Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Vieną gatvę visam miestui..?
    Ta prasme, R-V konkrečiai neturi jungties, išskyrus Ozo g. Nu galima dar Ateities g. pritempt iki to. Kai tavo nurodomos tendencijos taikomos miestuose, kurios yra išraizgytos šimtų gatvių.
    Čia toks pat pritempimas kaip RB1 tempti atseit tai jau yra greitajam 240 km/h tinkantis jau dabar.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
      O tiems, kas teigia, jog Vilniuje trūksta rytai-vakarai einančių gatvių, siūlau pasižiūrėti į žemėlapius ir atšviežinti žinias. Bent aš matau 8 horizontalias ir 6 vertikalias gatves.
      Jei turi nors minimaliai logikos tai pažvelk iš tos pusės kokiu būdu nuo Antakalnio, Nemenčinės g ne per centrą pasiekti VA ir kad neitų per miegamųjų kiemus Pašilaičiuose ir Justiniškėse?

      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
        Vieną gatvę visam miestui..?
        Ta prasme, R-V konkrečiai neturi jungties, išskyrus Ozo g. Nu galima dar Ateities g. pritempt iki to. Kai tavo nurodomos tendencijos taikomos miestuose, kurios yra išraizgytos šimtų gatvių.
        Tai Vilniaus situacija ta prasme palankesnė, nes jame nėra ir nebus gatvių kaip daugelyje miestų Vakaruose. Tai galima nebeplėsti automobilinių gatvių tinklo, o ne naikinti kaip Vakaruose.
        Pvz.: kai bus panaikintas automobilių eismas Laisvės pr., tai pradės kimštis VA ir jau kai kurie asmeninių automobilių savininkai bus priversti atsisakyti kelionių.
        Ateities g. ko gero susiaurins iki A+1/1+A arba P+1/1+P, kaip ir daugelį kitų buvusių sovietinių gatvių.
        Jau kitąmet ketinama uždrausti automobilių eismą miesto centre, o iki 2030 m. apmokestinti įvažiavimą į visą pagrindinę Vilniaus miesto teritoriją.
        Šiaurinės atveju galima palikti rezervą VT-dviračių-pėsčiųjų gatvei kol nurims "darbo liaudies" aistros.
        Paskutinis taisė Sula; 2022.12.30, 13:19.

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Jei turi nors minimaliai logikos tai pažvelk iš tos pusės kokiu būdu nuo Antakalnio, Nemenčinės g ne per centrą pasiekti VA ir kad neitų per miegamųjų kiemus Pašilaičiuose ir Justiniškėse?
          Tai kad ratais kvadratais vietinėmis gatvelėmis iki Vakarinio aplinkkelio reikia važiuoti ir arčiau esančių Fabijoniškių ar Šeškinės gyventojams.


          Comment


            Parašė KEdas Rodyti pranešimą

            Tai kad ten net projektuoti nepradėta, kokie dar statybų leidimai! Kadangi dar 2011-ais dalyvavau VISOS gatvės DP rengime, mačiau diskusijas su TŲ sodų gyventojais, ir žinau, kad net sodų sklypai nepradėti išpirkinėti, todėl ir sakau – dabartinis gatvės projektas reikalingas tik avuldargiams, kad galėtų biurų pristatyti pigiai susipirktuose sklypuose. Pigiai, nes sklypai buvo dujotiekio, elektros linijos, B kat. gatvės SAZ zonoje. Pakeitus BP ta supirkta žemė ženkliai pabrango.
            Visuomenei vietoj tos gatvės ŽYMIAI geriau būtų turėti linijinį parką, kokį pasidarė Seulas. Avuldargiai šalia jo galėtų ir namus statyti, o jų vertė būtų didesnė, nei statant šalia plentgatvės.
            Statybų leidimus turiu omeny namams gatvės trasoje. Kuriuos būtų sudėtinga ir brangu nugriaut.

            Pirma reiktų pilnai sutvarkyti Ozo/Kareivių gatvę tranzitui prieš galvojant apie alternatyvius panaudojimus. Arba sugalvot realius būdus kaip įgyvendinti tą planą dėl 2x mažiau kelionių automobiliu...

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Statybų leidimus turiu omeny namams gatvės trasoje. Kuriuos būtų sudėtinga ir brangu nugriaut.
              Ten statybų leidimų nebus kol už miesto pinigus nepakas esamos elektros linijos, nes yra SAZ (po 30 metrų į šonus nuo oro linijos). Iki tol bus tik piešinėliai paišomi, visuomenė kviečiama susipažinti su „vis gražesniu“ gatvės projektuku. Kai oro linijas pakas, SAZ liks tik po 1 metrą nuo linijos. Skirtumas apčiuopiamas?
              Čia reglamentas: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...61b1f977b3/asr

              Comment


                regia lt rodo tokias saugomas zonas perspektyvinio tunelio atkarpoje:

                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	863
Size:	237,4 kB
ID:	2020246 4D Vilnius aerofoto:

                Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	866
Size:	375,3 kB
ID:	2020247


                Comment


                  Mano galva, jei pradėti tunelį maždaug čia ir išlįsti maždaug ten, tuomet nereikėtų nei nieko išpirkinėti, nei derinti, nei viaduko statyti (tiesa, nuovažoms gali reikėti ieškoti vietos ypač dešinėje pusėje kur sklypai):

                  Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	315,6 kB ID:	2020249
                  Paskutinis taisė spekas; 2022.12.30, 15:27.

                  Comment


                    Reljefo profilis:

                    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	856
Size:	202,6 kB
ID:	2020251

                    Comment


                      Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                      Tai kad ten net projektuoti nepradėta, kokie dar statybų leidimai! Kadangi dar 2011-ais dalyvavau VISOS gatvės DP rengime, mačiau diskusijas su TŲ sodų gyventojais, ir žinau, kad net sodų sklypai nepradėti išpirkinėti, todėl ir sakau – dabartinis gatvės projektas reikalingas tik avuldargiams, kad galėtų biurų pristatyti pigiai susipirktuose sklypuose. Pigiai, nes sklypai buvo dujotiekio, elektros linijos, B kat. gatvės SAZ zonoje. Pakeitus BP ta supirkta žemė ženkliai pabrango.
                      Visuomenei vietoj tos gatvės ŽYMIAI geriau būtų turėti linijinį parką, kokį pasidarė Seulas. Avuldargiai šalia jo galėtų ir namus statyti, o jų vertė būtų didesnė, nei statant šalia plentgatvės.

                      O tiems, kas teigia, jog Vilniuje trūksta rytai-vakarai einančių gatvių, siūlau pasižiūrėti į žemėlapius ir atšviežinti žinias. Bent aš matau 8 horizontalias ir 6 vertikalias gatves.
                      Click image for larger version Name:	Clipboard02.jpg Views:	1 Size:	531,8 kB ID:	2020194
                      Dvi iš tavo gatvių jungia Šiaurės Vilnių (viena iš jų yra regioninio vieškelio lygio - Mokslininkų g.), dvi - Pietų Vilnių, viena - eina per Centrą ir ties Centru užsiraito.
                      Žalgirio g. - jungia Antakalnį su Šnipiškėmis, iki Vakarinės dalies net nenueina be užsiraizgymų, realiai terminuojasi į GV gatve. Galiausiai, Konstitucijos - Narbuto eina per Centrą ir nu po velnių, bet per Centrą važiuoti, kai reikia iš R į V ar atvirkščiai nuvykt, yra tiesiog kvaila.

                      Tavo paspalvinimai gerai rodo Vilniaus problemą: iš bet kurio rajono "tiesiu taikymu" gali nuvažiuoti į Centrą.
                      "Nafig" tas Centras? Gyvenu "rajone", giminės gyvena kituose "rajonuose", darbas "ofise" "rajone", pramogos - "rajonuose". Į Centrą gal kartą per savaitę "reikia" nuvažiuoti, bet užtat galiu rinktis iš bent 3 lygiagrečių variantų tiesiai nuvažiuot, nors iš tiesų 95% realių mano kelionių turi būti atliekamos "ratais-kvadratais" (arba per nuolat užkimštą Ozo-Kareivių makalynę), nes ne į Centrą.

                      Kad jau mėgstame spalvinti, va mano argumentas:
                      Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-12-30 174324.jpg
Views:	865
Size:	119,4 kB
ID:	2020258

                      Tarkime gyveni šiaurinėje Žirmūnų dalyje. Į centrą turi, realistiškai, 5 jungtis: Antakalnio g., Žirmūnų g., Verkių g., Kalvarijų g., na arba, priklausomai, kur į Centrą reikia vykti, Geležinio Vilko. Visi variantai daugmaž "tiesūs, išskyrus GV.

                      Tačiau, jei nori nuvykti į Pašilaičius, Pilaitę ar Karoliniškes, turi tik Ozo g., kuri terminuojasi ties Ąžuolyno/Buivydiškių gatvėmis. Gali važiuoti per Centrą (žemyn ir per Konstitucijos pr., jei Karoliniškės/Pilaitė), na bet šiek tiek "kampu" ir per Centrą.
                      Paskutinis taisė Riedutis; 2022.12.30, 16:48.

                      Comment


                        O kam "avuldargiams" ta gatvė reikalinga? Bene visi sklypai turi privažiavimus iš kitų pusių, o gatvės nebuvimas leistų projektus parduot kaip esančius "parko apsuptyje".

                        Comment


                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                          Dvi iš tavo gatvių jungia Šiaurės Vilnių (viena iš jų yra regioninio vieškelio lygio - Mokslininkų g.), dvi - Pietų Vilnių, viena - eina per Centrą ir ties Centru užsiraito.
                          Žalgirio g. - jungia Antakalnį su Šnipiškėmis, iki Vakarinės dalies net nenueina be užsiraizgymų, realiai terminuojasi į GV gatve. Galiausiai, Konstitucijos - Narbuto eina per Centrą ir nu po velnių, bet per Centrą važiuoti, kai reikia iš R į V ar atvirkščiai nuvykt, yra tiesiog kvaila.
                          Tavo paspalvinimai gerai rodo Vilniaus problemą: iš bet kurio rajono "tiesiu taikymu" gali nuvažiuoti į Centrą.
                          "Nafig" tas Centras? Gyvenu "rajone", giminės gyvena kituose "rajonuose", darbas "ofise" "rajone", pramogos - "rajonuose". Į Centrą gal kartą per savaitę "reikia" nuvažiuoti, bet užtat galiu rinktis iš bent 3 lygiagrečių variantų tiesiai nuvažiuot, nors iš tiesų 95% realių mano kelionių turi būti atliekamos "ratais-kvadratais" (arba per nuolat užkimštą Ozo-Kareivių makalynę), nes ne į Centrą.
                          Tačiau, jei nori nuvykti į Pašilaičius, Pilaitę ar Karoliniškes, turi tik Ozo g., kuri terminuojasi ties Ąžuolyno/Buivydiškių gatvėmis. Gali važiuoti per Centrą (žemyn ir per Konstitucijos pr., jei Karoliniškės/Pilaitė), na bet šiek tiek "kampu" ir per Centrą.
                          Manau tiesiog yra ta tikra žmonių grupė, kuri literaliai neįgali suvokti realybę ir būtinas priemones norint sumažinti labai didelę miesto dalį mirtinai užkemšančią zoną. Juk jei R-V kryptimi pralaisvės tai ir besikertančiose gatvėse pagerės eismas, nestovės ir VVT kamščiuose, sumažės oro užterštumas. Manau tai panašu į argumentus apie "sutrikdytą" ramybę vaikštant Šiaurinės 2 etapo vietoje, kai ten niekas nevaikšto iš viso dėl šabakštynų. Rašinėja sofos ekspertai net nebuvę ten. Tiesiog yra darnaus nejudrumo apologetai ir tiek.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            O kam "avuldargiams" ta gatvė reikalinga? Bene visi sklypai turi privažiavimus iš kitų pusių, o gatvės nebuvimas leistų projektus parduot kaip esančius "parko apsuptyje".
                            Neįdėmiai skaitei. Juk net kelis kartus pakartojau kuo reikšminga yra SAZ.
                            Jei nepažinočiau Avulio, tai tikrai manyčiau, kad statyti biurus ir namus parke, o ne prie gatvės, būtų logiška. Deja, bet aš jį pažįstu ir suprantu, kad esminis prarabo motyvas yra „sutaupyti“, t.y. kad elektros liniją pakastų miestas. Tam tinka bet kokie pretekstai, galima net ir „reikalingos“ gatvės projektą stumti. Rinktinės gatvės ties Žalgirio stadionu PP svarstyme Avulis tai jau pademonstravo asmeniškai.

