Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąĮdomu o ten neskilinėja dvirtakiai ir šaligatviai kai jais pavažinėja rimtesnis transportas?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu o ten neskilinėja dvirtakiai ir šaligatviai kai jais pavažinėja rimtesnis transportas?
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąTiesa, pazymima, kad salygos tarnybiniam transportui greitai pravaziuoti turi buti sudarytos, aisku nekalbama apie to daryma, platinant kelius
https://twitter.com/jens_blume/statu...32458696863746
https://twitter.com/BrixtonHatter/st...41857359077376
Jeigu jau vilniečiai taip susirūpino gaisinininkais tai turėtų būti abiem rankom už platesnių dviračių takų tiesimą ar ne? Negirdžiu jūsų, kodėl neagituojate už dviračių takus?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Vakar Europos Parlamentas prieme "naujojo miesto mobilumo gaires" (NUMF), nustatancias rekomendacijas ir gaires Europos Sajungos miestams, kuriame nors galima tai ir pamirsti, yra ir Vilnius. Reportas specifiskai pabarezia tramvaju svarba mobilumui, ragina drastiskai plesti miesto ir tarpmiestiniu traukiniu tinkla (bet kazkodel niekur neraso, kad ta "APSIMOKA" daryti kai tik milijonas zmoniu vaziuoja autobusais), ragina sukurti VT hubus.
Tiesa, pazymima, kad salygos tarnybiniam transportui greitai pravaziuoti turi buti sudarytos, aisku nekalbama apie to daryma, platinant kelius
https://www.europarl.europa.eu/doceo...3-0108_EN.html
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąSkaičiau šitą, kaip ir viskas gerai - sako, kad pabandys sutvarkyti, kur iš tikrųjų problemos (kad ir tos pačios šiukšliavežės nepravažiuoja):
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Į "Lietuvos Davosą" klausytojai tikrai ne troleibusais suvažiavo.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kai kalba pasisuka apie kelius ir jų statybas, tai ir pinigų atsiranda, ir miesto dydis nepermažas, ir tankio užtenka, ir apie atsipirkimą ir nešamus nuostolius nebekalbama
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kažkas naujo.
Negi čia tas pats, kuris vis dar yra siaurintojo Šimasiaus pavaduotojas.
Vakar konferencijoje "Lietuvos Davosas" Benkunskas pažadėjo:Šioje kadencijoje planuojami keli tuneliai: Kalvarijų–Ozo, Mokslininkų–Geležinio Vilko, Kareivių–Žirmūnų gatvių sankryžose.
Šitie projektai bus inicijuoti su Vyriausybe, Lietuvos automobilių kelių direkcija, per kelerius metus prasidės rangos darbai.
https://www.lrytas.lt/bustas/pasidar...etale-26481790
Komentuoti:
-
Skaičiau šitą, kaip ir viskas gerai - sako, kad pabandys sutvarkyti, kur iš tikrųjų problemos (kad ir tos pačios šiukšliavežės nepravažiuoja):
O tokie projektai, kurie jau yra padaryta, bus pirmiausia ištaisytos tos klaidos, kurios trukdo tomis gatvėmis naudotis. Bet mes tikrai nemesime dar kartą vilniečių pinigų platinti tas gatves atgal.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Benkunskas prakalbo apie dabartinio viršininko klaidų "taisymus" - net nelaukė, kada pasirasys koalicijos sutartį su satelitine "Laisvės partija".
Jis kažką minėjo apie Saulėtekio alėją ir itin nevykusiai suprojektuotą Naugarduko gatvę (kažkodėl praleido dar kvailiau suprojektuotą Ševčenkos gatvę.
Atrodo, šių gatvių dar labiau nebesiaurins, bet ir neplatins - paliks kaip prisiminimą apie dvi LP kadencijas. O gal ir nieko nedarys.
Delfi.lt 2023.03.23
Benkunskas įvardijo, nuo kurių Vilniaus gatvių pradės taisyti klaidasŽada ištaisyti Šimašiaus klaidas
Kai kurių Vilniaus miesto gatvių siaurinimas, ar kaip kad šį procesą vadina kadenciją baigiantis meras Remigijus Šimašius, gatvių humanizavimas, bus ištaisytas, laidoje „Delfi interviu“ sakė V. Benkunskas. (...)
Pavyzdžiui, Saulėtekio alėja, kuri buvo pradėta rudenį, bet nepabaigta, arba Naujamiestis, konkrečiai Naugarduko gatvė, kurioje yra padarytos techninės klaidos, dėl kurių sunku patogiai naudotis šiomis gatvėmis“, – laidoje kalbėjo V. Benkunskas.
