Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    psichologija yra gana primityvi. pabuvimas žaliai nudažytame kambaryje turi tokį pat psichologinį efektą Reikia nustoti daryti nesąmones ir dažyti viską psichologiškai stresą keliančiomis geltona-raudona spalvomis tada ir automobilių dūmų uostyti parkelyje mažiau reikės.
    Žalia spalva ramina bet kokiam kontekste, bet pabuvimas gamtoj ir daugiau receptorių veikia.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Aš ir agituoju už tai, kad gatvės turėtų nesimatyt ir kiek įmanoma nesigirdėti. Ir taip, pritariu, kad reljefas tam dėkingas. Su palyginus nedaug pastangų galima padaryt labai gerą rezultatą.
      Net ir su nelabai daug pastangų. Pavyzdys: Pasakų parkas prie Vakarinio aplinkkelio. Aplinkkelis eina palei visą parko šoną, bet mėgautis parku tikrai netrukdo. Iš dalies, aišku, dėl to, jog pats kelias yra įleistas gilyn.

      Comment


        Reikia is vilniaus visus kaimiecius isvyti.kurie gime vienkiemiuose ir atsikrauste i vilniu gyventi.ir dabar zyzia del gatves tiesimo.vaziuokit i savo kutorus ir megaukites gamta.o miestui netrukdykit vistytis.

        Comment


          Parašė Harlem Rodyti pranešimą
          Reikia is vilniaus visus kaimiecius isvyti.kurie gime vienkiemiuose ir atsikrauste i vilniu gyventi.ir dabar zyzia del gatves tiesimo.vaziuokit i savo kutorus ir megaukites gamta.o miestui netrukdykit vistytis.
          Kaimiečiai verkia, kad kažkoks šabakštynas bus užstatytas tiesiant gatvę, nori 100% ramybės ir švaros mieste, kas neįmanoma, tai verkiantiems dėl gatvės statybų reiktų grįžti į kaimus. Turbūt nėra jokio kito didesnio miesto Europoje, kurio viduryje 2,5 kilometro ilgio ruože nebūtų nei vienos gatvės rytų - vakarų kryptimis.
          Flickr

          Comment


            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

            Net ir su nelabai daug pastangų. Pavyzdys: Pasakų parkas prie Vakarinio aplinkkelio. Aplinkkelis eina palei visą parko šoną, bet mėgautis parku tikrai netrukdo. Iš dalies, aišku, dėl to, jog pats kelias yra įleistas gilyn.
            Pasakų parkas yra pailgas ir tik trumpa kraštine remiasi į Vakarinį aplinkelį. Taip, bent kiek toliau paėjus triukšmo nebesigirdi. Spėju padeda ir medžiai, ir įleidimas gilyn. Ir dujininkų kvartalo žaliasis tiltas turbūt kažkiek prisideda.

            Ką ir bandau pasakyti - su nedidelėm pastangom ir ganėtinai dėkingu reljefu galima padaryti teisingą sprendimą. Kuris visoms pusėms duos naudos. Net ir vietiniams šuniukų šikintojams galima padaryt padoresnius takus suvedant į didesnį ar mažesnį žaliąjį tiltą. Kad nereiktų brautis per dabartinius erkynus.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Turbūt nėra jokio kito didesnio miesto Europoje, kurio viduryje 2,5 kilometro ilgio ruože nebūtų nei vienos gatvės rytų - vakarų kryptimis.
              Atsidaryk Londono Google Maps. Padėk žmogeliuką ant North Circular (A406) tada surask pirmą didelę gatvę (kokios tu nori Vilniuje) į pietus nuo jo. Paskaičiuok atstumą ir parašyk jį čia.

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                Atsidaryk Londono Google Maps. Padėk žmogeliuką ant North Circular (A406) tada surask pirmą didelę gatvę (kokios tu nori Vilniuje) į pietus nuo jo. Paskaičiuok atstumą ir parašyk jį čia.
                Atsidariau. Man išmeta tankų gatvių tinklą kas 60 m.

                Comment


                  Parašė Harlem Rodyti pranešimą
                  Reikia is vilniaus visus kaimiecius isvyti.kurie gime vienkiemiuose ir atsikrauste i vilniu gyventi.ir dabar zyzia del gatves tiesimo.vaziuokit i savo kutorus ir megaukites gamta.o miestui netrukdykit vistytis.
                  Seniai sakiau, kad Vilniuje reikia palikti tik kokį 60-80 tūkst. gyventojų ir tos Šiaurinės gatvės reikalingumas atkris.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Atsidariau. Man išmeta tankų gatvių tinklą kas 60 m.
                    Kuri iš jų galėtų būti laikoma tikra rytų-vakarų jungtimi?

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                      Kuri iš jų galėtų būti laikoma tikra rytų-vakarų jungtimi?
                      Kiek supratau, kalba buvo apie tai, kad pas mus tiesiog laukai/krumynai, jokių gatvių, nieko (Huliai Pole). Miesto vidury. O galėtų būti bent kaip Londone (ar kitaip).

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Kiek supratau, kalba buvo apie tai, kad pas mus tiesiog laukai/krumynai, jokių gatvių, nieko (Huliai Pole). Miesto vidury. O galėtų būti bent kaip Londone (ar kitaip).
                        Na, kalbų šitoje temoje buvo apie daug variantų, nuo paprastos gatvės iki vos ne greitkelio standarto. Esmė ta, kad jei ten būtų nutiesta gatvė pagal tą naują 'Gedimino prospektas v2' koncepciją, milžiniškos gatvės nebuvimas toje vietoje tikrai nepadarytų Vilniaus unikaliu.

