Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    abruo senasis variantas su dobilinėm atlankom buvo pakoreaguotas dar berods 2018m. Ten buvo greitkelio variantas beveik be šviesoforų, kurio buvo atsisakyta.
    Na taip, juk tranzitinė miesto gatvė, jungianti skirtingus rajonus, tikrai šiukštu neturėtų priminti greitkelio – tai turi būti jaukus ramus užutekis privažiuoti prie prekybcentrių ir ofiso planktono kontorų. Jau geriau kokią miesto geležinkelio liniją nutiesti su viadukais virš gatvių nei tokį hibridą, kuriame darbo dienomis bus nuolatinis kamštis.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Įmetu brėžinius čia:







      Comment


        abruo Dėl prioritetų nesiginčysiu, bet gatvė turėtų būti suderinta visiems. Ir tranzitu auto, ir privažiuot, ir pereit pėsčiomis/dviračiu. Senąjam variante buvo minimalios ir nepatogios galimybės judėt kitaip nei auto - principe kaip palei greitkelį (Dariaus ir Girėno/Tūkstantmečio). Ir dar pereiti į kitą gatvės pusę atlankom tokio intensyvumo viaduku kaip palei Oslo g. - nu absurdas mieste. O spūstys tai čia jau pasirinkimų ir galimybių klausimas. 30min kelionė mano galva nėra nepakeliamas dalykas keliaujant po 10-20km kiaurai miestą.

        Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	461
Size:	147,9 kB
ID:	2018959
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Dabartinis naujausias projektas yra gerai suderintas interesų atžvilgiu:
          • 2-3 juostos automobiliams po 3-3,25 m
          • 3,5 m pločio dviračių takas
          • 2,5 m pločio pėsčiųjų takas
          Yra aišku problemų, kaip antai VT prioriteto nebuvimas ir per minimalaus pločio šaligatviai visur. Manau pastarąjį dalyką dar galima bus pataisyt, o pirmąjį - eigoje tiesiog nupiešus A juostas ir vietomis pastačius VT šviesoforus.

          Nepamirškit, kad gatvės - visiems miestiečiams, ne tik automobiliams

          Comment


            Tikėsimės, kad iki šio projekto įgyvendinimo automobilių kelionių Vilniuje sumažės bent 40%.

            Ir kad turėsime neautomobilinį VT mieste.

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              abruo senasis variantas su dobilinėm atlankom buvo pakoreaguotas dar berods 2018m. Ten buvo greitkelio variantas beveik be šviesoforų, kurio buvo atsisakyta.
              Dar buvo tarpinis variantas ne su pilnu dobilu, bet be kairių posūkių vienoje iš gatvių. Nežinau tiksliai kaip toks sankryžos tipas vadinasi.

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                abruo Dėl prioritetų nesiginčysiu, bet gatvė turėtų būti suderinta visiems. Ir tranzitu auto, ir privažiuot, ir pereit pėsčiomis/dviračiu. Senąjam variante buvo minimalios ir nepatogios galimybės judėt kitaip nei auto - principe kaip palei greitkelį (Dariaus ir Girėno/Tūkstantmečio). Ir dar pereiti į kitą gatvės pusę atlankom tokio intensyvumo viaduku kaip palei Oslo g. - nu absurdas mieste. O spūstys tai čia jau pasirinkimų ir galimybių klausimas. 30min kelionė mano galva nėra nepakeliamas dalykas keliaujant po 10-20km kiaurai miestą.
                Bėda ta, kad šita gatvė bus faktinis aplinkelis antakalniams, nemenčinėms ir t.t. kirst miestą VA <-> Nemenčinės plentas.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Bėda ta, kad šita gatvė bus faktinis aplinkelis antakalniams, nemenčinėms ir t.t. kirst miestą VA <-> Nemenčinės plentas.
                  O kodėl tai bėda? Tai tegul važiuoja, leistinu ir priimtinu greičiu. Bus kamščiai, rinksis kitą maršrutą.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    O kodėl tai bėda? Tai tegul važiuoja, leistinu ir priimtinu greičiu. Bus kamščiai, rinksis kitą maršrutą.
                    Bėda, kad Vilnius neturi bent pusėtino žiedinio aplinkelio. Nesuprantu kas per durnas judumas kai norint nuvažiuot nuo vieno pakraščio iki priešingo turiu važiuot per patį centrą.

                    Aišku tiems kas pasirinko gyvenime neturėt reikalų priemiesčiuose ir aplinkiniuose miesteliuose gal ir neaktualu Bet ir patiems turėtų smirdėt bei trukdyt triukšmas važnyčiojant paspirduką

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Bėda, kad Vilnius neturi bent pusėtino žiedinio aplinkelio. Nesuprantu kas per durnas judumas kai norint nuvažiuot nuo vieno pakraščio iki priešingo turiu važiuot per patį centrą.

                      Aišku tiems kas pasirinko gyvenime neturėt reikalų priemiesčiuose ir aplinkiniuose miesteliuose gal ir neaktualu Bet ir patiems turėtų smirdėt bei trukdyt triukšmas važnyčiojant paspirduką
                      Tai bet greitkelio nutiesimas per centrą neišspręs aplinkkelių nebuvimo. Aplinkkelius reik tiesti, būtinai.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        O kodėl tai bėda? Tai tegul važiuoja, leistinu ir priimtinu greičiu. Bus kamščiai, rinksis kitą maršrutą.
                        Tai Wazeris jau dabar neretai duoda maršrutą per Pamėnkalnio g.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Tai Wazeris jau dabar neretai duoda maršrutą per Pamėnkalnio g.
                          Tikrai taip. Ir tai aišku yra neprastai "optimalus" maršrutas įvairiais požiūriais - oro užterštumo, triukšmo, malonios aplinkos centre ir t.t. Pats esu taip važiavęs iš ~Žirmūnų, upės g į Karoliniškių pusę
                          Tokia nedarnaus judrumo apologetų svajonė, kad tik kuo daugiau kliūčių sudaryti automobiliams. Jei jie kažkaip lengviau paklius iš Vilniaus rytų iki vakarų/VA tai jau bus totali tragedija. Geriau jau tegul stovi totaliuose kamščiuose ir teršia orą Pamėnkalnio, Pašilaičių ar Justiniškių kiemuose
                          Paskutinis taisė Arunasx; 2022.12.22, 16:52.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Tai, kad šioje gatvėje nėra numatytų A juostų, yra tikra tragedija. Gal kas žino, kodėl buvo padaryta tokia nesąmonė?

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Tikrai taip. Ir tai aišku yra neprastai "optimalus" maršrutas įvairiais požiūriais - oro užterštumo, triukšmo, malonios aplinkos centre ir t.t. Pats esu taip važiavęs iš ~Žirmūnų, upės g į Karoliniškių pusę
                              Tokia nedarnaus judrumo apologetų svajonė, kad tik kuo daugiau kliūčių sudaryti automobiliams. Jei jie kažkaip lengviau paklius iš Vilniaus rytų iki vakarų/VA tai jau bus totali tragedija. Geriau jau tegul stovi totaliuose kamščiuose ir teršia orą Pamėnkalnio, Pašilaičių ar Justiniškių kiemuose
                              Aš gyvenu centre - dėl mūsų gali nepergyventi.

                              1. Automobilių tarša yra laikinas daiktas - Naujamiesty jau dabar yra numatyta zona, į kurią bus įleidžiami tik netaršūs automobiliai, o per 15 metų jų skaičius mažės tol, kol jų nebeliks visai. Tai ateis kur kas greičiau nei būtų pastatyti visi šimtus milijonų eurų kainuojantys aplinkkeliai (kurie, aišku, niekada nebus pilnai pastatyti, jų visada vieno truks, nepriklausomai nuo statybos mastų). Namuose iki tol (sparčiai mažėjančias) taršos problemas pilnai išsprendžia rekuperatorius su gerais filtrais, o lauke - vaikščiojimo maršrutų atidesnis rinkimasis vengiant didelių gatvių (kur įmanoma).

                              2. Triukšmas priklauso kur kas labiau nuo automobilių greičio nei skaičiaus, centre dauguma gatvių yra 50km/h. Esu gyvenęs ir prie didelių gatvių, kur važiuojama ant 50km/h ir mažesnių - efektas nebuvo baisiai skirtingas, dažnai langų kokybė yra gerokai svarbesnis faktorius.

                              Jeigu kas nors nori pastovėti kamštyje po mano langais su mašina - jauskitės laisvi tai daryti. Mano balsas eina už viešojo transporto plėtra, o ne problemų sprendimus, kurie yra universaliai nepasiteisinę. Asfalto stygius yra viena mažiausių Vilniaus problemų šiuo metu.
                              Paskutinis taisė VLR; 2022.12.22, 17:43.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Tai, kad šioje gatvėje nėra numatytų A juostų, yra tikra tragedija. Gal kas žino, kodėl buvo padaryta tokia nesąmonė?
                                padarys kai gatvę nuties, dabar nerodo, kad lauciai neverktų tiesioginiam etery

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Bėda, kad Vilnius neturi bent pusėtino žiedinio aplinkelio. Nesuprantu kas per durnas judumas kai norint nuvažiuot nuo vieno pakraščio iki priešingo turiu važiuot per patį centrą.

                                  Aišku tiems kas pasirinko gyvenime neturėt reikalų priemiesčiuose ir aplinkiniuose miesteliuose gal ir neaktualu Bet ir patiems turėtų smirdėt bei trukdyt triukšmas važnyčiojant paspirduką
                                  aplinkeliai turi eiti miesto pakraščiu o ne skelti miestą per pusę

                                  Comment


                                    Parašė jan Rodyti pranešimą
                                    aplinkeliai turi eiti miesto pakraščiu o ne skelti miestą per pusę
                                    Sutinku, bet kol tokio nėra, tai reikia įrengti tokią gatvę. Užtenka pažiūrėti į žemėlapį ir pamąstyti relaistiškai. Kai bus aplinkkeliai tada natūraliai nusikraus gatvės, užtenka pažiūrėti į Laisvės pr.
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Tai, kad šioje gatvėje nėra numatytų A juostų, yra tikra tragedija. Gal kas žino, kodėl buvo padaryta tokia nesąmonė?
                                      Pagal vieną iš versijų, sako, kad ten beveik nebus VT.

