Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Romai, dar kart prašau, nustok žaisti moderatorių. Nes tavo šitie pranešimai ir yra tikrasis OT.

    Comment


      Atleisk, bet čia ne Baltarusija.

      Ne man vienam užkliuvo tie motociklai ne į temą. Tas pats per tą patį apie motociklus rašoma ir "darnaus judumo" temoje. Tiesiog reikia apsispręsti. Bet jei tas flūdinimas kažkam patinka, tai ką padarysi.

      Gerų švenčių.

      Comment


        Suprojektavo akivaizdų fail'ą. Matomai sėmėsi patirties iš Detroito ar Shitkagos.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Atleisk, bet čia ne Baltarusija.

          Ne man vienam užkliuvo tie motociklai ne į temą. Tas pats per tą patį apie motociklus rašoma ir "darnaus judumo" temoje. Tiesiog reikia apsispręsti. Bet jei tas flūdinimas kažkam patinka, tai ką padarysi.

          Gerų švenčių.
          Pats prispamina 20 komentarų apie motociklus ir prašo ištrinti, labiau pasimetusio motociklininko dar reiketu paieskoti
          Visi diskutuoja apie VT, nuvaziavimus ir k.t. Tuo paciu viena is opiausiu problemu aplinkiniams gyventojams bus ir motociklu keliamas triuksmas. Nuo kada cia motociklu tema pasidare tabu, kodel negalima aptarineti kokios priemones butu efektyvios Siaurineje, kuri taps miesto baikeriu vartais i VA?
          Paskutinis taisė Donidavu; 2022.12.24, 11:07.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Tas pats per tą patį apie motociklus rašoma ir "darnaus judumo" temoje.
            Ten ir buvo perkelta dėl tamstos skundo. Bet paskui autorius parašė, kad jis nori apie tai kalbėti būtent šioje temoje, tai tegul būna ir čia - jei niekam daugiau nebus įdomu, diskusija toliau nesivystys.

            Comment


              Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
              Koks skirtumas kokią Šiaurinę padarys su VT, estakadomis, šviesoforais ar be jų. Vis tiek gyventojams didžiausia problema bus motociklininkų keliamas triukšmas ir KET ignoravimas, o ne aukščiau išvardinti trūkumai. Motociklininkai per Šiaurinę ramiai skraidys link savo poligono VA, o automobilininkai galės toliau rietis su VT.
              P.S. Jeigu šita žinutė bus perkelta į kitą forumą žinosim, kad adminas iš tų kas galvoja, kad KET tik prastuomenei.
              Ši gatvė bus pastatyta tik tada, kai važinės tik elektromobiliai. Todėl triukšmo problemų nebus.

              Comment


                Ši gatvė bus pastatyta va tik tada kai elektromobiliai nebevažinės o jau skraidys

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                  Ši gatvė bus pastatyta va tik tada kai elektromobiliai nebevažinės o jau skraidys
                  Skraidančių mašinų greičiausiai nebus, bent jau ne 21 amžiuje, o gal ir niekada.
                  Plius bepigu liet tą pesimizmą, kažkaip tikiu, kad pajudės per artimiausius keletą metų (nebent kokios juodosios gulbės nusimato).

                  Comment


                    40 metų Vilnius laukia šios gatvės, palauks dar kokius 20. Kaip ir su Molėtų plentu: atsilikusios valstybės amžiaus projektai.

                    Comment


                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                      40 metų Vilnius laukia šios gatvės, palauks dar kokius 20. Kaip ir su Molėtų plentu: atsilikusios valstybės amžiaus projektai.
                      Man įdomiau ką su tuo lietuvių karštakošiškumu daryti.

                      Gal ir 20 metų, nes nieks ne burtininkai, bet labiau tikėtina, kad greitai.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.24, 21:10.

