Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    ...kurie abu Vilniuje įvedė tokias praktikas, apie kurias galėjome tik svajoti vos prieš keletą metų, o miestas šias praktikas pristatinėja ir jomis dalinasi su vakarų miestais.

    Jeigu į jų vietas galės pasiūlyti kažką dar geresnio - kodėl gi ne.
    Po pirmojo raudono ir tikro (su gerais kelio ženklais) Zuoko įrengto dviračių tako, dab. vyr. miest. inžinierius pradėjo tiesti antrą – pirmus pora metų konsultavosi FB internete su dviratininkais, nes pats nieko apie tai neišmanė, net neabejoju, jog dviračiu nevažinėjo, nes tik po dar poros metų nusipirkęs naują, nesugebėjo pilnai nusiimti įpakavimo nuo savo naujo dviračio... Matyt, seno net neturėjęs.

    Po poros metų atsitvėrė tylos siena nuo nuolatinės kritikos. Nuo 2015 m. iki 2021 m. parašais po projektais tvirtino neatitinkančius STR sprendinius.

    Ta prasme, su vakarų Afrika jis tokia praktika dalinasi?

    P. S. Tą pirmą Zuoko tikrą taką sėkmingai panaikino Pilaitėje prieš porą metų dabartinė VMS, tiesiogiai prieštaraudama pačių pasirašytam Darnaus judumo planui, nors KET leido tomis sąlygomis juo naudotis ir pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Įdomumo dėlei užklausiau ChatGPT kiek kainuoja sukurti naują tramvajaus sistemą, tai davė tokį pavyzdį:


    Dėl to kalbos, kad tramvajaus sistema Vilniuje kainuotų 500 mln. eurų, yra iš ties netikslios - jis kainuotų daug brangiau ir tai tik dar labiau įrodo, kad Zuokas smarkiai svaigsta jį žadėdamas, nes savivaldybė tokių pinigų neturi, tiek skolintis negali ir jokia centrinė valdžia tokių pinigų, kas būtų antras didžiausias projektas Lietuvoje per jos istoriją, korumpuotui Zuokui ir jo populistiniams pažadams neduos.
    Siūlyčiau pasiskaityti apie Tampere pavyzdį (phase 1 kainavo mažiau nei 300m):

    https://en.wikipedia.org/wiki/Tampere_light_rail

    Vilniuje sąlygos tiesti tramvajaus bėgius (už senamiesčio ribų) yra idealios, o darbo jėgos kainos - mažesnės. Tad dvi rimtos linijos (po kokius 8-10km) už 350-500m yra būtent ta kaina, apie kurią eitų kalba.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.03.06, 18:36.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Įdomumo dėlei užklausiau ChatGPT kiek kainuoja sukurti naują tramvajaus sistemą, tai davė tokį pavyzdį:
    For example, the cost of building the new tram system in Sydney, Australia, which will include 19km of track and 19 stops, is estimated to be around AUD 2.9 billion (approximately USD 2.2 billion).
    Dėl to kalbos, kad tramvajaus sistema Vilniuje kainuotų 500 mln. eurų, yra iš ties netikslios - jis kainuotų daug brangiau ir tai tik dar labiau įrodo, kad Zuokas smarkiai svaigsta jį žadėdamas, nes savivaldybė tokių pinigų neturi, tiek skolintis negali ir jokia centrinė valdžia tokių pinigų, kas būtų antras didžiausias projektas Lietuvoje per jos istoriją, korumpuotui Zuokui ir jo populistiniams pažadams neduos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Olandai šlifuoja jau kiek, 50 metų? Paklausk bet kurio žmogaus, kuris užsiima nors kažkiek kūrybiniais darbais (įskaitant tokius kaip programuotojus) ir tau atsakys, kad nėra tokio dalyko, kurį padarei ir jis yra tobulas ir nekeistinas. Net jeigu 1:1 nukopijavai kitur gerai veikiantį sprendimą.
    Kai prisikalbi, bet viskas po senovei (parkofkės priešais pastatus, „viešbučiai“ ir t.t.), tai čia jau vyksta šlifavimas ar dar ateityje?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dar šlifuot ir šlifuot tas praktikas Varšuvos temoj yra praktiniai pavyzdžiai.
    Olandai šlifuoja jau kiek, 50 metų? Paklausk bet kurio žmogaus, kuris užsiima nors kažkiek kūrybiniais darbais (įskaitant tokius kaip programuotojus) ir tau atsakys, kad nėra tokio dalyko, kurį padarei ir jis yra tobulas ir nekeistinas. Net jeigu 1:1 nukopijavai kitur gerai veikiantį sprendimą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    tu nezinai (kaip ir as nezinau) kas visa sita suorganizavo ir pasiule itariu ne pakalnis ir ne vyr inzinierius... Itariu be politines valios nebuvo apseita. Svarbu igyvendinta .
    Ką tik pats sakei, kad sprendžia inžinieriai ir architektai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    ...kurie abu Vilniuje įvedė tokias praktikas, apie kurias galėjome tik svajoti vos prieš keletą metų, o miestas šias praktikas pristatinėja ir jomis dalinasi su vakarų miestais.

    Jeigu į jų vietas galės pasiūlyti kažką dar geresnio - kodėl gi ne.
    Dar šlifuot ir šlifuot tas praktikas Varšuvos temoj yra praktiniai pavyzdžiai.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turim miesto inžinierių su ne į temą išsilavinimu ir Pakalnį iš VGTU.
    tu nezinai (kaip ir as nezinau) kas visa sita suorganizavo ir pasiule itariu ne pakalnis ir ne vyr inzinierius... Itariu be politines valios nebuvo apseita. Svarbu igyvendinta .

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turim miesto inžinierių su ne į temą išsilavinimu ir Pakalnį iš VGTU.
    ...kurie abu Vilniuje įvedė tokias praktikas, apie kurias galėjome tik svajoti vos prieš keletą metų, o miestas šias praktikas pristatinėja ir jomis dalinasi su vakarų miestais.

    Jeigu į jų vietas galės pasiūlyti kažką dar geresnio - kodėl gi ne.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Bus darbu testinumas nes sprendzia inzinieriai ir architektai isigije issilavinimas uzsienyje. Politikai paprastai klauso, nebent provincijoje yra kazkaip kitaip kai vietiniai cariukai yra paeme virsu.
    Turim miesto inžinierių su ne į temą išsilavinimu ir Pakalnį iš VGTU.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai čia daugeliui neaišku - ar bus "darbų tęstinumas" (siaurinant gatves), ar meras "be cirkų" baigs cirkus su siaurinimais - net ir sankryžų.
    Bus darbu testinumas nes sprendzia inzinieriai ir architektai isigije issilavinimas uzsienyje. Politikai paprastai klauso, nebent provincijoje yra kazkaip kitaip kai vietiniai cariukai yra paeme virsu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Aš nebesuprantu - tai siaurins ar platins?
    Tai čia daugeliui neaišku - ar bus "darbų tęstinumas" (siaurinant gatves), ar meras "be cirkų" baigs cirkus su siaurinimais - net ir sankryžų.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.03.06, 12:35.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Jo, su tokia stipria dauguma taryboje tikrai turės galimybę parodyti per kadenciją savo higieną. Kritikos buvo išsakyta daug dėl darbų organizavimo, tai bus proga parodyti kaip sklandžiai darbuotis ir ką vardan to aukoti. Gal ir nereikės piarintis jei nebus niekas naujo padaryta

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Po rinkimų, gali būti, kad nebereiks temos apie gatvių humanizavimą
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    26 mandatai... ajajaj gatves siaurinamos bus
    Labai prieštaringos replikos į rinkimų I turo rezultatus

    Šiaip dabar įdomiau užfiksuoti, ką transporto klausimais žadėjo Benkunskas
    Valdas Benkunskas, kaip ir kiti du pretendentai pažadėjo stabdyti Vilniaus gatvių siaurinimą ir prioritetą skirti gatvių remontui.
    „Reikia pripažinti, kad tai buvo klaida, šitie projektai nebus tęsiami, prioritetai bus skiriami visai kitur.
    Pirmiausia, mes turėsime susitvarkyti su higiena: 230 km avarinės būklės gatvių ir per artimiausius penkerius metus bus pasiekta, kad šitos gatvės būtų visiškai sutvarkytos, čia turi būti miesto prioritetas šiandieną“, – dėstė V. Benkunskas.
    Delfi paklaustas apie kilpinį eismą Senamiestyje, jis teigė, kad savo tikslą toks eismo modelis pasiekė, tačiau, anot politiko, jo veikimą reikėtų peržiūrėti.
    Savo programoje V. Benkunskas nurodė sieksiantis Vilniuje pradėti transporto mazgų rekonstrukciją (nauji tuneliai sankryžose ir viadukas, atnaujinti žiedai, papildoma gatvė iš Pilaitės), taip pat – sukurti 5,8 tūkst. naujų parkavimo vietų įrengiant daugiaaukštes stovėjimo aikšteles rajonuose, korius daugiabučių kiemuose.

    Politikas taip pat pažadėjo visiškai atnaujinti viešąjį transportą, kad neliktų senųjų troleibusų, o perkami nauji autobusai būtų varomi elektra arba vandeniliu, taip pat pažadėjo išplėsti greitųjų autobusų maršrutų skaičių, įrengti daugiau A juostų (...)
    Kandidatas pažadėjo įvesti taisykles dėl paspirtukų naudojimo, siekti drausti paspirtukų eismą miesto centre šaligatviais, kur šaligatvių plotis ribotas. Mieste, prie daugiabučių, V. Benkunsko matymu, reikėtų įrengti papildomų elektromobilių krovimo stotelių, o keliuose – triukšmo matavimo radarus, kurie skirtų baudas už viršytą transporto priemonės triukšmą.

    https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=92314483

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied

    Tai kurias gi gatves Zuokas per paskutinę savo kadenciją sutvarkė, nes aš žinau tik vieną. Ar tau atrodo tai normalu, kai sutvarkoma viena gatvė ir tai tik viena pusė jos, kai tuo tarpu dešimtys milijonų kišama į populistinius ir jokios ateities neturinčius miesto avialinijų ir taksi pojektus. Nekalbant jau apie nuostolius, kuriuos miestas patyrės dėl aferų su šilumos tinklais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš tai manau, kad Zuokas per kadenciją sutvarkė -20 gatvių. Beat that
    Jonas dar daugiau suskaičiavo.

    Su Paksu, beje, lyginti ne visai korektiška. Jo nėra politikoje beveik 20 metų.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Užmiršai Konstituijos proespektą ,Lvovo gatvę ir pastatytą Mindaugo tiltą.
    Yra it daugiau gatvių - neskaitant vakarinio aplinkelio ir Šiaurės miestelio gatvių
    Neužmiršau, kalbėjau apie paskutinę Zuoko kadenciją, pagal kurią iš esmės ir reikėtų Zuoką vertinti ir per kurią sugebėjo tik vieną gatvę aptvarkyti - Žvejų, kur naujus šaligatvius nutiesė tik vienoje gatvės pusėje, kartu su dviračiu taku iš plytelių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Ta proga zuokas ijungia aukstesne populizmo pavara:

    Click image for larger version  Name:	EADE061C-8574-4C8A-A83A-BC7E89D3581E.jpeg Views:	67 Size:	103,1 kB ID:	2034747
    Diskusiją apie gatves geriau pratęsti šioje temoje

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Net Paksas turbūt yra daugiau gatvių Vilniuje sutvarkęs nei Zuokas.
    Užmiršai Konstituijos proespektą ,Lvovo gatvę ir pastatytą Mindaugo tiltą.
    Yra it daugiau gatvių - neskaitant vakarinio aplinkelio ir Šiaurės miestelio gatvių

    Čia ne Šimašius su erzacinėmis Taurupės ir Mykolo Lietuvoio pusgatvėmis.

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Net Paksas turbūt yra daugiau gatvių Vilniuje sutvarkęs nei Zuokas.
    Užmiršai Konstitucijos prospektą, Lvovo gatvę ir pastatytą Mindaugo tiltą.
    Yra ir daugiau gatvių - neskaitant Vakarinio aplinkelio ir Šiaurės miestelio gatvių

    Čia ne Šimašius su erzacinėmis Taurupės ir Mykolo Lietuvio pusgatvėmis.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.03.05, 21:43.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Mes net šaligatvių teisingai nesugebame įrengti tad į gondolas labai skeptiškai žiūriu, nes man kyla didelių abejonių tiek gėbėjimu jas įrengti, tiek paskui eksploatuoti (nebus nesibaigianti pinigų plovimo mašina pvz?) ir vien kaip atrodys...

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Visos tokios gondolinės jungtis būtų gerai - tiek ir Koralai - Vingis, tiek ir europos centras - stadionas. NMC nesusidarkys niekaip, o tik pridės įvairovės ir judesio. Šeškinės šlaitai tai niekaip daugiau nesusidarkys kaip sudarkė dvi pagrindinės miesto arterijos bei esami ir būsimi viadukai, o ir tie šlaitai įdomus tik vietiniams ežiukams. Žymiai gražesni šlaitai ir įspūdingesnis peizažas nuo minėtų Koralų šlaitų.
    p.s. už zuokulą nebalsuosiu
    Gondolų konstrukcijos, lynai ir kabinos nebent į favelas gerai įsipaišo, o šiaip atrodo baisiai. Neturiu nė menkiausios abejonės, kad tai būtų konstruojama virš pėsčiųjų tako, kas tik stiprins užmiesčio greitkelio įspūdį (turėsime greitkelį +aukštos įtampos laidų įspūdį) bus grynas malonumas vaikščioti po gondolomis, taip pat įdomu kaip atrodytų Europos aikštės prieigos ikalus tokį projektą, manau turėtume pigią šlamštastiką. Nekalbant apie tai, kad gyvenantys prie to maršruto stipriai protestuos, nes gondolos eis palei jų namų langus. O logikos daryti gondola nuo Europos išvis nėra. Tai panašu, kad Zuokui tiesiog reikėjo kažkaip pasireklamuoti ale žiūrėkit - dadėjau! - Amžiaus vizionierius.

    Dėl Šnipiškių draustinio, tai gal tada išvis nukaskime kaip Sietle, tai apskritai problemos nebeliktų, o laisva plotą duokime Avuliui. Stačiai bus Business stadium 2.0. jei pavadino, tai sugadinome iki galo! O jei rimtai, tai Šeškinės kalnas yra draustinis, tai jei ten būtų daromas abonemento pabraižytas maršrutas, neabejoju, kad žaliukai sukiltų, ir galiu lažintis, kad liaudis nebūtų sužavėta glorifikuotai aukštos įtampos laidų estetikai virš svarbios miesto peizažą formuojančios miškingos kalvos. (Nebent tiesti palei Ukmergės g.)

    Apskritai matant pasiūlymą absoliučiai neaišku kokią problemą Zuokelis nori išspręsti, greičiausiai ir pats negali paaiškinti, tai kala per bukai buzzword'us ir tiek. Iš kitos pusės kai tau reikia morkos rinkimams, problemos formavimas niekam nerūpi, svarbu, kad būtų matoma, girdima, visada galima pakišti viską po "kamščių mažinimu" kaip tai sumažins kamščius ir ar tai efektyvi priemonė rinkimams nesvarbu.

    Kiek pamenu, išvis goldola judumo planuose atsirado dėl sudėtingo dviračių eismo ir reljefo Ukmergės g. kaip vienas sprendimo būdu ir tai akivaizdžiai turi mažai ką bendro su Zuoko pasiūlymu.

    Komentuoti:

Working...
X