Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Nežinau kiekvieno projekto skersai išilgai, bet pvz, tiek Ševčenkos, tiek Algirdo gatvėse parkavimas ir taip buvo iš abiejų pusių, tai sunku būtų parduot tokią žinutę, kad parkingas įrengiamas pirmos juostos kaina. Na arba dviem eilėm parkuot. O kur Naujamiestyje buvo įrengti žiedai, dėl to itin nepatenkinti buvo Fabijoniškių ir Lentvario gyventojai, nors ir buvo kalbama apie pralaidumą ir eismo įvykių skaičiaus sumažinimą.
    Naujamiesčio pirmojo žiedo pirmas variantas ir buvo tragedija. Bet antras sakyčiau gerai gavosi. Kiek pamenu buvo daug kalbų apie siaurinimą, per plačių gatvių naikinimą ir t.t.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Aš irgi kalbu apie komunikaciją.
    Reikėjo komunikuoti vieną, o daryti priešingai? Manau kad nebūtų pavykę.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Klausė apie komunikaciją, o ne sąlygu automobilistams gerinimą.
    Aš irgi kalbu apie komunikaciją.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Parkofkių įrengimas (pirmą juostą konvertuojant į parkingus), pralaidumo didinimas (mikrožiedai) ir t.t. Vengiant bet kokių užuominų apie sovietinių pseudomagistralių naikinimą. Negatyvios žinutės marketinge neveikia.
    Klausė apie komunikaciją, o ne sąlygu automobilistams gerinimą.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Parkofkių įrengimas (pirmą juostą konvertuojant į parkingus), pralaidumo didinimas (mikrožiedai) ir t.t. Vengiant bet kokių užuominų apie sovietinių pseudomagistralių naikinimą. Negatyvios žinutės marketinge neveikia.
    Nežinau kiekvieno projekto skersai išilgai, bet pvz, tiek Ševčenkos, tiek Algirdo gatvėse parkavimas ir taip buvo iš abiejų pusių, tai sunku būtų parduot tokią žinutę, kad parkingas įrengiamas pirmos juostos kaina. Na arba dviem eilėm parkuot. O kur Naujamiestyje buvo įrengti žiedai, dėl to itin nepatenkinti buvo Fabijoniškių ir Lentvario gyventojai, nors ir buvo kalbama apie pralaidumą ir eismo įvykių skaičiaus sumažinimą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Man būtų labai įdomu išgirsti kaip kolegos įsivaizduojat turėjo atrodyt komunikacija, kad suveiktų mūsų benzingalvių visuomenei.
    Parkofkių įrengimas (pirmą juostą konvertuojant į parkingus), pralaidumo didinimas (mikrožiedai) ir t.t. Vengiant bet kokių užuominų apie sovietinių pseudomagistralių naikinimą. Negatyvios žinutės marketinge neveikia.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Man būtų labai įdomu išgirsti kaip kolegos įsivaizduojat turėjo atrodyt komunikacija, kad suveiktų mūsų benzingalvių visuomenei.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šimašiaus komanda bandė atlikti iš principo neįmanomą užduotį: daryti humanizaciją, ignoruojant bene svarbiausią dedamąją: viešąjį transportą. Kamščiai Vilniuje yra bjaurūs ne todėl, kad jie kažkokie išskirtinai dideli, bet todėl, kad nėra alternatyvaus būdo jų išvengti t.y. nėra civilizuoto viešojo transporto. Dėl kažkokių priežasčių Šimašiaus administracija nedarė iš esmės nieko, kad VT Vilniuje būtų pakeltas į aukštesnį kokybinį lygį ir viskas apsiribota naujų autobusų nupirkimu, kas tėra einamoji priežiūra (maintenance), o ne realus pagerėjimas. Labai sunku suprasti, kodėl žmogus, perskaitęs Jeff Speck knygą Walkable City, laikytis visiško postsovietinio marozo požiūrio į VT svarbą mieste.
    Reikia dar pridėti, kad jie savo nekompetetinga komunikacija - tiksliau jos nebuvimu - apie kaip turi atrodyti šiuolaikinė infrastruktūra mieste, ir nekompetetingu ir daug kur neprioritetiniu gatvių humanizavimu sukompromitavo patį humanizavimą (ar kaip jį pavadinsi).

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Kai/jei sudygs normaliai tai gal ir gražiai atrodys, bet dabar nuotruakoje atrodo kad tik dilgėlių pridygę (Taip, balandos panašiai atrodo).

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Kai pabraižius juostas visi stebuklingai pradėjo tilpti (o dar panaikinus dalį kairiųjų posūkių ir važiuot greičiau tranzitu) tai dabar reikia per kur kitur bandyt drožt - štai čia vieno vingio patologija.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    „Humanizuotas“ Vilniaus gatves papuošė balandų alėjos
    O kame čia bėdos? Perskaičius Šulijos FB postą aiškiau irgi nepasidaro, tik kad toliau vyksta vairuotojų holokaustas...

    Kai galvose tik vienas vingis ir tas pat - žalio paspirtuko rato formos, gimsta išties fenomenalūs dalykai. Per Saulėtekį važiuojantys žmonės pernai ilgiausiai buvo kankinami visokiausiais nepatogumais, bet giausiai gimė TAI - maždaug 1,1 km ilgio (jei tikėsime Google maps) BALANDŲ LYSVĖ! Žinoma, kai kur "pagardinta" kiečiais, svėrėmis ir viena kita aguona. Manau vilniečiai gali pagrįstai didžiuotis, o žalioji mintis triumfuoti - Lietuvoje tokio ilgio balandų lysvės? tarpuko? alėjos? turbūt nerasime, kad kažkas tokio būtų kur nors Europoje ar pasaulyje - irgi neteko girdėti. Dabar galime drąsiai keisti gatvės pavadinimą iš Saulėtekio alėjos į Balandų alėją. Nes ryškūs ir nepaneigiami alėjos požymiai gatvės viduryje pagaliau yra.
    Ar čia būmerių patologija, kur viskas, kas nėra golfo aikštyno pievutė, yra šabakštynas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15 min.lt 2023.06.16
    „Humanizuotas“ Vilniaus gatves papuošė balandų alėjos
    Sinoptikas Naglis Šulija pastebėjo ir socialiniuose tinkluose pasidalijo vaizdais iš Vilniaus, Saulėtekio alėjos.
    "Kas nutiko? Kodėl buvusio mero Remigijaus Šimašiaus intensyviai „humanizuotos“ (tiksliau, apsodintos žaluma) gatvės tapo akis badančiais apleistais žolynais?"

    "Apželdinimas įvairiais augalais dar yra derinamas. Šiuo metu planuojama skiriamąją juostą želdinti krūmais, didelis dėmesys bus skiriamas ne tik tvarumui bei gatvės estetiniam vaizdui, bet ir eismo dalyvių saugumui (...)" - sakė Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus specialistas :

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-787-2069994#_

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Keli pavyzdžiai iš diskusijų:
    Tramvajus - tas pats troleibusas, tik ant bėgių

    Juokas juokais, bet jei neskaityčiau forumo, tai būčiau turbūt tos pačios nuomonės, kaip ir tavo bendraamžiai, nors save laikau above average.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Ne, taip nėra. Yra kaip tik atvirkščiai. Šiaip net nustebau, kai per šiuos rinkimus sužinojau, kad kokie 70% mano draugų, kurie yra 25-35 amžiaus grupėje, praktiškai visi magistrai/bakalaurai, dirba visai gerus darbus ir laiko save europiečiais, yra absoliučiai needukuoti šioje srityje ir rinktųsi "rusišką" infrastruktūrą vietoje europietiškos

    .
    Yra vieta kur rasyti edukacinius straipsnius ta tema, bet niekas nenori to daryti, o as fiziskai neturiu tam laiko. Jei nori, prasau, PM.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Ne, taip nėra. Yra kaip tik atvirkščiai. Šiaip net nustebau, kai per šiuos rinkimus sužinojau, kad kokie 70% mano draugų, kurie yra 25-35 amžiaus grupėje, praktiškai visi magistrai/bakalaurai, dirba visai gerus darbus ir laiko save europiečiais, yra absoliučiai needukuoti šioje srityje ir rinktųsi "rusišką" infrastruktūrą vietoje europietiškos

    <...>
    Aš galvoju, jei net praėjusiose kadencijose vicemeru dirbęs žmogus atrodo visiškai nesuprato kodėl reikia pertvarkyti mūsų gatves pagal naujus standartus, ar tikrai reikėtų tikėtis pokyčių palaikymo iš tų, kurie šia tema beveik nesidomi, nematę gerųjų pavyzdžių užsienyje ar tiesiog įpratę prie to, kaip yra ir daromi pakeitimai atrodo "nesąmonė"?

    Tad gaila, kad komunikacija ir daug kur įgyvendinimas išties pavyko labai labai prastai.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    O komunikavimas būtent ir yra silpniausias dalykas visame šitame reikale. Blogiau, turbūt, net už konservatorių komunikaciją.
    Šimašiaus komanda, matyt, kažkur viena ausimi nuklausė, kad „geri darbai patys save giria“, ir kad pirminis pasipriešinimas atslūgsta, kai žmonės pripranta prie naujovių. Aha, tik tiek, kad gatvės rekonstrukcijos mūsų krašte užtrunka kartais ir keletą metų, ir vis tiek galiausiai išlenda brokas. O kai šalia aibė dešimtmečiais normaliai netvarkytų gatvių, nemažai vairuotojų prieina išvadą, kad „humanizavimas“ yra kažkas prieš juos nukreipto, taigi baisaus.

    IMHO, turbūt vienintelis būdas kažką prasmingo padaryti tvarkant Vilniaus gatves – pavadinkime taip, partizaninė taktika. Garsiai daug nekalbi, nuosekliai tvarkai gatves pagal nusistatytus prioritetus, kur reikia – susiaurini važiuojamąją dalį, kur išeina – įterpi dviračių taką.

    Daryti grandiozinį PR iš klaikiai nepopuliaraus, tegul ir būtino, veiksmo – šitokią kvailystę dar reikia sugalvoti. Jeigu veiksmas būtinas – darai ir nesiskelbi, kad darai kažką neįprasto. O jei dar kokybę pavyktų užtikrinti...

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    O komunikavimas būtent ir yra silpniausias dalykas visame šitame reikale. Blogiau, turbūt, net už konservatorių komunikaciją.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    Bet ar nėra taip, kad didžioji dauguma supranta ir džiaugiasi naujovėmis, o rėkia atitinkama mažuma?
    Ne, taip nėra. Yra kaip tik atvirkščiai. Šiaip net nustebau, kai per šiuos rinkimus sužinojau, kad kokie 70% mano draugų, kurie yra 25-35 amžiaus grupėje, praktiškai visi magistrai/bakalaurai, dirba visai gerus darbus ir laiko save europiečiais, yra absoliučiai needukuoti šioje srityje ir rinktųsi "rusišką" infrastruktūrą vietoje europietiškos

    Keli pavyzdžiai iš diskusijų:

    - Na ką aš žinau, kažkokią nesąmonę padarė su tuo Konstitucijos pr. susiaurinimu ir medžiais, dabar net greitoji nepravažiuos...

    arba

    - Ten tą Algirdo gatvę kaip susiaurino, tai nežinau kaip ten dabar vietiniams gyventi... Jo, aš suprantu, kad tau ten patinka Kopenhaga ir t.t. bet aš esu mama, kaip man ten dabar su avariniu sustoti trumpam, kad pvz maišus nunešti, ar vaiką greit paimt?

    ir net girdejau tų klasikinių "daugiau juostų - mažiau kamščių" argumentų. Ir čia yra jauni žmonės su išsilavinimais, gerais darbais, kurie pakankamais daug keliauja ir laiko save be 15 minučių skandinavais, o ką jau kalbėti apie visokius petrolhead'us-marozus ir 50+ amžiaus grupę, kuri net nesupranta kaip galima atsikratyti kamščių neplatinant gatvių. Jiems tai tiesiog yra prieš logiką. Čia maždaug "dar pasakyk, kad cukraligė nėra vien dėl cukraus vartojimo"

    Kol nėra aiškios komunikacijos ir edukavimo šita tema, tol ir nereikia tikėtis kažkokių pokyčių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    Bet ar nėra taip, kad didžioji dauguma supranta ir džiaugiasi naujovėmis, o rėkia atitinkama mažuma?
    Jei taip būtų, per savivaldybių rinkimus visi išskyrus vieną kandidatą nebūtų aiškinę kaip stabdys siaurinimus ir t.t.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na ten tikrai galėjo būti geriau daroma. Nes dabar išpjovė dvigubai didesnė asfalto dalį nei bus salelė ir nepadarė jokios eismo keitimo schemos, tai ten dabar važiuoja visišku chaosu automobiliai. Mačiau vakar net žiede važiuojantys praleidinėja kitus. Kai pabaigs ėrengimą turėtu būti gerai, nebent vėl užmirš kad reikia šonus išasfaltuoti 6 mėn.

    Komentuoti:

Working...
X