Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Paskutinį kartą kai žiūrėjau, rinkimai baigėsi prieš du mėnesius?

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Įdomu o ten neskilinėja dvirtakiai ir šaligatviai kai jais pavažinėja rimtesnis transportas?
    Ten klimatas kitoks.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Įdomu o ten neskilinėja dvirtakiai ir šaligatviai kai jais pavažinėja rimtesnis transportas?

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Tiesa, pazymima, kad salygos tarnybiniam transportui greitai pravaziuoti turi buti sudarytos, aisku nekalbama apie to daryma, platinant kelius
    Dėl to, kad skirtingai nuo LT belzebubų supranta, jog kelių platinimas tik blogina situaciją tarnybiniam transportui, nes pagrindinė kliūtis yra privatūs automobiliai užimantys neproporcingą dalį vietos, o ne per siauri keliai. In fact štai kaip gaisrinės automobiliai NL ir UK išnaudoja dviračių takus, kad apvažiuoti šoferių užkištas gatves:

    https://twitter.com/jens_blume/statu...32458696863746
    https://twitter.com/BrixtonHatter/st...41857359077376

    Jeigu jau vilniečiai taip susirūpino gaisinininkais tai turėtų būti abiem rankom už platesnių dviračių takų tiesimą ar ne? Negirdžiu jūsų, kodėl neagituojate už dviračių takus?

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Vakar Europos Parlamentas prieme "naujojo miesto mobilumo gaires" (NUMF), nustatancias rekomendacijas ir gaires Europos Sajungos miestams, kuriame nors galima tai ir pamirsti, yra ir Vilnius. Reportas specifiskai pabarezia tramvaju svarba mobilumui, ragina drastiskai plesti miesto ir tarpmiestiniu traukiniu tinkla (bet kazkodel niekur neraso, kad ta "APSIMOKA" daryti kai tik milijonas zmoniu vaziuoja autobusais), ragina sukurti VT hubus.

    Tiesa, pazymima, kad salygos tarnybiniam transportui greitai pravaziuoti turi buti sudarytos, aisku nekalbama apie to daryma, platinant kelius

    https://www.europarl.europa.eu/doceo...3-0108_EN.html

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Skaičiau šitą, kaip ir viskas gerai - sako, kad pabandys sutvarkyti, kur iš tikrųjų problemos (kad ir tos pačios šiukšliavežės nepravažiuoja):
    Tą patį sakė ir Šimašius prieš rinkimus - kad persistengė su spindulių mažinimu. Šiaip labai pavėluotai, bet bent geriau jau taip. Dar jeigu Benkunskas lieptų įrenginėti VT greitį didinančią infrastruktūrą - išvis pasaka būtų

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Į "Lietuvos Davosą" klausytojai tikrai ne troleibusais suvažiavo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kai kalba pasisuka apie kelius ir jų statybas, tai ir pinigų atsiranda, ir miesto dydis nepermažas, ir tankio užtenka, ir apie atsipirkimą ir nešamus nuostolius nebekalbama

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkas naujo.
    Negi čia tas pats, kuris vis dar yra siaurintojo Šimasiaus pavaduotojas.

    Vakar konferencijoje "Lietuvos Davosas" Benkunskas pažadėjo:
    Šioje kadencijoje planuojami keli tuneliai: Kalvarijų–Ozo, Mokslininkų–Geležinio Vilko, Kareivių–Žirmūnų gatvių sankryžose.
    Šitie projektai bus inicijuoti su Vyriausybe, Lietuvos automobilių kelių direkcija, per kelerius metus prasidės rangos darbai.
    ​​​​​​
    https://www.lrytas.lt/bustas/pasidar...etale-26481790

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Skaičiau šitą, kaip ir viskas gerai - sako, kad pabandys sutvarkyti, kur iš tikrųjų problemos (kad ir tos pačios šiukšliavežės nepravažiuoja):
    O tokie projektai, kurie jau yra padaryta, bus pirmiausia ištaisytos tos klaidos, kurios trukdo tomis gatvėmis naudotis. Bet mes tikrai nemesime dar kartą vilniečių pinigų platinti tas gatves atgal.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Benkunskas prakalbo apie dabartinio viršininko klaidų "taisymus" - net nelaukė, kada pasirasys koalicijos sutartį su satelitine "Laisvės partija".

    Jis kažką minėjo apie Saulėtekio alėją ir itin nevykusiai suprojektuotą Naugarduko gatvę (kažkodėl praleido dar kvailiau suprojektuotą Ševčenkos gatvę.
    Atrodo, šių gatvių dar labiau nebesiaurins, bet ir neplatins - paliks kaip prisiminimą apie dvi LP kadencijas. O gal ir nieko nedarys.

    Delfi.lt 2023.03.23
    ​​Benkunskas įvardijo, nuo kurių Vilniaus gatvių pradės taisyti klaidas
    Žada ištaisyti Šimašiaus klaidas
    Kai kurių Vilniaus miesto gatvių siaurinimas, ar kaip kad šį procesą vadina kadenciją baigiantis meras Remigijus Šimašius, gatvių humanizavimas, bus ištaisytas, laidoje „Delfi interviu“ sakė V. Benkunskas. (...)

    Pavyzdžiui, Saulėtekio alėja, kuri buvo pradėta rudenį, bet nepabaigta, arba Naujamiestis, konkrečiai Naugarduko gatvė, kurioje yra padarytos techninės klaidos, dėl kurių sunku patogiai naudotis šiomis gatvėmis“, – laidoje kalbėjo V. Benkunskas.
    Jo teigimu, po šios pertvarkos jam, kaip už atliekų sistemą atsakingam viceministrui, skambindavo rangovai ir aiškindavo, kad į kiemus įvažiuoti sunku.

    „Arba žiedas yra per mažo laipsnio kampas, tiesiog sunkusis transportas negali tokių posūkių padaryti. (…) Klausimas, kaip jie buvo daromi. Nes jie buvo daromi tikrai nekvalifikuotai pirmiausia dėl skubėjimo. Dėl to ir sakėme nuo kompanijos pradžios, kad šie projektai bus sustabdyti, peržiūrėti, nebus tęsiami. Nes prioritetas yra kitur – avarinės būklės ir prastos būklės gatvių tvarkymui.

    https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=92879073

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Net neabejoju, jog John minimas VMS šaltinis yra Antonas. Gal dar galėtum paklausti, kodėl patį rimčiausią visų laikų dviračių infrastruktūros projektą – Narbuto taką – stato be elementarios apsaugos zonos nuo el. stulpų? Asmeniškai buvau suderinęs su projektuotojais, kad būtų tos zonos. Ar VMS taip ir paliks, darbus priims, kaip visada?

    Temą galima rakint, jau į jos pavadinimą atsakyta. Galima rakinti ir tramvajaus temą, kaip užrakinta ta pati metro tema.
    Tau Antonas turbūt ir naktimis sapnuojasi, kaip jis daro kažką ne pagal STR

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Net neabejoju, jog John minimas VMS šaltinis yra Antonas. Gal dar galėtum paklausti, kodėl patį rimčiausią visų laikų dviračių infrastruktūros projektą – Narbuto taką – stato be elementarios apsaugos zonos nuo el. stulpų? Asmeniškai buvau suderinęs su projektuotojais, kad būtų tos zonos. Ar VMS taip ir paliks, darbus priims, kaip visada?

    Temą galima rakint, jau į jos pavadinimą atsakyta. Galima rakinti ir tramvajaus temą, kaip užrakinta ta pati metro tema.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


    Tik problema kad laisvės prospektas nesijungia su VA niekur išskyrus pietus.

    Vilniaus problema kad daugelis "magistralinių" gatvių baigiasi niekur, ypač rytų-vakarų kryptimi. Kaip pvz. Laisvės pr. - Ateities g. "magistralė" baigiasi Kalvarijų sodų 6-ojoje gatvėje.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    ištuštėjęs Laisvės prospektas yra puiki jungtis.
    ištuštėjimas tik įrodo kad tai jokia ne "puiki jungtis".

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Gera vinis į tramvajaus karstą.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Karalius mire tegevuoja Karalius. Benkunskas jau spejo pasisakyti, kad tramvajaus linija Vilniuje "nerealu" (ne tai, kad "manau, kad vazinejantys automobiliu svarbiau, tad pinigus kreipsim ten" ar "per 4 metus nepastatysiu, bet bandysiu pradet bent preliminarius darbus", bet "nerealu" - suprask visi kas ta siulo - siulo is vis neimanoma dalyka, ju argumentu net neverta diskutuoti)

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Rygos gatvė toje atkarpoje yra labai tipiškas stroad. Ten turime labai tankiai apgyvendinto rajono teritoriją, atiduotą automobiliams ir funkcionuojačią kaip labai rimta automobilių eismo tranzitinė jungtis.



    Pro Ukmergę nereikia, po šimtus milijonų kainavusios investicijos (VA) ištuštėjęs Laisvės prospektas yra puiki jungtis. Skųstis tokiomis problemomis kai Vilniaus viešasis transportas neturi net elementarios pirmumo teisės yra akiplėšiška ir savanaudiška.



    Šis konkretus žmogus gatvę pereis greitai, bet šiam vyrui pereiti Rygos gatvę užims tiek pat laiko, kiek užima pereiti tipišką didelę, izoliuotą, tranzitiniam eismui skirtą miesto gatvę. Kokia Rygos gatvė ir yra mano minėtoje atkarpoje.
    https://goo.gl/maps/BBMUkQ4XWiqD8Rio8
    Tankiai apgyvendintą vienoje pusėje, su laukais ir degaline kitoje pusėje. Ir šviesaforinėmis perėjomis kas 200 m. Tikrai nėra ten stroad. Jeigu ten nebūtų šviesaforų ir reikėtu eiti ratu iki gatvės galo tada galėtum vadinti stroad.

    Tik problema kad laisvės prospektas nesijungia su VA niekur išskyrus pietus. Taigi rytai-vakarai eismui tai niekai nenaudinga. Tu gi puikiai žinai kad mano nuomone VT visur turi turėti A juostas ir tam užtektu kibiro dažų, tai nestatyk čia šiaudinių baidyklių.

    Sakai tavo nuorodos vyrui reikės, o siaube, paeiti 50 metrų iki šviesoforo?


    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Ne, bet turi stroad bruožų. Pvz. tose gatvėse daugiausia yra viena juosta automobilių eismui, viena - parkavimui. Tačiau parkavimui naudojama juosta yra nutiesta kaip paprasta eismo juosta. Ji turėtų būti susiaurinta, o parkavimo vietos - aiškiau sužymėtos. Taip pat, be abejonės, iki standartų susiaurinta turėtų būti ir pati automobilių eismo juosta.
    Suprantama. Pertvarka būtų gerai, bet nelabai suprantu, kaip ji sumažintų automobilizaciją ir pagerintų VT.
    Nors šiaip VT Lazdynuose pakankamai neblogas. Trūksta MRT Laisvės pr., o gal ir Oslo g.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Įdomu, ar Architektų ir Erfurto gatvės yra stroad?
    Ne, bet turi stroad bruožų. Pvz. tose gatvėse daugiausia yra viena juosta automobilių eismui, viena - parkavimui. Tačiau parkavimui naudojama juosta yra nutiesta kaip paprasta eismo juosta. Ji turėtų būti susiaurinta, o parkavimo vietos - aiškiau sužymėtos. Taip pat, be abejonės, iki standartų susiaurinta turėtų būti ir pati automobilių eismo juosta.

    Komentuoti:

Working...
X