Jo teigimu, po šios pertvarkos jam, kaip už atliekų sistemą atsakingam viceministrui, skambindavo rangovai ir aiškindavo, kad į kiemus įvažiuoti sunku.
„Arba žiedas yra per mažo laipsnio kampas, tiesiog sunkusis transportas negali tokių posūkių padaryti. (…) Klausimas, kaip jie buvo daromi. Nes jie buvo daromi tikrai nekvalifikuotai pirmiausia dėl skubėjimo. Dėl to ir sakėme nuo kompanijos pradžios, kad šie projektai bus sustabdyti, peržiūrėti, nebus tęsiami. Nes prioritetas yra kitur – avarinės būklės ir prastos būklės gatvių tvarkymui.
https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=92879073
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNet neabejoju, jog John minimas VMS šaltinis yra Antonas.Gal dar galėtum paklausti, kodėl patį rimčiausią visų laikų dviračių infrastruktūros projektą – Narbuto taką – stato be elementarios apsaugos zonos nuo el. stulpų? Asmeniškai buvau suderinęs su projektuotojais, kad būtų tos zonos. Ar VMS taip ir paliks, darbus priims, kaip visada?
Temą galima rakint, jau į jos pavadinimą atsakyta. Galima rakinti ir tramvajaus temą, kaip užrakinta ta pati metro tema.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Net neabejoju, jog John minimas VMS šaltinis yra Antonas.Gal dar galėtum paklausti, kodėl patį rimčiausią visų laikų dviračių infrastruktūros projektą – Narbuto taką – stato be elementarios apsaugos zonos nuo el. stulpų? Asmeniškai buvau suderinęs su projektuotojais, kad būtų tos zonos. Ar VMS taip ir paliks, darbus priims, kaip visada?
Temą galima rakint, jau į jos pavadinimą atsakyta. Galima rakinti ir tramvajaus temą, kaip užrakinta ta pati metro tema.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tik problema kad laisvės prospektas nesijungia su VA niekur išskyrus pietus.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
ištuštėjęs Laisvės prospektas yra puiki jungtis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Karalius mire tegevuoja Karalius. Benkunskas jau spejo pasisakyti, kad tramvajaus linija Vilniuje "nerealu" (ne tai, kad "manau, kad vazinejantys automobiliu svarbiau, tad pinigus kreipsim ten" ar "per 4 metus nepastatysiu, bet bandysiu pradet bent preliminarius darbus", bet "nerealu" - suprask visi kas ta siulo - siulo is vis neimanoma dalyka, ju argumentu net neverta diskutuoti)
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Rygos gatvė toje atkarpoje yra labai tipiškas stroad. Ten turime labai tankiai apgyvendinto rajono teritoriją, atiduotą automobiliams ir funkcionuojačią kaip labai rimta automobilių eismo tranzitinė jungtis.
Pro Ukmergę nereikia, po šimtus milijonų kainavusios investicijos (VA) ištuštėjęs Laisvės prospektas yra puiki jungtis. Skųstis tokiomis problemomis kai Vilniaus viešasis transportas neturi net elementarios pirmumo teisės yra akiplėšiška ir savanaudiška.
Šis konkretus žmogus gatvę pereis greitai, bet šiam vyrui pereiti Rygos gatvę užims tiek pat laiko, kiek užima pereiti tipišką didelę, izoliuotą, tranzitiniam eismui skirtą miesto gatvę. Kokia Rygos gatvė ir yra mano minėtoje atkarpoje.
https://goo.gl/maps/BBMUkQ4XWiqD8Rio8
Tik problema kad laisvės prospektas nesijungia su VA niekur išskyrus pietus. Taigi rytai-vakarai eismui tai niekai nenaudinga. Tu gi puikiai žinai kad mano nuomone VT visur turi turėti A juostas ir tam užtektu kibiro dažų, tai nestatyk čia šiaudinių baidyklių.
Sakai tavo nuorodos vyrui reikės, o siaube, paeiti 50 metrų iki šviesoforo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Ne, bet turi stroad bruožų. Pvz. tose gatvėse daugiausia yra viena juosta automobilių eismui, viena - parkavimui. Tačiau parkavimui naudojama juosta yra nutiesta kaip paprasta eismo juosta. Ji turėtų būti susiaurinta, o parkavimo vietos - aiškiau sužymėtos. Taip pat, be abejonės, iki standartų susiaurinta turėtų būti ir pati automobilių eismo juosta.
Nors šiaip VT Lazdynuose pakankamai neblogas. Trūksta MRT Laisvės pr., o gal ir Oslo g.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Įdomu, ar Architektų ir Erfurto gatvės yra stroad?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: