Romai, dar kart prašau, nustok žaisti moderatorių. Nes tavo šitie pranešimai ir yra tikrasis OT.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Pats prispamina 20 komentarų apie motociklus ir prašo ištrinti, labiau pasimetusio motociklininko dar reiketu paieskotiParašė Romas Rodyti pranešimąAtleisk, bet čia ne Baltarusija.
Ne man vienam užkliuvo tie motociklai ne į temą. Tas pats per tą patį apie motociklus rašoma ir "darnaus judumo" temoje. Tiesiog reikia apsispręsti. Bet jei tas flūdinimas kažkam patinka, tai ką padarysi.
Gerų švenčių.
Visi diskutuoja apie VT, nuvaziavimus ir k.t. Tuo paciu viena is opiausiu problemu aplinkiniams gyventojams bus ir motociklu keliamas triuksmas. Nuo kada cia motociklu tema pasidare tabu, kodel negalima aptarineti kokios priemones butu efektyvios Siaurineje, kuri taps miesto baikeriu vartais i VA?Paskutinis taisė Donidavu; 2022.12.24, 12:07.
- 1 patinka
Comment
-
Ten ir buvo perkelta dėl tamstos skundo. Bet paskui autorius parašė, kad jis nori apie tai kalbėti būtent šioje temoje, tai tegul būna ir čia - jei niekam daugiau nebus įdomu, diskusija toliau nesivystys.Parašė Romas Rodyti pranešimąTas pats per tą patį apie motociklus rašoma ir "darnaus judumo" temoje.
- 1 patinka
Comment
-
Ši gatvė bus pastatyta tik tada, kai važinės tik elektromobiliai. Todėl triukšmo problemų nebus.Parašė Donidavu Rodyti pranešimąKoks skirtumas kokią Šiaurinę padarys su VT, estakadomis, šviesoforais ar be jų. Vis tiek gyventojams didžiausia problema bus motociklininkų keliamas triukšmas ir KET ignoravimas, o ne aukščiau išvardinti trūkumai. Motociklininkai per Šiaurinę ramiai skraidys link savo poligono VA, o automobilininkai galės toliau rietis su VT.
P.S. Jeigu šita žinutė bus perkelta į kitą forumą žinosim, kad adminas iš tų kas galvoja, kad KET tik prastuomenei.
- 2 patinka
Comment
-
Skraidančių mašinų greičiausiai nebus, bent jau ne 21 amžiuje, o gal ir niekada.Parašė evvt Rodyti pranešimąŠi gatvė bus pastatyta va tik tada kai elektromobiliai nebevažinės o jau skraidys
Plius bepigu liet tą pesimizmą, kažkaip tikiu, kad pajudės per artimiausius keletą metų (nebent kokios juodosios gulbės nusimato).
- 1 patinka
Comment
-
Man įdomiau ką su tuo lietuvių karštakošiškumu daryti.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą40 metų Vilnius laukia šios gatvės, palauks dar kokius 20. Kaip ir su Molėtų plentu: atsilikusios valstybės amžiaus projektai.
Gal ir 20 metų, nes nieks ne burtininkai, bet labiau tikėtina, kad greitai.Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.24, 22:10.
Comment
-
Tikiuosi. Ir dėl Šiaurinės g., ir dėl Šiaurinio aplinkkelio, ir dėl Molėtų plento, ir del Nacionalinio stadiono... Gal bent jau kai mano vaikai užaugs, pamatys šiuos inžinerinius stebuklus įgyvendintus. Prieš valandą pravažiavau Ukmergės g. pro tą vietą, kur turėtų būti (pagal jau buvusį projektą) viadukas virš Šiaurinės g. - tai lyg ir išrausta žemė ten už Hesburgerio, atrodo gan šviežiai?
Šiek tiek off-topic, bet vakar peržiūrinėjau senas foto. Čia pora nuotraukų iš mano kelionės autobusu (VT!!!) į mokyklą, kur įamžinau tais laikais jau išvalytą ir "šviežiai" statomą Nacionalinį stadioną. Taip tada džiaugiausi, kad galvojau daryti seriją nuotraukų: kas savaitę nufotografuoti ir fiksuoti progresą. Neilgai truko šis sumanymas
Foto: 2008-11-28, 2009-04-18.
- 10 patinka
Comment
-
Niekas nebekalba apie Šiaurinės tiesimą net iki GV, nes dėl to protestuoja „žalieji“, o ir šiaip tai kertasi su dabartine ideologija apie normalių kelių netiesimą.Parašė spekas Rodyti pranešimąO gal vertėtų daryti tokį prioretizavimą:
1. Šiaurinę tegu tiesia tik su vienu autotransporto viaduku - per GV.
2. O trasą nuo VA iki Nemenčinės plento verčia į dviejų lygių - kad transportas per visą ilgį nesikirstų viename lygyje.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Dauguma D kategorijų gatvės ne tik tranzitinės, bet ten ir važiuoja VT.Parašė abruo Rodyti pranešimąEm... vidinės rajonų gatvelės? D kategorija ir pan.?
That's the problem. Jei norim jaukios gatvelės su pėsčiųjų ir dviračių eismu, tai šito nebus.
Tai aišku kad jaukios gatvės nebus pagrindinėje rytai-vakarai susiksiekimo arterijoje mieste. Bet jai egzistuojant eismas bus nukrautas nuo kiemo lygio D kategorijos gatvelių ir tada ten jas bus galima realiai humanizuoti.
Na aš manau kad kaip ir visi tiesiog pasukate į kiemo gatveles ir ten gadinate aplinkąParašė digital Rodyti pranešimąBe abejo, kaip gi kitaip?
Nors kiek atsimenu jūs automobiliu iš vis nesinaudojate.
Ir kur aš sakiau kad aplinkelių statymas yra geriausias sprendimas? Ką literatūra rodo mažai kam rūpi, nes mes turi tikrą realų pavyzdį mieste kur aplinkelis tikrai pagerino situacija, nes perkėlė taršą iš kiemų į laukus šalia miesto.Parašė VLR Rodyti pranešimąBet aplinkkelis yra tas dalykas, kuris tau rūpi labiausiai taršos problemų sprendime, nors visa literatūra rodo, kad jis situacija tik pablogins. Vėl gi - prastai užmaskuotas automobilizmas ir 60-ųjų mentalitetas.
Dar grįžtant prie automobilių taršos - padangų/stabdžių tarša yra didžiausia problema šalyse su naujesniais automobiliais. Lietuvos keliuose vis dar pilna senų kledarų su nupirktomis technikinėmis ir išpjautais filtrais, tad čia išmetamųjų dujų tarša vis dar yra labai didelė. Neabejoju, kad įvedus zonas, į kurias gali įvažiuoti tik neteršiantys (kalbu apie išmetamąsias dujas) automobiliai, situacija su tarša tose zonose smarkiai pagerės, o efektas taršos mažinimui bus žymiai didesnis nei naujų aplinkkelių pastatymas (nekalbant apie tai, kad tai praktiškai nieko nekainuos).
Pandangų/stabdžių taršos reguliavimas, beje, yra įtrauktas į Euro 7 standartą, tad gamintojai jau dabar laužo galvas, kaip ją mažinti. Po to, kai buvo nuspręstas automobilių su išmetamaisiais vamzdžiais likimas, būtent ši tarša tapo kitu reguliuotojų taikiniu (kartu su padangų skleidžiamu garsu). Skirtingai nei automobiliai, padangos ir stabdžiai yra keičiami dažnai, tad progresas šitoje srityje turėtų būti itin greitas. Beje, didelė padangų/stabdžių taršos dalis yra ne 'airborne', o 'runoff', t.y. tarša, kuri patenka į aplinką ne per orą, o per žemę, mieste - per nuotekas. Ar ta dalis į nuotekas pateks Pašilaičiuose, ar centre - centre gyvenantiems skirtumo didelio nėra.
Lietuvoje net per techninę apžiūrą nesugeba nustatyti tu taršių automobilių, tai įvažiuojant į kokią nors gatvę tikrai niekas netikrins. Bus kaip visada - įstatymas tik ant popieriaus įgyvendinamas.
Stabdžiam sprendimas egzistuoja - diskiniai stabdžiai. Tik jie yra brangesni tai tik nedaugelis lengvųjų automobilių tokius turi. Na o padangom tai čia manau padangų gamintojam galvos skausmas bus. Deja daug padangų gumos dalelių patenką į orą, nes pravažiujantys automobiliai jas nuo žemės pakelia ir nusiunčia į tavo plaučius.
O kiek baudų už triukšmą susimokėjote? Nes dar neteko matyti motociklo kuris nepažeidžia triukšmo normų.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNežinau. Iš viso nesuprantu kažkokios motofobijos. Dažnai būna? Visai nematau grėsmės nors pats pastoviai važinėju
Skraidančios mašinos jau yra, tik jos labai brangios. Vadinasi - sraigtasparnis.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Skraidančių mašinų greičiausiai nebus, bent jau ne 21 amžiuje, o gal ir niekada.
Plius bepigu liet tą pesimizmą, kažkaip tikiu, kad pajudės per artimiausius keletą metų (nebent kokios juodosios gulbės nusimato).
Tie žalieji patys nežino prieš ką protestuoja. Jie net nesugeba pasižiūrėti kad trasa neina per Ozo draustinį.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Niekas nebekalba apie Šiaurinės tiesimą net iki GV, nes dėl to protestuoja „žalieji“, o ir šiaip tai kertasi su dabartine ideologija apie normalių kelių netiesimą.
- 1 patinka
Comment
-
Būtent, dėl to ir rašau „žalieji“ kabutėse. Tai žmonės, kovojantys prieš valdžią, o ne už ekologiją.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTie žalieji patys nežino prieš ką protestuoja. Jie net nesugeba pasižiūrėti kad trasa neina per Ozo draustinį.
Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Negi aš su Jumis ginčysiuosi. Ypač kai „žinote“ kur yra Ozo draustinis ir kas vietoje tos trasos yra siūloma.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Būtent, dėl to ir rašau „žalieji“ kabutėse. Tai žmonės, kovojantys prieš valdžią, o ne už ekologiją.
Comment
-
1 etapo trasa per draustinį neina, nereikia čia daryti vaikų darželio.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Negi aš su Jumis ginčysiuosi. Ypač kai „žinote“ kur yra Ozo draustinis ir kas vietoje tos trasos yra siūloma.
- 1 patinka
Comment
-
Bet pirmo etapo sprendiniai turėtų priklausyti nuo kitų etapų (ne)tiesimo.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
1 etapo trasa per draustinį neina, nereikia čia daryti vaikų darželio.
Comment
Matyt todėl iki pat Gelvonų g. ir neina.
Comment