Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
Jei į savivaldybę ateis pro-automobilistas, gal tuomet panaikins šviesoforą Drujos gatvėje : D ?
- 2 patinka
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Ir ką tai pakeistų? Vis tiek ten iš visų pusių 200m atstumu šviesoforai, kurie niekur nedings - ties Ozu, Gerulaičio g., Verkių g., Lukšio g.
Net nekalbant apie tokių projektų kainą. Savivaldybė antrą kadenciją verkia kad nėra pinigų jokiam didesniam projektui (Šiaurinei, Nemenčinės pl., Gariūnų, Didlaukio viadukams). Net normaliam šaligatvių remontui ir įrengimui nelabai tų pinigų buvo. Tai jų stebuklingai neatsiras dėl to kad kažkas nuspręs neinvestuoti į dviračių takus, apželdinimą ir šaligatvius. Tai yra visiškai nepalyginamos sumos. Šitas Benkunsko kalbas galima vertinti tiek pat rimtai kiek Zuoko kalbas apie tramvajų. Akivaizdu kad niekas tų viadukų neplanuoja statyti.
Aš šiaip ir Ozo su Kareivių gatve buvau (o gal ir tebūčiau jei būtų įrodymų, kad to reikia) linkęs versti į A kategorijos, bet pagalvojau, jei:
1 nutiesti M Lietuvio
2 nutiest Šiaurinę
3 GV paversti į tokią kokia turi būti - greito eismo, be eismo susikirtimo viename lygyje
4 Ozo pabaigti iki VA
5 maksimaliai išplėsti VT
6 gal dar pastatyti trūkstamus darželius ir mokyklas
tuomet eismas, manau, susistyguotų tiek, kad nebeliktų poreikio ir viadukynui Ozo su Kareivių gatvėse (gal tik vienas kitas pėsčiųjų tunelis ar viadukas kur verta).
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tu painioji Translohr su tuo 'guided bus' (realiai BRT), kur Kinijoj kažkas pasidarė. Nebus nei to, nei to, tai neverta apie tai ir kalbėti. Ir niekas jo "neprastums", nes būtų per daug scrutinity ir kritikos. Jeigu ir kalbam apie tramvajų, tai tik apie normalų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
nu gi paskaityk ka raso Pakalnis savo FB. O raso jis ne apie normalu tramvaju, o apie virtualu. Jie su zuoku nori prakisti ta tramvaju ant guminiu ratu, koki zuokas norejo rengti savo kadencijos gale perkant is prancuzu. Cia gi visiska nesamone, tikiuosi supranti sita? Prancuzai matyt gerai ji prispaude kad neatidirbo, dabar vel bando ta pati antra karta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąZuokas nuo manęs gauna storą riebų pliusą už šitą straipsnį
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąMhm, dvirtakius sugebėjo žemėlapiuose konceptualiai papaišyti, tai tramvajų ims ir suorganizuos. Ir dar susiaurins gatves, nes daug kur netilps atskirai tramvajus. Na, arba paleis kartu su eismu, nes sakys va jau Pilaitės pr ar Kalvarijų gatvėje lėks su vėjeliu. Nu netikiu aš juo, bet gerai kad stumia pačią idėją, gal kiti bus priversti tai svarstyti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Mhm, dvirtakius sugebėjo žemėlapiuose konceptualiai papaišyti, tai tramvajų ims ir suorganizuos. Ir dar susiaurins gatves, nes daug kur netilps atskirai tramvajus. Na, arba paleis kartu su eismu, nes sakys va jau Pilaitės pr ar Kalvarijų gatvėje lėks su vėjeliu. Nu netikiu aš juo, bet gerai kad stumia pačią idėją, gal kiti bus priversti tai svarstyti.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Pagrinde nepatogus kelias, nes ten nėra normalaus tako, arba reikia laiptais kilti ir eiti palei Ozo g. arba eiti išmindžiotu takeliu, abiem atvejais reikia kirsti gatvę be perėjos, taip pat nėra normalios galimybės kirsti kampo per stadiono teritoriją. Bus pastatytas stadionas, atsiras normalūs takai, o atstumas ten nėra ten labai didelis viso labo 500 m. Daryti jungti nuo Europos aikštės kur prie pat yra 2 prekybcentriai, nuo ten per 2 min VT galima pasiekti panoramą, tai sakyčiau, gal gali žmonės paeiti nuo stotelės, jei tingi apsipirkti prekybcentriuose papėdėje. Tuo labiau mesti milijonus tam, kad būtų sudarkytas NMC ir šeškinės šlaitų draustinis logikos nėra.
Vienintelis bent kiek logikos turintis šito projekto paiškinimas būtų tai, kad dviratininkams nebereikėtų minti į kalną, kas mano manymu, yra visiškai skystas pateisinimas, bet bent yra apie ką kalbėti. Manau tą problemą galima spręsti kitais gerokai pigesniais ir aplinkos nebjaurojančiais būdais.
Vieta kur išties būtų logikos įrenkti oro gondolą būtų jungtis tarp Karoliniškių ir Vingio parko. Pvz nuo TV bokšto iki regbio stadiono, trasos ilgis apie 700m., tiems patiems dviratininkams sutaupytų bent po kelis kilometrus į vieną pusę važiuojant į centrą. Landšaftas ten itin status nei nutiesi ten tako, nei stataysi tiltą. Nors Karoliniškės ribojasi su Vingio parku, bet pasiekti yra labai sunku. Bet abejoju, kad toks projektas galėtų atsipirkti net darant pigiausią variantą.
p.s. už zuokulą nebalsuosiu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Straipnis apie tramvajų portale madeinvilnius. Matosi, kad A. Zuokas ar jo komandos nariai skaitė M. Pakalnio postą ir komentarus apie VT poreikį Vilniuje:
Ar Artūras Zuokas atgaivins seniai žadėto tramvajaus idėją Vilniuje? - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Labai nepatogus ir ilgas kelias nuo stotelės:
https://www.google.com/maps/@54.7098...i8192?hl=en-US
Realiai čia gautųsi sujungimas centro su akropoliu, t.y. dviejų traukos taškų pėstiesiems. Manau net centre automobilių sumažėtų, nes būtų galima patogiai palikti Akropolio/stadiono parkinge.
Vienintelis bent kiek logikos turintis šito projekto paiškinimas būtų tai, kad dviratininkams nebereikėtų minti į kalną, kas mano manymu, yra visiškai skystas pateisinimas, bet bent yra apie ką kalbėti. Manau tą problemą galima spręsti kitais gerokai pigesniais ir aplinkos nebjaurojančiais būdais.
Vieta kur išties būtų logikos įrenkti oro gondolą būtų jungtis tarp Karoliniškių ir Vingio parko. Pvz nuo TV bokšto iki regbio stadiono, trasos ilgis apie 700m., tiems patiems dviratininkams sutaupytų bent po kelis kilometrus į vieną pusę važiuojant į centrą. Landšaftas ten itin status nei nutiesi ten tako, nei stataysi tiltą. Nors Karoliniškės ribojasi su Vingio parku, bet pasiekti yra labai sunku. Bet abejoju, kad toks projektas galėtų atsipirkti net darant pigiausią variantą.Paskutinis taisė Skeptikas; 2023.02.22, 21:19.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Pritariu dėl A kategorijos, tačiau siūlyčiau tuos viadukus ir tunelius įrengti ne automobiliams, o VT. T.y. daryti priešingai, nei padaryta Laisvės pr. – Narbuto g. sankryžoje. Reikia skiriamojoje juostoje daryti dviejų juostų viaduką arba tunelį, kuriuo galėtų greitai pravažiuoti autobusai ir troleibusai, o ateityje – tramvajus ar koks nors light rail. Tai tiktų Pedagoginio žiede, ir Narbuto – Pilaitės pr. jungtyje, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje. Dėl kitų – sunku pasakyti.
Gariūnų g., kadangi stotelės yra ties esamomis ir planuojamomis skirtingų lygių sankryžomis, stoteles arba iškeldinti arba įrengti jungiamuosius kelius, kuriose būtų stotelės. Su LAKD apgalvočiau ar dabartinė A1/A19 Gariūnų sankryža yra ok su stotelėm ir trumpom sujungtom greitėjimo ir lėtėjimo juostom.
