Istoriškai gatvės atsirado pėstiesiems ir max 20-30km/h riedantiems contraptionams į ką be pėsčiųjų įeina dviračiai, riedučiai, paspirtukai, karietos, street cars'ai ir pan. Taip buvo šimtmečius, jomis galėjo naudotis laisvai visi. "Eismui" pradėtos naudoti neseniai vos 20 amžiaus pradžioj kai atsirado greitai važiuojantys nesaugūs asmeniniai automobiliai. Ne už ilgo atsirado pirmosios kelių eismo taisyklės, kaip bandymas išspręsti tą naujai atsiradusią problemą, pėstiesiems uždrausta naudotis gatve ir pan. Jau virš 100 metų bandoma sugrąžinti šitą džiną atgal į butelį su skirtingais sėkmės lygiais.
Ką reiškia 'nuvažiuoti' ? Važiuoti viešuoju transportu ar dviračiu? Jei taip, tai reiktų plėsti A juostų tinklą automobilių sąskaitą. Dviračiu ir dabar jau dauguma be kamščių nuvažiuoja.
Dauguma važiuoja ne dviračiu. Gatvės istoriškai atsirado ne dviračiams, ir dabar tiesiamos ne dviračiams.
Taigi pats keliais pranešimais aukščiau siūlei būtent į tai orientuotis. JAV miestai iš principo jau visur sėkmingai įgyvendino tokį savo miestų ir gatvių standartą
Ką reiškia 'nuvažiuoti' ? Važiuoti viešuoju transportu ar dviračiu? Jei taip, tai reiktų plėsti A juostų tinklą automobilių sąskaitą. Dviračiu ir dabar jau dauguma be kamščių nuvažiuoja.
Ta prasme reiktų nugriauti miestus ir viską užstatyti 1-2 aukštų suburbais ir išleisti kokius 50 milijardų viską užstatant autostradomis ir dideliais parkingais?
Pagal objektyvius rezultatus gatvių standartą reiktų orientuoti link JAV taikomų standartų.
Nors Vilnius nėra visai uodegoje pagal pralaidumą kamščių metu.
Ta prasme reiktų nugriauti miestus ir viską užstatyti 1-2 aukštų suburbais ir išleisti kokius 50 milijardų viską užstatant autostradomis ir dideliais parkingais?
Pagal objektyvius rezultatus gatvių standartą reiktų orientuoti link JAV taikomų standartų.
Nors Vilnius nėra visai uodegoje pagal pralaidumą kamščių metu.
Šiaip jie tikrai nepasiteisino. Na, gal vaikams pradžioje buvo įdomu. Po to viskas, buvo palikti supūti. Matomumą bent prie vienos perėjos tikrai pablogino. Projektas apie nieką, ir dar netinkamoje vietoje, prie intensyvaus eismo gatvės, kur niekam ir nesinori užsibūti.
Pati Naugarduko gatvė tikrai prastai suprojektuota, daugelyje sankryžų išvažiuojant į pagrindinį kelią nieko nesimato, gelbsti nebent tai, kad siaurintoje gatvėje sunku greitį viršyti +20km/h, kaip vilniečiai įpratę. Naugarduko-Vytenio žiedas šiaip geras sumanymas, bet ir jis prastokai įgyvendintas.
Dėl pėsčiųjų išvis nieko nepadaryta, prie S. Daukanto progimnazijos gėda žiūrėti į šaligatvį: anksčiau buvo tokia meninė instaliacija, spalvingomis mozaikomis duobės užtaisytos, bet dabar duobių jau tiek daug, kad beviltiška. Kelios sankryžos tiesiog pavojingos pėstiesiems, nėra aiškiai pažymėtų pėsčiųjų perėjų, eismo juostos per plačios, automobilių vairuotojai išsukinėja iš Naugarduko gatvės dideliu greičiu. Gilmos ir Šimašiaus PR apie nieką.
Komentuoti: