Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Na, man geriausiai čia atrodo Raskevičius, aišku, jei jis nepopulistina. Jo poziciją laikau labiausiai pagrįsta – viena vertus, vilniečiai nori greitų pokyčių, tai kažkuriuos darbus tikrai verta padaryti dabar pat, kad ir tuos pačius taktinius tvarkaraščius, naujus troleibusus, sutvarkyti e.bilieto sistemą. Aš noriu geresnio VT ne po 6 metų, o nuo kito mėnesio. O kai tie dalykai sutvarkyti, tada jau galima užsiimti BRT ar tramvajumi, kad ir koks jis būtų. VT juostos gatvių viduryje būtų puiki pradžia.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimągal galima, sužinoti jūsų minties vingrybę, kaip šitas video koreliuoja su šia tema?
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąJakeliūnas interve su LRT sakė, kad reikia tramvajaus. Taip pat sakė, kad Rusija buvo išprovokuota užpult Ukrainą.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąA. Zuokas teigia, kad tramvajaus įrengimui miestas jau buvo pasiruošęs jo mero kadencijos pabaigoje.
Buvo pasiruošęs jau kadencijos vidury, 2012 pažadėjo pradėti projektuoti.
2013 persigalvojo.
2014 kadencijos pabaigoje nieko neveikė.
2015 rinkimai.
Vilniaus tarybos politikai apsisprendė: sostinės gatvėmis važinės tramvajus | Verslas | 15min.lt
2012 12 19
„Baigėme visus pasirengimo darbus, kad kitais metais galėtume pradėti realų projektavimą dėl naujos visuomeninio transporto sistemos įvedimo į Vilniaus miesto visuomeninio transporto žemėlapį. Turime visus suderinimus, dėl kurių anksčiau buvo diskusijų, kaip pavyzdžiui, Kultūros paveldo departamento“, – teigė A.Zuokas.
Tramvajus - tik svajonėse? - DELFI Verslas
2014 m. sausio 9 d. 11:48
Viešojo transporto optimizavimo darbo grupės vadovas Kastytis Lubys tvirtino, kad joks projektas dar nerengiamas. "Tramvajaus linijos techninis projektas nėra rengiamas – dar net nenuspręsta, kurios naujos rūšies transportas bus įdiegtas Vilniuje. Kai bus aišku, kuri transporto rūšis bus pasirinkta, tik tada žinosime, kiek lėšų reikės jai įdiegti", – sakė K.Lubys.
Paskutinis taisė jan; 2023.02.15, 17:34.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
ZuOkAs ĮrEnGs TiKrĄ bĖgInĮ TrAmVaJų
Parašė ttttt Rodyti pranešimąArtūras Zuokas
Kartu su savo komanda politikas pasiryžęs tai pakeisti ir mieste siūlo įrengti lengvąjį elektrinį tramvajų (and. light tram) (...)
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąAr man vienam taip atrodo kad visi kandidatai taip susifokusave i viena Vilniaus problema - spustys? As tikrai manau kad turi buti tobulinamas VT ir turetu buti idiegta nauja VT priemone, bet ar tie kandidatai nesugeba atkasti kakokiu kitu problemu kurios yra aktualios visiem Vilnieciam iskyrus spustys? Nereikia nauju viesu mokyklu kurios butu kekvienam rajone lengvai pasiekiamos? Negal kalbeti apie daugiabuciu renovacijos paspartinima? Kaiminyju programa? etc etc
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Bankuchenskas NT turbūt perka tik už pigiau nei jo metinis atlyginimas.
Komentuoti:
-
Ar man vienam taip atrodo kad visi kandidatai taip susifokusave i viena Vilniaus problema - spustys? As tikrai manau kad turi buti tobulinamas VT ir turetu buti idiegta nauja VT priemone, bet ar tie kandidatai nesugeba atkasti kakokiu kitu problemu kurios yra aktualios visiem Vilnieciam iskyrus spustys? Nereikia nauju viesu mokyklu kurios butu kekvienam rajone lengvai pasiekiamos? Negal kalbeti apie daugiabuciu renovacijos paspartinima? Kaiminyju programa? etc etc
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąČia ne per mano kadenciją, čia neužteks vienos kadencijos, čia metinis miesto biudžetas ir .t., tai čia taip mąsto itin siauro mąstymo žmogystos, kurie nori tik atbūti savo kadenciją ir viskas. Ojojojoi kaip viskas nyku
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia ne per mano kadenciją, čia neužteks vienos kadencijos, čia metinis miesto biudžetas ir .t., tai čia taip mąsto itin siauro mąstymo žmogystos, kurie nori tik atbūti savo kadenciją ir viskas. Ojojojoi kaip viskas nyku
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąEfektyvi tramvajaus linija turėtų aptarnauti bent 6 tūkstančių keleivių srautą per valandą. Vilniuje tik keliose viešojo transporto atkarpose turime suminį 3 tūkstančių keleivių per valandą srautą”, – sako T. Raskevičius.
Apibendrinant tik Zuokas žada veikti, o ne svarstyti apie ateitį.
Nesuprantu pvz Raskevičiaus pozicijos, sako, kad tramvajus yra ateities klausimas, bet tuo pačiu debatuose su Zuoku sako, kad vistiek čia nieko per kadenciją nepadarysi, tai net neverta kažką daryt... O tai, atsiprašau, o kaip tas tramvajus ateityje taps a thing, jeigu tu net nesiruoši nieko daryt?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jakeliūnas interve su LRT sakė, kad reikia tramvajaus. Taip pat sakė, kad Rusija buvo išprovokuota užpult Ukrainą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kandidatų pozicijų dėl transporto apibendrinimas iš Made in Vilnius:
Artūras Zuokas
„Nuo 2014 m., nepaisant atnaujinto viešojo transporto, kelionių skaičius Vilniuje viešuoju transportu tik mažėjo. Norint, kad daugiau vilniečių persėstų į viešąjį transportą, būtina jį turėti kokybišką, greitą ir komfortabilų. Kai kuriais maršrutais net vienas po kito važiuojantys ilgieji autobusai keleivių srauto neišveža, o piko valandomis jie perpildyti”, – apie dabartinę situaciją mieste pasakoja A. Zuokas.