                                      Šiaip tai įdomu tai, kad po 1-ojo projekto buvo audringos diskusijos, pasiūlymai, ir jis buvo pakeistas.
                                      Dabar šios klaidos valdžia išvengė. 0 svarstymų. 2-asis (ar 2,5?) projektas tyliai išmestas šiukšlių dėžėn.
                                      Paskutinis taisė Sula; 2022.12.22, 21:27.

                                      Comment


                                        Parašė jan Rodyti pranešimą

                                        aplinkeliai turi eiti miesto pakraščiu o ne skelti miestą per pusę
                                        Problema yra ta, kad gatvė tranzitinė. Ji jungia atskirus mikrorajonus ir bus naudojama netgi tranzitui per visą miestą. Tai nėra kokia nors, nežinau, Pamėnkalnio ar Jasinskio ar galų gale Kudrikos gatvė. Eismo ten bus DAUG. Ir ištisai. Nes ten ištisai bus šviesoforai. Turbūt net kokia Antakalnio g. bus lengviau pravažiuojama. Ir tai nebus ta gatvė, kurioje malonu eiti pėsčiomis ar važiuoti dviračiu, kaip dabar nėra malonu vaikščioti palei Ukmergės ar Geležinio Vilko g. Tiesiog nejauku, nesveika, pernelyg triukšminga. Ir žmonės rinksis kitus maršrutus – vidines rajonų gatves, kaip ir turėtų būti. Todėl ir sakau, kad neįmanoma ten suderinti visų interesų. Blogiausia, kad ignoruojamas VT. Dabar neaišku, bus jis ten ar ne. Gal papaišys VT juostas. O gal tik paleis kokį kas valandą kursuojantį autobusą, kaip jau įprasta.

                                        Ar negeriau būtų padaryti vieną gatvę ne visiems miestiečiams, kad gretimose gatvėse (Taikos, Rygos, Talino, Čiobiškio, Žemynos, Medeinos, Baltrušaičio, Fabijoniškių) būtų gerai visiems ir jose neliktų jokių tranzitinių srautų?
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Sutinku, bet kol tokio nėra, tai reikia įrengti tokią gatvę. Užtenka pažiūrėti į žemėlapį ir pamąstyti relaistiškai. Kai bus aplinkkeliai tada natūraliai nusikraus gatvės, užtenka pažiūrėti į Laisvės pr.
                                          Šiuo atveju nepritarsiu, tada reikia iškart ir statyti normalų aplinkkelį, o ne paturbinti kažkurią gatvę vidury miesto ir vėliau turėti perteklinę infrastruktūrą.

                                          Kas su Šiaurine gatve konkrečiai yra blogai, tai kad pernelyg daug kompromisų. Ji turės jungtį su Vakariniu ir realiai bus svarbi jungtis tarp mikrorajonų D gatvelių ir aplinkkelio. Priedo, be abejo, nuims tranzitą nuo tų jau minėtų D kategorijos Žemynos, Medeinos, Dūkštų ir t.t. gatvelių.

                                          Dėl to man atrodo, kad srautas joje bus didesnis negu net Laisvės pr. Laisvės pr. alternatyvą turi - Vakarinis. Todėl aš gal net būčiau labiau už Laisvės pr. humanizavimą tarp Spaudos rūmų ir Pašilaičių, t.y. juostos pagal normas, daugiau perėjų, želdinių, parkavimas gatvėje - tai būtų toks tarsi miesto signalas - ok, galit čia važiuot, bet šiaip pastatėm trijų juostų A kategorijos aplinkkelį, tai ten ir važiuokit.

                                          Šiaurinė tuo tarpu tokios alternatyvos neturės. Yra Rygos/Buivydiškių gatvės, yra įvairios jungtelės per mikrorajonus - bet ties tuo ir pasibaigia. Net Pavilionių gatvės dar nėra ir visiškai neaišku, kada ji bus.

                                          Aišku, problema čia yra, kad Šiaurinė kažkodėl tapo C kategorijos (Laisvės pr. beje, yra B kategorijos). Bet šiame mieste tų popierinių kategorijų yra be galo daug, tai čia jau šaukštai po pietų.

                                          Be abejo, pėsčiųjų takai ir perėjos, dvirtakiai - čia turi būti. Bet kol kas atrodo lyg didelio srauto čia visiškai nesitikima. O ir A juostų atsisakymas buvo be galo blogas sprendimas, bet daryti A+1+1+A būtų buvę dar blogiau.

                                          Šiaip, tikrai labai keista, kad viadukams nepaliekama net rezervinės vietos. Ok, galima jų dabar nestatyti - gal paaiškės, kad tokio poreikio nėra. Bet tiesiog palikti nedidelį plotelį sankryžose extra atvejui tikrai būtų pravartu.

                                          Ir gaila, kad koks nors tramvajus ar A juostos per gatvės vidurį čia neatsiras be visiškos gatvės rekonstrukcijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X