Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Nei viena iš tavo paminėtų gatvių jungties su vakariniu neturi. Be to, jos nelabai sutampa su Šiaurinės 1 etapo trasa.Parašė digital Rodyti pranešimąKodėl neturės? Turės, kaip ir dabar naudojamės Ozo arba Ateities gatvėmis.
- 4 patinka
Comment
-
Man šiaip keista, kad yra galvojačių jog viadukai mieste yra gera mintis? Jum negana teritorijos aplink Akropolį? Ten nuoširdžiai šūdiniausia miesto dalis su tom "amerikoniško miesto" stiliaus "autostradų" sankryžom. Paskaičius dalį minčių, susidaro įspūdis, kad kai kurie tiesiog nori eilinio "stroad", apie kurį 10 metų po pastatymo skųsis.
- 8 patinka
Comment
-
Aš nekalbu apie patekimą iš Nemenčinės plento į Vakarinį. Tokių yra, bet ne tiek, o ir 1-asis Šiaurinės etapas tokių problemų visiškai nespręs.
Ką mano manymu 1-asis etapas išspręs (arba turėtų išspręsti) - tai visą tą susisiekimą tarp Šeškinės, Justiniškių, Pašilaičių, Fabijoniškių tarpusavyje bei su Vakariniu. Pvz. nuo Perkūnkiemio troleibusų žiedo man reikia link Šiaurės miestelio. Dabar aš:
1) važiuoju Gabijos, Žemynos gatvelėmis link Akropolio
2) važiuoju Justiniškių, Rygos, Buivydiškių gatvelėmis link Akropolio.
Man reikia iš Fabijoniškių į Gariūnus. Dabar aš:
1) važiuoju Ukmergės, GV, Savanorių žiedu
2) važiuoju Fabijoniškių, gatvelėmis prie Senukų, Rygos, Talino gatvėmis
Grįžtų iš Trakų į Pašilaičius. Dabar aš:
1) važiuoju VA, Justiniškių, Medeinos, Žemynos gatvelėmis
3) važiuoju VA, Pavilionių, Gabijos, Žemynos gatvėmis.
Tai Šiaurinės 1-asis etapas ir turėtų visą tą tranzitą rajonas-aplinkkelis perkelti iš D kategorijos kiemų gatvelių į kažką normalesnio.
- 3 patinka
Comment
-
Aplink Akropolį yra draustiniai, laukai ir miškai. Šūdiniausia ar nešūdiniausia, bet net ir labai norint ten nėra ką veikti. Pėsčiomis irgi šiaip sau malonumas eiti šalia pastoviai užkimštos gatvės.Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąMan šiaip keista, kad yra galvojačių jog viadukai mieste yra gera mintis? Jum negana teritorijos aplink Akropolį? Ten nuoširdžiai šūdiniausia miesto dalis su tom "amerikoniško miesto" stiliaus "autostradų" sankryžom. Paskaičius dalį minčių, susidaro įspūdis, kad kai kurie tiesiog nori eilinio "stroad", apie kurį 10 metų po pastatymo skųsis.
Comment
-
Nelabai suprantu kaip tai pateisina tokių monstriškų sankryžų turėjimą meisto centre? Ir šiaip juk nėra jos vien "apsuptos draustinių ir miškų". Vietoj to, kad galėtų būt normalios didesnės gatvės, kurias kirtus galėtum patekt į draustinį pasivaikščiot dabar turim triukšmo ir asfalto sienas be perėjų, aplink kurias yra dykynė ir kurios dalina miestą į kelias dalis. (O mašinos vistiek užkemša ankščiau ar vėliau kitas vietas)Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Aplink Akropolį yra draustiniai, laukai ir miškai. Šūdiniausia ar nešūdiniausia, bet net ir labai norint ten nėra ką veikti.
Jau daug mieliau eisiu prie užkimštos normalios gatvės nei prie greitkelio... Bent jau tada į Akropolį (ir gal kada nors stadioną) būtų galima patekt normaliai pėsčiomis/VT/dviračiu, nes dabar ten be mašinos yra neįmanoma atsidurt patogiai, nes yra realiai 0 šaligatvių ir perėjos per 8 juostų automagistrales.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPėsčiomis irgi šiaip sau malonumas eiti šalia pastoviai užkimštos gatvės.Paskutinis taisė Myliu miestus; 2022.12.22, 23:51.
- 9 patinka
Comment
-
Geležinio vilko ir Ateities gatvės sankryža gana panaši su taip pat sėdinčiais kairiniuose posūkiuose po viaduku: https://www.google.com/maps/@54.7372...2632703,16.92zParašė Riedis Rodyti pranešimąArunasx , kai statys viaduką (o dabar panašu nestatys) tai taip, visi kairieji posūkiai bus po viaduku. Nesugalvoju pavyzdžio Vilniuje, nes dauguma kiek kitaip padaryti, su keletu šviesoforinių sankryžų (kaip Pavilnionių g.), o čia turbūt viena bus. Principe kaip Liepkalnio, tik vietoj tunelio, viadukas.
Kas, jūsų nuomone, yra netaršus automobilis? Tik primenu kad daugiausia taršos susidaro padangų trinties metu važiuojant, o elektormobiliai yra sunkesni ir dėl to teršia daugiau.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Aš gyvenu centre - dėl mūsų gali nepergyventi.
1. Automobilių tarša yra laikinas daiktas - Naujamiesty jau dabar yra numatyta zona, į kurią bus įleidžiami tik netaršūs automobiliai, o per 15 metų jų skaičius mažės tol, kol jų nebeliks visai. Tai ateis kur kas greičiau nei būtų pastatyti visi šimtus milijonų eurų kainuojantys aplinkkeliai (kurie, aišku, niekada nebus pilnai pastatyti, jų visada vieno truks, nepriklausomai nuo statybos mastų). Namuose iki tol (sparčiai mažėjančias) taršos problemas pilnai išsprendžia rekuperatorius su gerais filtrais, o lauke - vaikščiojimo maršrutų atidesnis rinkimasis vengiant didelių gatvių (kur įmanoma).
Ozo gatvė nebaigta, tai važiuojate ir atsitrenkiate į sieną?Parašė digital Rodyti pranešimąKodėl neturės? Turės, kaip ir dabar naudojamės Ozo arba Ateities gatvėmis.
Comment
-
Yra paliekama, pasižiūrėkit projektą.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŠiaip, tikrai labai keista, kad viadukams nepaliekama net rezervinės vietos. Ok, galima jų dabar nestatyti - gal paaiškės, kad tokio poreikio nėra. Bet tiesiog palikti nedidelį plotelį sankryžose extra atvejui tikrai būtų pravartu.
- 1 patinka
Comment
-
kiek yra netranzitinių gatvių Vilniuje?Parašė abruo Rodyti pranešimą
Problema yra ta, kad gatvė tranzitinė. Ji jungia atskirus mikrorajonus ir bus naudojama netgi tranzitui per visą miestą. Tai nėra kokia nors, nežinau, Pamėnkalnio ar Jasinskio ar galų gale Kudrikos gatvė. Eismo ten bus DAUG. Ir ištisai. Nes ten ištisai bus šviesoforai.
Šiaurine visi važiuos kaip važiuoja kitom gatvėm.
Nenaujiena kad brundzinius purto nuo šviesoforų mieste nors bešviesoforių greitgatvių miesto vidury ir Amerikėj retai tiesia.
Lenkijoje tokių projektų nematau.
Varšuvoje už bešviesofores greitgatves daug anksčiau atsirado tramvajai ir metro.
2008 pradėjo tiesti aplinkėlius be šviesoforų palei miesto kraštą kai mieste jau 1.7 milijono gyveno.
Comment
-
Fabijoniškės ir Justiniškės nėra „centras“. Net visiškai nupušę NT brokeriai tokių pievų neprisigalvoja.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai bet greitkelio nutiesimas per centrą neišspręs aplinkkelių nebuvimo. Aplinkkelius reik tiesti, būtinai.
- 2 patinka
Comment
-
Su tokia logika ir Vakarinis ne vietoj. Tūkstantmečio gatvė irgi.Parašė jan Rodyti pranešimą
aplinkeliai turi eiti miesto pakraščiu o ne skelti miestą per pusę
Miestai nėra kažkokios idealios geometrinės figūros ant lygaus blyno be reljefo, vandens telkinių ir t.t.
- 1 patinka
Comment
-
Nuo kada akropolis yra „miesto centre“?Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąNelabai suprantu kaip tai pateisina tokių monstriškų sankryžų turėjimą meisto centre? Ir šiaip juk nėra jos vien "apsuptos draustinių ir miškų". Vietoj to, kad galėtų būt normalios didesnės gatvės, kurias kirtus galėtum patekt į draustinį pasivaikščiot dabar turim triukšmo ir asfalto sienas be perėjų, aplink kurias yra dykynė ir kurios dalina miestą į kelias dalis. (O mašinos vistiek užkemša ankščiau ar vėliau kitas vietas)
- 1 patinka
Comment
-
Em... vidinės rajonų gatvelės? D kategorija ir pan.?Parašė jan Rodyti pranešimą
kiek yra netranzitinių gatvių Vilniuje?