Politikas pažymi, kad Vilnius yra vienintelė sostinė visoje Europoje, kuri iki šiol neturi tramvajaus. Kartu su savo komanda politikas pasiryžęs tai pakeisti ir mieste siūlo įrengti lengvąjį elektrinį tramvajų (and. light tram), kuris galėtų būti autonominis. A. Zuokas teigia, kad tramvajaus įrengimui miestas jau buvo pasiruošęs jo mero kadencijos pabaigoje.
Valdas Benkunskas
Valdas Benkunskas tramvajaus svarbą ateičiai supranta, bet diegti jo nesiruošia. (šitas sakinys yra visiškas comedy gold, tsakant "meras be cirkų")
„Tramvajaus priemonės įrengimas (įskaitant reikalingą gatvių rekonstrukciją) miestui atsieitų apie 1,5 milijardo eurų – ši suma gerokai viršija metinį Vilniaus biudžetą, tad turime būti realistais – šiam projektui įgyvendinti reikėtų ne tik Vilniaus mero ir tarybos pritarimo, bet ir Vyriausybės palaiminimo bei finansavimo. O vienos kadencijos neužtektų net paruošiamiesiems darbams – projektavimui, statybų paruošimui atlikti”, – sako politikas.
Politikas žada, kad pokyčiai vilniečius turėtų paliesti čia ir dabar – tam tikslui bus plėtojama greitųjų autobusų eismo sistema.
Mykolas Majauskas
M. Majauskas imsis viešojo transporto tinklo modernizacijos plano. Ateityje, anot kandidato, Vilniuje galima būtų svarstyti apie tramvajaus įrengimą.
„Greta minėtų investicijų į transporto infrastruktūrą bus sparčiai modernizuotas Vilniaus viešasis transportas, užtikrinant intensyvų greitųjų maršrutų eismą atitinkantį plačios visuomenės poreikius. Įgyvendinus minėtus projektus bus atidžiai įvertintas ir poreikis papildomų sprendimų, įskaitant ir tramvajaus tinklo”, – komentuoja kandidatas.
Tomas Vytautas Raskevičius
Investuoti į esamą viešąjį transportą žada Tomas Raskevičius. Kandidatas atnaujintų transporto priemonių parką, peržiūrėtų esamus maršrutus, būtų įvesta funkcionali elektroninio bilieto sistema. Taip pat kandidatas modernizuotų viešąjį transportą, peržiūrėdamas maršrutų dažnumą ir sudarydamas taktinius tvarkaraščius. Programa apima A juostų tinklo plėtrą. Numatytas ir galimybių vertinimas perkelti A juostas į centrinę gatvės dalį. Tramvajus, anot T. Raskevičiaus – ateities klausimas.
„Dėl miesto plėtros augant viešojo transporto vartotojų srautui, greituosius autobusus transformuoti į BRT (angl. „bus rapid transit“), o ilgojoje perspektyvoje – ir į tramvajaus linijas. Efektyvi tramvajaus linija turėtų aptarnauti bent 6 tūkstančių keleivių srautą per valandą. Vilniuje tik keliose viešojo transporto atkarpose turime suminį 3 tūkstančių keleivių per valandą srautą”, – sako T. Raskevičius.
Apibendrinant tik Zuokas žada veikti, o ne svarstyti apie ateitį.
Nesuprantu pvz Raskevičiaus pozicijos, sako, kad tramvajus yra ateities klausimas, bet tuo pačiu debatuose su Zuoku sako, kad vistiek čia nieko per kadenciją nepadarysi, tai net neverta kažką daryt... O tai, atsiprašau, o kaip tas tramvajus ateityje taps a thing, jeigu tu net nesiruoši nieko daryt?
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pipe Rodyti pranešimąDetroitas yra kosmosas. Net toks prasiskolinęs JAV miestas sugebėjo pasistatyti naują tramvajaus liniją.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
LA taip, bet NY turtingiausi gyvena centre ir tankumas didžiulis, bet tiek LA, tiek NY ta pati problema dėl kriminalo, bomžynų centre. Tai nelabai kaip susiję dalykai su miestų tankumu ar VT populiarumu.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąReikia tiesiog nuspręsti, kokio miesto mes norime - kažko panašaus į Budapeštą, ar Detroitą? Utrechtą ar Buffalo?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Olandija yra ‘Blue Banana’ - tankiausiai apgyvendintos ir daugiausia verslo darančios Europos dalies dalis. Rotterdamas yra didžiausias Europos uostas. Dėl to ten tranzitiniai srautai yra milžiniški. Lyginti Olandijos aplinkkelius su izoliuotu Vilniumi ir jo vietiniam eismui skirtomis gatvelėmis gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.
https://www.google.com/maps/@51.9180...7i16384!8i8192
Beje, Vilniuje eismas didėja irgi ne tik dėl to, kad daugėja gyventojų, bet ir visokių gamyklų aplink miestą statosi į kurias savaime aišku niekas nevažiuos troleibusu. Kaip ir dirbantys mieste visokių Maišiagalų gyventojai.Paskutinis taisė Lettered; 2023.02.15, 08:54.
Komentuoti:
Komentuoti: