PoDV,
Ši idėja man labai patinka:
,,p.s. 70-90 km/h gatvių, A kategorija, galbūt laikyti užmiesčių keliais, taikyti miesto greitkelio sąvoką. Galbūt A kategorija nereikalinga, taikyti I arba AM kategoriją tokiems keliams. Jų valdymą perimtų LAKD.''
nes kas dabar vien Vilniuje vyksta su A kategorijos infra yra labai blogai. Vis sako, kad pinigų nėra ir taip toliau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
O ne pats gerb. piktinotės kai Surajevo įmonė buvo nusamdyta ar tai klipukus sukt ar montuot?
Jei VMS nusamdytų Vanagą ar Žalą prasinešt per susiaurintas gatves - nematau skirtumo nuo bet kokio kito sporto rėmimo. Čia bent naudos būtų įtraukiant žymų veidą į socialinę reklamą. Ko nematau su, pavyzdžiui, Ryto krepšininkais.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kad berods ne žmonos, o meilužėsBet kokiu atveju turbūt klausimas ne piniguose, o jų kiekyje.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai kad tas wife beater'is Vanagas yra aktyvus gatvių humanizavimo priešininkasBet kokiu atveju turbūt klausimas ne piniguose, o jų kiekyje.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Galėtų Žalai ar Vanagui duot pravažiuot su dakariniu sunkvežimiu pasiaurintom gatvėm. Parodyt, kad tilpt tilps ir dar tokios pat galimybės pravažiuot leistinu greičiu.
Komentuoti:
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Dar reikėjo padaryti socialinę reklamą su Žala ar kitais žinomais veidais. Juk tai taip gerai suveikė su diržų neprisisegimu, būtų suveike ir dabar 100%. Pagaliau KMŽ (keliai, mašinos, žmonės) galėtų irgi vesti į protą liaudį. Ėch tie mūsų valdininkai, vienintelis jų rūpesis - nuosavas užpakalis ir kaip neprarasti šiltos vietos tam užpakaliui padėti.
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Šiaip tikrai geras klausimas, kiek ir ar apskritai buvo dirbama su žurnalistais. Galėjo būti pirmas geras testas prieš naująjį standartą viešinant – kaip benzingalviai redakcijose jį supras ir priims.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąPradžiai reiktų susisodinti žurnalistus ir jiems įkalti į galvą, kad tas "cirkas" yra gerai. Žodis, kaip ir ginklas, kvailio rankose gali nužudyti.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
Remontuot. Bet tarpą didesni palikt tarp stulpelių, o jei neiišeina darbu metu užtikrint tinkamo pravažiavimo - nukreipti maršrutą kitom gatvėm.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.20, 21:15.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Bet tai kokia logika skųstis, kad remonto metu kažkas blogai? Kokia išeitis? Neremontuoti išvis nieko?
Komentuoti:
-
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
Tai jau sutvarkė. Tvarkant buvo neasfaltuota, stulpeliai bei aukšti bortai. Tada tikrai vos tilpdavo. Straipsni paimta citata iš straipsnio, kuris buvo išleistas remonto metu ir parašė, kad tipo dabar niekur netelpa autobusai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAutobusų vairuotojas: Ponui Benkunskui duočiau autobusą ir tegul jis pravažiuoja Vilniaus gatvėmis - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis
Piko metas
4G autobusas
Ta pati vieta
Ir žinok, kuo dabar tikėti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Autobusų vairuotojas: Ponui Benkunskui duočiau autobusą ir tegul jis pravažiuoja Vilniaus gatvėmis - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis
4G autobuso vairuotoja Janina bando įsukti į Teodoro Narbuto gatvę Vilniuje. Aštuoniolikos metrų autobusas net mažiausiu greičiu važiuodamas ten vos išsitenka, tad turi vėluoti.
