Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Jei į savivaldybę ateis pro-automobilistas, gal tuomet panaikins šviesoforą Drujos gatvėje : D ?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	658
Size:	109,6 kB
ID:	2032872

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

    Ir ką tai pakeistų? Vis tiek ten iš visų pusių 200m atstumu šviesoforai, kurie niekur nedings - ties Ozu, Gerulaičio g., Verkių g., Lukšio g.
    Net nekalbant apie tokių projektų kainą. Savivaldybė antrą kadenciją verkia kad nėra pinigų jokiam didesniam projektui (Šiaurinei, Nemenčinės pl., Gariūnų, Didlaukio viadukams). Net normaliam šaligatvių remontui ir įrengimui nelabai tų pinigų buvo. Tai jų stebuklingai neatsiras dėl to kad kažkas nuspręs neinvestuoti į dviračių takus, apželdinimą ir šaligatvius. Tai yra visiškai nepalyginamos sumos. Šitas Benkunsko kalbas galima vertinti tiek pat rimtai kiek Zuoko kalbas apie tramvajų. Akivaizdu kad niekas tų viadukų neplanuoja statyti.
    Hmm, gerai sakot.

    Aš šiaip ir Ozo su Kareivių gatve buvau (o gal ir tebūčiau jei būtų įrodymų, kad to reikia) linkęs versti į A kategorijos, bet pagalvojau, jei:
    1 nutiesti M Lietuvio
    2 nutiest Šiaurinę
    3 GV paversti į tokią kokia turi būti - greito eismo, be eismo susikirtimo viename lygyje
    4 Ozo pabaigti iki VA
    5 maksimaliai išplėsti VT
    6 gal dar pastatyti trūkstamus darželius ir mokyklas

    tuomet eismas, manau, susistyguotų tiek, kad nebeliktų poreikio ir viadukynui Ozo su Kareivių gatvėse (gal tik vienas kitas pėsčiųjų tunelis ar viadukas kur verta).

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	663
Size:	167,0 kB
ID:	2032856

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tu painioji Translohr su tuo 'guided bus' (realiai BRT), kur Kinijoj kažkas pasidarė. Nebus nei to, nei to, tai neverta apie tai ir kalbėti. Ir niekas jo "neprastums", nes būtų per daug scrutinity ir kritikos. Jeigu ir kalbam apie tramvajų, tai tik apie normalų.
    tu eilini karta nedavertini Zuoko ir Pakalnio izulumo. Nei tas nei anas visiskai nelinkes girdeti kitu nuomoniu, tad joks scrutinity nieko cia nepakeis, bus statomas toks tramvajus koki siulys "remejai" ir viskas

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    nu gi paskaityk ka raso Pakalnis savo FB. O raso jis ne apie normalu tramvaju, o apie virtualu. Jie su zuoku nori prakisti ta tramvaju ant guminiu ratu, koki zuokas norejo rengti savo kadencijos gale perkant is prancuzu. Cia gi visiska nesamone, tikiuosi supranti sita? Prancuzai matyt gerai ji prispaude kad neatidirbo, dabar vel bando ta pati antra karta.
    Tu painioji Translohr su tuo 'guided bus' (realiai BRT), kur Kinijoj kažkas pasidarė. Nebus nei to, nei to, tai neverta apie tai ir kalbėti. Ir niekas jo "neprastums", nes būtų per daug scrutinity ir kritikos. Jeigu ir kalbam apie tramvajų, tai tik apie normalų.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Zuokas nuo manęs gauna storą riebų pliusą už šitą straipsnį
    nu gi paskaityk ka raso Pakalnis savo FB. O raso jis ne apie normalu tramvaju, o apie virtualu. Jie su zuoku nori prakisti ta tramvaju ant guminiu ratu, koki zuokas norejo rengti savo kadencijos gale perkant is prancuzu. Cia gi visiska nesamone, tikiuosi supranti sita? Prancuzai matyt gerai ji prispaude kad neatidirbo, dabar vel bando ta pati antra karta.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Mhm, dvirtakius sugebėjo žemėlapiuose konceptualiai papaišyti, tai tramvajų ims ir suorganizuos. Ir dar susiaurins gatves, nes daug kur netilps atskirai tramvajus. Na, arba paleis kartu su eismu, nes sakys va jau Pilaitės pr ar Kalvarijų gatvėje lėks su vėjeliu. Nu netikiu aš juo, bet gerai kad stumia pačią idėją, gal kiti bus priversti tai svarstyti.
    Aš irgi manau, kad svarbu neužkibti už kabliuko. Svarbu ne tik žada, bet ir kokiais būdais tai įgyvendins. Mes žinome, kad Zuokas daro mažai, kad ir labai vizionieriškai, didelėm ambicijom, bet nepamatuotais tikslais ir svarbiausia - nešvariais, korumpuotais būdais.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Mhm, dvirtakius sugebėjo žemėlapiuose konceptualiai papaišyti, tai tramvajų ims ir suorganizuos. Ir dar susiaurins gatves, nes daug kur netilps atskirai tramvajus. Na, arba paleis kartu su eismu, nes sakys va jau Pilaitės pr ar Kalvarijų gatvėje lėks su vėjeliu. Nu netikiu aš juo, bet gerai kad stumia pačią idėją, gal kiti bus priversti tai svarstyti.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Pagrinde nepatogus kelias, nes ten nėra normalaus tako, arba reikia laiptais kilti ir eiti palei Ozo g. arba eiti išmindžiotu takeliu, abiem atvejais reikia kirsti gatvę be perėjos, taip pat nėra normalios galimybės kirsti kampo per stadiono teritoriją. Bus pastatytas stadionas, atsiras normalūs takai, o atstumas ten nėra ten labai didelis viso labo 500 m. Daryti jungti nuo Europos aikštės kur prie pat yra 2 prekybcentriai, nuo ten per 2 min VT galima pasiekti panoramą, tai sakyčiau, gal gali žmonės paeiti nuo stotelės, jei tingi apsipirkti prekybcentriuose papėdėje. Tuo labiau mesti milijonus tam, kad būtų sudarkytas NMC ir šeškinės šlaitų draustinis logikos nėra.

    Vienintelis bent kiek logikos turintis šito projekto paiškinimas būtų tai, kad dviratininkams nebereikėtų minti į kalną, kas mano manymu, yra visiškai skystas pateisinimas, bet bent yra apie ką kalbėti. Manau tą problemą galima spręsti kitais gerokai pigesniais ir aplinkos nebjaurojančiais būdais.

    Vieta kur išties būtų logikos įrenkti oro gondolą būtų jungtis tarp Karoliniškių ir Vingio parko. Pvz nuo TV bokšto iki regbio stadiono, trasos ilgis apie 700m., tiems patiems dviratininkams sutaupytų bent po kelis kilometrus į vieną pusę važiuojant į centrą. Landšaftas ten itin status nei nutiesi ten tako, nei stataysi tiltą. Nors Karoliniškės ribojasi su Vingio parku, bet pasiekti yra labai sunku. Bet abejoju, kad toks projektas galėtų atsipirkti net darant pigiausią variantą.
    Visos tokios gondolinės jungtis būtų gerai - tiek ir Koralai - Vingis, tiek ir europos centras - stadionas. NMC nesusidarkys niekaip, o tik pridės įvairovės ir judesio. Šeškinės šlaitai tai niekaip daugiau nesusidarkys kaip sudarkė dvi pagrindinės miesto arterijos bei esami ir būsimi viadukai, o ir tie šlaitai įdomus tik vietiniams ežiukams. Žymiai gražesni šlaitai ir įspūdingesnis peizažas nuo minėtų Koralų šlaitų.
    p.s. už zuokulą nebalsuosiu

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Zuokas nuo manęs gauna storą riebų pliusą už šitą straipsnį

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Straipnis apie tramvajų portale madeinvilnius. Matosi, kad A. Zuokas ar jo komandos nariai skaitė M. Pakalnio postą ir komentarus apie VT poreikį Vilniuje:

    Ar Artūras Zuokas atgaivins seniai žadėto tramvajaus idėją Vilniuje? - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Labai nepatogus ir ilgas kelias nuo stotelės:
    https://www.google.com/maps/@54.7098...i8192?hl=en-US

    Realiai čia gautųsi sujungimas centro su akropoliu, t.y. dviejų traukos taškų pėstiesiems. Manau net centre automobilių sumažėtų, nes būtų galima patogiai palikti Akropolio/stadiono parkinge.
    Pagrinde nepatogus kelias, nes ten nėra normalaus tako, arba reikia laiptais kilti ir eiti palei Ozo g. arba eiti išmindžiotu takeliu, abiem atvejais reikia kirsti gatvę be perėjos, taip pat nėra normalios galimybės kirsti kampo per stadiono teritoriją. Bus pastatytas stadionas, atsiras normalūs takai, o atstumas ten nėra ten labai didelis viso labo 500 m. Daryti jungti nuo Europos aikštės kur prie pat yra 2 prekybcentriai, nuo ten per 2 min VT galima pasiekti panoramą, tai sakyčiau, gal gali žmonės paeiti nuo stotelės, jei tingi apsipirkti prekybcentriuose papėdėje. Tuo labiau mesti milijonus tam, kad būtų sudarkytas NMC ir šeškinės šlaitų draustinis logikos nėra.

    Vienintelis bent kiek logikos turintis šito projekto paiškinimas būtų tai, kad dviratininkams nebereikėtų minti į kalną, kas mano manymu, yra visiškai skystas pateisinimas, bet bent yra apie ką kalbėti. Manau tą problemą galima spręsti kitais gerokai pigesniais ir aplinkos nebjaurojančiais būdais.

    Vieta kur išties būtų logikos įrenkti oro gondolą būtų jungtis tarp Karoliniškių ir Vingio parko. Pvz nuo TV bokšto iki regbio stadiono, trasos ilgis apie 700m., tiems patiems dviratininkams sutaupytų bent po kelis kilometrus į vieną pusę važiuojant į centrą. Landšaftas ten itin status nei nutiesi ten tako, nei stataysi tiltą. Nors Karoliniškės ribojasi su Vingio parku, bet pasiekti yra labai sunku. Bet abejoju, kad toks projektas galėtų atsipirkti net darant pigiausią variantą.
    Paskutinis taisė Skeptikas; 2023.02.22, 21:19.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Pritariu dėl A kategorijos, tačiau siūlyčiau tuos viadukus ir tunelius įrengti ne automobiliams, o VT. T.y. daryti priešingai, nei padaryta Laisvės pr. – Narbuto g. sankryžoje. Reikia skiriamojoje juostoje daryti dviejų juostų viaduką arba tunelį, kuriuo galėtų greitai pravažiuoti autobusai ir troleibusai, o ateityje – tramvajus ar koks nors light rail. Tai tiktų Pedagoginio žiede, ir Narbuto – Pilaitės pr. jungtyje, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje. Dėl kitų – sunku pasakyti.
    A kategorijos gatvėse naujų VT maršrutų nenumatyti. Oslo g., Gariūnų g., kur VT maršrutų nukreipimas yra komplikuotas, stoteles reiktų įrengti spec. aikštelėse, pan. kaip yra jau padaryta pvz. ties Jakštonių kaimu Vilnius-Kaunas kelyje.
    Gariūnų g., kadangi stotelės yra ties esamomis ir planuojamomis skirtingų lygių sankryžomis, stoteles arba iškeldinti arba įrengti jungiamuosius kelius, kuriose būtų stotelės. Su LAKD apgalvočiau ar dabartinė A1/A19 Gariūnų sankryža yra ok su stotelėm ir trumpom sujungtom greitėjimo ir lėtėjimo juostom.

    B kategorijos gatvėse, taip, kaip brangesnė ir kokybiškesnė alternatyva VT šviesoforams, galima būtų galvoti apie tunelius, vienintelis trūkumas kad gyventojai trokšta viadukų, tunelių būtent lengviems automobiliams, t.y. populistinis faktorius.
    Aš kiščiau bėgius su asfaltu po gatve, o ne tik asfaltą, t.y. be tramvajaus pirmos linijos nepajudėčiau su VT tuneliais.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.22, 15:53.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Pritariu:
    - įrengiant tunelį Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
    - tunelį Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
    Ir ką tai pakeistų? Vis tiek ten iš visų pusių 200m atstumu šviesoforai, kurie niekur nedings - ties Ozu, Gerulaičio g., Verkių g., Lukšio g.
    Net nekalbant apie tokių projektų kainą. Savivaldybė antrą kadenciją verkia kad nėra pinigų jokiam didesniam projektui (Šiaurinei, Nemenčinės pl., Gariūnų, Didlaukio viadukams). Net normaliam šaligatvių remontui ir įrengimui nelabai tų pinigų buvo. Tai jų stebuklingai neatsiras dėl to kad kažkas nuspręs neinvestuoti į dviračių takus, apželdinimą ir šaligatvius. Tai yra visiškai nepalyginamos sumos. Šitas Benkunsko kalbas galima vertinti tiek pat rimtai kiek Zuoko kalbas apie tramvajų. Akivaizdu kad niekas tų viadukų neplanuoja statyti.
    Paskutinis taisė Picusiaubas; 2023.02.22, 14:08.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Iš Šnipiškių aš turėjau omeny iš Ozo gatvės. Bet iš Žalgirio gatvės tai sutinku, nepatogu. Reikėtų pratęsti autobuso maršrutą Kernavės gatve iki Ozo g.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kas blogai su autobusu?
    Labai nepatogus ir ilgas kelias nuo stotelės:
    https://www.google.com/maps/@54.7098...i8192?hl=en-US

    Realiai čia gautųsi sujungimas centro su akropoliu, t.y. dviejų traukos taškų pėstiesiems. Manau net centre automobilių sumažėtų, nes būtų galima patogiai palikti Akropolio/stadiono parkinge.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.02.22, 12:18.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Pritariu dėl A kategorijos, tačiau siūlyčiau tuos viadukus ir tunelius įrengti ne automobiliams, o VT. T.y. daryti priešingai, nei padaryta Laisvės pr. – Narbuto g. sankryžoje. Reikia skiriamojoje juostoje daryti dviejų juostų viaduką arba tunelį, kuriuo galėtų greitai pravažiuoti autobusai ir troleibusai, o ateityje – tramvajus ar koks nors light rail. Tai tiktų Pedagoginio žiede, ir Narbuto – Pilaitės pr. jungtyje, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje. Dėl kitų – sunku pasakyti.
    Aš šiaip galvočiau, kad Pedagoginio žiede, jeigu įrenginėt VT viaduką, tai jis galėtų būti žiedo lygyje. T.y. VT su atskirų šviesoforų pagalba gautų pirmenybę kertant žiedą, tada viaduku virš GV, tada vėl per šviesoforus kertant žiedą ir toliau. Taip viadukas kainuotų ženkliai pigiau nei jį keliant virš žiedo, plius nebūtų problemų su užvažiavimais (kas reikštų, kad stoteles reikia traukti toliau nuo žiedo). Eismui tai labai situacijos pabloginti neturėtų, teoriškai. Aišku turbūt reikėtų sužiūrėt, kad nebūtų eismas stabdomas kas pusę minutės. VT šviesoforai galėtų veikti ir kaip papildomas reguliavimas įleidžiant eismą iš Konstitucijos pr. (ką dabar daro policija).

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Dėl B ir žemesnių kategorijų gatvių nekomentuosiu, Ten prioritetą skirčiau šviesoforų valdymo kokybei ir VT,
    bet būtų labai liuks jei imtųsi A kategorijos (greito eismo gatvių) probleminių vietų tvarkymo. Didlaukio g. viadukas, Gariūnų viadukas, Oro uosto sankryža, Minsko pl., G.V. apsisukimai, viską vainikuotų kokybiškesnis krypčių ir juostų ženklinimas. Norisi, kad greito eismo gatvės ir būtų daugmaž kaip Vakarų miesto greitkelių standarto. Dabar nei šis nei tas.
    Pritariu dėl A kategorijos, tačiau siūlyčiau tuos viadukus ir tunelius įrengti ne automobiliams, o VT. T.y. daryti priešingai, nei padaryta Laisvės pr. – Narbuto g. sankryžoje. Reikia skiriamojoje juostoje daryti dviejų juostų viaduką arba tunelį, kuriuo galėtų greitai pravažiuoti autobusai ir troleibusai, o ateityje – tramvajus ar koks nors light rail. Tai tiktų Pedagoginio žiede, ir Narbuto – Pilaitės pr. jungtyje, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje. Dėl kitų – sunku pasakyti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    O jeigu pratęsus tas gondolas nuo stadiono per Šeškinę Fabus Pašilaičius(vizualinės taršos šitie rajonai, įsivaizduoju nebijo) tai gal ir nebeprotiška jau taip.
    Gondolos protinga šlaitų aukščių skirtumams įveikti.
    Per lygumas gondolos savo patogumu nepakonkuruoja prieš kitas VT priemones.
    Adam Something video šia tema: https://www.youtube.com/watch?v=fvvA_GToc0M

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Tas beprotis realiai galvoja, kad išspręs spūstis su gondolom. Jau matau viziją kaip Akropolio parkingą paversti į "park and fly", kur iš priemiesčio atvažiavę 10km ar nuo stotelių ir šeškinės atpėdinę 2km 1500žm./h leisis į Konstitucijos pr. darbovietes.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230219_200140_Brave.jpg Views:	278 Size:	138,9 kB ID:	2031459



    O jeigu pratęsus tas gondolas nuo stadiono per Šeškinę Fabus Pašilaičius(vizualinės taršos šitie rajonai, įsivaizduoju nebijo) tai gal ir nebeprotiška jau taip.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Dėl B ir žemesnių kategorijų gatvių nekomentuosiu, Ten prioritetą skirčiau šviesoforų valdymo kokybei ir VT,
    bet būtų labai liuks jei imtųsi A kategorijos (greito eismo gatvių) probleminių vietų tvarkymo. Didlaukio g. viadukas, Gariūnų viadukas, Oro uosto sankryža, Minsko pl., G.V. apsisukimai, viską vainikuotų kokybiškesnis krypčių ir juostų ženklinimas. Norisi, kad greito eismo gatvės ir būtų daugmaž kaip Vakarų miesto greitkelių standarto. Dabar nei šis nei tas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.22, 11:36.

    Komentuoti:

Working...
X