                      Comment


                        Tikiuosi. Ir dėl Šiaurinės g., ir dėl Šiaurinio aplinkkelio, ir dėl Molėtų plento, ir del Nacionalinio stadiono... Gal bent jau kai mano vaikai užaugs, pamatys šiuos inžinerinius stebuklus įgyvendintus. Prieš valandą pravažiavau Ukmergės g. pro tą vietą, kur turėtų būti (pagal jau buvusį projektą) viadukas virš Šiaurinės g. - tai lyg ir išrausta žemė ten už Hesburgerio, atrodo gan šviežiai?

                        Šiek tiek off-topic, bet vakar peržiūrinėjau senas foto. Čia pora nuotraukų iš mano kelionės autobusu (VT!!!) į mokyklą, kur įamžinau tais laikais jau išvalytą ir "šviežiai" statomą Nacionalinį stadioną. Taip tada džiaugiausi, kad galvojau daryti seriją nuotraukų: kas savaitę nufotografuoti ir fiksuoti progresą. Neilgai truko šis sumanymas


                        Foto: 2008-11-28, 2009-04-18.

                        Comment


                          O gal vertėtų daryti tokį prioretizavimą:

                          1. Šiaurinę tegu tiesia tik su vienu autotransporto viaduku - per GV.
                          2. O trasą nuo VA iki Nemenčinės plento verčia į dviejų lygių - kad transportas per visą ilgį nesikirstų viename lygyje.

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	628
Size:	393,3 kB
ID:	2019406

                          Comment


                            Gali būti, kad ateis valdžia, kuriai vėl netiks Šiaurinė g., šį kart kad Šimašius per daug downgrade'ino, ir vėl viskas nusitęs.

                            Nors dabartinis variantas lengviausiai įgyvendinamas, tik pro-žalių-rodyklių-lentelių žmonių tarpe nepopuliarus.

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              O gal vertėtų daryti tokį prioretizavimą:

                              1. Šiaurinę tegu tiesia tik su vienu autotransporto viaduku - per GV.
                              2. O trasą nuo VA iki Nemenčinės plento verčia į dviejų lygių - kad transportas per visą ilgį nesikirstų viename lygyje.
                              Niekas nebekalba apie Šiaurinės tiesimą net iki GV, nes dėl to protestuoja „žalieji“, o ir šiaip tai kertasi su dabartine ideologija apie normalių kelių netiesimą.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Em... vidinės rajonų gatvelės? D kategorija ir pan.?

                                That's the problem. Jei norim jaukios gatvelės su pėsčiųjų ir dviračių eismu, tai šito nebus.
                                Dauguma D kategorijų gatvės ne tik tranzitinės, bet ten ir važiuoja VT.

                                Tai aišku kad jaukios gatvės nebus pagrindinėje rytai-vakarai susiksiekimo arterijoje mieste. Bet jai egzistuojant eismas bus nukrautas nuo kiemo lygio D kategorijos gatvelių ir tada ten jas bus galima realiai humanizuoti.
                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Be abejo, kaip gi kitaip?
                                Na aš manau kad kaip ir visi tiesiog pasukate į kiemo gatveles ir ten gadinate aplinką Nors kiek atsimenu jūs automobiliu iš vis nesinaudojate.
                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Bet aplinkkelis yra tas dalykas, kuris tau rūpi labiausiai taršos problemų sprendime, nors visa literatūra rodo, kad jis situacija tik pablogins. Vėl gi - prastai užmaskuotas automobilizmas ir 60-ųjų mentalitetas.

                                Dar grįžtant prie automobilių taršos - padangų/stabdžių tarša yra didžiausia problema šalyse su naujesniais automobiliais. Lietuvos keliuose vis dar pilna senų kledarų su nupirktomis technikinėmis ir išpjautais filtrais, tad čia išmetamųjų dujų tarša vis dar yra labai didelė. Neabejoju, kad įvedus zonas, į kurias gali įvažiuoti tik neteršiantys (kalbu apie išmetamąsias dujas) automobiliai, situacija su tarša tose zonose smarkiai pagerės, o efektas taršos mažinimui bus žymiai didesnis nei naujų aplinkkelių pastatymas (nekalbant apie tai, kad tai praktiškai nieko nekainuos).

                                Pandangų/stabdžių taršos reguliavimas, beje, yra įtrauktas į Euro 7 standartą, tad gamintojai jau dabar laužo galvas, kaip ją mažinti. Po to, kai buvo nuspręstas automobilių su išmetamaisiais vamzdžiais likimas, būtent ši tarša tapo kitu reguliuotojų taikiniu (kartu su padangų skleidžiamu garsu). Skirtingai nei automobiliai, padangos ir stabdžiai yra keičiami dažnai, tad progresas šitoje srityje turėtų būti itin greitas. Beje, didelė padangų/stabdžių taršos dalis yra ne 'airborne', o 'runoff', t.y. tarša, kuri patenka į aplinką ne per orą, o per žemę, mieste - per nuotekas. Ar ta dalis į nuotekas pateks Pašilaičiuose, ar centre - centre gyvenantiems skirtumo didelio nėra.
                                Ir kur aš sakiau kad aplinkelių statymas yra geriausias sprendimas? Ką literatūra rodo mažai kam rūpi, nes mes turi tikrą realų pavyzdį mieste kur aplinkelis tikrai pagerino situacija, nes perkėlė taršą iš kiemų į laukus šalia miesto.

                                Lietuvoje net per techninę apžiūrą nesugeba nustatyti tu taršių automobilių, tai įvažiuojant į kokią nors gatvę tikrai niekas netikrins. Bus kaip visada - įstatymas tik ant popieriaus įgyvendinamas.

                                Stabdžiam sprendimas egzistuoja - diskiniai stabdžiai. Tik jie yra brangesni tai tik nedaugelis lengvųjų automobilių tokius turi. Na o padangom tai čia manau padangų gamintojam galvos skausmas bus. Deja daug padangų gumos dalelių patenką į orą, nes pravažiujantys automobiliai jas nuo žemės pakelia ir nusiunčia į tavo plaučius.
                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Nežinau. Iš viso nesuprantu kažkokios motofobijos. Dažnai būna? Visai nematau grėsmės nors pats pastoviai važinėju
                                O kiek baudų už triukšmą susimokėjote? Nes dar neteko matyti motociklo kuris nepažeidžia triukšmo normų.
                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                Skraidančių mašinų greičiausiai nebus, bent jau ne 21 amžiuje, o gal ir niekada.
                                Plius bepigu liet tą pesimizmą, kažkaip tikiu, kad pajudės per artimiausius keletą metų (nebent kokios juodosios gulbės nusimato).
                                Skraidančios mašinos jau yra, tik jos labai brangios. Vadinasi - sraigtasparnis.
                                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                Niekas nebekalba apie Šiaurinės tiesimą net iki GV, nes dėl to protestuoja „žalieji“, o ir šiaip tai kertasi su dabartine ideologija apie normalių kelių netiesimą.
                                Tie žalieji patys nežino prieš ką protestuoja. Jie net nesugeba pasižiūrėti kad trasa neina per Ozo draustinį.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Tie žalieji patys nežino prieš ką protestuoja. Jie net nesugeba pasižiūrėti kad trasa neina per Ozo draustinį.
                                  Būtent, dėl to ir rašau „žalieji“ kabutėse. Tai žmonės, kovojantys prieš valdžią, o ne už ekologiją.

                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                    Būtent, dėl to ir rašau „žalieji“ kabutėse. Tai žmonės, kovojantys prieš valdžią, o ne už ekologiją.
                                    Negi aš su Jumis ginčysiuosi. Ypač kai „žinote“ kur yra Ozo draustinis ir kas vietoje tos trasos yra siūloma.

                                    Comment


                                      Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                      Negi aš su Jumis ginčysiuosi. Ypač kai „žinote“ kur yra Ozo draustinis ir kas vietoje tos trasos yra siūloma.
                                      1 etapo trasa per draustinį neina, nereikia čia daryti vaikų darželio.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                        1 etapo trasa per draustinį neina, nereikia čia daryti vaikų darželio.
                                        Bet pirmo etapo sprendiniai turėtų priklausyti nuo kitų etapų (ne)tiesimo.

                                        Comment


                                          Matyt todėl iki pat Gelvonų g. ir neina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X