Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTaip išeina, kad įkištas tas pats Šimašius, tik ne iš Tauragės, o iš Šilutės ar Šilalės.
Žadėti cirkai prasideda.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa po teisybei, kiek pamenu, Benkunskas platinti gatvių nežadėjo, nors iš jo viešos komunikacijos kaip ir buvo galima susidaryti tokį įspūdį. Manau čia gerai apgalvota ir geros reklamos ar PR agentūros apdorota strategija, su kurios pagalba galima įtikti ir vieniems ir kitiems.
Žadėti cirkai prasideda.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPro Ukmergę nereikia, po šimtus milijonų kainavusios investicijos (VA) ištuštėjęs Laisvės prospektas yra puiki jungtis. Skųstis tokiomis problemomis kai Vilniaus viešasis transportas neturi net elementarios pirmumo teisės yra akiplėšiška ir savanaudiška.
2 lygiagrečios tiesės...
Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.21, 21:24.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu galvoji kad rygos gatvė yra Stroad tai pats gal ir pasidokėm ką tas termians reiškia.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąĮ VA dar galima patekti ir važiuojant ratu per Ukmergę.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąŠitas žmogus turbūt per gatvę nepereis iki nakties....
https://www.google.com/maps/@54.7167...7i13312!8i6656
https://goo.gl/maps/BBMUkQ4XWiqD8Rio8
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNepakanka.Paskutinis taisė VLR; 2023.03.21, 21:15.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTaip ir neaišku, Benkunskas gatves siauriins, platins ar, kas labiau tikėtina, išvis nieko nedarys.
BNS 2023.03.20
Naujasis Vilniaus meras Benkunskas – apie pokyčius sostinės gatvėse, (...) ir būsimą Šimašiaus vaidmenį
Na po teisybei, kiek pamenu, Benkunskas platinti gatvių nežadėjo, nors iš jo viešos komunikacijos kaip ir buvo galima susidaryti tokį įspūdį. Manau čia gerai apgalvota ir geros reklamos ar PR agentūros apdorota strategija, su kurios pagalba galima įtikti ir vieniems ir kitiems. O šiaip gatvės siaurinamos turės būti, nes jas per plačias palikti nėra jokios prasmės.Paskutinis taisė John; 2023.03.21, 16:55.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taip, jei sakai, kad visa tai kainuos 60 ar 80 milijonų, kalbi nesąmones. Nu kaip sakytum, kad McDonaldas Vilniuje gali kainuoti 10 centų. Nu negali. Gal kainuiotų 240, gal 270, nu bet kalba aeina apie sumą gerokai virš 200 milijonų. Čia, aišku, kalbant dabartinėmis kainomis, nes infliacija vis dar kažkur netoli 20% ir klausimas, kiek ilgai ji tęsis. Labai gali būti, kad po kokių poros metų, kai dauguma tų projektų galimai ims judėti, kalbėsim apie 300 ar daugiau milijonų būtent už išvardintus projektus.
O kuo tu tai laikysi, nėra labai svarbu. Ne nuo to juk priklauso statybų kainos
Ir VĖL nepateikėte bent preliminariai kaip skaičiuojate... Bandau aš užvesti ant kelio.
Imu 1 juostos plotį 3,5 m plotį (kad paprasčiau skaičiuoti būtų). 4 juostos bus 14 metrų. 1 kvm asfalto ant plyno lauko kainą imu 100 eurų. Tad 1 metras 4 juostų kelio kainuoja apie 1400 eur. 1 km kainuos apie 1 400 000 eur. Gerai, tarkime stipriai klystu - padvigubiname kainą. Negi 200 eur kv m neužtenka? 5 cm storio asfalto sluoksnio paklojimas kainuoja apie 20 eurų (kainą katik radau internete firmos kuri asfaltuoja). Gaunasi 2 800 000 eurų 1 km.
Palyginimui - Šiaurinei 1 km duodama net 5 milijonai. Čia mažai?.. Na, reikia pasižiūrėti gal ten kokie 3 viadukai numatyti tame projekte kur skaičiuota, kad užteks 30 milijonų. bet ir tuomet man atrodo gan reali kaina.
Tai čia Šiaurinė su galimai viadukais. O kitas mano minėtas gatves galima be viadukų. Taigi, net man apsirikus dvigubai - kaina nesigauna daugiau nei 84 milijonai. Tad nežinau apie ką jūs kalbate ir tiesa sakant pakankamai aišku, kad ir jūs pats nesuprantate.
Va dar vienas orientyras kainai - Utenos plento rekonstrukcija:
189 000 000 eur padalinus iš 74 gaunasi 2 554 000 eur 1 kilometrui.
PS.
Ir bent antrą kartą vėl praignoravote klausimą kaip būtų sprendžiama likusio miesto susisiekimas. Ties tuo ir baigiu. Šito žaidimo nebežaisiu su jumis.Paskutinis taisė spekas; 2023.03.21, 17:02.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Nu Vilnius bent vertybiškai gali gerai jaustis, kam tie tiltai, keliai ar infrastruktūra. Kaip kažkas rašė, iš vis reikia viską griaut, nebus kelių, nebus automobilių, neliks ir problemų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąkad runkelių nepykdyt, dabar viskas bus vadinama higiena.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTaip ir neaišku, Benkunskas gatves siauriins, platins ar, kas labiau tikėtina, išvis nieko nedarys.
BNS 2023.03.20
Naujasis Vilniaus meras Benkunskas – apie pokyčius sostinės gatvėse, (...) ir būsimą Šimašiaus vaidmenį
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip ir neaišku, Benkunskas gatves siauriins, platins ar, kas labiau tikėtina, išvis nieko nedarys.
BNS 2023.03.20
Naujasis Vilniaus meras Benkunskas – apie pokyčius sostinės gatvėse, (...) ir būsimą Šimašiaus vaidmenį
– Kalbant apie darbus, kampanijos metu pasisakėte prieš gatvių siaurinimą. Į konservatorių rinkiminį štabą sekmadienį atvykęs R. Šimašius žurnalistams sakė iš jūsų kitaip girdėjęs. Tęsite gatvių siaurinimą?
– Pozicija mano visą laiką buvo nuosekli. Su R. Šimašiumi mes apie tai šnekėjome, kad šiai dienai Vilniui reikia susitvarkyti su ta higiena ir rutina, kuri yra šiek tiek apleista ir kelia daug problemų mūsų miestiečiams. Artimiausiais metais mums reikia susitvarkyti su gatvių būkle, tvarkyti pėsčiųjų takus, tiesti dviračių takus.
Čia reikės didelių investicijų, didelių žmogiškųjų išteklių, sukoordinuoti visus procesus, užtikrinti kokybę ir nedaryti skubotų sprendimų. Čia bus didžiausias ir pirminis tikslas, o gatvių humanizavimo projektai, kurie buvo pradėti – vieni labiau pasisekė, kiti buvo padaryti su reikšmingom klaidom – jie bus padėti į šoną.
Mes prie jų grįšim, aišku, juos pertvarkant, peržiūrint, visiškai kitaip įgyvendinant, tik kai bus sutvarkyti ta rutininė dalis. Aš nematau problemų tęsti tokius dalykus kaip medžių sodinimas, tariantis daugiau su bendruomenėmis, su specialistais, kokie augalai turėtų būti sodinami. Tas pats humanizavimo projektas Konstitucijos prospekte – aš nieko prieš jį neturiu, man atrodo, kad Konstitucijos projektas, kaip viena pagrindinių Vilniaus arterijų, dabar atrodo geriau.
Bet prioritetas bus visai kitur.
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...siaus-vaidmeni
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Gal Kėdainių? https://citify.eu/lt/kedainiu-tiltas/
Bet jo kainų pasiūlymai buvo 72,6.
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-kaune-rangovo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Koks čia tiltas iš Kauno biudžeto statomas už 105 mln? Jei turi omeny Lietuvos kelių direkcijos vykdomą A1 plėtimą, tai jis nieko bendro su Kauno biudžetu neturi.
Bet jo kainų pasiūlymai buvo 72,6.
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-kaune-rangovo
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBeje, įdomios naujienos iš Kauno. Kaunas kažkaip sugeba rasti 105 milijonus vieno tilto statybai, o Vilnius, rupūs miltai, nesugeba rasti 60-100 milijonų beveik visą miestą juosiančio gatvių ir VT tinklo išvystymui n metų. Sveikinu.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Supratau. Pats pripažįstate, kad kainas paėmėte iš akies, nepateikiate jokių net abstrakčių šaltinių ir lygiagrečiai man priekaištaujate, kad šneku nesąmones apie kainas. Argumentacija geležinė.
Taip pat nesuprantu - ,,Jeigu žinai, kas tokius dalykus daro už tavo minimą kainą'' - ar tai per didelė suma (84 milijonai), ar per maža? Jei vienokia ar kitokia - paaiškinkite kodėl taip sakote?
Pvz Šiaurinei 1 km 5 milijonų maža? Ar per daug?
4 eilių asfaltui su šaligatviais ir dvirtakiais 1 km 2 milijonų maža? Ar per daug?
Ir lieka vis dar papildoma problema ir neatsakytas klausimas - dar kartą klausiu - rail linija šiaurė-pietūs aptarnaus tik palei tą liniją nusidriekusius rajonus - o kaip su likusiu miestu? Ir toks malonumas už palei 250 milijonų.
Jei neatsakysite, laikysiu tai kaip manipuliaciją, kuri pradeda panašėti į vos ne kažkokius ideologinius dalykus, o ne siekį realiai spręsti problemas. Nes kaip paaiškinti prioretizavimą 250 milijonų panaudojimą infrastruktūrai, kuri spręs tik dalį miesto susisiekimo problemų prieš siekį už kokius 60-100 milijonų, teigčiau, išspręsti didžiosios miesto dalies susisiekimo problemas?
O kuo tu tai laikysi, nėra labai svarbu. Ne nuo to juk priklauso statybų kainos
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
250 milijonų imu iš akies, kiek kainuotų medžiagos, darbo jėga, projektavimas, overheadai ir t.t. Jeigu žinai, kas tokius dalykus daro už tavo minimą kainą, pasidalink, nes ar iškart su jais pasistatysiu keletą namų už maždaug 20-30% rinkos kainos ir pardavęs pasidarysiu gražaus pelno
Taip pat nesuprantu - ,,Jeigu žinai, kas tokius dalykus daro už tavo minimą kainą'' - ar tai per didelė suma (84 milijonai), ar per maža? Jei vienokia ar kitokia - paaiškinkite kodėl taip sakote?
Pvz Šiaurinei 1 km 5 milijonų maža? Ar per daug?
4 eilių asfaltui su šaligatviais ir dvirtakiais 1 km 2 milijonų maža? Ar per daug?
Ir lieka vis dar papildoma problema ir neatsakytas klausimas - dar kartą klausiu - rail linija šiaurė-pietūs aptarnaus tik palei tą liniją nusidriekusius rajonus - o kaip su likusiu miestu? Ir toks malonumas už palei 250 milijonų.
Jei neatsakysite, laikysiu tai kaip manipuliaciją, kuri pradeda panašėti į vos ne kažkokius ideologinius dalykus, o ne siekį realiai spręsti problemas. Nes kaip paaiškinti prioretizavimą 250 milijonų panaudojimą infrastruktūrai, kuri spręs tik dalį miesto susisiekimo problemų prieš siekį už kokius 60-100 milijonų, teigčiau, išspręsti didžiosios miesto dalies susisiekimo problemas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Reikalinga, daug infrastrukturos pokyciu Vilniuj reikia, o vizijos truksta. Taip pat daug projektu susije ir duskusijos apie juos geriausiai veiksta bendram kontekste.
Turime atskiras temas apie Šiaurinę ir kitas planuojamas gatves; turime atskirą tema apie VT; turime atskirą temą apie projektus... Rinkimai kaip ir baigėsi?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBeje, įdomios naujienos iš Kauno. Kaunas kažkaip sugeba rasti 105 milijonus vieno tilto statybai, o Vilnius, rupūs miltai, nesugeba rasti 60-100 milijonų beveik visą miestą juosiančio gatvių ir VT tinklo išvystymui n metų. Sveikinu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBuvo abejojančių, ar verta diskusijas apie kandidatų transporto vizijas iškelti į atskirą temą transporto skiltyje. Pridiskutuota 23 puslapiai / 440 pranešimų.
Rinkimai baigėsi. Ar ši tema vis dar yra reikalinga?
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: