Parašė KEdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
- 7 patinka
-
Žmogus, kuris niekada nevažinėjo ir nevažinėja viešu transportu, nenaudoja dviračio ar paspirtuko kaip transporto priemonės, nevaikšto pėsčiomis ilgų distancijų, negali nieko doro suplanuoti ar apskritai gimti kažkas adekvataus galvoje. Aš dar kadaise galvojau Šimašius provincialus žmogus požiūryje į miestą, bet atsiemu visus žodžius ir Viešpate apsaugok mus nuo šito regreso ir miesto degradacijos. Jau mes nesiorientuojame į kas geriausia, nebežiūrime į Vakarus, Pietus (net Rytus), Šiaure, o tiesiog maudomės savo pelkėje ir vedlys yra to meras. Dar tas "higienos" įvedimas kelia juoką, kai kiemai yra baisioje būklėje, įvažos pusėje miesto tragiškos, kelių būklė prasta, bet rinkiminėje programoje nieko apie tai, t.y. kaip spręsti nebuvo. Bet jeigu nupaišys juostas šitas d*bi*as bent jau Dariau ir Girėno g. iš oro uosto iki Naujininkų, atleisiu pusę nuodėmių, nes geresnio mero ilgai nebus, visuomenės poreikio nėra, įvairiams romams tinka.Paskutinis taisė R.D.; 2023.05.12, 12:37.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Klausimas buvo apie tvarkomų gatvių pasirinkimus. Kada nors imtis Saulėtekio alėjos – kodėl ne? Bet kam dabar ją reikėjo tvarkyti, kol apskritai vyksta kova dėl naujo standarto, šito nesuprantu. Vis dar pilna ramaus eismo gatvių, labiau greitkelius primenančių.
Nemokama dėlioti normalių prioritetų arba kažkas korumpuotas
Komentuoti:
-
Vilniaus valdžia nutyli, kiek kainuos susiaurintos Saltoniškių gatvės „atplatinimas“: tikisi darbams išleisti mažiau, nei planuota
Neįtikėtina, ką rangovai nemokamai sudėjo, išardė ir vėl sudėjo, kad atpigs darbai???
Civilizuotoje šalyje projekto pakeitimai daromi išleidžiant naujas projekto laidas, jas suderinant, vėliau suderinant papildomų statybos darbų sąmatas.
Bet ne mieste be cirkų, ar vis dėlto su cirkais?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBenkunskas nustebino, kad taip greit sureagavo į pasipiktinomą ir panaikino tą idiotišką Saltoniškių sankryžos siaurinimą.
Susidaro toks įspūdis, kad kiek yra šimašinių siaurinimų šalininkų, tai tiek ir telpa šioje forumo temoje.
1. Tik per mano lavoną.
2. Vilniuje jau platina - per teliką rodė (prokuratūra liepė).
3. STRus debilai rašė, jie mano savivaldybėje negalioja.
4. Svabu, kad būtų patogu (t.y. patogu vairuotojams).
5. Niekas čia nevaikšto.
6. Standartą ISO 21542:2021 kūrė debilai.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBenkunskas nustebino, kad taip greit sureagavo į pasipiktinomą ir panaikino tą idiotišką Saltoniškių sankryžos siaurinimą.
Susidaro toks įspūdis, kad kiek yra šimašinių siaurinimų šalininkų, tai tiek ir telpa šioje forumo temoje.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Šaltinis dėl "reikalaujamų 350 cm"?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Skaitau Jūsų pykčio protrūkius kūmečių tautos atstovui, suburbijos mero adresu nukreiptus už nesąmonių darymą ir širdis džiaugiasi, kad balsavau už Artūrą, tad mano sąžinė rami, turėkite tai, ko nusipelnėt, t.y. miesto degradaciją artimiausiems metams ir kaltinkite save
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Ačiū, Kapitone, už paaiškinimą. Tik su juo yra viena bėdelė – Saulėtekio alėjoje „A“ juosta yra 380 cm pločio vietoje reikalaujamų 350 cm, tad nelabai aišku kaip tas dažų sluoksnis pristabdys gretima eismo juosta važiuojančiuosius. Negi šis fenomenas veikia ne tik per baimę sugadinti pakabą, bet ir per baimę užvažiuoti ant dažų?
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąStebint A. Tapino tyrimą apie tarybos narius, FB komentarus, Jus ir pan. man susidaro įspūdis, kad Lietuvai gal NEBEREIK jokių teisinių dokumentų, gyvenam ir kuriam kaip kam atrodo, pirštais pamosikuodami, FB komentarus paskaitydami... Sutinkate?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBenkunskas nustebino, kad taip greit sureagavo į pasipiktinomą ir panaikino tą idiotišką Saltoniškių sankryžos siaurinimą.
Susidaro toks įspūdis, kad kiek yra šimašinių siaurinimų šalininkų, tai tiek ir telpa šioje forumo temoje.
Laukiau Jūsų komentaro
Galite tada paaiškinti kam skirti Statybos reglamantai? Kam skirti teritorjų planavimo dokumentai? Kam skirti teisiniai dokumentai reglamentuojantys valstybės tarnautojo pareigas?
Stebint A. Tapino tyrimą apie tarybos narius, FB komentarus, Jus ir pan. man susidaro įspūdis, kad Lietuvai gal NEBEREIK jokių teisinių dokumentų, gyvenam ir kuriam kaip kam atrodo, pirštais pamosikuodami, FB komentarus paskaitydami... Sutinkate?
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąUžtenka FB paskaityti komentarus šis tema - visi (su retomis išimtimis) sveikina šį sprendimą ir dergia ankstesnius humanizavimo darbus bei juos vykdžiusius..
Susidaro toks įspūdis, kad kiek yra šimašinių siaurinimų šalininkų, tai tiek ir telpa šioje forumo temoje.Paskutinis taisė Romas; 2023.05.15, 08:16.
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąKlausimas buvo apie tvarkomų gatvių pasirinkimus. Kada nors imtis Saulėtekio alėjos – kodėl ne? Bet kam dabar ją reikėjo tvarkyti, kol apskritai vyksta kova dėl naujo standarto, šito nesuprantu. Vis dar pilna ramaus eismo gatvių, labiau greitkelius primenančių.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąAčiū, Kapitone, už paaiškinimą. Tik su juo yra viena bėdelė – Saulėtekio alėjoje „A“ juosta yra 380 cm pločio vietoje reikalaujamų 350 cm, tad nelabai aišku kaip tas dažų sluoksnis pristabdys gretima eismo juosta važiuojančiuosius. Negi šis fenomenas veikia ne tik per baimę sugadinti pakabą, bet ir per baimę užvažiuoti ant dažų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
TrippleA, pažiūrėkite ir ankstesnio BP kategorijas. VISA Saltoniškių gatvė buvo D, o dabar ji patapo B. Jau ankstesnio BP metu ta sankryža buvo įrengta nelegaliai, nes B ir D gatvės jungtis negalėjo. O dabar aplink Pedagoginio žiedą turime B kat. gatves su sankryžomis kas 100 metrų. Kaip po tokių planų tvirtinimo galima diskutuoti apie eismo organizavimo logiką ir kelių hierarchiją?
Atskirų aplodismentų, žinoma, susilaukia BP2030 įrašytos STR'uose neegzistuojančios gatvių kategorijos, tačiau į žemėlapius jos perkeltos dar kitais pavadinimais, t.y. su indeksais.
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Viską ką paminėjote yra labai prasto planavimo ir organizavimo pasekmė.
Kad įrengs taką, o po to planuoja daryt gatvės projektą kaip ir viskas gerai, tačiau nėra aišku kada ją tvarkys. Sutinku, kad reikia tvarkyti visą sankryžą, bet iš to taupymo turime tvarkomus gabaliukus ar lipdomus elementus, o ne daroma kompleksiškai.
D kategoriją ne aš sugalvojau, o savivaldybė ir teritorijų planavimo specialistai, todėl infrastruktūros savininkas turėtų vadovautis teisės aktais ir gatves tvarkyti taip kaip numatyta, o ne taip kaip mužikai sėdėdami prie vairo surašo FB komentaruose ir tuo labiau ne merui aiškinti kiek juostų, kur turi būti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Bnet jau pagal, kiek as dabar suprantu, tai buvo daromos 2 juostos. Kaid, man tai is viso nebera aisku, kas ir kaip daroma, nes kai prasidejo dviraciu tako tiesimas, bent jau man atrode, kad nuties dviraciu taka, o paskui tvarkys visa gatve su sankryza, o ne tik sankryza. Kitas momentas, Saltoniskiu g. yra ne siaip gatvele, kur galima nuvaziuoti i aplinkines Zveryno gatves, bet ja galima patekti nuo Narbuto g. i Vytauto g. ir iki Gedimo pr. ar J.Jasinskio gatves ar i Upes g., taip pat i Seliu ar Kestucio g., tai eismo ten tikrai buna. Siaip bent jau man noretusi normalios Saltoniskiu g. abejose Narbuto g. pusese, bet bent jau dabar man bendrai sunku suvokt, kas yra daroma ir kas bus daroma ateity. Manau prasta ir neaiski komunikacijair sukele daugeliu zmoniu pykti.
Kad įrengs taką, o po to planuoja daryt gatvės projektą kaip ir viskas gerai, tačiau nėra aišku kada ją tvarkys. Sutinku, kad reikia tvarkyti visą sankryžą, bet iš to taupymo turime tvarkomus gabaliukus ar lipdomus elementus, o ne daroma kompleksiškai.
D kategoriją ne aš sugalvojau, o savivaldybė ir teritorijų planavimo specialistai, todėl infrastruktūros savininkas turėtų vadovautis teisės aktais ir gatves tvarkyti taip kaip numatyta, o ne taip kaip mužikai sėdėdami prie vairo surašo FB komentaruose ir tuo labiau ne merui aiškinti kiek juostų, kur turi būti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKeista, kai pėsčiųjų saugumas yra vadinamas "nesuvokiama".
Komentuoti:
-
Tai ir buvo daromos 3 juostos – 2 link Panoramos, viena – į Žvėryną. Nelabai suprantu, iš kur nusprendėt, kad 2 juostos.
Komentuoti:
Komentuoti: