Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sneak-peak iš Šimašiaus FB.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-03-27 154616.png
Views:	995
Size:	627,9 kB
ID:	2039845

    Comment


      Panašu į gatvę prie gatvės, prie kitos gatvės, su parkingo vietomis. Bus super gyva, jauku ir skanu...gatvių sumuštinis vienžo

      Comment


        Rimtai. Darys dar vieną Ukmergės gatvę, tik biškį pagerintą?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Rimtai. Darys dar vieną Ukmergės gatvę, tik biškį pagerintą?
          ne, Senukai jau yra abiejuose galuose.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

          Comment


            O yra kokia prasmė kažką tartis su Šimašiumi šiame etape kai tuoj valdžia keisis? Tikiuosi tarimasis bus su žmonėmis / skyriais, kurie tęs darbą pasikeitus valdžiai? Jei taip, o kada ir kur pasitarimas? Iš anksto dėkoju.

            Comment


              O, tai čia kaip lenino prospektas šik*askyles sostineje. Tai va iš kur idėjas semia

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Sneak-peak iš Šimašiaus FB.

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-03-27 154616.png
Views:	995
Size:	627,9 kB
ID:	2039845
                Man tai atrodo visai geras variantas. Dubliuojančios gatvelės su parkavimo vietomis, kurios veikiausiai bus gyvenamosios zonos, jei dar būtų su kalneliais kas 50 m, ir grįstos trinkelėmis... būtų išvis fantastika. O pagridinis eismas turi būti atskirtas nuo lėtojo, jei norim gyvos ir kartu tranzitinės gatvės. Ko pasigendu – tai VT juostų, tai pats didžiausias trūkumas. Kadangi padarytos dubliuojančios gatvelės, tikrai būtų galima visą pirmą gatvės juostą palikti VT.

                Dar geriau, kad numatytos ir papildomos kvartalinės gatvės, va kurios tai tikrai galėtų būti gyvos.

                Žodžiu, lėtai, bet tobulėja projektas. Gal nauja valdžia tokį ir įgyvendins.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Chebra, jūs gal apsispręskit ko jūs norit, nes dar prieš porą menėsių toks variantas buvo liaupsinamas

                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Bandau suprast tą paralelinių gatvelių konceptą, kurį bandys pritaikyt, neva Olandišku įkvėpimu. Gal tai kažkas tokio (minus tramvajus ir bendra erdvė)?

                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230206_152320_Maps.jpg Views:	278 Size:	314,5 kB ID:	2028366
                  Principe, jeigu numatytų dar daugiau kokių nors VT sprendinių, išvis būtų pasaka.

                  Comment


                    Šiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Šiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?
                      Būtų galima daryt į vieną pusę dviračiai su eismu, o į kitą pusę „plyta išskyrus dviračius“.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Būtų galima daryt į vieną pusę dviračiai su eismu, o į kitą pusę „plyta išskyrus dviračius“.
                        Tokiu atveju turbūt turėtų būti plati ta gatvelė, t.y. kad galėtų prasilenkti dviratis ir automobilis? Bet šiaip tikrai būtų vietos ir vienpusiui atskiram takui greta. Na, reikia palaukti projekto sprendinių ir tada žiūrėti.

                        Beje, Nikitinas privačiai patikslino, kad dabar bus daromi nauji srautų modeliavimai ir jie parodys ar reikia dviejų ar užteks vienos juostos tranzitui.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Tokiu atveju turbūt turėtų būti plati ta gatvelė, t.y. kad galėtų prasilenkti dviratis ir automobilis? Bet šiaip tikrai būtų vietos ir vienpusiui atskiram takui greta. Na, reikia palaukti projekto sprendinių ir tada žiūrėti.
                          Gatvelė + vienpusis takas joje užimtų mažiau vietos nei gatvelė + dvipusis takas.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Šiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?
                            Kodėl jos būtinai turi būti vienpusės?

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Gatvelė + vienpusis takas joje užimtų mažiau vietos nei gatvelė + dvipusis takas.
                              Tai taip, todėl ir pagalvojau, kad tas gatveles galima būtų padaryt dviračių gatvelėmis.

                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Kodėl jos būtinai turi būti vienpusės?
                              Tos gatvelės bus vienpusės (spėju), todėl jas padarius dviračių gatvėmis, dviračių eismas irgi vienpusis būtų. Tada arba reikėtų daryt platesnes tas gatveles ir įrengti dviračių juostas priešpriešiniam eismui arba šalia įrengti atskirus dviračių takus, bet skirtus tik važiavimui "atgal".

                              Comment


                                Beje, Nikitinas privačiai patikslino, kad dabar bus daromi nauji srautų modeliavimai ir jie parodys ar reikia dviejų ar užteks vienos juostos tranzitui.
                                Man akivaizdu, kad nebesuvokiama kokiu tikslu ta gatvė buvo planuota tiesti, o tuo pačiu ir aš nesuprantu kodėl vilniečiai turėtų pritarti DIDELIŲ pinigų kišimui į neprioritetinėje teritorijoje esančios neaiškios paskirties gatvės tiesimą.

                                Pridedu savo susirašinėjimą su VMSA:
                                ----
                                2023-01-24
                                Per 2023-01-05 vykusį Šiaurinės gatvės projekto pristatymą buvo minėta, kad yra atlikta eismo modeliavimo studija.
                                Prašau informuoti kaip ir kur galima su ja susipažinti.


