Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    PoDV,
    Ši idėja man labai patinka:
    ,,p.s. 70-90 km/h gatvių, A kategorija, galbūt laikyti užmiesčių keliais, taikyti miesto greitkelio sąvoką. Galbūt A kategorija nereikalinga, taikyti I arba AM kategoriją tokiems keliams. Jų valdymą perimtų LAKD.''
    nes kas dabar vien Vilniuje vyksta su A kategorijos infra yra labai blogai. Vis sako, kad pinigų nėra ir taip toliau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    O ne pats gerb. piktinotės kai Surajevo įmonė buvo nusamdyta ar tai klipukus sukt ar montuot?
    Piktinausi dėl nusamdymo aplinkybių.

    Jei VMS nusamdytų Vanagą ar Žalą prasinešt per susiaurintas gatves - nematau skirtumo nuo bet kokio kito sporto rėmimo. Čia bent naudos būtų įtraukiant žymų veidą į socialinę reklamą. Ko nematau su, pavyzdžiui, Ryto krepšininkais.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kad berods ne žmonos, o meilužės Bet kokiu atveju turbūt klausimas ne piniguose, o jų kiekyje.
    O ne pats gerb. piktinotės kai Surajevo įmonė buvo nusamdyta ar tai klipukus sukt ar montuot?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Tai kad tas wife beater'is Vanagas yra aktyvus gatvių humanizavimo priešininkas
    Kad berods ne žmonos, o meilužės Bet kokiu atveju turbūt klausimas ne piniguose, o jų kiekyje.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Galėtų Žalai ar Vanagui duot pravažiuot su dakariniu sunkvežimiu pasiaurintom gatvėm. Parodyt, kad tilpt tilps ir dar tokios pat galimybės pravažiuot leistinu greičiu.
    Tai kad tas wife beater'is Vanagas yra aktyvus gatvių humanizavimo priešininkas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Dar reikėjo padaryti socialinę reklamą su Žala ar kitais žinomais veidais. Juk tai taip gerai suveikė su diržų neprisisegimu, būtų suveike ir dabar 100%. Pagaliau KMŽ (keliai, mašinos, žmonės) galėtų irgi vesti į protą liaudį. Ėch tie mūsų valdininkai, vienintelis jų rūpesis - nuosavas užpakalis ir kaip neprarasti šiltos vietos tam užpakaliui padėti.
    Galėtų Žalai ar Vanagui duot pravažiuot su dakariniu sunkvežimiu pasiaurintom gatvėm. Parodyt, kad tilpt tilps ir dar tokios pat galimybės pravažiuot leistinu greičiu.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Šiaip tikrai geras klausimas, kiek ir ar apskritai buvo dirbama su žurnalistais. Galėjo būti pirmas geras testas prieš naująjį standartą viešinant – kaip benzingalviai redakcijose jį supras ir priims.
    Dar reikėjo padaryti socialinę reklamą su Žala ar kitais žinomais veidais. Juk tai taip gerai suveikė su diržų neprisisegimu, būtų suveike ir dabar 100%. Pagaliau KMŽ (keliai, mašinos, žmonės) galėtų irgi vesti į protą liaudį. Ėch tie mūsų valdininkai, vienintelis jų rūpesis - nuosavas užpakalis ir kaip neprarasti šiltos vietos tam užpakaliui padėti.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    Pradžiai reiktų susisodinti žurnalistus ir jiems įkalti į galvą, kad tas "cirkas" yra gerai. Žodis, kaip ir ginklas, kvailio rankose gali nužudyti.
    Šiaip tikrai geras klausimas, kiek ir ar apskritai buvo dirbama su žurnalistais. Galėjo būti pirmas geras testas prieš naująjį standartą viešinant – kaip benzingalviai redakcijose jį supras ir priims.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą

    Remontuot. Bet tarpą didesni palikt tarp stulpelių, o jei neiišeina darbu metu užtikrint tinkamo pravažiavimo - nukreipti maršrutą kitom gatvėm.
    Tai kad skandalinta visai ne dėl laikinų nepatogumų, o pasisvaidyta dėl visos siaurinimo politikos. Didžiausi skandalistai Transrevis
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.20, 21:15.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Bet tai kokia logika skųstis, kad remonto metu kažkas blogai? Kokia išeitis? Neremontuoti išvis nieko?
    Remontuot. Bet tarpą didesni palikt tarp stulpelių, o jei neiišeina darbu metu užtikrint tinkamo pravažiavimo - nukreipti maršrutą kitom gatvėm.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą

    Tai jau sutvarkė. Tvarkant buvo neasfaltuota, stulpeliai bei aukšti bortai. Tada tikrai vos tilpdavo. Straipsni paimta citata iš straipsnio, kuris buvo išleistas remonto metu ir parašė, kad tipo dabar niekur netelpa autobusai.
    Bet tai kokia logika skųstis, kad remonto metu kažkas blogai? Kokia išeitis? Neremontuoti išvis nieko?

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Tai jau sutvarkė. Tvarkant buvo neasfaltuota, stulpeliai bei aukšti bortai. Tada tikrai vos tilpdavo. Straipsni paimta citata iš straipsnio, kuris buvo išleistas remonto metu ir parašė, kad tipo dabar niekur netelpa autobusai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Autobusų vairuotojas: Ponui Benkunskui duočiau autobusą ir tegul jis pravažiuoja Vilniaus gatvėmis - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis

    4G autobuso vairuotoja Janina bando įsukti į Teodoro Narbuto gatvę Vilniuje. Aštuoniolikos metrų autobusas net mažiausiu greičiu važiuodamas ten vos išsitenka, tad turi vėluoti.

    Jeigu piko metas, toje vietoje autobusas gali užtrukti papildomas 20 minučių. O juk grafiko laikytis būtina. Problema ir ta, kad vairuotojai turi prisiimti atsakomybę, jei autobusas dėl susiaurintos gatvės papuola į eismo įvykį ar įsirėžia į bordiūrą.
    Piko metas
    4G autobusas
    Ta pati vieta


    Ir žinok, kuo dabar tikėti

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    A, tai reikėjo daryti patyliukais kad niekas nepastebėtų. Super komunikacijos patarimas.
    Marketingo 101 - pabrėžk privalumus juos išpūsdamas iki negalėjimo, o negatyvią pusę slėpk po kilimu.

    Manau didelė dalis pasipriešinimo ir yra iš „dūchini tu, arba dūchina tave“ stiliaus komunikacijos. Stribašius bandė padūchint šiaudinius vodytelius ir parėjo atgal.

    Šiaip čia bendrai mūsų politinio sluoksnio „teisingos“ pusės bėda. Tas pats su skambiom frazėm su gyvūlių ūkiu, kurios daug labiau tiktų nekurioms ministrėms nei tam, kam buvo taikyta. Kaip bebūtų keista, „neteisinga“ pusė su visokiais gražuliais ir terbakrauskiais komunikaciją valdo gerokai geriau.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ne priešingai, o nutylėti vieniems ar kitiems negatyves dalis. Kaip ir šlamštmaisčio reklamose nešneka apie žalą sveikatai.
    A, tai reikėjo daryti patyliukais kad niekas nepastebėtų. Super komunikacijos patarimas.
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    A juosta - 3,25-3,5 m pločio.
    A juosta minimum 3,5m pagal STR. Narbuto gatvėje buvo padarytas nusikaltimas įrengiant 3,25m.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Pradžiai reiktų susisodinti žurnalistus ir jiems įkalti į galvą, kad tas "cirkas" yra gerai. Žodis, kaip ir ginklas, kvailio rankose gali nužudyti.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Žiniasklaida viską aiškiai praneša kas kaip
    Paskutinis taisė Alfas Vingys; 2023.06.19, 19:51.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kaip aš įsivaizduoju Vilniaus ir Lietuvos gatvių standartą.
    Tiesiog pats eismas yra labai chaotiškas, užtektų tiesiog įvesti tvarką.
    Bus aiškiau ir saugiau.

    Humanizavimo terminą vartot mažesnės svarbos gatvėms, šalia mokyklų, vaikų žaidimų aikštelių, o kovas prieš liberalus palikt kitoms temoms, o ne žmogaus gyvybei svarbiems klausimams (nors čia gal mano wishful thinking).

    Aiškūs juostų pločiai:
    70-90 km/h 3,25-3,5 m (priklauso nuo vietovės)
    50 km/h 3,25 m, siaurose vietose, kur bent dvi posūkių juostos prieš sankryžas, lėtesnis eismas: 3 m
    30 km/h 3 m (mažesnio intensyvumo aptarnaujančios gatvelės, nėra VT), siaurose vietose 2,75 m
    20 km/h - 2,75 m, gyvenamos zonos, dviračių gatvės, pirmumas pėstiesiems, dviratininkams.
    A juosta - 3,25-3,5 m pločio.

    Tvarkant parkavimą gatvėse, kuriose didesnis kaip 30 km/h, jį rengti kišenėse. Parkavimas toje pačioje juostoje kaip ir važiavimo juostoje negalimas, naikintinas.
    Parkavimas toje pačioje juostoje kaip eismas galima 20-30 km/h zonoje, aptarnaujančiose gatvelėse, srautus žyminčių juostų nežymėti, galima žymėti stovėjimą draudžiančias linijas prieš sankryžas.

    p.s. 70-90 km/h gatvių, A kategorija, galbūt laikyti užmiesčių keliais, taikyti miesto greitkelio sąvoką. Galbūt A kategorija nereikalinga, taikyti I arba AM kategoriją tokiems keliams. Jų valdymą perimtų LAKD.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.06.19, 15:02.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Naujamiesčio pirmojo žiedo pirmas variantas ir buvo tragedija. Bet antras sakyčiau gerai gavosi. Kiek pamenu buvo daug kalbų apie siaurinimą, per plačių gatvių naikinimą ir t.t.
    Ten nebuvo „pirmo varianto“. Tiesiog viską darė siaubingai ilgai, o vėluodami padaryti iškilumą viduryje, kas įnešė sumaišties, dar išstatė vertikalių elementų, kas gerokai apsunkino kairiuosius posūkius didesnėms transporto priemonėms.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Reikėjo komunikuoti vieną, o daryti priešingai? Manau kad nebūtų pavykę.
    Ne priešingai, o nutylėti vieniems ar kitiems negatyves dalis. Kaip ir šlamštmaisčio reklamose nešneka apie žalą sveikatai.

    Komentuoti:

Working...
X