Parašė Horn
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal ten liks vietos A juostoms, jeigu joms bus poreikis, ir jas įrengs vėliau.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Tiesiog puiku - panaikinama infrastruktūra autobusams, o automobiliai net piršteliu nepaliečiami. Šaunuolė VMSA !
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas tai yra?Parašė Kaid Rodyti pranešimąBP maršrutas numatytas.
 Šiaurinei gatvei tikrai pritiktų gal net ne vienas VT maršrutas. Klausimas tik, ar žiūrima į ateitį (MRT), ar planuojam, kad važiuos tik standartiniai autobusai dar 100-ą metų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tai nežinau ar VT išvis reikalingas Šiaurinėje. Mano supratimu VT turi važiuoti per mikrorajonų centrus, o ne tarp mikrorajonų. Taip patogiausiai keleiviams. Išdalinti pusę maršrutų pvz per Rygos-Buivydiškių, pusę per Šiaurinę irgi būtų nelogiška, nes naikina persėdimų, miksavimo galimybes. Pas Pakalnį pristatyme mačiau pavaizduotą pakeistą 5G greitąjį per Šiaurinę, Žirmūnus ir Drujos g. į Stotį. Bet tai čia su pilna Šiaurine. Ir klausimas kiek čia reali info.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus Bendrasis planasParašė Sula Rodyti pranešimą
 Kas tai yra?
 
 Iškarpa iš bendrojo plano viešojo transporto maršrutinio tinklo plėtros schemos:
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažką painiojat, 5G oficialiai niekas neketino perkelti į Šiaurinę gatvę, ypač kai tai yra "prekybcentrių maršrutas".Parašė Ignalina Rodyti pranešimą5G ten leist buvo visuose planuose man regis. Tačiau Ozo g. palikt be greitojo irgi ne koks variantas.
 
 Pakalnio planuose figuravo visiškai naujas maršrutas Skalvių žiedas - Šiaurinė g. - Žirmūnai - Olandų g. - Stotis, bet kol nebus visos Šiaurinės, tol nebus ir šio maršruto.
 
 O viešasis ten tikrai yra reikalingas, ypač jei iš tiesų bus perimetrinis užstatymas. Iš esmės, būtų neblogai turėti 3G atšaką: Centras - Šeškinė - Šiaurinė g. - Skalvių žiedas.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laisvės prospekte arba Justiniškių gatvėje neįprasta, kodėl turėtų būti Šiaurinėje gatvėje?Parašė John Rodyti pranešimąManau kaip ir turėtų būti savaime suprantama, kad gatvė turi būtų 2+2 įskaitant A juostas. Jeigu bus 2+2 be A juostų, tai viena juosta tiesiog pavirs parkingu, kaip jau įprasta Vilniuje.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Supratau, galvojau kokia nors nauja transporto priemonė tipo - "Bus Petroleum"Parašė Kaid Rodyti pranešimąVilniaus Bendrasis planas 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad jokioje tranzitinėje gatvėje pirma juosta nevirtus parkingu (Ukmergės, Ozo, Kareivių, Ateities ir pan.)Parašė John Rodyti pranešimąManau kaip ir turėtų būti savaime suprantama, kad gatvė turi būtų 2+2 įskaitant A juostas. Jeigu bus 2+2 be A juostų, tai viena juosta tiesiog pavirs parkingu, kaip jau įprasta Vilniuje.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laisvės prospekte ir Justiniškių gatvėje važinėja troleibusai kurie antra juosta apvažiuojant parkuojančius pamestu ūsus. Todėl niekas ten ir neleidžia statyti. Na nebent šiaurinėje gatvėje irgi paleisti troleibusus. Aš už.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 Laisvės prospekte arba Justiniškių gatvėje neįprasta, kodėl turėtų būti Šiaurinėje gatvėje?
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Troleibusai labai laisvai 99% atvejų gali važiuoti antrąja juosta;Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Laisvės prospekte ir Justiniškių gatvėje važinėja troleibusai kurie antra juosta apvažiuojant parkuojančius pamestu ūsus. Todėl niekas ten ir neleidžia statyti. Na nebent šiaurinėje gatvėje irgi paleisti troleibusus. Aš už.
 
 2. Gatvėse be troleibusų (Ateities, GV ir kitos) irgi niekas nesiparkuoja pirmojoje juostoje.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ok, vadinasi priežastis kita. Matyt esant pakankamai eismo vairuotojai sugeba dar atskirti kur gatvė o kur parkingas.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 1. Troleibusai labai laisvai 99% atvejų gali važiuoti antrąja juosta;
 
 2. Gatvėse be troleibusų (Ateities, GV ir kitos) irgi niekas nesiparkuoja pirmojoje juostoje.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tam nėra skirti kelio ženklai arba kelio žymėjimas?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Ok, vadinasi priežastis kita. Matyt esant pakankamai eismo vairuotojai sugeba dar atskirti kur gatvė o kur parkingas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O nuo kada lietuvoje laikomasi draudiama sustoti keli ženklo?Parašė Sula Rodyti pranešimą
 O tam nėra skirti kelio ženklai arba kelio žymėjimas?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaurinė gatvė nebus tranzitinė. Nebent kažkada labai labai tolimoje perspektyvoje.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Kad jokioje tranzitinėje gatvėje pirma juosta nevirtus parkingu (Ukmergės, Ozo, Kareivių, Ateities ir pan.)
 
 
 Comment








Comment