                                2023-02-01
                                Laba diena,
                                SĮ „Susisiekimo paslaugos“ gavo Jūsų paklausimą dėl eismo modeliavimo duomenų.
                                Pateikiame atsakymą.
                                Norime informuoti, kad įvykęs Šiaurinės g. pristatymas buvo neoficialus projekto viešinimas. Po jo peržiūrimi sprendiniai ir atliekamos jų korekcijos, todėl informacija apie eismo modeliavimo rezultatus irgi kinta. Oficialiame projekto viešinime bus pateikta visos apimties medžiaga, įskaitant ir modeliavimo duomenis.
                                Atkreipiame dėmesį, kad dėl duomenų pateikimo reiktų kreiptis į projekto užsakovą - Vilniaus miesto savivaldybę.
                                Pagarbiai
                                Eglė
                                Vadybininkė


                                2023-02-01
                                Jūs gal juokaujate? Norite pasakyti, kad eismo modeliavimo duomenys nėra prieinami, senasis modeliavimas pripažintas netinkamu ir yra rengiamas naujas modelis?
                                Prašiau atsiųsti duomenis, kurie buvo naudojami rodytam projektui parengti, neprašau pačių naujausių duomenų, tad duomenis vis tik turėsite parodyti, kaip to reikalauja Viešojo administravimo bei Teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymai.

                                Laikykime, kad šio Jūsų atsakymo nebuvo, nes jis nei atitinka įstatymų reikalavimus, nei yra pasirašytas, nei atsiųstas tinkamu būdu, nei jį rengė institucija į kurią buvo kreiptasi.
                                SĮ „Susisiekimo paslaugos“ nėra viešo administravimo subjektas, tad šiai įmonei net negalėjo būti perduota teisė rengti ir siųsti atsakymą.


                                2023-03-24
                                Vilniaus miesto savivaldybės administracijos pavedimu teikiame atsakymą į Jūsų paklausimą, reg. Nr. A50-4366/23.
                                Informuojame, kad kaip jūs buvote informuotas pristatant galimus naujus Šiaurinės g. sprendinius, senasis modeliavimas yra netinkamas dėl pasikeitusių sprendinių ir dėl to, kad naudoti duomenys buvo neišsamūs bei neatitinkantys šiuolaikinių modeliavimo poreikių. Šių duomenų valdytojas yra SĮ „Vilniaus planas“. Šiuo metu nėra galutinių naujo eismo modeliavimo rezultatų, nes nėra ir galutinio sprendinio, kuriam atliekant skaičiavimus įvedami duomenys t.y. prognozuojami eismo srautai, sankryžos, įvažiavimai ir kt. planuojami sprendiniai, kurie įtakoja galutinius modeliavimo rezultatus. Šiai dienai nėra patvirtintų galutinių Šiaurinės g. sprendinių, todėl negalime pateikti tikslių eismo modeliavimo rezultatų. Pristatant galutinius Šiaurinės g. sprendinius bus pristatomi ir modeliavimui naudoti duomenys.
                                Atsiprašome dėl didelių darbo krūvių, informacijos gavimo, kartais atsakymai pareiškėjus pasiekia pavėluotai.

                                Skyriaus vedėjas
                                Rimantas Baravykas
                                ----

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Sneak-peak iš Šimašiaus FB.

                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-03-27 154616.png Views:	163 Size:	627,9 kB ID:	2039845
                                  O kur būtų efektyviausia pateikti pasiūlymus dėl projekto? Norėčiau dar iki pristatymo pateikti siūlymą viduryje gatvės įrengti A juostas paliekant po vieną automobiliams išskyrus išplatėjimus ties sankryžomis. Jei jau darome jaukią gatvę nuo nulio, norėtųsi, kad tai atsispindėtų ir suteikiant prioritetą sklandžiai pasiekti kelionės tikslus su VT. Atsižvelgiant į tai, kad parkingas planuojamas paralelinėse gatvėse, automobiliai viena juosta turėtų judėti pakankamai sklandžiai.

                                  Be to, kadangi gatvė tiesiogiai jungsis su Vakariniu Aplinkeliu, kodėl nepadarius maksimaliai gerai ir gatvės pradžioje neįrengus P+R aikštelės kartu su dviračių saugyklomis taip didinant VT patrauklumą ir mažinant poreikį važiuoti šia gatve automobiliu?

                                  Comment


                                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                    Man akivaizdu, kad nebesuvokiama kokiu tikslu ta gatvė buvo planuota tiesti, o tuo pačiu ir aš nesuprantu kodėl vilniečiai turėtų pritarti DIDELIŲ pinigų kišimui į neprioritetinėje teritorijoje esančios neaiškios paskirties gatvės tiesimą.


                                    ----
                                    Svarbiausia, kad pats žinotum, ko nori, nes be paties daugiau niekam ir neaiškūs tamstos tikslai

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Svarbiausia, kad pats žinotum, ko nori, nes be paties daugiau niekam ir neaiškūs tamstos tikslai
                                      Tai kad jo tikslai aiškūs – linijinis parkas.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                        Tai kad jo tikslai aiškūs – linijinis parkas.
                                        Tikslai - kelti lygioje vietoje skandalus, provokuoti konfliktus, demonstruoti savo tariamą svarbą?

                                        Comment


                                          Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                          Tikslai - kelti lygioje vietoje skandalus, provokuoti konfliktus, demonstruoti savo tariamą svarbą?
                                          Jis tokiu būdu pasikrauna baterkes ir įtakojantis visus procesus mieste. Priešingu atveju jaučiasi visų užmirštas ir nereikalingas.
                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Tai kad jo tikslai aiškūs – linijinis parkas.
                                          Man tik keista, kad tiesiai nereikalauja modeliuoti triukšmo lygį esant įrengtam linijiniam parkui kaip esminę alternatyvą bet kokios formos Šiaurinei gatvei.
                                          Ir pasirinkti tokį variantą, kuriame triukšmas būtų mažesnis.
                                          Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.28, 13:16.
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                          Comment

                                          Working...
                                          X