Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Rygos gatvė toje atkarpoje yra labai tipiškas stroad.
    Įdomu, ar Architektų ir Erfurto gatvės yra stroad?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Taip išeina, kad įkištas tas pats Šimašius, tik ne iš Tauragės, o iš Šilutės ar Šilalės.
    Žadėti cirkai prasideda.
    ​​​​​​
    Manau reikia palaukt, kad būtume tukri. Jau anksčiau minėjau, kad esu iš kai ko gavęs užtikrinimą, kad gatvės ir toliau tikrai tikrai bus humanizuojamos ("siaurinamos"), tai labai tikiuosi, kad taip ir bus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Na po teisybei, kiek pamenu, Benkunskas platinti gatvių nežadėjo, nors iš jo viešos komunikacijos kaip ir buvo galima susidaryti tokį įspūdį. Manau čia gerai apgalvota ir geros reklamos ar PR agentūros apdorota strategija, su kurios pagalba galima įtikti ir vieniems ir kitiems.
    Taip išeina, kad įkištas tas pats Šimašius, tik ne iš Tauragės, o iš Šilutės ar Šilalės.
    Žadėti cirkai prasideda.
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Pro Ukmergę nereikia, po šimtus milijonų kainavusios investicijos (VA) ištuštėjęs Laisvės prospektas yra puiki jungtis. Skųstis tokiomis problemomis kai Vilniaus viešasis transportas neturi net elementarios pirmumo teisės yra akiplėšiška ir savanaudiška.
    Per Business garden parkovkę?
    2 lygiagrečios tiesės...
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.21, 21:24.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu galvoji kad rygos gatvė yra Stroad tai pats gal ir pasidokėm ką tas termians reiškia.
    Rygos gatvė toje atkarpoje yra labai tipiškas stroad. Ten turime labai tankiai apgyvendinto rajono teritoriją, atiduotą automobiliams ir funkcionuojačią kaip labai rimta automobilių eismo tranzitinė jungtis.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Į VA dar galima patekti ir važiuojant ratu per Ukmergę.
    Pro Ukmergę nereikia, po šimtus milijonų kainavusios investicijos (VA) ištuštėjęs Laisvės prospektas yra puiki jungtis. Skųstis tokiomis problemomis kai Vilniaus viešasis transportas neturi net elementarios pirmumo teisės yra akiplėšiška ir savanaudiška.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Šitas žmogus turbūt per gatvę nepereis iki nakties....

    https://www.google.com/maps/@54.7167...7i13312!8i6656
    Šis konkretus žmogus gatvę pereis greitai, bet šiam vyrui pereiti Rygos gatvę užims tiek pat laiko, kiek užima pereiti tipišką didelę, izoliuotą, tranzitiniam eismui skirtą miesto gatvę. Kokia Rygos gatvė ir yra mano minėtoje atkarpoje.
    https://goo.gl/maps/BBMUkQ4XWiqD8Rio8

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nepakanka.
    Automobilistams kelių niekada nepakanka ir niekada nepakaks. Tai - aksioma.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.03.21, 21:15.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Taigi rinkimai pasibaigė, galima ir pykdyti.
    2024 dar ne.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Taip ir neaišku, Benkunskas gatves siauriins, platins ar, kas labiau tikėtina, išvis nieko nedarys.

    BNS 2023.03.20
    Naujasis Vilniaus meras Benkunskas – apie pokyčius sostinės gatvėse, (...) ir būsimą Šimašiaus vaidmenį



    Na po teisybei, kiek pamenu, Benkunskas platinti gatvių nežadėjo, nors iš jo viešos komunikacijos kaip ir buvo galima susidaryti tokį įspūdį. Manau čia gerai apgalvota ir geros reklamos ar PR agentūros apdorota strategija, su kurios pagalba galima įtikti ir vieniems ir kitiems. O šiaip gatvės siaurinamos turės būti, nes jas per plačias palikti nėra jokios prasmės.
    Paskutinis taisė John; 2023.03.21, 16:55.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Taip, jei sakai, kad visa tai kainuos 60 ar 80 milijonų, kalbi nesąmones. Nu kaip sakytum, kad McDonaldas Vilniuje gali kainuoti 10 centų. Nu negali. Gal kainuiotų 240, gal 270, nu bet kalba aeina apie sumą gerokai virš 200 milijonų. Čia, aišku, kalbant dabartinėmis kainomis, nes infliacija vis dar kažkur netoli 20% ir klausimas, kiek ilgai ji tęsis. Labai gali būti, kad po kokių poros metų, kai dauguma tų projektų galimai ims judėti, kalbėsim apie 300 ar daugiau milijonų būtent už išvardintus projektus.
    O kuo tu tai laikysi, nėra labai svarbu. Ne nuo to juk priklauso statybų kainos
    Mano paskutinis bandymas.

    Ir VĖL nepateikėte bent preliminariai kaip skaičiuojate... Bandau aš užvesti ant kelio.

    Imu 1 juostos plotį 3,5 m plotį (kad paprasčiau skaičiuoti būtų). 4 juostos bus 14 metrų. 1 kvm asfalto ant plyno lauko kainą imu 100 eurų. Tad 1 metras 4 juostų kelio kainuoja apie 1400 eur. 1 km kainuos apie 1 400 000 eur. Gerai, tarkime stipriai klystu - padvigubiname kainą. Negi 200 eur kv m neužtenka? 5 cm storio asfalto sluoksnio paklojimas kainuoja apie 20 eurų (kainą katik radau internete firmos kuri asfaltuoja). Gaunasi 2 800 000 eurų 1 km.

    Palyginimui - Šiaurinei 1 km duodama net 5 milijonai. Čia mažai?.. Na, reikia pasižiūrėti gal ten kokie 3 viadukai numatyti tame projekte kur skaičiuota, kad užteks 30 milijonų. bet ir tuomet man atrodo gan reali kaina.

    Tai čia Šiaurinė su galimai viadukais. O kitas mano minėtas gatves galima be viadukų. Taigi, net man apsirikus dvigubai - kaina nesigauna daugiau nei 84 milijonai. Tad nežinau apie ką jūs kalbate ir tiesa sakant pakankamai aišku, kad ir jūs pats nesuprantate.

    Va dar vienas orientyras kainai - Utenos plento rekonstrukcija:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	176,8 kB ID:	2038600

    189 000 000 eur padalinus iš 74 gaunasi 2 554 000 eur 1 kilometrui.

    PS.
    Ir bent antrą kartą vėl praignoravote klausimą kaip būtų sprendžiama likusio miesto susisiekimas. Ties tuo ir baigiu. Šito žaidimo nebežaisiu su jumis.
    Paskutinis taisė spekas; 2023.03.21, 17:02.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Nu Vilnius bent vertybiškai gali gerai jaustis, kam tie tiltai, keliai ar infrastruktūra. Kaip kažkas rašė, iš vis reikia viską griaut, nebus kelių, nebus automobilių, neliks ir problemų.
    Svarbiausia feelingas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
    kad runkelių nepykdyt, dabar viskas bus vadinama higiena.
    Taigi rinkimai pasibaigė, galima ir pykdyti.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Taip ir neaišku, Benkunskas gatves siauriins, platins ar, kas labiau tikėtina, išvis nieko nedarys.

    BNS 2023.03.20
    Naujasis Vilniaus meras Benkunskas – apie pokyčius sostinės gatvėse, (...) ir būsimą Šimašiaus vaidmenį
    kad runkelių nepykdyt, dabar viskas bus vadinama higiena.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Taip ir neaišku, Benkunskas gatves siauriins, platins ar, kas labiau tikėtina, išvis nieko nedarys.

    BNS 2023.03.20
    Naujasis Vilniaus meras Benkunskas – apie pokyčius sostinės gatvėse, (...) ir būsimą Šimašiaus vaidmenį
    – Kalbant apie darbus, kampanijos metu pasisakėte prieš gatvių siaurinimą. Į konservatorių rinkiminį štabą sekmadienį atvykęs R. Šimašius žurnalistams sakė iš jūsų kitaip girdėjęs. Tęsite gatvių siaurinimą?
    – Pozicija mano visą laiką buvo nuosekli. Su R. Šimašiumi mes apie tai šnekėjome, kad šiai dienai Vilniui reikia susitvarkyti su ta higiena ir rutina, kuri yra šiek tiek apleista ir kelia daug problemų mūsų miestiečiams. Artimiausiais metais mums reikia susitvarkyti su gatvių būkle, tvarkyti pėsčiųjų takus, tiesti dviračių takus.

    Čia reikės didelių investicijų, didelių žmogiškųjų išteklių, sukoordinuoti visus procesus, užtikrinti kokybę ir nedaryti skubotų sprendimų. Čia bus didžiausias ir pirminis tikslas, o gatvių humanizavimo projektai, kurie buvo pradėti – vieni labiau pasisekė, kiti buvo padaryti su reikšmingom klaidom – jie bus padėti į šoną.

    Mes prie jų grįšim, aišku, juos pertvarkant, peržiūrint, visiškai kitaip įgyvendinant, tik kai bus sutvarkyti ta rutininė dalis. Aš nematau problemų tęsti tokius dalykus kaip medžių sodinimas, tariantis daugiau su bendruomenėmis, su specialistais, kokie augalai turėtų būti sodinami. Tas pats humanizavimo projektas Konstitucijos prospekte – aš nieko prieš jį neturiu, man atrodo, kad Konstitucijos projektas, kaip viena pagrindinių Vilniaus arterijų, dabar atrodo geriau.
    Bet prioritetas bus visai kitur.

    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...siaus-vaidmeni

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Naujas konkursas paskelbtas už 105mln., nes už 72,6mln. neatsirado norinčių jį statyt.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Koks čia tiltas iš Kauno biudžeto statomas už 105 mln? Jei turi omeny Lietuvos kelių direkcijos vykdomą A1 plėtimą, tai jis nieko bendro su Kauno biudžetu neturi.
    Gal Kėdainių? https://citify.eu/lt/kedainiu-tiltas/
    Bet jo kainų pasiūlymai buvo 72,6.
    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-kaune-rangovo

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Beje, įdomios naujienos iš Kauno. Kaunas kažkaip sugeba rasti 105 milijonus vieno tilto statybai, o Vilnius, rupūs miltai, nesugeba rasti 60-100 milijonų beveik visą miestą juosiančio gatvių ir VT tinklo išvystymui n metų. Sveikinu.
    Koks čia tiltas iš Kauno biudžeto statomas už 105 mln? Jei turi omeny Lietuvos kelių direkcijos vykdomą A1 plėtimą, tai jis nieko bendro su Kauno biudžetu neturi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Supratau. Pats pripažįstate, kad kainas paėmėte iš akies, nepateikiate jokių net abstrakčių šaltinių ir lygiagrečiai man priekaištaujate, kad šneku nesąmones apie kainas. Argumentacija geležinė.

    Taip pat nesuprantu - ,,Jeigu žinai, kas tokius dalykus daro už tavo minimą kainą'' - ar tai per didelė suma (84 milijonai), ar per maža? Jei vienokia ar kitokia - paaiškinkite kodėl taip sakote?

    Pvz Šiaurinei 1 km 5 milijonų maža? Ar per daug?

    4 eilių asfaltui su šaligatviais ir dvirtakiais 1 km 2 milijonų maža? Ar per daug?

    Ir lieka vis dar papildoma problema ir neatsakytas klausimas - dar kartą klausiu - rail linija šiaurė-pietūs aptarnaus tik palei tą liniją nusidriekusius rajonus - o kaip su likusiu miestu? Ir toks malonumas už palei 250 milijonų.

    Jei neatsakysite, laikysiu tai kaip manipuliaciją, kuri pradeda panašėti į vos ne kažkokius ideologinius dalykus, o ne siekį realiai spręsti problemas. Nes kaip paaiškinti prioretizavimą 250 milijonų panaudojimą infrastruktūrai, kuri spręs tik dalį miesto susisiekimo problemų prieš siekį už kokius 60-100 milijonų, teigčiau, išspręsti didžiosios miesto dalies susisiekimo problemas?
    Taip, jei sakai, kad visa tai kainuos 60 ar 80 milijonų, kalbi nesąmones. Nu kaip sakytum, kad McDonaldas Vilniuje gali kainuoti 10 centų. Nu negali. Gal kainuiotų 240, gal 270, nu bet kalba aeina apie sumą gerokai virš 200 milijonų. Čia, aišku, kalbant dabartinėmis kainomis, nes infliacija vis dar kažkur netoli 20% ir klausimas, kiek ilgai ji tęsis. Labai gali būti, kad po kokių poros metų, kai dauguma tų projektų galimai ims judėti, kalbėsim apie 300 ar daugiau milijonų būtent už išvardintus projektus.
    O kuo tu tai laikysi, nėra labai svarbu. Ne nuo to juk priklauso statybų kainos

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    250 milijonų imu iš akies, kiek kainuotų medžiagos, darbo jėga, projektavimas, overheadai ir t.t. Jeigu žinai, kas tokius dalykus daro už tavo minimą kainą, pasidalink, nes ar iškart su jais pasistatysiu keletą namų už maždaug 20-30% rinkos kainos ir pardavęs pasidarysiu gražaus pelno
    Supratau. Pats pripažįstate, kad kainas paėmėte iš akies, nepateikiate jokių net abstrakčių šaltinių ir lygiagrečiai man priekaištaujate, kad šneku nesąmones apie kainas. Argumentacija geležinė.

    Taip pat nesuprantu - ,,Jeigu žinai, kas tokius dalykus daro už tavo minimą kainą'' - ar tai per didelė suma (84 milijonai), ar per maža? Jei vienokia ar kitokia - paaiškinkite kodėl taip sakote?

    Pvz Šiaurinei 1 km 5 milijonų maža? Ar per daug?

    4 eilių asfaltui su šaligatviais ir dvirtakiais 1 km 2 milijonų maža? Ar per daug?

    Ir lieka vis dar papildoma problema ir neatsakytas klausimas - dar kartą klausiu - rail linija šiaurė-pietūs aptarnaus tik palei tą liniją nusidriekusius rajonus - o kaip su likusiu miestu? Ir toks malonumas už palei 250 milijonų.

    Jei neatsakysite, laikysiu tai kaip manipuliaciją, kuri pradeda panašėti į vos ne kažkokius ideologinius dalykus, o ne siekį realiai spręsti problemas. Nes kaip paaiškinti prioretizavimą 250 milijonų panaudojimą infrastruktūrai, kuri spręs tik dalį miesto susisiekimo problemų prieš siekį už kokius 60-100 milijonų, teigčiau, išspręsti didžiosios miesto dalies susisiekimo problemas?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Reikalinga, daug infrastrukturos pokyciu Vilniuj reikia, o vizijos truksta. Taip pat daug projektu susije ir duskusijos apie juos geriausiai veiksta bendram kontekste.
    Bet tai čia dabar gaunasi kažkoks plakinys.
    Turime atskiras temas apie Šiaurinę ir kitas planuojamas gatves; turime atskirą tema apie VT; turime atskirą temą apie projektus... Rinkimai kaip ir baigėsi?

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Beje, įdomios naujienos iš Kauno. Kaunas kažkaip sugeba rasti 105 milijonus vieno tilto statybai, o Vilnius, rupūs miltai, nesugeba rasti 60-100 milijonų beveik visą miestą juosiančio gatvių ir VT tinklo išvystymui n metų. Sveikinu.
    Nu Vilnius bent vertybiškai gali gerai jaustis, kam tie tiltai, keliai ar infrastruktūra. Kaip kažkas rašė, iš vis reikia viską griaut, nebus kelių, nebus automobilių, neliks ir problemų.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Buvo abejojančių, ar verta diskusijas apie kandidatų transporto vizijas iškelti į atskirą temą transporto skiltyje. Pridiskutuota 23 puslapiai / 440 pranešimų.
    Rinkimai baigėsi. Ar ši tema vis dar yra reikalinga?
    Reikalinga, daug infrastrukturos pokyciu Vilniuj reikia, o vizijos truksta. Taip pat daug projektu susije ir duskusijos apie juos geriausiai veiksta bendram kontekste.

    Komentuoti:

Working...
X