                        Dėl šabakštynų - nesu tikras, ar yra pakankamai daug žmonių, kurie siūlo ten visam laikui palikti šabakštynus, kad reikėtų apie tai nuolat kalbėti. Asmeniškai, nežinau nei vieno, tad čia tokia kaip ir šiaudinė baidyklė.

                        Mano nuomone, ta gatvė turi atrodyti daugmaž taip:
                        https://www.google.com/maps/@52.3558...8192?entry=ttu

                        T.y. viduryje gatvių esantis VT, šone gatvės esantis parkingas per visą gatvės ilgį ir jaukūs pirmi aukštai su komercija. Kuo toliau nuo tokio standarto tolsta šis projektas, tuo labiau jo nepalaikau. Gyvename automobilizuotame marozyne, kur net (dabar jau buvęs) vyr. architektas nemato poreikio rezervuoti VT juostų viduryje nuo nulio daromame projekte. Manau, kad gal ir visai naudinga būtų jei daugiau žmonių pakaišiotų pagalius šiam projektui į ratus, kol turėsime geresnį supratimą kaip reikia padaryti gerai.

                        Comment


                          Gal ne viską seku čia bet vis kiek permetu akį šioj temoj tai atrodo kad tikrai nuo kažko tolsta, atrodytų gal nuo realizavimo apskritai.

                          Comment


                            Jei tektų visai sustabdyti Šiaurinės tiesimą aš sutikčiau su viena sąlyga / kompromisu - kad užbaigti tiesti šią atkarpą ir visą ją padaryti su dviejų lygių susisiekimo ryšiais:

                            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	346,2 kB ID:	2085622

                            Comment


                              Na, jei spekas sutinka, tai kaip ir nutarta. Prieštaraujančių bus?

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Kuri iš jų galėtų būti laikoma tikra rytų-vakarų jungtimi?
                                Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2023.10.29, 21:47.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  ... Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
                                  Būtent, kad ir nespecialistiška akim žvelgiant į Vilniaus ir pvz. Amsterdamo gatvių tinklą žemėlapyje jau kyla įtarimas kad vienam iš jų(neminėsiu kuriame ) gatvių tinklas veikia kaip minimum š*dinai.

                                  Comment


                                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                    Na, jei spekas sutinka, tai kaip ir nutarta. Prieštaraujančių bus?
                                    Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
                                    1. Didint gatvių tinklo tankį (nežinau, gal ir nesutinkat su ta mintim kad Vilniuje lyginant su kitais jis labai žemas)
                                    2. Paliekant esamą mažą tankį, didinti esamų gatvių pralaidumą(spekas siūlytas variantas)
                                    3. Nei didint tankio nei pralaidumo, su gatvėm paliekam kaip yra, kur būtų galima nutiest naujas gatves - įrengiame parkus (tamstai patinkantis variantas?)

                                    ps. renkuosi 1.

                                    Comment


                                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                      Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
                                      Yra ketvirtas:
                                      4. Naikinam gatves, sprogdinam tiltus, parkai užsodinami kopūstais ir bulvėmis.

                                      Comment


                                        Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                        Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
                                        1. Didint gatvių tinklo tankį (nežinau, gal ir nesutinkat su ta mintim kad Vilniuje lyginant su kitais jis labai žemas)
                                        2. Paliekant esamą mažą tankį, didinti esamų gatvių pralaidumą(spekas siūlytas variantas)
                                        3. Nei didint tankio nei pralaidumo, su gatvėm paliekam kaip yra, kur būtų galima nutiest naujas gatves - įrengiame parkus (tamstai patinkantis variantas?)

                                        ps. renkuosi 1.
                                        Kiek patikslinsiu savo požiūrį. Esu už gatvių tinklo tankinimą: būtina nuteisti M Lietuvio 4 juostas, Šiaurinė (bent 1+1), užbaigti Ozo arteriją iki VA, GV paversti į eismo be susikirtimų viename lygyje ir tt..

                                        Mano mintis, kad jei planuojama abu variantus - Šiaurinė ir Ozo arterija - įgyvendinti vienu metu ir sakoma, kad nėra pinigų ir visa kita, tuomet tinka kompromisas. Kompromisas yra mesti lėšas ir pajėgas į vieną iš šių arterijų ir pagaliau užbaigti iki pilno funkcionalumo bent vieną jų. Gal bent kompromisas padidintų šansus, kad užsibaigs dešimtmečiais vykstantančios agonijos?

                                        Ir jei tektų rinktis tarp Šiaurinės ir Ozo arterijos - Ozo arterijos užbaigimą ir jos visos pavertimą į dviejų lygių laikau svarbesniu darbu nei Šiaurinė. Kodėl svarbesnis? Nes daugiau naudos.
                                        Paskutinis taisė spekas; 2023.10.29, 14:05.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžiais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
                                          Teisingas atsakymas yra tas, kad nuo A406 į pietus artimiausias didelis kelias yra M25, grubiai už 40 kilometrų. Į tuos 40 kilometrų be ‘tikrų rytų vakarų jungčių’ patenka ne tik sublokuotų namų kvartalai (kuriuose gyventojų tankis yra gerokai didesnis nei lietuviškuose komiblokuose), bet ir visas centrinis Londonas, Europos finansų centras.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X