Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Dar klausimas - kuo diskusijos šitoj temoj pastarąsias kelias dienas susiję su rinkimais?
    Buvo abejojančių, ar verta diskusijas apie kandidatų transporto vizijas iškelti į atskirą temą transporto skiltyje. Pridiskutuota 23 puslapiai / 440 pranešimų.
    Rinkimai baigėsi. Ar ši tema vis dar yra reikalinga?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Iš kur tokios kainos? Rimtai klausiu.

    Vien Šiaurinę nutiesti rašyta (ne mano), kad tikimasi už maždaug 30 milijonų.


    Gatvėms tiesti skaičiavau taip:
    4 juostų 1 km gatvės kainuoja 2 milijonus.

    Va pamatavau: M Lietuvio (3,5 km) + Mokslininkų iki GV (1 km) + Šiaurinė (6 km) + Ozo iki VA (1,5 km) viso sudaro apie 12 km.

    Viadukai:
    M Lietuvio - 0
    Mokslininkų - 0
    Šiaurinė - 1 per GV
    Ozo ik VA - 0 (galima apsieiti be viadukų. Jei ateityje kas norės galės per VA viaduką permesti.

    Šiaurinei skirta 30 mln. Padvigubinkime - gaunasi 60 mln.
    Atmetame Šiaurinę ir lieka tiesti 6 km. 6 km x 2 mln gaunasi 12 mln. Padvigubinkime - gaunasi 24 mln.
    Viso: 84 milijonai.

    Tad klausiu - kaip skaičiuojate? Tai iš kur jūsų tie 250 milijonų??


    Ir kodėl imate 250 milijonų? Tokį skaičių būtent duodu rail nutiesimui nuo maždaug M Lietuvio iki stoties. Ar tik nebus vėl bandymas manipuliuoti : )? Kažkaip keistai sutampa skaičiai : ).

    Net jei rail ir kainuos 250 milijonų, tai bus tik viena, pabrėžiu, viena linija. O kaip likusio miesto susisiekimas?
    250 milijonų imu iš akies, kiek kainuotų medžiagos, darbo jėga, projektavimas, overheadai ir t.t. Jeigu žinai, kas tokius dalykus daro už tavo minimą kainą, pasidalink, nes ar iškart su jais pasistatysiu keletą namų už maždaug 20-30% rinkos kainos ir pardavęs pasidarysiu gražaus pelno

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Beje, įdomios naujienos iš Kauno. Kaunas kažkaip sugeba rasti 105 milijonus vieno tilto statybai, o Vilnius, rupūs miltai, nesugeba rasti 60-100 milijonų beveik visą miestą juosiančio gatvių ir VT tinklo išvystymui n metų. Sveikinu.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Liepkalnio sankryža 34 mln. (kai kur, beje, rašoma 40 mln.) kainavo pinigais iki infliacijos. Dabartinėmis kainomis šitą sumą galime drąsiai dauginti iš 2.

    "M Lietuvio, Šiaurinei, Ozo iki VA pajungti ir visam A juostų tinklui" kainuotų ne 60, o apie 250mln. Eur.
    Iš kur tokios kainos? Rimtai klausiu.

    Vien Šiaurinę nutiesti rašyta (ne mano), kad tikimasi už maždaug 30 milijonų.


    Gatvėms tiesti skaičiavau taip:
    4 juostų 1 km gatvės kainuoja 2 milijonus.

    Va pamatavau: M Lietuvio (3,5 km) + Mokslininkų iki GV (1 km) + Šiaurinė (6 km) + Ozo iki VA (1,5 km) viso sudaro apie 12 km.

    Viadukai:
    M Lietuvio - 0
    Mokslininkų - 0
    Šiaurinė - 1 per GV
    Ozo ik VA - 0 (galima apsieiti be viadukų. Jei ateityje kas norės galės per VA viaduką permesti.

    Šiaurinei skirta 30 mln. Padvigubinkime - gaunasi 60 mln.
    Atmetame Šiaurinę ir lieka tiesti 6 km. 6 km x 2 mln gaunasi 12 mln. Padvigubinkime - gaunasi 24 mln.
    Viso: 84 milijonai.

    Tad klausiu - kaip skaičiuojate? Tai iš kur jūsų tie 250 milijonų??


    Ir kodėl imate 250 milijonų? Tokį skaičių būtent duodu rail nutiesimui nuo maždaug M Lietuvio iki stoties. Ar tik nebus vėl bandymas manipuliuoti : )? Kažkaip keistai sutampa skaičiai : ).