                            Comment


                              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                              Vieną gatvę visam miestui..?
                              Ta prasme, R-V konkrečiai neturi jungties, išskyrus Ozo g. Nu galima dar Ateities g. pritempt iki to. Kai tavo nurodomos tendencijos taikomos miestuose, kurios yra išraizgytos šimtų gatvių.
                              Ozo gatvė nėra jungtis rytai-vakarai nes nėra baigta ir tenka davažiavus iki galo lysti į visokias rygos gatves.
                              Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                              O tiems, kas teigia, jog Vilniuje trūksta rytai-vakarai einančių gatvių, siūlau pasižiūrėti į žemėlapius ir atšviežinti žinias. Bent aš matau 8 horizontalias ir 6 vertikalias gatves.
                              Click image for larger version Name:	Clipboard02.jpg Views:	1 Size:	531,8 kB ID:	2020194
                              Jūs pasižiūrėkit į savo paties patiektą žemėlapį. Jei reikia užsidėkit akinius. Vienintelė rytai vakarai galimybė kirsti miestą pagal jūsų schemą yra konstitucijos-narbuto-pilaitės gatvės. Tik priminsiu kad konstitucijos gatvė yra C kategorijos, t.y. tokio tranzito ten išvis neturėtu būti.

                              O šiai ptai visiškai juokinga kai yra pristatomos visokios rygos gatvės kaip tranzitinės.

                              P.S. nebus tne jokio linijinio parko, pašilaičių parką stato jau 10 metų ir dar nepradėjo nieko daryti.
                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Mano galva, jei pradėti tunelį maždaug čia ir išlįsti maždaug ten, tuomet nereikėtų nei nieko išpirkinėti, nei derinti, nei viaduko statyti (tiesa, nuovažoms gali reikėti ieškoti vietos ypač dešinėje pusėje kur sklypai):
                              Neverta, nes tuneli vistiek kasim atviruoju būdų ir išpirkinėti viską reikės, uždaru būdų kasti tuneli tai tikrai perbrangus malonumas vien todėl kad kažkoks tvenkinio mylėtojas nusprendė kad šabakštynas svarbiausia.

                              Comment


                                KEdas
                                Juokingiausia, kad Rygos pateikiama kaip kažkoks Ozo tęsinys VA link. Įdomu ar jis buvo koją įkėlęs toliau į Helsinkio ir pasižiūrėjęs į savo siūlomą kryptį?
                                Ar siūlo Rygos/Laisvės sukti kairėn link spaudos rūmų ???
                                Su logika ir regėjimu visai ne kas.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Ten ir Juodasis kelias tranzitinis. Gal ir buvo Stanislavo Augusto laikais, nelabai ir tepasikeitė. Beje, automobilių tuomet nebuvo.

