bent toje vietoje) pradėti būsimo kelio parengimo darbai. Kažkaip nepagalvojau foto padaryti.

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
      Šiandien teko praeiti pro buvusių geltonųjų kioskų/turgaus vietą (tarp Fabijoniškių ir Šeškinės), tai toks įspūdis, kad (bent toje vietoje) pradėti būsimo kelio parengimo darbai. Kažkaip nepagalvojau foto padaryti.
      Buvo rašyta, kad sklypą iš atgavusios žemę moteriškės nupirko lyg ir Norfa ir statys ten. Svajonė gerai, bet VMS neįgalumas ir šūdmalystė yra realybė.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Buvo rašyta, kad sklypą iš atgavusios žemę moteriškės nupirko lyg ir Norfa ir statys ten. Svajonė gerai, bet VMS neįgalumas ir šūdmalystė yra realybė.
        O dieve..... Tai viskas, Šiaurinė g. miršta ties Fabijoniškėm? Juolab, atsiprašant, nafig ten ta Norfa reikalinga? Kai 600 metrų spinduliu yra 2x Iki, 2x Maxima, 1x Rimi, 1x Lidl? Nu tiesiog bleeeet, negaliu. Kas su Vilniumi ir maisto prekių parduotuvėmis kas 100 metrų??

        Comment


          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

          O dieve..... Tai viskas, Šiaurinė g. miršta ties Fabijoniškėm? Juolab, atsiprašant, nafig ten ta Norfa reikalinga? Kai 600 metrų spinduliu yra 2x Iki, 2x Maxima, 1x Rimi, 1x Lidl? Nu tiesiog bleeeet, negaliu. Kas su Vilniumi ir maisto prekių parduotuvėmis kas 100 metrų??
          vidutinio vilniečio Bermudų trikampis, namai, ofisas/kita darbo lokacija ir krautuvė ir visa laiką mašinoje.

          Comment


            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
            Kas su Vilniumi ir maisto prekių parduotuvėmis kas 100 metrų??
            Na tas tai nėra blogai, patogu pėsčiomis apsipirkti ir parsinešti maistą.

            Comment


              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

              O dieve..... Tai viskas, Šiaurinė g. miršta ties Fabijoniškėm? Juolab, atsiprašant, nafig ten ta Norfa reikalinga? Kai 600 metrų spinduliu yra 2x Iki, 2x Maxima, 1x Rimi, 1x Lidl? Nu tiesiog bleeeet, negaliu. Kas su Vilniumi ir maisto prekių parduotuvėmis kas 100 metrų??
              Tas sklypas netrukdo gatvei. O jame žada statyti komercinį - gyvenamąjį kvartalą, kurio pirmame aukšte būtų parduotuvė.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Tas sklypas netrukdo gatvei. O jame žada statyti komercinį - gyvenamąjį kvartalą, kurio pirmame aukšte būtų parduotuvė.
                Gal taip vizualiai pasirodė, bet darbai vykdomi vos ne per patį vidurį pievos. Nu gal.

                Comment


                  Tai gal tiesiog kažkokius inžinierinius tinklus iki sklypo veda?

                  Comment


                    Matosi, kad sklypas yra greta gatvės būsimos trasos. O dabar matyt vykdomi melsvai pažymėtų darbų dalis - paviršinių tinklų rekonstrukcija.

                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-08-28 112125.jpg
Views:	1103
Size:	236,2 kB
ID:	2071790

                    Comment


                      Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                      Turbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
                      Aciu. Tokie postai uzima labai daug laiko, tad jeigu kazkas nores padeti ateityje - welcome i PM.

                      Del Siaurines gatves - as irgi siuliau parko koncepcija vietoj gatves. Galbut Eduardas nuo manes ir nusiziurejo. Key pointai butu sekantys:
                      1. Srautu skaiciavimai pačiame projekte po modeliavimu parode, kad Siaurine gatve vidutiniskai viso miesto sraute sutrumpintu vaziavimo laika kazkokiu visiskai minimaliu procentu, panasiu i paklaidos dydi. Tad visiskai neaisku del kokios priezasties tuomet reiketu bloginti aplinka aplinkiniams gyventojams, o butent tas ir atsitiktu.
                      2. Dabar ten yra apleista teritorija, bet ji pagal fakta naudojama rekreacijai - sunu isvaiksciojimui, poilsiui nuo triuksmo ir pan. Bet kokie ateities miesto planai sako kad reikia mazinti automobiliu kieki ir gerinti alternatyvius susisiekimo budus bei VT. Tai kaip belekiek juostu nauja gatve prie to prisidetu?
                      3. Tarsa ir triuksmas neabejotinai padidetu tukstanciams aplinkiniu gyventoju. Zmones daznai nesupranta kad sutaupytos 3 minutes vaziavimo niekaip neatperka gyvenimo pastoviam triuksme prie gatves, ypac nakti.
                      4. Pakalnis nupaise grazius perimetrinio uzstatymo pilkus kvadraciukus aplink Siaurine gatve, bet praktikoje visa si erdve apaugs McDrive, plovyklomis, autoservisais, vieno auksto sandeliais ir t.t. Ta mateme su Ukmerges gatve, ta pamateme su Pilaites prospektu, tas pats bus ir siuo atveju. Taigi vietoj rekreacines erdves aplinkiniai gyventojai gaus visiskai mirusia erdve is kurios norisi tik begti. Nors vel gi pagal darytus tyrimus truksta viesuju parku ir zaliuju erdviu, o ne asfalto.
                      5. Parkas, per kurio dali galetu kursuoti VT, o per visa ilgi nusitiestu pesciuju ir dviraciu takai realiai sujungtu miesto dalis tais minetais "alternatyviaisiais" budais. Nes dviraciu infra šiuose rajonuose tiesiog tragiska sia kryptimi. Taigi skatintu gyventojus jais naudotis ir pakeltu gyventoju kokybe ir NT verte, o ne atvikrsciai.

                      Comment


                        Visą Šiaurinę gatvę galime padaryti tik visuomeninio transporto gatve su sąlyga, kad gatvės einančios rytai-vakarai kryptymi ir sudarančios vieną svarbiausių miesto arterijų (ir tarpmiestinio eismo) bus paverstos į greito eismo arteriją be eismo srautų susikirtimų viename lygyje nuo VA iki Nemenčinės plento. Toks variantas gal net geresnis.

                        Kažkas tokio (greitai padėliojau greitai iliustracijai. Paspaudus ant schemos - schema padidėja.): Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	446,0 kB ID:	2082722
                        Paskutinis taisė spekas; 2023.10.16, 15:47.

                        Comment


                          Tuomet turėtume ir tokį greito eismo gatvių tinklą (be eismo susikirtimo viename lygyje):

                          Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	749
Size:	113,6 kB
ID:	2082730

                          Comment


                            Mašinines juostas 1+1 reiktų iš Justiniškių pratęsti palei Fabijoniškių daugiabučius iki to žalio masyvo, o ten jau aklagatvis mašinoms. Gi bus ir naujas užstatymas, tai reiktų privažiavimo mašinoms. Tik toje dalyje nuo Ukmergės g. į rytus galėtų būti mažesnė kategorija ir siauresnės juostos. BP ir dabar numato estakadą ir tunelį Viršūluose. Realiai VMS perprojektuoja projektus po kelis kartus, panašu Šiaurinę nors ir projektuoja / suprojektavo, bet gali nusiųsti šį įrašą Vilniaus planui, gal vėl keisis sprendiniai ypač prie naujos valdžios. Tik apmaudu būtų turėti tokį išskirtinumą VT vakarų-rytų kryptimi, kai pagal BP studijas visi važiuoja į centrą. Nors vėlgi, BP ten numato naują lokalų linijinį miesto centrą.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Visą Šiaurinę gatvę galime padaryti tik visuomeninio transporto gatve su sąlyga, kad gatvės einančios rytai-vakarai kryptymi ir sudarančios vieną svarbiausių miesto arterijų (ir tarpmiestinio eismo) bus paverstos į greito eismo arteriją be eismo srautų susikirtimų viename lygyje nuo VA iki Nemenčinės plento. Toks variantas gal net geresnis.
                              Pritarčiau, gal tik su išlyga dėl atkarpos nuo Geležinio Vilko iki Žirmūnų gatvės – ten jau realiai vyksta intensyvus tranzitinis eismas Žvalgų ir J. Kazlausko gatvėmis, o J. Kazlausko jungtis su GV yra žiauriai nedadirbta ir paprasčiausiai pavojinga. Sakyčiau, kad nuo GV iki Žirmūnų galėtų eiti C kategorijos gatvė be jokių įvažiavimų į kiemus, bet su paprastomis normaliomis šviesoforinėmis sankryžomis. Kazlausko ir Žvalgų tada liks kaip ramaus eismo 1+1 gatvės su įvažiavimais į kiemus ir parduotuves. Vienintelė šios Šiaurinės g. išimtis būtų viadukas virš GV, kuris išspręstų tranzitinio eismo įsiliejimą iš Kazlausko (Šiaurinės g) į GV.

                              Taip pat būtinas yra naujas Šešuolių g. viadukas virš VA.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                Tuomet turėtume ir tokį greito eismo gatvių tinklą (be eismo susikirtimo viename lygyje):
                                To jau būtų per daug. Neleistų nei "darniečiai", nei "nėra pinigų" frakcija.

                                Comment


                                  Paaiškėjo, kokioje stadijoje dabar yra Šiaurinės gatvės projektas
                                  Visgi projektas jau kelis kartus buvo koreguojamas ir net šiuo metu… jis vis dar yra koreguojamas.

                                  ,,Šiuo metu projektuojamas Šiaurinės gatvės pirmasis etapas. Specialistai atlieka naujus skaičiavimus ir modeliavimą, tuomet projektas bus pristatytas susisiekimo ekspertams ir urbanistams, po jų – visuomenei”, – pakomentavo Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su žiniasklaida specialistas.

                                  Jeigu po pristatymo visuomenei bus išsakyta pastabų, projekto įgyvendinimas gali vėl užsitęsti. Jau dabar beveik aišku, kad projekto įgyvendinimas neprasidės 2024 metais, kaip buvo planuota anksčiau.

                                  Paskutinį kartą pakoreguotas projektas buvo pristatytas visuomenei šių metų sausį. Diskusijos vyko pagal atskiras temas: urbanistiniai sprendiniai, želdynai, tarša ir triukšmas, eismo organizavimas, automobilių stovėjimo vietos ir saugumas, viešasis transportas, darnus judumas, pėsčiųjų ir dviračių takai, gatvės techniniai sprendiniai. Diskusijoje dalyvavę gyventojai išsakė savo lūkesčius: vieni norėjo daugiau įvažiavimų į kiemus, kiti norėtų platesnės gatvės, mažiau medžių, bet daugiau stovėjimo vietų automobiliams, o keletui ši gatvė atrodė nereikalinga ir vietoj jos siūlė įrengti parką. Atsižvelgdami į gyventojų pastabas, projektuotojų grupė ėmėsi dar kartą koreguoti šios gatvės projektą.

                                  Comment


                                    Protu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.

                                    Comment


                                      Parašė Agas Rodyti pranešimą
                                      Protu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
                                      Suvokiama protu. Tiesiog nesutariama, kokia ji turėtų būti. Čia neblogai paaiškino:
                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Tas pats nuolat išjuokiamas linijinio parko siūlymas Šiaurinėje g., buvo tik išdava to, kad Pakalnis nesugebėjo atsakyti į konkrečius klausimus, pvz. kokių tikslų siekama tuo projektu ir pan., į ką pagal STR privalo atsakyti projektuotojai. Nepaisant to, buvo konkretūs siūlymai kiek juostų, kaip tiesti, bet Pakalnis neapsigynė, nes tai su kategorijomis painiojasi, tai eismo srautai ne pagal tą metodologiją nustatyti, tai finiše paskutinis siūlymas ir buvo, nieko nedaryti, jei VMS nesupranta ką daro ir ko siekia, o pailkti ateičiai, protingesniems projektuoti, kolkas "paliekant linijinį parką".

                                      Pvz. VMS iškelia tikslą skatinti VT, bet BRT tuose laukuose pačioje plačiausioje laisvoje miesto vietoje netilpo, bet dar net ir A juostų nėra, o mašinoms – viadukai.
                                      Paskutinis taisė digital; 2023.10.20, 14:16.

                                      Comment


                                        Parašė Agas Rodyti pranešimą
                                        Protu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
                                        Taigi "darbo liaudis" protestuoja, o tautos žodis valdžiai yra šventas.

                                        Comment


                                          Parašė Agas Rodyti pranešimą
                                          Protu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
                                          Net šitam forume nėr konsensuso, ar ten reikalinga rami gatvė su medžiais, šaligatviais, dvirtakiais ir vitrinomis, ar tranzitinė miesto arterija. Kompromisas kompromituoja abi funkcijas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X