That's the problem. Jei norim jaukios gatvelės su pėsčiųjų ir dviračių eismu, tai šito nebus.Parašė jan Rodyti pranešimąŠiaurine visi važiuos kaip važiuoja kitom gatvėm.
Kam daryti gerai, jei galima daryti kaip kažkur kitur padaryta? Nesakau, kad reikia daugiau asfalto. Dėl manęs tai galėtų būti vien VT skirta gatvė (ir ko gero taip būtų net geriau), bet jis neturėtų stovėti prie šviesoforo ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą.Parašė jan Rodyti pranešimąNenaujiena kad brundzinius purto nuo šviesoforų mieste nors bešviesoforių greitgatvių miesto vidury ir Amerikėj retai tiesia.
Lenkijoje tokių projektų nematau.
Varšuvoje už bešviesofores greitgatves daug anksčiau atsirado tramvajai ir metro.
2008 pradėjo tiesti aplinkėlius be šviesoforų palei miesto kraštą kai mieste jau 1.7 milijono gyveno.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Be abejo, kaip gi kitaip?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąOzo gatvė nebaigta, tai važiuojate ir atsitrenkiate į sieną?
Comment
-
Netranzitinės gatvės užsisuka kilpa. Dar gali turėti tranzitui nepravažiuojamus barjerus.Parašė abruo Rodyti pranešimąEm... vidinės rajonų gatvelės? D kategorija ir pan.?
That's the problem. Jei norim jaukios gatvelės su pėsčiųjų ir dviračių eismu, tai šito nebus.
Kam daryti gerai, jei galima daryti kaip kažkur kitur padaryta? Nesakau, kad reikia daugiau asfalto. Dėl manęs tai galėtų būti vien VT skirta gatvė (ir ko gero taip būtų net geriau), bet jis neturėtų stovėti prie šviesoforo ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą.
Jaukios gatvės yra senamiesty.
Pėsčiųjų ir dviračių eismas vyksta visame mieste. Pilaitės pr kuris nėra jaukus, Laisvės pr kuris nėra jaukus ir kitur.
Jeigu dviratistas važiuoja dviračiu į darbą kam jam reikia daugiau jaukumo nei važiuojančiam į darbą automobiliu
Daryti gerai nėra greitgatvės miesto vidury tiesimas.
Varšuvą yra darymas gerai kur pirma atsirado tramvajus metro ir tik 2008 pirmi bešviesoforiai aplinkėliai miesto pakrašty kai mieste gyveno 3kart daugiau žmonių nei Vilniuje.
ir tik dėl to kad lenkai pradėjo intensyviai važinėti automobiliais per Varšuvą iš Suvalkų į Lodzę, iš Balstogės į Krokuvą, iš Liublino į Gdanską.
Vilniuje reikia daugiau viešojo transporto.
Važiuojantys iš Minsko į Kauną jau gali apvažiuoti miestą greitgatve todėl Varšuvą Vilnius aplenkė dar būdamas 3kart mažesnis.
Daugiau didesnių miestų maršrutai per Vilnių nejungia.
brėžiniuose yra 5 įvažiavimai į kiemus ir nė vienas neturi šviesoforo
Paskutinis taisė jan; 2022.12.23, 11:57.
- 2 patinka
Comment
-
Man tai labai sunku suvokti, kai laukuose projektuoja gatvę, kur niekas netrukdo, bet sugeba dviračių takų trajektorijas padaryti kaip lenktynių trasą su pastoviais vingiais.
Tada ateina žiema, o traktoristas važiuoja tiesiai ir gaunasi nuvalyta puse pėsčiųjų ir puse dviračių tako arba pilnu pločiu kažkuris vienas takas (Rinktinės g. pvz.)
- 2 patinka
Comment
-
Kiek daug automobilistų, kurie staiga susirūpino tarša ir viešojo transporto gerove
Aišku milžiniška, šlykšti gatvė yra (surprise, surprise) geriausias sprendimas visoms su tuo susijusioms problemoms.
Jei tikrai rūpi VT sąlygos toje gatvėje, reiktų kalbėti apie A juostų dėjimą į vidurį, o ne viadukus, nes tai yra kur kas geresnis ir pigesnis sprendimas. Nutiesus A juostas viduryje, galima pradžioje tiesiog sureguliuoti šviesoforus, kurie skirtų didesnį prioritetą viešajam transportui, o galiausiai padaryti tik VT skirtus tunelius po sankryžomis, likusį eismą paliekant viršuje. Štai pavyzdys iš Utrechto:Parašė abruo Rodyti pranešimąDėl manęs tai galėtų būti vien VT skirta gatvė (ir ko gero taip būtų net geriau), bet jis neturėtų stovėti prie šviesoforo ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą.
https://www.google.com/maps/@52.0732...192?shorturl=1
Dobilo sankryžos ar estakados kainuotų žymiai brangiau ir turėtų gerokai mažiau efekto VT nei viršuje esantis sprendimas. Todėl kyla mažai abejonių, kad sankryžų ir estakadų siūlytojų tikras motyvas šioje situacijoje nėra VT gerovės didinimas, o senas geras pralaidumo didinimas.
Ir aplinkkelių statymas yra geriausias sprendimas taršos problemoms? Tikrai nėra geresnių būdų tą taršą sumažinti greičiau ir efektyviau, aplinkkeliai yra tas aukso vidurys?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKas, jūsų nuomone, yra netaršus automobilis? Tik primenu kad daugiausia taršos susidaro padangų trinties metu važiuojant, o elektormobiliai yra sunkesni ir dėl to teršia daugiau.
Visų pirma, žiūrint į taršos žemėlapius, didžiausi taršos šaltiniai Vilniuje yra kietą kurą kūrenantys namai. Yra daugybė labiau lokalizuotų šaltinių lauke, bet didžiausia ir pavojingiausia tarša vidutiniam vilniečiui yra bloga ventiliacija. Vilniuje absoliuti dauguma daugiabučių yra pastatyti su mikroventiliacija ir apskaičiuojant tam tikrą oro kiekį patenkantį pro langus. Dėl pastovios energetikos krizės, žmonės yra susidėję langus, kurie išleidžia mažiau šilumos, bet į butus nepakanka reikalingas oro kiekis. Neventiliuotų butų viduje tarša yra daugybę kartų didesnė nei lauke , įskaitant prie kelio (pagooglink indoor vs outdoor pollution). Tad jei tikrai rūpintumeisi vilniečių oro kokybę, siūlytum tokius sprendimus kaip:
- subsidijos kietą kūrą kūrenantiems namams
- subsidijos ventiliacijos sistemoms
- greičio prie gyvenamųjų namų (ypač centre) mažinimas (stabdymo kelio trumpinimas)
- taršos mokestis
ir kt.
Bet aplinkkelis yra tas dalykas, kuris tau rūpi labiausiai taršos problemų sprendime, nors visa literatūra rodo, kad jis situacija tik pablogins. Vėl gi - prastai užmaskuotas automobilizmas ir 60-ųjų mentalitetas.
Dar grįžtant prie automobilių taršos - padangų/stabdžių tarša yra didžiausia problema šalyse su naujesniais automobiliais. Lietuvos keliuose vis dar pilna senų kledarų su nupirktomis technikinėmis ir išpjautais filtrais, tad čia išmetamųjų dujų tarša vis dar yra labai didelė. Neabejoju, kad įvedus zonas, į kurias gali įvažiuoti tik neteršiantys (kalbu apie išmetamąsias dujas) automobiliai, situacija su tarša tose zonose smarkiai pagerės, o efektas taršos mažinimui bus žymiai didesnis nei naujų aplinkkelių pastatymas (nekalbant apie tai, kad tai praktiškai nieko nekainuos).
Pandangų/stabdžių taršos reguliavimas, beje, yra įtrauktas į Euro 7 standartą, tad gamintojai jau dabar laužo galvas, kaip ją mažinti. Po to, kai buvo nuspręstas automobilių su išmetamaisiais vamzdžiais likimas, būtent ši tarša tapo kitu reguliuotojų taikiniu (kartu su padangų skleidžiamu garsu). Skirtingai nei automobiliai, padangos ir stabdžiai yra keičiami dažnai, tad progresas šitoje srityje turėtų būti itin greitas. Beje, didelė padangų/stabdžių taršos dalis yra ne 'airborne', o 'runoff', t.y. tarša, kuri patenka į aplinką ne per orą, o per žemę, mieste - per nuotekas. Ar ta dalis į nuotekas pateks Pašilaičiuose, ar centre - centre gyvenantiems skirtumo didelio nėra.Paskutinis taisė VLR; 2022.12.23, 12:39.
- 8 patinka
Comment
-
Kaip prasilenks greitojo VT keliai šiose gatvėse? Nes VT intensyvumas kiekvienoje iš jų (Justiniškių, Laisvės, Ukmergės, Šiaurinė - ateityje) ateityje bus labai didelis, ypač, kai bus apribotas automobilių eismas mieste ir kai bus užstatyta dykra aplink Šiaurinę.Parašė VLR Rodyti pranešimąTodėl kyla mažai abejonių, kad sankryžų ir estakadų siūlytojų tikras motyvas šioje situacijoje nėra VT gerovės didinimas, o senas geras pralaidumo didinimas.
- 1 patinka
Comment
Comment