Jeigu piko metas, toje vietoje autobusas gali užtrukti papildomas 20 minučių. O juk grafiko laikytis būtina. Problema ir ta, kad vairuotojai turi prisiimti atsakomybę, jei autobusas dėl susiaurintos gatvės papuola į eismo įvykį ar įsirėžia į bordiūrą.
4G autobusas
Ta pati vieta
Ir žinok, kuo dabar tikėti
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąA, tai reikėjo daryti patyliukais kad niekas nepastebėtų. Super komunikacijos patarimas.
Manau didelė dalis pasipriešinimo ir yra iš „dūchini tu, arba dūchina tave“ stiliaus komunikacijos. Stribašius bandė padūchint šiaudinius vodytelius ir parėjo atgal.
Šiaip čia bendrai mūsų politinio sluoksnio „teisingos“ pusės bėda. Tas pats su skambiom frazėm su gyvūlių ūkiu, kurios daug labiau tiktų nekurioms ministrėms nei tam, kam buvo taikyta. Kaip bebūtų keista, „neteisinga“ pusė su visokiais gražuliais ir terbakrauskiais komunikaciją valdo gerokai geriau.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ne priešingai, o nutylėti vieniems ar kitiems negatyves dalis. Kaip ir šlamštmaisčio reklamose nešneka apie žalą sveikatai.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąA juosta - 3,25-3,5 m pločio.
Komentuoti:
-
Pradžiai reiktų susisodinti žurnalistus ir jiems įkalti į galvą, kad tas "cirkas" yra gerai. Žodis, kaip ir ginklas, kvailio rankose gali nužudyti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Žiniasklaida viską aiškiai praneša kas kaipPaskutinis taisė Alfas Vingys; 2023.06.19, 19:51.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip aš įsivaizduoju Vilniaus ir Lietuvos gatvių standartą.
Tiesiog pats eismas yra labai chaotiškas, užtektų tiesiog įvesti tvarką.
Bus aiškiau ir saugiau.
Humanizavimo terminą vartot mažesnės svarbos gatvėms, šalia mokyklų, vaikų žaidimų aikštelių, o kovas prieš liberalus palikt kitoms temoms, o ne žmogaus gyvybei svarbiems klausimams (nors čia gal mano wishful thinking).
Aiškūs juostų pločiai:
70-90 km/h 3,25-3,5 m (priklauso nuo vietovės)
50 km/h 3,25 m, siaurose vietose, kur bent dvi posūkių juostos prieš sankryžas, lėtesnis eismas: 3 m
30 km/h 3 m (mažesnio intensyvumo aptarnaujančios gatvelės, nėra VT), siaurose vietose 2,75 m
20 km/h - 2,75 m, gyvenamos zonos, dviračių gatvės, pirmumas pėstiesiems, dviratininkams.
A juosta - 3,25-3,5 m pločio.
Tvarkant parkavimą gatvėse, kuriose didesnis kaip 30 km/h, jį rengti kišenėse. Parkavimas toje pačioje juostoje kaip ir važiavimo juostoje negalimas, naikintinas.
Parkavimas toje pačioje juostoje kaip eismas galima 20-30 km/h zonoje, aptarnaujančiose gatvelėse, srautus žyminčių juostų nežymėti, galima žymėti stovėjimą draudžiančias linijas prieš sankryžas.
p.s. 70-90 km/h gatvių, A kategorija, galbūt laikyti užmiesčių keliais, taikyti miesto greitkelio sąvoką. Galbūt A kategorija nereikalinga, taikyti I arba AM kategoriją tokiems keliams. Jų valdymą perimtų LAKD.Paskutinis taisė PoDV; 2023.06.19, 15:02.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Naujamiesčio pirmojo žiedo pirmas variantas ir buvo tragedija. Bet antras sakyčiau gerai gavosi. Kiek pamenu buvo daug kalbų apie siaurinimą, per plačių gatvių naikinimą ir t.t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Reikėjo komunikuoti vieną, o daryti priešingai? Manau kad nebūtų pavykę.
Komentuoti:
Komentuoti: