Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Iš to paties video apie troleibusus:


    Skaitai Benkūnską atrodo ok jau teisingai pradeda šnekėti ir tada pyst ardom tinklą <facepalm>.
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    BRT tapo kažkokia mada kuri užkrėtė visus, net Zuoką. Dar įdomiau kad patys kandidatai mini kad Europoje jis yra nepopuliarus. Kokiu būdu Lotynų Amerkos ir Afrikos šalyse populiariausias BRT taip užkrėtė mus, Europos viduryje?
    o ką, be Zuoko, dar šita mada užkrėtė?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    BRT tapo kažkokia mada kuri užkrėtė visus, net Zuoką. Dar įdomiau kad patys kandidatai mini kad Europoje jis yra nepopuliarus. Kokiu būdu Lotynų Amerkos ir Afrikos šalyse populiariausias BRT taip užkrėtė mus, Europos viduryje?
    Matyt dėl tų pačių priežasčių, kodėl Vilnius yra Europos šiknoje ir pagal daugelį kitų metrikų. Tiesiog esame provincialūs ir atsilikę plūgai, kurių kartelė yra "geriau, nei mano kolchoziniam kaime/chruščiofkėje". ES aišku mus ištraukė iš visiškos prarajos ir padėjo išvengti Moldovos scenarijaus, bet visvien turim polinkį vairuoti į griovį.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Vilniaus BRT (nei jis BRT tikrąja BRT prasme, nei eilinis vilnietis žino, kas tai) pristatomas kaip kažkokia viešojo transporto nereali inovacija, o realybėje pirmoje juostoje nubraižyta "A" juosta su ribojimu kitiems važiuoti. Jeigu tik tiek sugebėjo Vilnius, tai ko tikėtis daugiau. Juk techninis šito dalyko įgyvendinimas nėra kažkas labai sudėtingo.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    BRT tapo kažkokia mada kuri užkrėtė visus, net Zuoką. Dar įdomiau kad patys kandidatai mini kad Europoje jis yra nepopuliarus. Kokiu būdu Lotynų Amerkos ir Afrikos šalyse populiariausias BRT taip užkrėtė mus, Europos viduryje?

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Pilnai parengta jau net ir pirma linija iki geležinkelio stoties, net iki pačio perono... Wow. Tik maža smulkmena, dar neaišku kas tai per transporto priemonė... BRT tipo kažkas...?
    Pilnai parengta kas? Vizija? Svajonė?
    Projekto savivaldybėje po savęs nepaliko.
    Gal už savus pinigus būdamas opozicijoje užsakė privatų projektą?
    Kodėl tokiu koziriu nepasidalinti viešai rinkimų kampanijos metu?

    Ir aišku kad pirmas brt į santariškes nes taip prieš 10metų sugalvojo kai bandė įkišti monoreilo tramvajų.
    Nereik brt pro saltoniškių ofisus ir europos aikštę.
    Nereik brt į tankiausiai apgyvendintą miesto dalį.
    Nereik brt pro statomą stadioną.

    Ukmegės g brt prijungtų tankiausią miesto gyvenamą dalį su tankiausia darbo vietomis miesto dalimi.
    Zuokas išvis yra matęs gyventojų pasiskirstymo žemėlapį?


    Click image for larger version

Name:	brt.jpg
Views:	582
Size:	76,5 kB
ID:	2037116


    brt į santariškes žinoma per Kalvarijų g.
    Šnipiškių ir Žirmūnų gyventojai arti centro, jiems iš brt mažai naudos.
    Pagal gyventojų žemėlapį brt į santariškes turi važiuoti ne Kalvarijų g o geležinio vilko g.
    Daugumai baltupių gyventojų patogiau, nereiktų aukštyn žemyn vaikščiot.
    Didlaukio g keli dideli nauji gyvenamųjų namų projektai planuojami arčiau geležinio vilko ir už jo.
    Jeruzalės gyventojams panašiai ar ten ar ten brt važiuotų.
    Užtat Visorių g naujų daugiabučių gyventojai važiuoti darban rinksis automobilį, tik greitas vt geležiniam vilke galėtų juos sugundyti.
    Visorių bajorų gyventojams seniai reikia greito vt maršruto nes visi su automobiliais.
    su 69 autiku važiuoti 40 min gali tik savęs nemylintys

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Iš to paties video apie troleibusus:

    Parašė Zuokas
    Troleibusai mano vertinimu ir ne tik mano vertinimu, pirmiausia specialistų vertinimu, yra jau vakar dienos transporto priemonė. Nors nemažai šalių ją naudoja ir gamina, vien tik dėl to kad turi gamybinius pajėgumus ir tai yra šiek tiek daugiau politinis sprendimas
    Parašė Benkunskas
    Taip, aš matau ateitį Vilniuje troleibusų, tam reikia visiškai atnaujinti transporto infrastruktūrą, pakeliui 160 troleibusų, kurie ne tik bus nauji, kokybiški, bet pagerins ir įvaizdį ir netgi turės autonominę ridą kas leis tam tikras atkarpas važiuoti su baterijomis, tai leis mums išardyti tokiose gatvėse kaip Pylimo, Kalvarijų kontaktinį tinklą ir senamiesčio prieigose tikrai geriausia transporto priemonė yra troleibusas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Apie metrobusą gal kalba?