                                  Comment


                                    Gatvių kategorijos pas mus vartomos taip kaip patinka, plačiausia Konstitucijos g. kažkodėl C kategorijos, bet Žalgirio g., Žirmūnų g. su daugybe posūkių į kairę ir kiemus jau B kategorijos...
                                    Aš asmeniškai nemanau, kad gatvės tarp Fabijoniškių ir Žirmūnų nereikia, tačiau ji turėtų būti užkasama tunelyje, kad nebūtų pažeistas rekreacinis teritorijos potencialas (kaip visada rodantys į šabakštyną atsisako susimąstyti, kodėl toje vietoje palikęs šabakštynas).
                                    Manau dauguma dėl to irgi sutinka. Bet kaip sumažinti automobilių eismą apskritai ir įgyvendinti miesto strateginį tikslą, tai jau niekam neįdomu. Kaip minėta, neaišku, ar nauja gatvė paskatins daugiau eismo automobiliais, ar ryškių pokyčių nebus.

                                    Comment


                                      Yra "strateginiai tikslai mažinti eismą", ir yra minimalus lygis jungčių, kurios turi būti mieste. "Strateginiai tikslai mažinti eismą" nėra absoliutinis automobilių eismo panaikinimas, todėl būtų netikslinga palikti neišvystytą jungčių tinklą.
                                      Tik noriu priminti, jog niekas nesiūlo griauti rajonų ir tiesti pakeltų 8 juostų greitkelių per miestą. Tai yra elementari miesto jungtis, kurios toje miesto dalyje trūksta.

                                      Dėl "žabakštynų" - jau daug kas minėjo, kad yra įmanoma pritaikyti inžinerinius sprendimus sklandžiai sujungti Šeškiuko balą su žabakštynais į šiaurę nuo planuojamo kelio.

                                      Comment


                                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                        Yra "strateginiai tikslai mažinti eismą", ir yra minimalus lygis jungčių, kurios turi būti mieste. "Strateginiai tikslai mažinti eismą" nėra absoliutinis automobilių eismo panaikinimas, todėl būtų netikslinga palikti neišvystytą jungčių tinklą.
                                        Tik noriu priminti, jog niekas nesiūlo griauti rajonų ir tiesti pakeltų 8 juostų greitkelių per miestą. Tai yra elementari miesto jungtis, kurios toje miesto dalyje trūksta.

                                        Dėl "žabakštynų" - jau daug kas minėjo, kad yra įmanoma pritaikyti inžinerinius sprendimus sklandžiai sujungti Šeškiuko balą su žabakštynais į šiaurę nuo planuojamo kelio.
                                        Papildysiu, kai ne tik miesto jungtis miesto interesams, bet ir alternatyva dalinai ar pilnai kertančiam miestą tranzitiniam transportui, kuris šiuo metu gali tik suvažiuoti į butelio kakliukus Geležinio Vilko g. įvairiose vietose, kur arba nereikėtų lįsti apskritai, arba bent jau turėti alternatyvas esant elementariam eismo įvykiui. Nukraunant tranzitinį nuo "šalia centro", tuo pačiu ir miesto interesai tenkinami. O kad tranzitinis bus, čia joks durnus jaudrumas su paspirtukais nepakeis.

                                        Comment


                                          Tai kad Geležinio Vilko gatvė eina statmenai mūsų aptarinėjamai gatvei... O rytų-vakarų kryptimi per centrą ir taip nėra važiuojama. Tai čia palengvėtų nebent situacija vakarų Vilniaus seniūnijoms tokiose gatvėse kaip Ąžuolyno, Rygos ar Buivydiškių. Rytinis etapas irgi nukrautų apkrovą nuo Žirmūnų šiaurinės pusės, dabar didžiulis srautas slenka per kaimo lygio Žvalgų gatvę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X