Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Edd
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Na, man geriausiai čia atrodo Raskevičius, aišku, jei jis nepopulistina. Jo poziciją laikau labiausiai pagrįsta – viena vertus, vilniečiai nori greitų pokyčių, tai kažkuriuos darbus tikrai verta padaryti dabar pat, kad ir tuos pačius taktinius tvarkaraščius, naujus troleibusus, sutvarkyti e.bilieto sistemą. Aš noriu geresnio VT ne po 6 metų, o nuo kito mėnesio. O kai tie dalykai sutvarkyti, tada jau galima užsiimti BRT ar tramvajumi, kad ir koks jis būtų. VT juostos gatvių viduryje būtų puiki pradžia.
    Taip, Raskevičiaus variantas turbūt geriausias iš visų kandidatų (atmetus Zuoką), bet deja jis nėra geras. Iš esmės jis sako tą patį ką Pakalnis/Šimašius, t.y. ateitis BRT ir tik dar kažkada tolimoj ateityje bus galima galvoti apie tramvajus kai autobusai veš trilijonus keleivių per sekundę iš vieno taško visomis kryptimis.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Na, man geriausiai čia atrodo Raskevičius, aišku, jei jis nepopulistina. Jo poziciją laikau labiausiai pagrįsta – viena vertus, vilniečiai nori greitų pokyčių, tai kažkuriuos darbus tikrai verta padaryti dabar pat, kad ir tuos pačius taktinius tvarkaraščius, naujus troleibusus, sutvarkyti e.bilieto sistemą. Aš noriu geresnio VT ne po 6 metų, o nuo kito mėnesio. O kai tie dalykai sutvarkyti, tada jau galima užsiimti BRT ar tramvajumi, kad ir koks jis būtų. VT juostos gatvių viduryje būtų puiki pradžia.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
    gal galima, sužinoti jūsų minties vingrybę, kaip šitas video koreliuoja su šia tema?
    Įdiegsim bėginį VT, užarsim gatves ir darniai judrėsim kaip video - tokia dalies forumiečių vizija..

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Persodinsim visus į bėginį VT.

    gal galima, sužinoti jūsų minties vingrybę, kaip šitas video koreliuoja su šia tema?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Persodinsim visus į bėginį VT.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Jakeliūnas interve su LRT sakė, kad reikia tramvajaus. Taip pat sakė, kad Rusija buvo išprovokuota užpult Ukrainą.
    Benkunskui turėtų truputį gėda būti, kai net visokie prorusiški diedai supranta, kad miestui reikalingas tramvajus.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    A. Zuokas teigia, kad tramvajaus įrengimui miestas jau buvo pasiruošęs jo mero kadencijos pabaigoje.
    Meluoja.
    Buvo pasiruošęs jau kadencijos vidury, 2012 pažadėjo pradėti projektuoti.
    2013 persigalvojo.
    2014 kadencijos pabaigoje nieko neveikė.
    2015 rinkimai.

    Vilniaus tarybos politikai apsisprendė: sostinės gatvėmis važinės tramvajus | Verslas | 15min.lt

    2012 12 19
    „Baigėme visus pasirengimo darbus, kad kitais metais galėtume pradėti realų projektavimą dėl naujos visuomeninio transporto sistemos įvedimo į Vilniaus miesto visuomeninio transporto žemėlapį. Turime visus suderinimus, dėl kurių anksčiau buvo diskusijų, kaip pavyzdžiui, Kultūros paveldo departamento“, – teigė A.Zuokas.


    Tramvajus - tik svajonėse? - DELFI Verslas

    2014 m. sausio 9 d. 11:48
    Viešojo transporto optimizavimo darbo grupės vadovas Kastytis Lubys tvirtino, kad joks projektas dar nerengiamas. "Tramvajaus linijos techninis projektas nėra rengiamas – dar net nenuspręsta, kurios naujos rūšies transportas bus įdiegtas Vilniuje. Kai bus aišku, kuri transporto rūšis bus pasirinkta, tik tada žinosime, kiek lėšų reikės jai įdiegti", – sakė K.Lubys.


    Paskutinis taisė jan; 2023.02.15, 17:34.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    ZuOkAs ĮrEnGs TiKrĄ bĖgInĮ TrAmVaJų

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Artūras Zuokas


    Kartu su savo komanda politikas pasiryžęs tai pakeisti ir mieste siūlo įrengti lengvąjį elektrinį tramvajų (and. light tram) (...)
    Click image for larger version  Name:	lightram.png Views:	0 Size:	1,41 MB ID:	2030526

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Ar man vienam taip atrodo kad visi kandidatai taip susifokusave i viena Vilniaus problema - spustys? As tikrai manau kad turi buti tobulinamas VT ir turetu buti idiegta nauja VT priemone, bet ar tie kandidatai nesugeba atkasti kakokiu kitu problemu kurios yra aktualios visiem Vilnieciam iskyrus spustys? Nereikia nauju viesu mokyklu kurios butu kekvienam rajone lengvai pasiekiamos? Negal kalbeti apie daugiabuciu renovacijos paspartinima? Kaiminyju programa? etc etc
    Nes į kitas aktualijas ne visi turi laiko gilintis. Užtat didesnė dauguma savo laisvalaikio dalį praleidžia spūstyse ir tai balso turėtojai

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Bankuchenskas NT turbūt perka tik už pigiau nei jo metinis atlyginimas.
    Pajamu deklaracijoje jo NT turtas ivertintas 200k, o pajamos 37k. Gyresi per Delfi, kad gyvena "Naujajame Antakalnyje"(whatever that is), suprask kotedze/nuosavame name. Pagal jo logika turejo pirkt kambariuka uz savo menesini atlyginima, o kai nebetilps visi daiktai, tada kambari chursciovkeje ir t.t., o ne is kart normalu nama

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Ar man vienam taip atrodo kad visi kandidatai taip susifokusave i viena Vilniaus problema - spustys? As tikrai manau kad turi buti tobulinamas VT ir turetu buti idiegta nauja VT priemone, bet ar tie kandidatai nesugeba atkasti kakokiu kitu problemu kurios yra aktualios visiem Vilnieciam iskyrus spustys? Nereikia nauju viesu mokyklu kurios butu kekvienam rajone lengvai pasiekiamos? Negal kalbeti apie daugiabuciu renovacijos paspartinima? Kaiminyju programa? etc etc

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Čia ne per mano kadenciją, čia neužteks vienos kadencijos, čia metinis miesto biudžetas ir .t., tai čia taip mąsto itin siauro mąstymo žmogystos, kurie nori tik atbūti savo kadenciją ir viskas. Ojojojoi kaip viskas nyku
    Bankuchenskas NT turbūt perka tik už pigiau nei jo metinis atlyginimas.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Čia ne per mano kadenciją, čia neužteks vienos kadencijos, čia metinis miesto biudžetas ir .t., tai čia taip mąsto itin siauro mąstymo žmogystos, kurie nori tik atbūti savo kadenciją ir viskas. Ojojojoi kaip viskas nyku

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Efektyvi tramvajaus linija turėtų aptarnauti bent 6 tūkstančių keleivių srautą per valandą. Vilniuje tik keliose viešojo transporto atkarpose turime suminį 3 tūkstančių keleivių per valandą srautą”, – sako T. Raskevičius.
    6000 kel. per val. tai 100 keleivių kas minutę! Su tokiu srautu net tramvajus nesusitvarkytų.


    Apibendrinant tik Zuokas žada veikti, o ne svarstyti apie ateitį.
    Nesuprantu pvz Raskevičiaus pozicijos, sako, kad tramvajus yra ateities klausimas, bet tuo pačiu debatuose su Zuoku sako, kad vistiek čia nieko per kadenciją nepadarysi, tai net neverta kažką daryt... O tai, atsiprašau, o kaip tas tramvajus ateityje taps a thing, jeigu tu net nesiruoši nieko daryt?
    Pagal viską sprendžiant, XXI a. pirmoje pusėje Vilnius greitojo transporto (MRT) neturės.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Jakeliūnas interve su LRT sakė, kad reikia tramvajaus. Taip pat sakė, kad Rusija buvo išprovokuota užpult Ukrainą.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Kandidatų pozicijų dėl transporto apibendrinimas iš Made in Vilnius:


    Artūras Zuokas


    „Nuo 2014 m., nepaisant atnaujinto viešojo transporto, kelionių skaičius Vilniuje viešuoju transportu tik mažėjo. Norint, kad daugiau vilniečių persėstų į viešąjį transportą, būtina jį turėti kokybišką, greitą ir komfortabilų. Kai kuriais maršrutais net vienas po kito važiuojantys ilgieji autobusai keleivių srauto neišveža, o piko valandomis jie perpildyti”, – apie dabartinę situaciją mieste pasakoja A. Zuokas.

    Politikas pažymi, kad Vilnius yra vienintelė sostinė visoje Europoje, kuri iki šiol neturi tramvajaus. Kartu su savo komanda politikas pasiryžęs tai pakeisti ir mieste siūlo įrengti lengvąjį elektrinį tramvajų (and. light tram), kuris galėtų būti autonominis. A. Zuokas teigia, kad tramvajaus įrengimui miestas jau buvo pasiruošęs jo mero kadencijos pabaigoje.


    Valdas Benkunskas


    Valdas Benkunskas tramvajaus svarbą ateičiai supranta, bet diegti jo nesiruošia. (šitas sakinys yra visiškas comedy gold, tsakant "meras be cirkų")

    „Tramvajaus priemonės įrengimas (įskaitant reikalingą gatvių rekonstrukciją) miestui atsieitų apie 1,5 milijardo eurų – ši suma gerokai viršija metinį Vilniaus biudžetą, tad turime būti realistais – šiam projektui įgyvendinti reikėtų ne tik Vilniaus mero ir tarybos pritarimo, bet ir Vyriausybės palaiminimo bei finansavimo. O vienos kadencijos neužtektų net paruošiamiesiems darbams – projektavimui, statybų paruošimui atlikti”, – sako politikas.

    Politikas žada, kad pokyčiai vilniečius turėtų paliesti čia ir dabar – tam tikslui bus plėtojama greitųjų autobusų eismo sistema.


    Mykolas Majauskas


    M. Majauskas imsis viešojo transporto tinklo modernizacijos plano. Ateityje, anot kandidato, Vilniuje galima būtų svarstyti apie tramvajaus įrengimą.

    „Greta minėtų investicijų į transporto infrastruktūrą bus sparčiai modernizuotas Vilniaus viešasis transportas, užtikrinant intensyvų greitųjų maršrutų eismą atitinkantį plačios visuomenės poreikius. Įgyvendinus minėtus projektus bus atidžiai įvertintas ir poreikis papildomų sprendimų, įskaitant ir tramvajaus tinklo”, – komentuoja kandidatas.


    Tomas Vytautas Raskevičius


    Investuoti į esamą viešąjį transportą žada Tomas Raskevičius. Kandidatas atnaujintų transporto priemonių parką, peržiūrėtų esamus maršrutus, būtų įvesta funkcionali elektroninio bilieto sistema. Taip pat kandidatas modernizuotų viešąjį transportą, peržiūrėdamas maršrutų dažnumą ir sudarydamas taktinius tvarkaraščius. Programa apima A juostų tinklo plėtrą. Numatytas ir galimybių vertinimas perkelti A juostas į centrinę gatvės dalį. Tramvajus, anot T. Raskevičiaus – ateities klausimas.

    „Dėl miesto plėtros augant viešojo transporto vartotojų srautui, greituosius autobusus transformuoti į BRT (angl. „bus rapid transit“), o ilgojoje perspektyvoje – ir į tramvajaus linijas. Efektyvi tramvajaus linija turėtų aptarnauti bent 6 tūkstančių keleivių srautą per valandą. Vilniuje tik keliose viešojo transporto atkarpose turime suminį 3 tūkstančių keleivių per valandą srautą”, – sako T. Raskevičius.



    Apibendrinant tik Zuokas žada veikti, o ne svarstyti apie ateitį.

    Nesuprantu pvz Raskevičiaus pozicijos, sako, kad tramvajus yra ateities klausimas, bet tuo pačiu debatuose su Zuoku sako, kad vistiek čia nieko per kadenciją nepadarysi, tai net neverta kažką daryt... O tai, atsiprašau, o kaip tas tramvajus ateityje taps a thing, jeigu tu net nesiruoši nieko daryt?

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Pipe Rodyti pranešimą
    Detroitas yra kosmosas. Net toks prasiskolinęs JAV miestas sugebėjo pasistatyti naują tramvajaus liniją.
    Detroitas ir nesugebėjo, bent jau iš savo kiauros kišenės. Pats miestas ten tik keliais procentais prisidėjo. Neturiu po ranka linkų, bet teko skaityt, kad ten gana unikalus projektas - ne pelno organizacijos įsteigtas ir visokias paramas tiek iš valstybės susirinkęs, tiek iš privačių rėmėjų.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    LA taip, bet NY turtingiausi gyvena centre ir tankumas didžiulis, bet tiek LA, tiek NY ta pati problema dėl kriminalo, bomžynų centre. Tai nelabai kaip susiję dalykai su miestų tankumu ar VT populiarumu.
    elitas taip, o vidurinioji klasė? plius N.Y. ir L.A. visai kitokie desniai veikia nei Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Pipe
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Reikia tiesiog nuspręsti, kokio miesto mes norime - kažko panašaus į Budapeštą, ar Detroitą? Utrechtą ar Buffalo?
    Detroitas yra kosmosas. Net toks prasiskolinęs JAV miestas sugebėjo pasistatyti naują tramvajaus liniją.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Olandija yra ‘Blue Banana’ - tankiausiai apgyvendintos ir daugiausia verslo darančios Europos dalies dalis. Rotterdamas yra didžiausias Europos uostas. Dėl to ten tranzitiniai srautai yra milžiniški. Lyginti Olandijos aplinkkelius su izoliuotu Vilniumi ir jo vietiniam eismui skirtomis gatvelėmis gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.
    Vietiniam eismui skirtų gatvių tinklas taip pat didžiulis, gatvės plačios, daug parkingo, tiek antžeminio, tiek požeminio, daug dviejų lygių sankryžų net centre, kur nėra jokio tranzito, Vilniuj iki Olandijos dar tikrai toli ne tik pagal VT infrastruktūrą, bet ir "asfalto".
    https://www.google.com/maps/@51.9180...7i16384!8i8192

    Beje, Vilniuje eismas didėja irgi ne tik dėl to, kad daugėja gyventojų, bet ir visokių gamyklų aplink miestą statosi į kurias savaime aišku niekas nevažiuos troleibusu. Kaip ir dirbantys mieste visokių Maišiagalų gyventojai.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.02.15, 08:54.

    Komentuoti:

Working...
X