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Pilnai parengta jau net ir pirma linija iki geležinkelio stoties, net iki pačio perono... Wow. Tik maža smulkmena, dar neaišku kas tai per transporto priemonė... BRT tipo kažkas...?
    Gal BTR?

    Click image for larger version

Name:	file48117183_6346923.jpg
Views:	567
Size:	32,0 kB
ID:	2037109

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Pilnai parengta jau net ir pirma linija iki geležinkelio stoties, net iki pačio perono... Wow. Tik maža smulkmena, dar neaišku kas tai per transporto priemonė... BRT tipo kažkas...?

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Ką čia Zuokas peza?:

    Parašė Zuokas
    Mūsų darnaus judumo plane yra numatytas taip vadinamas BRT tipo tai yra kaip ir tramvajus tiktai autobusas panašaus ilgio, nes Europoje nelabai naudojami BRT tipo autobusai. Tai šiuo atveju taip kaip ir visi miestai, Europos sąjungos sostinės turi tramvajų, klausimas koks jisai bėginis, be bėgių tai jau technikos klausimai, atsakytų specialistai. Tai pirma linija kuri yra pilnai parengta, Santariškės-geležinkelio stotis, tiesiai iki perono...
    https://www.youtube.com/watch?v=pyZ04PNz1q0

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Man atrodo, reikia pasirašyti šabloninius atsakymus, ir juos prireikus tiesiog įklijuoti, nes beveik garantuotai kas 1-2 savaites vis išlenda čia vietiniai hipiai, ir aiškina tą pačią nesąmonę - neva tokios gatvės kaip Konstitucijos pr. ar Ozo g. yra R-V jungtys.
    Kiek galima tą patį paneigtą šlamštą kartoti?

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    A, tai Šiaurinė gatvė bus transporto arterijos 'dubliavimas'? Prieš tai gi kalbėjai su savo automobilistais draugeliais, kad rytų-vakarų arterijų Vilniuje apskritai nėra. Dabar jau dubliavimas - panašu, kad artėjam link tiesos. Žingsnelis po žingsnelio
    Taip, dalinai dubliavimas, dalinai - visai trūkstamos jungtys. Dubliuoja tiems, kas GV naudoja pervažiuoti Vilnių į kitą Vilniaus pusę - link Kauno, Prienų, Druskininkų. Arba lenda pro senamiestį, Konstitucijos pr ir kt gatves, kad tik dasigautų iki aplinkelių. Taip, jis nėra paralelinis kelias, bet įsijungus į aplinkelių sistemą papildys, o galbūt ir pilnai nukraus bereikalingai per centrą važiuojančius srautus. O susiekimui rytų-vakarų kryptimis tai ir kartu trūkstama jungtis, kuri dalinai dubliuos Kareivių/Ozo (kuri nėra pilnai išbaigta). Kadangi Kareivių/Ozo, net jei būtų išbaigta kažkurioje ateityje, jau apkabinėta aplink viskuo kuo galima, tai negalima vadinti greito eismo gatve. Todėl Šiaurinė tai ir spręstų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Man atrodo tiesiog nesusikalbam, ką vadiname tranzitu ir ką vietiniu eismu. Jeigu jau verkiant reikalingas pirmas etapas, kuris niekur nenuveda, tai kaip tai ne vietiniam eismui? O kad gatvė milžiniška nusako jau vien tai, kad reikia didesnės, nei tos "kiemo lygio".
    Ne, "verkiant reikalinga" visa gatvė (visi 3 etapai) ir jos skirstyti į etapus iš vis nereikėjo.

    Tai pagal jus visos gatvės didesnės už kiemo pravažiavimą yra milžiniškos?
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Iš kurios vietos į kurią vietą Vilniuje nėra įmanoma nuvažiuoti vien didelėmis, izoliuotomis gatvėmis? Miestas yra pilnai jomis išraižytas.

    Net jei ir pasiimsime tą sovietmečio automobilistų idėją, kad Vilniuje trūksta jungčių rytai-vakarai, tai tokia jungtis be abejonės turi būti Kareivių-Ozo-Buivydiškių-Rygos. Benkunskas jau yra pažadėjęs tunelius tiek Kalvarijų-Ozo, tiek Žirmūnų-Kareivių sankryžose. Ko ten dar tiksliai truks, kad ta gatvė taptu tranzitine? Dar gal poros 'tunelių' ir kelių kosmetinių pataisymų? Juos padaryti bus kokius dešimt kartų pigiau, nei paraleliai tiesti dar vieną milžinišką, tranzitinę gatvę. Nors ir to, realiai, nereikia - asfalto Vilniuje ir taip yra per daug. Pastatom gerą VT ir tie keliai patys ištuštės. Bet investavimas į mano minėtą arteriją nebūtų pats blogiausias kompromisas.
    Ir vėl tas pačias nesąmones šnekate. Ozo gatvė turi būti pabaigta iki galo, o ne suktis į Rygos.

    Žinai ko trūks? Gal to, kad ten iš vis būtų pravažiuojama vieta, o ne pieva?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Iš kurios vietos į kurią vietą Vilniuje nėra įmanoma nuvažiuoti vien didelėmis, izoliuotomis gatvėmis? Miestas yra pilnai jomis išraižytas.

    Net jei ir pasiimsime tą sovietmečio automobilistų idėją, kad Vilniuje trūksta jungčių rytai-vakarai, tai tokia jungtis be abejonės turi būti Kareivių-Ozo-Buivydiškių-Rygos. Benkunskas jau yra pažadėjęs tunelius tiek Kalvarijų-Ozo, tiek Žirmūnų-Kareivių sankryžose. Ko ten dar tiksliai truks, kad ta gatvė taptu tranzitine? Dar gal poros 'tunelių' ir kelių kosmetinių pataisymų? Juos padaryti bus kokius dešimt kartų pigiau, nei paraleliai tiesti dar vieną milžinišką, tranzitinę gatvę. Nors ir to, realiai, nereikia - asfalto Vilniuje ir taip yra per daug. Pastatom gerą VT ir tie keliai patys ištuštės. Bet investavimas į mano minėtą arteriją nebūtų pats blogiausias kompromisas.
    Žirmūnai - Viršuliškės važiuosi per Rygos gatvę? O gal geriau rangysies per mažas gatveles? Antakalnis - Santariškės irgi reiks važinėt ratais-kvadratais per Žvalgų gatvę ir tą žieduką. Aišku galima važiuot pr aplink per GV ar išvis per Nemenčinę ir Molėtų plentą.

    Izoliuotų gatvių Vilniuje nėra. Gali su dviračiu minti tiek GV, tiek Vakariniu.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    O tu supranti, kas yra sistemų (šiuo atveju transporto arterijų) dubliavimas ir kam jis reikalingas ar ne ? Tai jau ir kiti forumo dalyviai tau išaiškino. Tačiau tiesiog matyt reikia suprasti, kad turi savo dogmą ir kartoji. Net pavyzdį niekinį pateikei, apie ką irgi rašyta. Aišku, jei mes transporto efektyvumą matuosim tik "Įmanoma" ar "NEįmanoma", tada labai daug dalykų tektų pervertinti
    A, tai Šiaurinė gatvė bus transporto arterijos 'dubliavimas'? Prieš tai gi kalbėjai su savo automobilistais draugeliais, kad rytų-vakarų arterijų Vilniuje apskritai nėra. Dabar jau dubliavimas - panašu, kad artėjam link tiesos. Žingsnelis po žingsnelio

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Iš kurios vietos į kurią vietą Vilniuje nėra įmanoma nuvažiuoti vien didelėmis, izoliuotomis gatvėmis? Miestas yra pilnai jomis išraižytas.

    Net jei ir pasiimsime tą sovietmečio automobilistų idėją, kad Vilniuje trūksta jungčių rytai-vakarai, tai tokia jungtis be abejonės turi būti Kareivių-Ozo-Buivydiškių-Rygos. Benkunskas jau yra pažadėjęs tunelius tiek Kalvarijų-Ozo, tiek Žirmūnų-Kareivių sankryžose. Ko ten dar tiksliai truks, kad ta gatvė taptu tranzitine? Dar gal poros 'tunelių' ir kelių kosmetinių pataisymų? Juos padaryti bus kokius dešimt kartų pigiau, nei paraleliai tiesti dar vieną milžinišką, tranzitinę gatvę. Nors ir to, realiai, nereikia - asfalto Vilniuje ir taip yra per daug. Pastatom gerą VT ir tie keliai patys ištuštės. Bet investavimas į mano minėtą arteriją nebūtų pats blogiausias kompromisas.
    O tu supranti, kas yra sistemų (šiuo atveju transporto arterijų) dubliavimas ir kam jis reikalingas ar ne ? Tai jau ir kiti forumo dalyviai tau išaiškino. Tačiau tiesiog matyt reikia suprasti, kad turi savo dogmą ir kartoji. Net pavyzdį niekinį pateikei, apie ką irgi rašyta. Aišku, jei mes transporto efektyvumą matuosim tik "Įmanoma" ar "NEįmanoma", tada labai daug dalykų tektų pervertinti

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Vilniuje yra trūkumas rytai-vakarai tranzitinės arterijos.
    Iš kurios vietos į kurią vietą Vilniuje nėra įmanoma nuvažiuoti vien didelėmis, izoliuotomis gatvėmis? Miestas yra pilnai jomis išraižytas.

    Net jei ir pasiimsime tą sovietmečio automobilistų idėją, kad Vilniuje trūksta jungčių rytai-vakarai, tai tokia jungtis be abejonės turi būti Kareivių-Ozo-Buivydiškių-Rygos. Benkunskas jau yra pažadėjęs tunelius tiek Kalvarijų-Ozo, tiek Žirmūnų-Kareivių sankryžose. Ko ten dar tiksliai truks, kad ta gatvė taptu tranzitine? Dar gal poros 'tunelių' ir kelių kosmetinių pataisymų? Juos padaryti bus kokius dešimt kartų pigiau, nei paraleliai tiesti dar vieną milžinišką, tranzitinę gatvę. Nors ir to, realiai, nereikia - asfalto Vilniuje ir taip yra per daug. Pastatom gerą VT ir tie keliai patys ištuštės. Bet investavimas į mano minėtą arteriją nebūtų pats blogiausias kompromisas.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Man atrodo tiesiog nesusikalbam, ką vadiname tranzitu ir ką vietiniu eismu. Jeigu jau verkiant reikalingas pirmas etapas, kuris niekur nenuveda, tai kaip tai ne vietiniam eismui? O kad gatvė milžiniška nusako jau vien tai, kad reikia didesnės, nei tos "kiemo lygio".
    Vietinis tranzitas - miesto ribose, tarp rajonų. Nevietinis - ir už miesto ribų. Šiaurinės atveju - tiek vietinis rytų-vakarų kryptimis, tiek ir nevietinis, vėlgi neesant gerų jungčių su Vakariniu aplinkeliu dėl Mykolo Lietuvio gatvės kategorijos (ir neaišku kada normalaus sutvarkymo), tiek važiuojantiems nuo Antakalnio ar toliau - pasiekti ne tik vakarinį Vilnių, bet ir toliau - na nėra nei aplinkelių, nei jų apsimoka aplinkui tiesti dėl reljefo ypatybių (Neris, miškai).

    Gal jei Šiaurinė eitų kaip tunelis su įsisavinta erdve virš jo, būtų ir humanizuotojų poreikiai patenkinti, bet čia jau būtų kosminiai pinigai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Viniuje yra trūkumas tranzitinių gatvių kurios vestu kur nors kitur nei į centrą. Todėl ir važiuojama kiemo lygio gatvėmis tranzitu. Tokia, kokia dabar planuojama šiaurinė gatvė, nebūtų "milžiniška gatvė vietiniam eismui".
    Man atrodo tiesiog nesusikalbam, ką vadiname tranzitu ir ką vietiniu eismu. Jeigu jau verkiant reikalingas pirmas etapas, kuris niekur nenuveda, tai kaip tai ne vietiniam eismui? O kad gatvė milžiniška nusako jau vien tai, kad reikia didesnės, nei tos "kiemo lygio".

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kažin kuo? Stovinčiam spūstyje tą vieną pikinį pusvalandį paroje visuomet atrodys, kad vat jei čia būtų dar viena gatvė, tai ja pravažiuočiau be kamščio. Ir taip galvoja visi 10000 stovinčiųjų. Tuo tarpu vat šiandien iš neturėjimo ką veikti, galima slalomo varžybas organizuoti.
    Jei žmogus anksčiau trumpindavo kelią pvz. Rygos, Čiobiškio, Musninkų gatvėmis, tai jam be abejo bus Šeškinės aplinkkeliu.
    Viniuje yra trūkumas tranzitinių gatvių kurios vestu kur nors kitur nei į centrą. Todėl ir važiuojama kiemo lygio gatvėmis tranzitu. Tokia, kokia dabar planuojama šiaurinė gatvė, nebūtų "milžiniška gatvė vietiniam eismui".

    Nereikia statyti šiaudinių baidyklių, nereikės tada jų pačiam susirinkinėti.

    Komentuoti:

Working...
X