    Net jei rail ir kainuos 250 milijonų, tai bus tik viena, pabrėžiu, viena linija. O kaip likusio miesto susisiekimas?
    Paskutinis taisė spekas; 2023.03.20, 15:34.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Linijinio parko ten nenoriu, kaip ir nenoriu greito eismo, izoliuotos gatvės. Paskutiniai ginčai buvo su tais, kurie gina pastarąjį variantą sakydami, kad dabar nėra kaip važinėti tarp miesto rytų ir vakarų, dėl ko Šiaurinė gatvė turi būti pralaidi arterija (kažkas gal kaip Laisvės pr). Kokią gatvę ten įsivaizduoju aš jau parašiau, nuomonės dėl to niekada nekeičiau.
    Tokią gatvę, kokią siūlėte, deja niekas nestatys. Tame tarpe ir dėl flirto su "vietos bendruomene" ir mistinių "NT oligarchų".

    Iš ten pat, iš kur būtų paimti pinigai Šiaurinei gatvei, penkiems tuneliams, Gariūnų sankryžai ir kt. nesibaigiantiems kelių projektams.
    Pinigų nėra beveik niekam. Tame tarpe VT, pėsčiųjų infrastruktūrai, geležinkelio ir autobuso stotims, ir t.t. ir pan.
    Kažkas bus statoma už verslo pinigus, kur bus susitarta su VMS. Pvz.: monstrinis "Akropolis-II" projektas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Rygos gatvė toje vietoje, kuria pasidalinau, yra tipiškas "stroad", dalinantis tankiai apgyvendintas vietas. Pasidomėk, kas yra stroad ir kodėl jis yra blogai ir pamatysi, kad aš tiesiog kartoju urbanistikos bendruomenėje priimtas tiesas, kai tu - palaikai atgyvenusį miestų planavimą.
    Jeigu galvoji kad rygos gatvė yra Stroad tai pats gal ir pasidokėm ką tas termians reiškia.
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Į VA galima patekti per Laisvės prospektą
    Į VA dar galima patekti ir važiuojant ratu per Ukmergę.
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Tos gatvės nėra įmanoma pereiti net naktį, kai nėra automobilių eismo, reikia vaikščioti ratais kvadrataiis.
    Šitas žmogus turbūt per gatvę nepereis iki nakties....
    https://www.google.com/maps/@54.7167...7i13312!8i6656

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Tačiau jiems teks nusivilti - tai, kas dabar yra planuojama VMS yra gal net arčiau manojo varianto nei jūsiškio. Tad, panašu, kad ‘nusišnekėtojai’ ims viršų.
    Dabartinėje VMS viziijoje iš vis nieko nėra be mažiausios reikšmės turinčio gabaliuko per šabakštyną įrengimo.
    Parašė jan Rodyti pranešimą
    esamų gatvių mikrorajonų gyventojams pakanka.
    Nepakanka.
    Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2023.03.20, 09:16.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Vien Liepkalnio sankryža kainavo, berods, 34 milijonus, tai už 60 tiek darbų padaryti tikrai nebus įmanoma. Be to, tai net nėra visi planuojami darbai. Dar yra ir penki tuneliai, didžiulė estakada tarp Narbuto ir Konstitucijos, Gariūnų sankryža ir daug kitų. Kalbame apie šimtus milijonų, t.y. tokius pinigus, už kuriuos Light Rail liniją tarp Pašilaičių ir stoties pastatyti tikrai būtų galima. Light metro gal dar nevisai, bet tikrai nėra tos situacijos, kad šitie kelių projektai yra labai pigūs, o bėginis transportas kainuotų daugybę kartų daugiau.
    Liepkalnio sankryža 34 mln. (kai kur, beje, rašoma 40 mln.) kainavo pinigais iki infliacijos. Dabartinėmis kainomis šitą sumą galime drąsiai dauginti iš 2.

    "M Lietuvio, Šiaurinei, Ozo iki VA pajungti ir visam A juostų tinklui" kainuotų ne 60, o apie 250mln. Eur.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Vien Liepkalnio sankryža kainavo, berods, 34 milijonus....
    ----
    Visa projekto kaina siekia apie 40 mln. eurų (su PVM). Dalį lėšų jam skyrė savivaldybė, apie 22 mln. eurų – Vyriausybė.
    https://madeinvilnius.lt/transportas...ku-nuotraukos/
    ----

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Aš jau pateikiau skaičius anksčiau. M Lietuvio, Šiaurinei, Ozo iki VA pajungti ir visam A juostų tinklui per didžiąją dalį miesto užbaigti reikėtų grubiai mano greitais užmetimais apie 60 milijonų.
    Vien Liepkalnio sankryža kainavo, berods, 34 milijonus, tai už 60 tiek darbų padaryti tikrai nebus įmanoma. Be to, tai net nėra visi planuojami darbai. Dar yra ir penki tuneliai, didžiulė estakada tarp Narbuto ir Konstitucijos, Gariūnų sankryža ir daug kitų. Kalbame apie šimtus milijonų, t.y. tokius pinigus, už kuriuos Light Rail liniją tarp Pašilaičių ir stoties pastatyti tikrai būtų galima. Light metro gal dar nevisai, bet tikrai nėra tos situacijos, kad šitie kelių projektai yra labai pigūs, o bėginis transportas kainuotų daugybę kartų daugiau.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.03.19, 21:39.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Linijinio parko ten nenoriu, kaip ir nenoriu greito eismo, izoliuotos gatvės. Paskutiniai ginčai buvo su tais, kurie gina pastarąjį variantą sakydami, kad dabar nėra kaip važinėti tarp miesto rytų ir vakarų, dėl ko Šiaurinė gatvė turi būti pralaidi arterija (kažkas gal kaip Laisvės pr). Kokią gatvę ten įsivaizduoju aš jau parašiau, nuomonės dėl to niekada nekeičiau.

    Iš ten pat, iš kur būtų paimti pinigai Šiaurinei gatvei, penkiems tuneliams, Gariūnų sankryžai ir kt. nesibaigiantiems kelių projektams.
    Aš jau pateikiau skaičius anksčiau. M Lietuvio, Šiaurinei, Ozo iki VA pajungti ir visam A juostų tinklui per didžiąją dalį miesto užbaigti reikėtų grubiai mano greitais užmetimais apie 60 milijonų.

    Dabar jūsų ėjimas kiek kainuoti gali rail linija nuo maždaug M Lietuvio iki stoties.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Idėja puiki, tik vienas mažytis mažulėlis BET. Normaliam trimito formos viadukui + rampoms ties VA ten nebėra vietos.

    Click image for larger version Name:	Screenshot 2023-03-19 151259.png Views:	1 Size:	321,4 kB ID:	2038072
    Kažkur buvo projektas kur subraižyta kaip viskas telpa. Gaila dabar niekaip nerandu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Linijinio parko ten nenoriu, kaip ir nenoriu greito eismo, izoliuotos gatvės. Paskutiniai ginčai buvo su tais, kurie gina pastarąjį variantą sakydami, kad dabar nėra kaip važinėti tarp miesto rytų ir vakarų, dėl ko Šiaurinė gatvė turi būti pralaidi arterija (kažkas gal kaip Laisvės pr). Kokią gatvę ten įsivaizduoju aš jau parašiau, nuomonės dėl to niekada nekeičiau.
    Izoliuoto kelio (t.y. greitkelio ar automagistralės) ten ir neplanuojama Senais laikais planuojant normalią magistralinę gatvę „izoliuota“ irgi nebuvo planuota.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Numigravo prie "linijinio parko" ir tam pritariančios agresyvios daugumos.
    Šiaurinės g. nebus artimiausią penkmetį.
    Linijinio parko ten nenoriu, kaip ir nenoriu greito eismo, izoliuotos gatvės. Paskutiniai ginčai buvo su tais, kurie gina pastarąjį variantą sakydami, kad dabar nėra kaip važinėti tarp miesto rytų ir vakarų, dėl ko Šiaurinė gatvė turi būti pralaidi arterija (kažkas gal kaip Laisvės pr). Kokią gatvę ten įsivaizduoju aš jau parašiau, nuomonės dėl to niekada nekeičiau.

    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    - Pateikite bent grubius skaičius kiek tai kainuos ir iš kur pinigus paimsite?
    Iš ten pat, iš kur būtų paimti pinigai Šiaurinei gatvei, penkiems tuneliams, Gariūnų sankryžai ir kt. nesibaigiantiems kelių projektams.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ir dar - Ukmergės gatvė-stotis aptarnaus susisiekimą šiaurės-pietų kryptymi, o Ozo - rytų-vakarų. Gal jūsų kompasas sugedo, ar monitorių apvertėte 90 laipsnių, ar kame reikalas?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    Svarbiausia yra nedelsiant pradėti statyti light metro ukmergės g kad tankių mikrorajonų gyventojus galėtų greitai nuvežti iki stoties .
    Gyvenantys tankiame Perkūnkiemy, Pašilaičiuose, savartyno honkonge, Fabuose, Šeškinėje sudaro ketvirtadalį populiacijos.
    to nepadarius rail baltica bus flopas.
    Kiti transporto projektai gali palaukti ir dauguma lauks dar dešimtmečius kaip laukė iki šiol.
    Parkelius ir kapines perkasinėti kad miškasodininkas ir brundzinis grįždamas iš šudopolio lengviau pasiektų vakarinį aplinkėlį nėra nei svarbiausia nei nedelsiant.
    esamų gatvių mikrorajonų gyventojams pakanka.
    miškasodininkams ir tranzitui skirti šiauriniai aplinkėliai turi eiti ne Ozo gatve, ne Šiaurinės gatve ir apskritai ne per miestą o už jo kažkur už Santariškių miškais ir laukais.
    Kaip jums nenusibosta maltis purve - ad hominen, strawman ir taip toliau? Na, pabandysiu šį kartą atsakyti ir tuomet matysis ar verta toliau bandyti argumentuotai diskutuoti ar ne.

    ,,Svarbiausia yra nedelsiant pradėti statyti light metro ukmergės g kad tankių mikrorajonų gyventojus galėtų greitai nuvežti iki stoties .''
    - Pateikite bent grubius skaičius kiek tai kainuos ir iš kur pinigus paimsite?

    ,,Gyvenantys tankiame Perkūnkiemy, Pašilaičiuose, savartyno honkonge, Fabuose, Šeškinėje sudaro ketvirtadalį populiacijos.
    to nepadarius rail baltica bus flopas
    .''
    - Aš ne apie rail Baltica kalbu, o apie Miesto transporto patekimą iš ir į VA kalbėdamas apie Ozo užbaigimą iki VA.

    ,,Kiti transporto projektai gali palaukti ir dauguma lauks dar dešimtmečius kaip laukė iki šiol.''
    - Teisingai - velniop tą VT. Nu kam jo reikia... O kad maža nepasirodytų - Vilniaus susisiekimo sistemą paskaninkime autotransportu per kiemus ir D kat. gatveles.

    ,,Parkelius ir kapines perkasinėti...''
    - Ar kas nors gali paaiškinti, kad ten ne per kapines eis...

    ,,esamų gatvių mikrorajonų gyventojams pakanka.''
    - Na štai - bent šioje vietoje atvirumas ir nuoširdumas. Dėkui, kad pripažįstate, kad tegu vyksta autotransportas per kiemus ir D kat. gatves...

    ,,miškasodininkams ir tranzitui skirti šiauriniai aplinkėliai turi eiti ne Ozo gatve, ne Šiaurinės gatve ir apskritai ne per miestą o už jo kažkur už Santariškių miškais ir laukais.''
    - Aš apie centrinių rajonų susisiekimą su miestą aptarnaujančiu aplinkkeliu, kuris yra, pagal pavadinimą, vakaruose, o jis / ji jau grybauja vos ne Nemenčinės miškuose... Ar ne per anksti - dar tik pavasaris, negirdėjau, kad jau dygsta...

    PS.
    Man susidaro įspūdis, kad kai kurie forumo nariai turi užslėptą kažkokią pagiežą / nuoskaudą ar tai automobiliams, ar dar kažkam, ir bandydami tas nuoskaudas išlieti jas išlieja tokia forma.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    Svarbiausia yra nedelsiant pradėti statyti light metro ukmergės g kad tankių mikrorajonų gyventojus galėtų greitai nuvežti iki stoties .
    ką jie veiks toje stotyje?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Vienas jų - aš, nes tai buvo labai geras siūlymas. Kur po to nuvingiavo diskusija iš jūsų - man iki šiol mistika.
    Numigravo prie "linijinio parko" ir tam pritariančios agresyvios daugumos.
    Šiaurinės g. nebus artimiausią penkmetį.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Svarbiausia yra nedelsiant nutiesti pagrindines arterijas.
    Svarbiausia yra nedelsiant pradėti statyti light metro ukmergės g kad tankių mikrorajonų gyventojus galėtų greitai nuvežti iki stoties .
    Gyvenantys tankiame Perkūnkiemy, Pašilaičiuose, savartyno honkonge, Fabuose, Šeškinėje sudaro ketvirtadalį populiacijos.
    to nepadarius rail baltica bus flopas.
    Kiti transporto projektai gali palaukti ir dauguma lauks dar dešimtmečius kaip laukė iki šiol.
    Parkelius ir kapines perkasinėti kad miškasodininkas ir brundzinis grįždamas iš šudopolio lengviau pasiektų vakarinį aplinkėlį nėra nei svarbiausia nei nedelsiant.
    esamų gatvių mikrorajonų gyventojams pakanka.
    miškasodininkams ir tranzitui skirti šiauriniai aplinkėliai turi eiti ne Ozo gatve, ne Šiaurinės gatve ir apskritai ne per miestą o už jo kažkur už Santariškių miškais ir laukais.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Skeptikas,
    beveik su viskuo sutinku, tik noriu paklausti kodėl sakote, kad brangu?

    Trūkstama Ozo jungtis iki VA įskaitant viaduką yra apie 2 km ilgio. Trūkstamo asfalto yra maždaug 1,5 km ilgio. Reikėtų tik 1 viaduko - virš VA. Skaičiuojame: 1 km 4 juostų kainuoja tarkime 2 mln, viadukas kiek - kokius 5 mln? Tad turėtų sutilpti į kokius 8 milijonus eurų?

    Tai būtų toks pavadinčiau ekonominis variantas, kuomet netiesiame tunelių ir panašiai. Triukšmo slopinimui abejose pusėse būtų galima prisodinti gausiai spygliuočių. Tai būtų bene didžiausią naudą už mažiausią sumą duodantis variantas.

    Kodėl siūlau ekonominį variantą, o ne su tuneliais ir visa kita. Patys matote kokia atmosfera yra su pinigais (trūksta pinigų mantra) ir apskritai gebėjimu vytyti kažkokią infrastruktūrą, tad jei bent šis variantas būtų įgyvendintas - būtų milžiniškas išlošimas. O jei jau kas norės gerinti ateityje - visada galės.

    Svarbiausia yra nedelsiant nutiesti pagrindines arterijas. Kalbant apie tą pačią Šiaurinę - dėl manęs tegu ją tiesia visą tik su 1 viaduku (per GV), 2 VT ir 2 autotransporto juostų, svarbu tik tegu greičiau nutiesia. Tas pats galioja M lietuvio.
    Idėja puiki, tik vienas mažytis mažulėlis BET. Normaliam trimito formos viadukui + rampoms ties VA ten nebėra vietos.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-03-19 151259.png Views:	1 Size:	321,4 kB ID:	2038072

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Skeptikas,
    beveik su viskuo sutinku, tik noriu paklausti kodėl sakote, kad brangu?

    Trūkstama Ozo jungtis iki VA įskaitant viaduką yra apie 2 km ilgio. Trūkstamo asfalto yra maždaug 1,5 km ilgio. Reikėtų tik 1 viaduko - virš VA. Skaičiuojame: 1 km 4 juostų kainuoja tarkime 2 mln, viadukas kiek - kokius 5 mln? Tad turėtų sutilpti į kokius 8 milijonus eurų?

    Tai būtų toks pavadinčiau ekonominis variantas, kuomet netiesiame tunelių ir panašiai. Triukšmo slopinimui abejose pusėse būtų galima prisodinti gausiai spygliuočių. Tai būtų bene didžiausią naudą už mažiausią sumą duodantis variantas.

    Kodėl siūlau ekonominį variantą, o ne su tuneliais ir visa kita. Patys matote kokia atmosfera yra su pinigais (trūksta pinigų mantra) ir apskritai gebėjimu vytyti kažkokią infrastruktūrą, tad jei bent šis variantas būtų įgyvendintas - būtų milžiniškas išlošimas. O jei jau kas norės gerinti ateityje - visada galės.

    Svarbiausia yra nedelsiant nutiesti pagrindines arterijas. Kalbant apie tą pačią Šiaurinę - dėl manęs tegu ją tiesia visą tik su 1 viaduku (per GV), 2 VT ir 2 autotransporto juostų, svarbu tik tegu greičiau nutiesia. Tas pats galioja M lietuvio.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	329
Size:	174,7 kB
ID:	2038066

    Komentuoti:

Working...
X