Parašė rmss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Aš irgi kalbu apie komunikaciją.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Klausė apie komunikaciją, o ne sąlygu automobilistams gerinimą.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Parkofkių įrengimas (pirmą juostą konvertuojant į parkingus), pralaidumo didinimas (mikrožiedai) ir t.t. Vengiant bet kokių užuominų apie sovietinių pseudomagistralių naikinimą. Negatyvios žinutės marketinge neveikia.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Parkofkių įrengimas (pirmą juostą konvertuojant į parkingus), pralaidumo didinimas (mikrožiedai) ir t.t. Vengiant bet kokių užuominų apie sovietinių pseudomagistralių naikinimą. Negatyvios žinutės marketinge neveikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąMan būtų labai įdomu išgirsti kaip kolegos įsivaizduojat turėjo atrodyt komunikacija, kad suveiktų mūsų benzingalvių visuomenei.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man būtų labai įdomu išgirsti kaip kolegos įsivaizduojat turėjo atrodyt komunikacija, kad suveiktų mūsų benzingalvių visuomenei.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šimašiaus komanda bandė atlikti iš principo neįmanomą užduotį: daryti humanizaciją, ignoruojant bene svarbiausią dedamąją: viešąjį transportą. Kamščiai Vilniuje yra bjaurūs ne todėl, kad jie kažkokie išskirtinai dideli, bet todėl, kad nėra alternatyvaus būdo jų išvengti t.y. nėra civilizuoto viešojo transporto. Dėl kažkokių priežasčių Šimašiaus administracija nedarė iš esmės nieko, kad VT Vilniuje būtų pakeltas į aukštesnį kokybinį lygį ir viskas apsiribota naujų autobusų nupirkimu, kas tėra einamoji priežiūra (maintenance), o ne realus pagerėjimas. Labai sunku suprasti, kodėl žmogus, perskaitęs Jeff Speck knygą Walkable City, laikytis visiško postsovietinio marozo požiūrio į VT svarbą mieste.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kai/jei sudygs normaliai tai gal ir gražiai atrodys, bet dabar nuotruakoje atrodo kad tik dilgėlių pridygę (Taip, balandos panašiai atrodo).
Komentuoti:
-
Kai pabraižius juostas visi stebuklingai pradėjo tilpti (o dar panaikinus dalį kairiųjų posūkių ir važiuot greičiau tranzitu) tai dabar reikia per kur kitur bandyt drožt - štai čia vieno vingio patologija.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą„Humanizuotas“ Vilniaus gatves papuošė balandų alėjos
Kai galvose tik vienas vingis ir tas pat - žalio paspirtuko rato formos, gimsta išties fenomenalūs dalykai. Per Saulėtekį važiuojantys žmonės pernai ilgiausiai buvo kankinami visokiausiais nepatogumais, bet giausiai gimė TAI - maždaug 1,1 km ilgio (jei tikėsime Google maps) BALANDŲ LYSVĖ! Žinoma, kai kur "pagardinta" kiečiais, svėrėmis ir viena kita aguona. Manau vilniečiai gali pagrįstai didžiuotis, o žalioji mintis triumfuoti - Lietuvoje tokio ilgio balandų lysvės? tarpuko? alėjos? turbūt nerasime, kad kažkas tokio būtų kur nors Europoje ar pasaulyje - irgi neteko girdėti. Dabar galime drąsiai keisti gatvės pavadinimą iš Saulėtekio alėjos į Balandų alėją. Nes ryškūs ir nepaneigiami alėjos požymiai gatvės viduryje pagaliau yra.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
15 min.lt 2023.06.16
„Humanizuotas“ Vilniaus gatves papuošė balandų alėjos
Sinoptikas Naglis Šulija pastebėjo ir socialiniuose tinkluose pasidalijo vaizdais iš Vilniaus, Saulėtekio alėjos.
"Kas nutiko? Kodėl buvusio mero Remigijaus Šimašiaus intensyviai „humanizuotos“ (tiksliau, apsodintos žaluma) gatvės tapo akis badančiais apleistais žolynais?"
"Apželdinimas įvairiais augalais dar yra derinamas. Šiuo metu planuojama skiriamąją juostą želdinti krūmais, didelis dėmesys bus skiriamas ne tik tvarumui bei gatvės estetiniam vaizdui, bet ir eismo dalyvių saugumui (...)" - sakė Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus specialistas :
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-787-2069994#_
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąKeli pavyzdžiai iš diskusijų:
Juokas juokais, bet jei neskaityčiau forumo, tai būčiau turbūt tos pačios nuomonės, kaip ir tavo bendraamžiai, nors save laikau above average.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Ne, taip nėra. Yra kaip tik atvirkščiai. Šiaip net nustebau, kai per šiuos rinkimus sužinojau, kad kokie 70% mano draugų, kurie yra 25-35 amžiaus grupėje, praktiškai visi magistrai/bakalaurai, dirba visai gerus darbus ir laiko save europiečiais, yra absoliučiai needukuoti šioje srityje ir rinktųsi "rusišką" infrastruktūrą vietoje europietiškos
.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Ne, taip nėra. Yra kaip tik atvirkščiai. Šiaip net nustebau, kai per šiuos rinkimus sužinojau, kad kokie 70% mano draugų, kurie yra 25-35 amžiaus grupėje, praktiškai visi magistrai/bakalaurai, dirba visai gerus darbus ir laiko save europiečiais, yra absoliučiai needukuoti šioje srityje ir rinktųsi "rusišką" infrastruktūrą vietoje europietiškos
<...>
Tad gaila, kad komunikacija ir daug kur įgyvendinimas išties pavyko labai labai prastai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąO komunikavimas būtent ir yra silpniausias dalykas visame šitame reikale. Blogiau, turbūt, net už konservatorių komunikaciją.
IMHO, turbūt vienintelis būdas kažką prasmingo padaryti tvarkant Vilniaus gatves – pavadinkime taip, partizaninė taktika. Garsiai daug nekalbi, nuosekliai tvarkai gatves pagal nusistatytus prioritetus, kur reikia – susiaurini važiuojamąją dalį, kur išeina – įterpi dviračių taką.
Daryti grandiozinį PR iš klaikiai nepopuliaraus, tegul ir būtino, veiksmo – šitokią kvailystę dar reikia sugalvoti. Jeigu veiksmas būtinas – darai ir nesiskelbi, kad darai kažką neįprasto. O jei dar kokybę pavyktų užtikrinti...
- 8 patinka
Komentuoti:
-
O komunikavimas būtent ir yra silpniausias dalykas visame šitame reikale. Blogiau, turbūt, net už konservatorių komunikaciją.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąBet ar nėra taip, kad didžioji dauguma supranta ir džiaugiasi naujovėmis, o rėkia atitinkama mažuma?
Keli pavyzdžiai iš diskusijų:
- Na ką aš žinau, kažkokią nesąmonę padarė su tuo Konstitucijos pr. susiaurinimu ir medžiais, dabar net greitoji nepravažiuos...
arba
- Ten tą Algirdo gatvę kaip susiaurino, tai nežinau kaip ten dabar vietiniams gyventi... Jo, aš suprantu, kad tau ten patinka Kopenhaga ir t.t. bet aš esu mama, kaip man ten dabar su avariniu sustoti trumpam, kad pvz maišus nunešti, ar vaiką greit paimt?
ir net girdejau tų klasikinių "daugiau juostų - mažiau kamščių" argumentų. Ir čia yra jauni žmonės su išsilavinimais, gerais darbais, kurie pakankamais daug keliauja ir laiko save be 15 minučių skandinavais, o ką jau kalbėti apie visokius petrolhead'us-marozus ir 50+ amžiaus grupę, kuri net nesupranta kaip galima atsikratyti kamščių neplatinant gatvių. Jiems tai tiesiog yra prieš logiką. Čia maždaug "dar pasakyk, kad cukraligė nėra vien dėl cukraus vartojimo"
Kol nėra aiškios komunikacijos ir edukavimo šita tema, tol ir nereikia tikėtis kažkokių pokyčių.
- 23 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąBet ar nėra taip, kad didžioji dauguma supranta ir džiaugiasi naujovėmis, o rėkia atitinkama mažuma?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na ten tikrai galėjo būti geriau daroma. Nes dabar išpjovė dvigubai didesnė asfalto dalį nei bus salelė ir nepadarė jokios eismo keitimo schemos, tai ten dabar važiuoja visišku chaosu automobiliai. Mačiau vakar net žiede važiuojantys praleidinėja kitus. Kai pabaigs ėrengimą turėtu būti gerai, nebent vėl užmirš kad reikia šonus išasfaltuoti 6 mėn.
Komentuoti:
Komentuoti: