Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ttttt
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Valdai, čia tu?
    Gal Kleiza, neseniai mačiau ką tas atsilikėlis sakė darytų, jeigu taptų Vilniaus meru...

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Istoriškai gatvės atsirado pėstiesiems ir max 20-30km/h riedantiems contraptionams į ką be pėsčiųjų įeina dviračiai, riedučiai, paspirtukai, karietos, street cars'ai ir pan. Taip buvo šimtmečius, jomis galėjo naudotis laisvai visi. "Eismui" pradėtos naudoti neseniai vos 20 amžiaus pradžioj kai atsirado greitai važiuojantys nesaugūs asmeniniai automobiliai. Ne už ilgo atsirado pirmosios kelių eismo taisyklės, kaip bandymas išspręsti tą naujai atsiradusią problemą, pėstiesiems uždrausta naudotis gatve ir pan. Jau virš 100 metų bandoma sugrąžinti šitą džiną atgal į butelį su skirtingais sėkmės lygiais.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Teisingai. Gatvės pirmiausia atsirado pėstiesiems.
    Piestiesiems dar nereikėjo gatvių, užteko takelių, bet keturratėms 1-4 arklio galių transporto priemonėms gatvių reikėjo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Dauguma važiuoja ne dviračiu. Gatvės istoriškai atsirado ne dviračiams, ir dabar tiesiamos ne dviračiams.
    Teisingai. Gatvės pirmiausia atsirado pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

    Ką reiškia 'nuvažiuoti' ? Važiuoti viešuoju transportu ar dviračiu? Jei taip, tai reiktų plėsti A juostų tinklą automobilių sąskaitą. Dviračiu ir dabar jau dauguma be kamščių nuvažiuoja.
    Dauguma važiuoja ne dviračiu. Gatvės istoriškai atsirado ne dviračiams, ir dabar tiesiamos ne dviračiams.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    durnesnio pasiūlymo nesu matęs.
    Taigi pats keliais pranešimais aukščiau siūlei būtent į tai orientuotis. JAV miestai iš principo jau visur sėkmingai įgyvendino tokį savo miestų ir gatvių standartą

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    prieko čia šūkiai, kalbėkime apie gatves.
    Ką reiškia 'nuvažiuoti' ? Važiuoti viešuoju transportu ar dviračiu? Jei taip, tai reiktų plėsti A juostų tinklą automobilių sąskaitą. Dviračiu ir dabar jau dauguma be kamščių nuvažiuoja.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ta prasme reiktų nugriauti miestus ir viską užstatyti 1-2 aukštų suburbais ir išleisti kokius 50 milijardų viską užstatant autostradomis ir dideliais parkingais?
    durnesnio pasiūlymo nesu matęs.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Pagal objektyvius rezultatus gatvių standartą reiktų orientuoti link JAV taikomų standartų.
    Nors Vilnius nėra visai uodegoje pagal pralaidumą kamščių metu.

    https://www.tomtom.com/traffic-index/ranking/
    Ta prasme reiktų nugriauti miestus ir viską užstatyti 1-2 aukštų suburbais ir išleisti kokius 50 milijardų viską užstatant autostradomis ir dideliais parkingais?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

    Darbo partijos rinkiminis šūkis
    prieko čia šūkiai, kalbėkime apie gatves.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Kuo blogai nuvažiuoti kur reikia be kamščių?
    Darbo partijos rinkiminis šūkis

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Kuo blogai nuvažiuoti kur reikia be kamščių?
    Valdai, čia tu?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kuo blogai nuvažiuoti kur reikia be kamščių?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Jau į ką, bet į JAV gatve tai nereikėtu orientuotis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Pagal objektyvius rezultatus gatvių standartą reiktų orientuoti link JAV taikomų standartų.
    Nors Vilnius nėra visai uodegoje pagal pralaidumą kamščių metu.

    https://www.tomtom.com/traffic-index/ranking/

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Ar nurodoma 6 metrų pločio juostos?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
    Reiktų gal pervadinti temą į "Senas Vilniaus gatvių standartas"
    Kažkuriame savivaldybės protokole mačiau mero nurodymą pakoreguoti gatvių pločius standarte

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Reiktų gal pervadinti temą į "Senas Vilniaus gatvių standartas"

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Lodzės vayruotoju genocydas lenkijoj. Geray, kad Benkunskas to neleys vylniuj
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240419_230117.jpg
Views:	441
Size:	229,7 kB
ID:	2125282

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Šiaip jie tikrai nepasiteisino. Na, gal vaikams pradžioje buvo įdomu. Po to viskas, buvo palikti supūti. Matomumą bent prie vienos perėjos tikrai pablogino. Projektas apie nieką, ir dar netinkamoje vietoje, prie intensyvaus eismo gatvės, kur niekam ir nesinori užsibūti.

    Pati Naugarduko gatvė tikrai prastai suprojektuota, daugelyje sankryžų išvažiuojant į pagrindinį kelią nieko nesimato, gelbsti nebent tai, kad siaurintoje gatvėje sunku greitį viršyti +20km/h, kaip vilniečiai įpratę. Naugarduko-Vytenio žiedas šiaip geras sumanymas, bet ir jis prastokai įgyvendintas.

    Dėl pėsčiųjų išvis nieko nepadaryta, prie S. Daukanto progimnazijos gėda žiūrėti į šaligatvį: anksčiau buvo tokia meninė instaliacija, spalvingomis mozaikomis duobės užtaisytos, bet dabar duobių jau tiek daug, kad beviltiška. Kelios sankryžos tiesiog pavojingos pėstiesiems, nėra aiškiai pažymėtų pėsčiųjų perėjų, eismo juostos per plačios, automobilių vairuotojai išsukinėja iš Naugarduko gatvės dideliu greičiu. Gilmos ir Šimašiaus PR apie nieką.

    Komentuoti:

Working...
X