B kategorijos gatvėse, taip, kaip brangesnė ir kokybiškesnė alternatyva VT šviesoforams, galima būtų galvoti apie tunelius, vienintelis trūkumas kad gyventojai trokšta viadukų, tunelių būtent lengviems automobiliams, t.y. populistinis faktorius.
Aš kiščiau bėgius su asfaltu po gatve, o ne tik asfaltą, t.y. be tramvajaus pirmos linijos nepajudėčiau su VT tuneliais.Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.22, 15:53.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPritariu:
- įrengiant tunelį Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
- tunelį Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
Net nekalbant apie tokių projektų kainą. Savivaldybė antrą kadenciją verkia kad nėra pinigų jokiam didesniam projektui (Šiaurinei, Nemenčinės pl., Gariūnų, Didlaukio viadukams). Net normaliam šaligatvių remontui ir įrengimui nelabai tų pinigų buvo. Tai jų stebuklingai neatsiras dėl to kad kažkas nuspręs neinvestuoti į dviračių takus, apželdinimą ir šaligatvius. Tai yra visiškai nepalyginamos sumos. Šitas Benkunsko kalbas galima vertinti tiek pat rimtai kiek Zuoko kalbas apie tramvajų. Akivaizdu kad niekas tų viadukų neplanuoja statyti.Paskutinis taisė Picusiaubas; 2023.02.22, 14:08.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Iš Šnipiškių aš turėjau omeny iš Ozo gatvės. Bet iš Žalgirio gatvės tai sutinku, nepatogu. Reikėtų pratęsti autobuso maršrutą Kernavės gatve iki Ozo g.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKas blogai su autobusu?
https://www.google.com/maps/@54.7098...i8192?hl=en-US
Realiai čia gautųsi sujungimas centro su akropoliu, t.y. dviejų traukos taškų pėstiesiems. Manau net centre automobilių sumažėtų, nes būtų galima patogiai palikti Akropolio/stadiono parkinge.Paskutinis taisė Lettered; 2023.02.22, 12:18.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Pritariu dėl A kategorijos, tačiau siūlyčiau tuos viadukus ir tunelius įrengti ne automobiliams, o VT. T.y. daryti priešingai, nei padaryta Laisvės pr. – Narbuto g. sankryžoje. Reikia skiriamojoje juostoje daryti dviejų juostų viaduką arba tunelį, kuriuo galėtų greitai pravažiuoti autobusai ir troleibusai, o ateityje – tramvajus ar koks nors light rail. Tai tiktų Pedagoginio žiede, ir Narbuto – Pilaitės pr. jungtyje, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje. Dėl kitų – sunku pasakyti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDėl B ir žemesnių kategorijų gatvių nekomentuosiu, Ten prioritetą skirčiau šviesoforų valdymo kokybei ir VT,
bet būtų labai liuks jei imtųsi A kategorijos (greito eismo gatvių) probleminių vietų tvarkymo. Didlaukio g. viadukas, Gariūnų viadukas, Oro uosto sankryža, Minsko pl., G.V. apsisukimai, viską vainikuotų kokybiškesnis krypčių ir juostų ženklinimas. Norisi, kad greito eismo gatvės ir būtų daugmaž kaip Vakarų miesto greitkelių standarto. Dabar nei šis nei tas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
O jeigu pratęsus tas gondolas nuo stadiono per Šeškinę Fabus Pašilaičius(vizualinės taršos šitie rajonai, įsivaizduoju nebijo) tai gal ir nebeprotiška jau taip.
Per lygumas gondolos savo patogumu nepakonkuruoja prieš kitas VT priemones.
Adam Something video šia tema: https://www.youtube.com/watch?v=fvvA_GToc0M
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dėl B ir žemesnių kategorijų gatvių nekomentuosiu, Ten prioritetą skirčiau šviesoforų valdymo kokybei ir VT,
bet būtų labai liuks jei imtųsi A kategorijos (greito eismo gatvių) probleminių vietų tvarkymo. Didlaukio g. viadukas, Gariūnų viadukas, Oro uosto sankryža, Minsko pl., G.V. apsisukimai, viską vainikuotų kokybiškesnis krypčių ir juostų ženklinimas. Norisi, kad greito eismo gatvės ir būtų daugmaž kaip Vakarų miesto greitkelių standarto. Dabar nei šis nei tas.Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.22, 11:36.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: